Niet op basis van de eerste helft. Maar die heb jij niet gezien.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:56 schreef GGMM het volgende:
Dit hadden jullie kunnen winnen
En misschien wel moeten winnen
Dat speelt wel vaker. Genoeg kansen die je niet weet te benutten en de tegenstander maakt iedere kans af die ze krijgen.quote:Op donderdag 16 september 2021 22:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel fijn. 2 Europese wedstrijden niet gewonnen omdat onze spelers geen kans voor open doel af kunnen maken. Ongelofelijk.
Thuis moet je gewoon alles winnen ook.quote:Op donderdag 16 september 2021 23:02 schreef Cherni het volgende:
Je mag dan wel leuk spelen maar op EU niveau tegen een gelijkwaardige tegenstander koop je er totaal niets voor. Leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer maar dat is het dan ook.
Maar die levert alle ballen inquote:Op donderdag 16 september 2021 21:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik herhaal mezelf, maar Sangare is echt onmisbaar voor dit PSV, vooral tegen de betere tegenstanders.
ik ook alleen maar 2e helft, goal was prima, de mooiste van de avond, verder wat te wild allemaalquote:Op donderdag 16 september 2021 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet op basis van de eerste helft. Maar die heb jij niet gezien.
Que?quote:Op donderdag 16 september 2021 22:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet op basis van de eerste helft. Maar die heb jij niet gezien.
Zeker een leuke wedstrijd gezien als neutrale toeschouwer!quote:Op donderdag 16 september 2021 23:02 schreef Cherni het volgende:
Je mag dan wel leuk spelen maar op EU niveau tegen een gelijkwaardige tegenstander koop je er totaal niets voor. Leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer maar dat is het dan ook.
Obispo die in minuut 11 die bal inleverdequote:Op donderdag 16 september 2021 23:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar die levert alle ballen in
Dat was dat Ajax supportertje van wie ik de naam alweer vergeten ben.... die deed hier net alsof Sociedad PSV ging oprollen met dubbele cijfers zo goed zouden ze zijn...quote:Op vrijdag 17 september 2021 06:13 schreef tja77 het volgende:
Toen ik na de loting riep dat PSV van Sociedad kon winnen werd ik nog voor gek verklaard door een aantal. Nu wordt er hier geroepen dat PSV had moeten winnen en is er teleurstelling na een 2-2.
Het eerste kwartier wel ja.quote:Op vrijdag 17 september 2021 06:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Que?
Eerste half uur was PSV veel sterker, Obispo, Max en Gakpo zorgde er eigenhandig voor dat Sociedad gevaarlijk werd en kon scoren. Maar het grootste deel van de tijd was PSV aan de bal en bepaalde wat er gebeurde.
Ach, diezelfde zal nu wel roepen dat PSV het heeft laten liggen en Sociedad niets voorstelt en dat PSV de EL weer niet serieus neemt etc. etc. Sommige users zijn alleen maar uit op negatief gedoe.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was dat Ajax supportertje van wie ik de naam alweer vergeten ben.... die deed hier net alsof Sociedad PSV ging oprollen met dubbele cijfers zo goed zouden ze zijn...
HELD!quote:Op vrijdag 17 september 2021 06:13 schreef tja77 het volgende:
Toen ik na de loting riep dat PSV van Sociedad kon winnen werd ik nog voor gek verklaard door een aantal. Nu wordt er hier geroepen dat PSV had moeten winnen en is er teleurstelling na een 2-2.
ah deze rukker was het. Barrenetxea man watquote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar realistisch gezien Madueke is een groot talent maar die heeft het nu hoevaak laten zien? 5 keer 6 keer? Die Barrentxea is ook zo'n talent en heeft het al in de Primera laten zien dat is wel ander niveau.
Je kan er van winnen zeer zeker maar de selectie van Sociedad is gewoon vele malen sterker en breder dan die van PSV en dat is geen schande.
Half uur, de enige kans van Sociedad kwam door die kutbal van Obispo (minuut 11). Niks lukte bij Sociedad en de wanhoop in de ogen van die trainer was dan ook te zien.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het eerste kwartier wel ja.
Schot op de lat gemist? Maar goed, bij Sociedad lukte een groot deel van de wedstrijd weinig ja. Als het lukte kwamen ze er trouwens wel héél gemakkelijk doorheen.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Half uur, de enige kans van Sociedad kwam door die kutbal van Obispo (minuut 11). Niks lukte bij Sociedad en de wanhoop in de ogen van die trainer was dan ook te zien.
Madueke gaf een goede assist daarentegen. Was verder ook matig, maar goed.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ah deze rukker was het. Barrenetxea man wat
was hij goed.
Die was geblesseerd Hans.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
was hij goed.
dan was hij dus ook niet goed gisteren, toch?quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was geblesseerd Hans.
Het was schrijnend om te zien hoe PSV tot twee keer toe knullig optrad op de linkerflank. Te afwachtend en dat moet je op dit niveau niet doen, ruimte geven.quote:Op vrijdag 17 september 2021 08:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Schot op de lat gemist? Maar goed, bij Sociedad lukte een groot deel van de wedstrijd weinig ja. Als het lukte kwamen ze er trouwens wel héél gemakkelijk doorheen.
foutloos, dat is ook wel bijzonderquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
dan was hij dus ook niet goed gisteren, toch?
quote:Op vrijdag 17 september 2021 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was geblesseerd Hans.
quote:Op donderdag 16 september 2021 15:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik heb een bloedhekel aan figuren zoals jij.
Vond ik als liefhebber erg jammer. Ik kwam er ook na een half uur in het stadion achter dat David Silva ineens toch niet speelde. Dat was toch wel een teleurstelling (Hij stond wel op de opstellingsschermen, maar toen ging ik hem eens zoeken en zag ik hem niet)quote:
eensquote:Op vrijdag 17 september 2021 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
foutloos, dat is ook wel bijzonder
Dat met Silva had ik ook ja, omdat ik blind op @El-Stinho af ging.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vond ik als liefhebber erg jammer. Ik kwam er ook na een half uur in het stadion achter dat David Silva ineens toch niet speelde. Dat was toch wel een teleurstelling (Hij stond wel op de opstellingsschermen, maar toen ging ik hem eens zoeken en zag ik hem niet)
Gelukkig wel Oyarzabal gezien, vind ik ook een erg prettige speler, al was het ook wel fijn dat hij besloot die kans te missen
Hij is blijkbaar in de warming-up afgehaakt. Kan ik ook niets aan doen. Verder blijft mijn observatie over El Mago staan: zonder of met hem, een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 17 september 2021 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat met Silva had ik ook ja, omdat ik blind op @:el-stinho af ging.
Op het einde kreeg Sociedad volgens mij nog een kans alleen voor de keeper. Die had er gewoon in gemoeten. Dan verlies je de wedstrijd nog.quote:Op donderdag 16 september 2021 23:00 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat speelt wel vaker. Genoeg kansen die je niet weet te benutten en de tegenstander maakt iedere kans af die ze krijgen.
Bovendien zelden een schot creëeren vanaf de 16. Alles proberen tot in het doel te spelen waar je toch niet doorheen komt.
met dank aan @NSquote:Op vrijdag 17 september 2021 10:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar in de warming-up afgehaakt. Kan ik ook niets aan doen. Verder blijft mijn observatie over El Mago staan: zonder of met hem, een wereld van verschil.
Verder heb ik alleen de slotfase kunnen zien.
Geblesseerd maar maakt niet uit verder. Je speelt met alle geluk van de wereld gelijk koester dat nou maar. Kans dat psv er gewoon uit ligt is erg groot.quote:Op vrijdag 17 september 2021 07:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
was hij goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |