abonnement Unibet Coolblue
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 14:15:30 #151
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201455035
Heeft iemand een link? Of zijn dat de links die in de OP staan? :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201455097
Op Twitter worden meestal de aardigste stukjes getoond, anders zit je uren naar live-streams van wappies te staren.
twitter
zoals dit b.v. dat we later misschien nog terug gaan zien bij Powned:
anonieme razernist
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 14:20:25 #153
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201455104
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 september 2021 13:59 schreef NoCigar het volgende:
[ twitter ]Hiddema maakt nog even tijd voor een zinvolle dialoog met zijn achterban:
Is die militair een echte?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 14:21:08 #154
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201455117
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 september 2021 14:19 schreef NoCigar het volgende:
Op Twitter worden meestal de aardigste stukjes getoond, anders zit je uren naar live-streams van wappies te staren. [ twitter ]zoals dit b.v. dat we later misschien nog terug gaan zien bij Powned:
Beter gaan ze aangifte tegen hem doen.

Mooi dat de wappies zelf alles filmen als bewijs
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 14:40:41 #155
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201455364
Niks dus, dan ik verder met mijn leven :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201455425
quote:
16s.gif Op dinsdag 21 september 2021 14:20 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Is die militair een echte?
Denk t wel. Echt genoeg om in ieder geval geen ruzie mee te willen maken, in ieder geval.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 14:56:04 #157
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201455535
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 21 september 2021 @ 16:36:36 #158
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201457005
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 21 september 2021 @ 16:52:13 #159
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201457193
quote:
pfff, vermoeiende gekkies
pi_201457198
quote:
Wat een ranzige zuigers zijn die wappies zeg, gatverredamme :r
pi_201457217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:52 schreef DW457 het volgende:

[..]
Wat een ranzige zuigers zijn die wappies zeg, gatverredamme :r
Die halen toch het bloed onder je nagels vandaan? :(
pi_201457238
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:53 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Die halen toch het bloed onder je nagels vandaan? :(
Nogal. Heel knap hoe rustig die agenten bleven. Had het ook volkomen begrepen als ze de lange lat in hun nek hadden gekregen (stiekem eigenlijk ook wel een beetje gehoopt).
pi_201457375
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:56 schreef DW457 het volgende:

[..]
Nogal. Heel knap hoe rustig die agenten bleven. Had het ook volkomen begrepen als ze de lange lat in hun nek hadden gekregen (stiekem eigenlijk ook wel een beetje gehoopt).
Dit is echt niet goed afgelopen. Er hadden er minsten vier in ieder geval een paar uurtjes op het bureau moeten zitten.
anonieme razernist
pi_201457379
quote:
112 bellen omdat oom agent je een klap geeft nadat je aan zijn motor zit _O- Terwijl je vieze flikker naar de agent schreeuwt en samen met 3 andere wappies zijn motor belemmerd door te rijden _O- :')

Ze mogen god danken dat de politie hier in NL altijd zo'n de-escalerende houding aanneemt anders was je hiervoor allang opgepakt/neergeknuppeld in andere landen.
Twiddel
pi_201457414
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:06 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Dit is echt niet goed afgelopen. Er hadden er minsten vier in ieder geval een paar uurtjes op het bureau moeten zitten.
Nee, dat helpt niet.
Dan hebben ze weer vuur om mee te gaan stoken.
Je ziet het na de eerste demostraties dat de politie op een gegeven moment ophield om hard tegen hard te gaan tegen die lui. Je geeft ze alleen maar ammunitie.
Met al dat gelivestream roepen ze steeds ook alleen maar op om ook te komen en wordt het allemaal uitvergroot en erger.
Met elk waterkanon geef je ze weer aanleiding om nog meer te gaan stangen.

Ik snap je, dit soort mensen zijn bloedvervelend en je zou ze liever dit zien proberen in een echte dictatuur zoals China, maar Nederlandse politie voert een de-escalerend beleid.
Twiddel
pi_201457492
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 16:56 schreef DW457 het volgende:

[..]
Nogal. Heel knap hoe rustig die agenten bleven. Had het ook volkomen begrepen als ze de lange lat in hun nek hadden gekregen (stiekem eigenlijk ook wel een beetje gehoopt).
Het nare van die vaccinatici is dat ze zo'n diep verlangen hebben om geleid te worden dat ze een politiestaat prima vinden. Ik was helemaal nooit vastbesloten om me niet te laten vaccineren of zo, maar ik wil inmiddels ook helemaal niet meer bij de gevaccineerden horen. Ik minacht die vaccindrammers op zoveel verschillende niveaus tot in mijn diepste vezels.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201457810
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het nare van die vaccinatici is dat ze zo'n diep verlangen hebben om geleid te worden dat ze een politiestaat prima vinden. Ik was helemaal nooit vastbesloten om me niet te laten vaccineren of zo, maar ik wil inmiddels ook helemaal niet meer bij de gevaccineerden horen. Ik minacht die vaccindrammers op zoveel verschillende niveaus tot in mijn diepste vezels.
liever sta je naast die anti vaxxers die nergens meer voor terugdeinzen? Dat is niet elke anti vaxxer, maar jouw reactie doet overkomen alsof er enorm veel vaccindrammers zijn. Lekkere reden dan.. ik minacht ook echt gewoon :D
pi_201458066
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:10 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Nee, dat helpt niet.
Dan hebben ze weer vuur om mee te gaan stoken.
Je ziet het na de eerste demostraties dat de politie op een gegeven moment ophield om hard tegen hard te gaan tegen die lui. Je geeft ze alleen maar ammunitie.
Met al dat gelivestream roepen ze steeds ook alleen maar op om ook te komen en wordt het allemaal uitvergroot en erger.
Met elk waterkanon geef je ze weer aanleiding om nog meer te gaan stangen.

Ik snap je, dit soort mensen zijn bloedvervelend en je zou ze liever dit zien proberen in een echte dictatuur zoals China, maar Nederlandse politie voert een de-escalerend beleid.
In dit geval is het gewoon contraproductief.
anonieme razernist
  dinsdag 21 september 2021 @ 18:29:56 #169
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_201458465
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het nare van die vaccinatici is dat ze zo'n diep verlangen hebben om geleid te worden dat ze een politiestaat prima vinden. Ik was helemaal nooit vastbesloten om me niet te laten vaccineren of zo, maar ik wil inmiddels ook helemaal niet meer bij de gevaccineerden horen. Ik minacht die vaccindrammers op zoveel verschillende niveaus tot in mijn diepste vezels.
Als je de keuze hebt om het niet te doen, doe je het niet toch, het heeft nl niks met drammen te maken en die antivaxx groep kan bij elke willekeurige horecagelegenheid al geweerd worden vanwege dresscode, samenstelling of andere huisregels om het de andere gasten naar de zin te houden. Ik zie de ernst er niet van in dat ze daar een covid test bovenop gooien, als je geen papiertje hebt die kan aantonen dat je twee keer geprikt bent.
  dinsdag 21 september 2021 @ 18:46:16 #170
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201458712
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:

Het nare van die vaccinatici is dat ze zo'n diep verlangen hebben om geleid te worden dat ze een politiestaat prima vinden. Ik was helemaal nooit vastbesloten om me niet te laten vaccineren of zo, maar ik wil inmiddels ook helemaal niet meer bij de gevaccineerden horen. Ik minacht die vaccindrammers op zoveel verschillende niveaus tot in mijn diepste vezels.
Ik had vroeger een klasgenootje op school die zei 'Vroeger vond ik Doe Maar wel leuk, maar nu iedereen ze leuk vindt, vind ik dat niet meer'.

Bleek eigenlijk net zo'n zeurpiet als jij te zijn.

Wel mooi om te zien wat je er allemaal voor bullshit bij verzint om maar vooral tegenover jezelf te verantwoorden dat je niet gevaccineerd bent. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 21 september 2021 @ 18:53:35 #171
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201458826
Nooit gedacht dat @Weltschmerz zich zou laten leiden door een potentiële mening die anderen over hem kunnen vormen :D.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201458894
Prinsjesdag is "waardig en ordelijk" verlopen, laat de politie van Den Haag dinsdag weten. Agenten verrichten in totaal zes aanhoudingen, onder wie een man die een zwaard bij zich droeg.

Vier personen werden aangehouden voor het verstoren van de openbare orde. Een van hen bleek een zwaard te hebben, een ander had een gasmasker en een helm bij zich. Daarnaast werden twee andere personen aangehouden die zich niet konden legitimeren.

Gezellige mensen weer. Staat niet dat het anti vaxxers zijn maargoed dat kan je wel zo invullen :D
pi_201458962
Een man met een zwaard :D
Eerder deze week die knakker met een kruisboog.

Volgende week een blijde?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201459084
zo'n zwakte. als je met woorden niet je punt kunt maken dat je dan maar een zwaard mee neemt. of een kruisboog.

ga dan verkleed, als veteraan, zorgmedewerker, kikker of desnoods als aardbei. gun de kledingverhuur dat kleine beetje omzet.

zeg dat je soeverein bent en dat daarom wetgeving niet voor jou geldt. :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201459433
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:16 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik minacht die vaccindrammers op zoveel verschillende niveaus tot in mijn diepste vezels.
ai wappiehysterie....Dit soort overdrijvingen leidt tot irritant gedrag, agressie, geweld en erger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')