abonnement Unibet Coolblue
pi_201306422
Hey

ik heb last van urineverlies. Beetje gevoelig onderwerp maar omdat ik als intersekse ben geboren hebben ze toen ook mijn plasbuis verplaatst. Waar ik nu niet helemaal controle over heb. Vooral als ik wakker wordt lig ik in een plas met vocht.

Mijn vraag is. Welk merk inlegkruisje gebruik jij? En welke werkt het best?
pi_201306478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 13:24 schreef nathalia1988 het volgende:
Hey

ik heb last van urineverlies. Beetje gevoelig onderwerp maar omdat ik als intersekse ben geboren hebben ze toen ook mijn plasbuis verplaatst. Waar ik nu niet helemaal controle over heb. Vooral als ik wakker wordt lig ik in een plas met vocht.

Mijn vraag is. Welk merk inlegkruisje gebruik jij? En welke werkt het best?
Ik zou geen inlegkruisjes gebruiken, maar incontinentieverbandjes. Die zijn gemaakt voor urine (=vocht)verlies en gewone inlegkruisjes voor bloed en slijm. Toch net anders.

En dan kijken naar het aantal druppels dat op de verpakking staat en aangeeft of het voor licht of heftig(er) urineverlies bedoeld is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 11 september 2021 @ 13:43:31 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201306556
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 13:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik zou geen inlegkruisjes gebruiken, maar incontinentieverbandjes. Die zijn gemaakt voor urine (=vocht)verlies en gewone inlegkruisjes voor bloed en slijm. Toch net anders.

En dan kijken naar het aantal druppels dat op de verpakking staat en aangeeft of het voor licht of heftig(er) urineverlies bedoeld is.
Ja, en de supermarkt heeft deze ook. Tena is het bekende merk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201306579
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 13:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, en de supermarkt heeft deze ook. Tena is het bekende merk.
Tena inderdaad, maar er zijn, zeker bij de drogist, ook meer merken tegenwoordig. Ook meer duurzaam enzo, als ik me niet vergis.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201307279
Interwat???
pi_201307300
Tena Lady, ruim assortiment, ook bij een drogisterij.
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:15:11 #7
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_201494110
Incontentieverband gebruiken. Ik gebruik dagelijks Tena.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_201507043
Inmiddels heeft Always ook incontinentieverbandjes.
Tip: via de Scoopy app kun je ze regelmatig goedkoper kopen. Kun je wat merken proberen en ontdekken wat voor jou het meest comfortabel is en het beste werkt.

Zoals al gezegd: Maandverband is minder geschikt. Neemt de urine slechter op en incontintieverband sluit ook eventuele geur in.

Qua uiterlijk en dikte is er nauwelijks verschil tussen beiden, in werking absoluut wel.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201507054
Sinds mijn zoontje (2,5 jr) geboren is, heb ik licht urineverlies als ik veel moet hoesten. Ik gebruik de lichtste versie van Tena, en dat is voor mij afdoende. Maar er is een breed assortiment. Afhankelijk van de ernst van je urineverlies kan je een proefpakket aanvragen bij je apotheek.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')