quote:
De eerste versie kwam inderdaad beter over.quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik denk dat ‘ie dit niet had moeten doen…
quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
“You can’t vote for your own country”- hahahahaha ik wel
Voor mijn plaats 10 had ik verschillende opties. (Ik schreef eerst "voor mijn laatste plaats" maar nee, dat was overduidelijk het VK)quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:55 schreef Sableheart het volgende:
12 Duitsland
10 Belgie
8 Roemenie
7 Turkije
6 Griekenland
5 Israel
4 Frankrijk
3 Spanje
2 Rusland
1 Servie
Had jij op Servië gestemd met deze bijdrage?quote:Op zaterdag 11 september 2021 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
“You can’t vote for your own country”- hahahahaha ik wel
Uiteraard. Ik vind dit namelijk ook echt goedquote:Op zaterdag 11 september 2021 22:59 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Had jij op Servië gestemd met deze bijdrage?
Vond ik in dat jaar nog best onterecht ookquote:
Ja, dat heeft hem zeker geen goed gedaan.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:03 schreef NailQueen het volgende:
Wat zuur dat die uithaal in de recap zit
Anna Bergendahlquote:
Ze hadden die avond al een echt probleem gehad, wilden waarschijnlijk niet opnieuw het risico lopen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:14 schreef usagi414 het volgende:
De beveiligers zijn niet echt zachtzinnig
Zo leuk om zo'n intervalact te hebben volgend jaar waar iedereen kan meedoen na pandemie gedoequote:
Er is ieder jaar in Duitsland een live meekijk show, die was dat jaar waarschijnlijk in Dusseldorf?quote:Op zaterdag 11 september 2021 23:15 schreef Meridiaan het volgende:
Düsseldorf! Toen al een vooruitziende blik
Eensquote:Op zaterdag 11 september 2021 23:16 schreef Meridiaan het volgende:
Liedje en zang vind ik trouwens bagger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |