abonnement Unibet Coolblue
pi_201385495
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 15:41 schreef CherryLips het volgende:
Terwijl donderdag meestal hoger is, toch?
Wel vaak, dus dat is een extra positief teken!
  donderdag 16 september 2021 @ 15:59:31 #202
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201385644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 15:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het aantal testen loopt nog steeds op (al is het maar 2% ten opzicht van vorige week) en het aantal positieve tests daalt. Dus dat zou wel weer wat omlaag moeten gaan, maar of de 7% of lager al in zicht is dat weet alleen @:Federer-Fan
Klopt, maar ik hou het nog even onder de pet. De OMT-connecties die ik dankzij Olier heb, zijn waardevol, maar het brengt helaas ook beperkingen mee.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201386280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
Het percentage positieve tests is opnieuw gedaald, van 7,4 naar 7,3.
Je zou wel eens een storm van kritische vragen kunnen krijgen morgen als het niet verder daalt!
pi_201386314
twitter


_O_ Heerlijke daling hoor, in het VK
pi_201386410
Beste vrienden in dit schitterende topic,

Ik wil jullie het als eerste mededelen, voordat het wereldkundig wordt.

Op maandag 4 oktober 2021 stopt het Twitteraccount van Ollie de Cijfertjesman. Heerlijke toenemende drukte op mijn werk, kinderen die weer volop naar school gaan en mijn hobby's zorgen ervoor dat ik hier steeds minder tijd voor het Twitteraccountje heb. Dus vandaar het besluit om te stoppen.

Het OMT is hier niet blij mee, en heeft mij veel geld geboden om te blijven. Maar ik ben inmiddels financieel onafhankelijk door dit Twitteraccountje, dus heb het geld geweigerd. _O-

Ik zal niet verdwijnen uit dit Topic, en de cijfertjes zal ik hier zolang ze relevant zijn plaatsen. Alleen wel op de momenten dat het mij uitkomt, en niet plichtsmatig gekoppeld aan een vaste tijd.

Hopende dat jullie wel begrip ervoor hebben, en niet zoals het OMT mij nu opeens geld, minnaressen, en dure horloges gaan aanbieden om het Twitteraccountje in levende te houden _O-
pi_201386450
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 17:02 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]

_O_ Heerlijke daling hoor, in het VK
En het gaat door! Vandaag 26k tegen vorige week 37k. Rolling 7-day average laat nu een daling zien van 22.4% (gister 18.4%). De ziekenhuis data van Engeland is er nog niet, maar denk dat dat nu ook wel begint te zakken.

Vandaag ook weer voor het eerst een grote regio lichtblauw op de kaart (<200 besmettingen per 100.000 per 7 dagen): Gloucestershire. Die data loopt tot 11 september, en was er landelijk nog groei. Vrijwel alle deelgemeentes in het centrum van Londen ook lichtblauw nu. Benieuwd wanneer de eerste regio onder de 100 zal duiken. Ik hoop dit weekend.

Er zijn al redelijk wat MSOA (Middle Layer Super Output Areas) die onder de 100 zitten, maar nog geen LTLA (Lower Tier Local Authority), en ook nog geen UTLA's (Upper Tier Local Authority).

In Nederland heb je gemeentes, provincies, veiligheidsregio's.
Hier MSOA's (niveau deelgemeente), LTLA (niveau gemeente), UTLA (niveau provincie). Maar de health boards (de GGD's) hebben hun eigen geografische grenzen weer. Alleen in grote steden is een LTLA meer op niveau gemeente (Londen heeft meer dan 10 LTLA's bijv). En dan zijn er ook nog LSOA's Lower Super Output Areas, soms zijn dat een of meerdere wijken, soms dorpen.

[ Bericht 20% gewijzigd door George_of_the_Jungle op 16-09-2021 17:44:46 ]
pi_201386917
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 17:07 schreef Oliver23 het volgende:
Beste vrienden in dit schitterende topic,

Ik wil jullie het als eerste mededelen, voordat het wereldkundig wordt.

Op maandag 4 oktober 2021 stopt het Twitteraccount van Ollie de Cijfertjesman. Heerlijke toenemende drukte op mijn werk, kinderen die weer volop naar school gaan en mijn hobby's zorgen ervoor dat ik hier steeds minder tijd voor het Twitteraccountje heb. Dus vandaar het besluit om te stoppen.

Het OMT is hier niet blij mee, en heeft mij veel geld geboden om te blijven. Maar ik ben inmiddels financieel onafhankelijk door dit Twitteraccountje, dus heb het geld geweigerd. _O-

Ik zal niet verdwijnen uit dit Topic, en de cijfertjes zal ik hier zolang ze relevant zijn plaatsen. Alleen wel op de momenten dat het mij uitkomt, en niet plichtsmatig gekoppeld aan een vaste tijd.

Hopende dat jullie wel begrip ervoor hebben, en niet zoals het OMT mij nu opeens geld, minnaressen, en dure horloges gaan aanbieden om het Twitteraccountje in levende te houden _O-
Ook al heb ik geen Twitter en volg ik je alleen hier, ik ga je dagelijkse cijfers missen! Maar je hebt groot gelijk met deze keuze en wens je dan ook alle geluk, liefde en gezelligheid toe. Dank alvast voor je bijdrage hier!
  donderdag 16 september 2021 @ 18:36:43 #208
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201387501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 17:07 schreef Oliver23 het volgende:
Beste vrienden in dit schitterende topic,

Ik wil jullie het als eerste mededelen, voordat het wereldkundig wordt.
Iedereen zal begrijpen dat ik dit bericht al iets eerder had ontvangen. Heel jammer inderdaad.
quote:
Op maandag 4 oktober 2021 stopt het Twitteraccount van Ollie de Cijfertjesman. Heerlijke toenemende drukte op mijn werk, kinderen die weer volop naar school gaan en mijn hobby's zorgen ervoor dat ik hier steeds minder tijd voor het Twitteraccountje heb. Dus vandaar het besluit om te stoppen.
Begrijp het. Het heeft best een zware wissel op je getrokken, in elk geval op je tijd.
quote:
Het OMT is hier niet blij mee, en heeft mij veel geld geboden om te blijven. Maar ik ben inmiddels financieel onafhankelijk door dit Twitteraccountje, dus heb het geld geweigerd. _O-
Heb je niet verkeerd gedaan Vader. _O_
quote:
Ik zal niet verdwijnen uit dit Topic, en de cijfertjes zal ik hier zolang ze relevant zijn plaatsen. Alleen wel op de momenten dat het mij uitkomt, en niet plichtsmatig gekoppeld aan een vaste tijd.
Begrijpelijk.
quote:
Hopende dat jullie wel begrip ervoor hebben, en niet zoals het OMT mij nu opeens geld, minnaressen, en dure horloges gaan aanbieden om het Twitteraccountje in levende te houden _O-
Ja, zeker. Goed dat je je rug recht hebt gehouden.

En om met een positieve noot af te sluiten, geef ik graag - via Jaap, die ze wees op onze mooie topicreeks - een kernachtige boodschap van Mark en Hugo aan de leden van dit topic, in goed Nederlands: "Hang in there! Better times are ahead!"
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201387665
@Oliver23 Begrijpelijk, en eigenlijk een heel goed teken dat je Ollie opdoekt. De cijfers zijn ook steeds beter, mensen hebben niet zo'n behoefte meer positivisme in cijfers te zoeken (in NL). Er is volgens mij wel een groeiende behoefte aan positivisme in de maatregelen die in het vooruitzicht worden gesteld. Ik zie dat bij velen een eventuele coronapas niet lekker zit, en ik moet zeggen dat ik het niet erg vindt dat die hier in de UK er toch (hoogstwaarschijnlijk) niet komt.
Waar ik op dit moment het meeste van baal is dat ik nog steeds 10 dagen in quarantaine moet als ik naar NL zou komen. Gevaccineerd, getest, en dan nog 10 dagen in quarantaine vanwege de gevaarlijke delta variant in de UK. De UK is dan wel een zeer hoog risico land, maar hoe hoog is het risico nadat iemand 3x gevaccineerd is, en getest wordt voor en na het reizen? Denk dat ik mijn kaarten voor ADE maar per opbod moet gaan verkopen, omdat ik er niet op een reeele manier naar toe kan :(
pi_201387811
Update vaccinaties van 16/9:

12,4 - 12,8 miljoen mensen hebben tenminste één prik gekregen. Dat is ongeveer 72% van de bevolking.
11,9 - 12,2 miljoen mensen zijn volledig ingeënt. Dat is ongeveer 69% van de bevolking.

Er zijn gisteren ongeveer 20 duizend prikken gezet. Het percentage volledige gevaccineerden heeft een sprong van 65% naar 69% gemaakt. Het RIVM heeft kunnen uitrekenen hoeveel mensen één prik hebben gehaald na een positieve test bij de GGD. Ook dat telt men als volledig gevaccineerd.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  donderdag 16 september 2021 @ 19:23:06 #211
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201388107
Na Oliver gooi ook ik een knuppeltje in een hoenderhokje...

POLL
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201388233
Oliver toch! Ik ga je wel heel hard missen om 14:00 en 15:15 op Twitter en hier. Maar snap het wel, en het is ook goed om je normale leven weer op te pakken.

FF, ik heb Ja! gestemd natuurlijk. Maar ik begrijp het wel, na zoveel tijd voelt het ook al klaar. Ik zou glorieus stoppen bij de 500 bedden of lager, mooi rond getal :)

Sowieso beiden ontzettend bedankt!!!!!
  donderdag 16 september 2021 @ 19:48:44 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201388419
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:34 schreef GereDathan het volgende:
[...]

FF, ik heb Ja! gestemd natuurlijk. Maar ik begrijp het wel, na zoveel tijd voelt het ook al klaar. Ik zou glorieus stoppen bij de 500 bedden of lager, mooi rond getal :)

[...]
Mja, het was een open vraag hoor. Ik blijf het met plezier doen als dat voorziet in een behoefte.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201388433
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 17:07 schreef Oliver23 het volgende:
Beste vrienden in dit schitterende topic,

Ik wil jullie het als eerste mededelen, voordat het wereldkundig wordt.

Op maandag 4 oktober 2021 stopt het Twitteraccount van Ollie de Cijfertjesman. Heerlijke toenemende drukte op mijn werk, kinderen die weer volop naar school gaan en mijn hobby's zorgen ervoor dat ik hier steeds minder tijd voor het Twitteraccountje heb. Dus vandaar het besluit om te stoppen.

Het OMT is hier niet blij mee, en heeft mij veel geld geboden om te blijven. Maar ik ben inmiddels financieel onafhankelijk door dit Twitteraccountje, dus heb het geld geweigerd. _O-

Ik zal niet verdwijnen uit dit Topic, en de cijfertjes zal ik hier zolang ze relevant zijn plaatsen. Alleen wel op de momenten dat het mij uitkomt, en niet plichtsmatig gekoppeld aan een vaste tijd.

Hopende dat jullie wel begrip ervoor hebben, en niet zoals het OMT mij nu opeens geld, minnaressen, en dure horloges gaan aanbieden om het Twitteraccountje in levende te houden _O-
Olivier, heel hertelijk bedankt voor de dagelijkse updates. Wordt echt gewaardeerd!
pi_201388473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 18:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
@:Oliver23 Begrijpelijk, en eigenlijk een heel goed teken dat je Ollie opdoekt. De cijfers zijn ook steeds beter, mensen hebben niet zo'n behoefte meer positivisme in cijfers te zoeken (in NL). Er is volgens mij wel een groeiende behoefte aan positivisme in de maatregelen die in het vooruitzicht worden gesteld. Ik zie dat bij velen een eventuele coronapas niet lekker zit, en ik moet zeggen dat ik het niet erg vindt dat die hier in de UK er toch (hoogstwaarschijnlijk) niet komt.
Waar ik op dit moment het meeste van baal is dat ik nog steeds 10 dagen in quarantaine moet als ik naar NL zou komen. Gevaccineerd, getest, en dan nog 10 dagen in quarantaine vanwege de gevaarlijke delta variant in de UK. De UK is dan wel een zeer hoog risico land, maar hoe hoog is het risico nadat iemand 3x gevaccineerd is, en getest wordt voor en na het reizen? Denk dat ik mijn kaarten voor ADE maar per opbod moet gaan verkopen, omdat ik er niet op een reeele manier naar toe kan :(
Ja die quarantaine is echt bizar. Na vaccinatie en testen zou die er echt niet moeten zijn. Ik denk dat dit meer UK'tje pesten is ivm Brexit.
pi_201388534
quote:
14s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Mja, het was een open vraag hoor. Ik blijf het met plezier doen als dat voorziet in een behoefte.
Ik zou snappen als je ermee stopte. (Ikzelf was er allang klaar mee geweest). Maar de cijfers werden door mij wel echt altijd gewaardeerd (en nog)
pi_201388710
quote:
14s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Mja, het was een open vraag hoor. Ik blijf het met plezier doen als dat voorziet in een behoefte.
Ik waardeer het heel er, maar dat weet je :)
pi_201388827
quote:
14s.gif Op donderdag 16 september 2021 19:48 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Mja, het was een open vraag hoor. Ik blijf het met plezier doen als dat voorziet in een behoefte.
Ook dank voor jou hoor, waardeer zeer je dagelijkse cijfers :Y
  donderdag 16 september 2021 @ 20:04:00 #219
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201388855
quote:
17s.gif Op donderdag 16 september 2021 20:03 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ook dank voor jou hoor, waardeer zeer je dagelijkse cijfers :Y
:@
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201389266
Maar als cinderelladrreamer en Federer-fan gaan trouwen, dan ga ik er vanuit dat de vaste bezoekers van dit topic als eregast aanwezig zijn.

Wij waren er immers vanaf het begin bij.
pi_201389296
FF en Oliver, begrijpelijk als jullie een stap terug gaan doen, hoort ook bij de situatie die gelukkig verbetert en het 'terug naar normaal' gaan. Het is op den duur minder noodzakelijk dat dagelijks bij te houden en te publiceren en ergens komt dan dat moment.

Heel erg dank voor de moeite, de dagelijkse updates op bijna altijd dezelfde tijden en verder, misschien nog wel belangrijker voor de positieve bijdragen, humor en gekkigheid, die ondanks deze nare pandemie, mij dagelijks weer een glimlach gaven en een betere nachtrust.

Stoppen en minderen, allemaal prima, maar blijf zeker hier langskomen, thanx! ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201389527
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 20:24 schreef koemleit het volgende:
Maar als cinderelladrreamer en Federer-fan gaan trouwen, dan ga ik er vanuit dat de vaste bezoekers van dit topic als eregast aanwezig zijn.

Wij waren er immers vanaf het begin bij.
Wacht, wat? :o
pi_201389831
quote:
17s.gif Op donderdag 16 september 2021 20:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Wacht, wat? :o
Komop iedereen ziet het geflirt.
Leuk! Wij komen! We zorgen voor een passend cadeau.
pi_201389928
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 20:55 schreef koemleit het volgende:

[..]
Komop iedereen ziet het geflirt.
Leuk! Wij komen! We zorgen voor een passend cadeau.
Iedereen behalve ik _O-
pi_201389965
Dank voor de leuke reacties. Niet getreurd, het is nog geen maandag 4 oktober 2021. Dus nog 2,5 week is Ollie de Cijfertjesman op Twitter te vinden. En hier blijf ik uiteraard regelmatig de cijfertjes plaatsen.

@Federer-fan , neem jij vanaf 4 oktober de schaaklessen met Jaap op je? Hij heeft trouwens moeite om een koningin te slaan. Een vrouw slaan is iets uit de middeleeuwen, aldus Jaap _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')