Makkelijkquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:26 schreef slaveloos het volgende:
Kun je iets goeds krijgen voor minder dan 3000?
Thanks waterbed heb ik nog niet overwogen, ga ik ook even uitcheckenquote:Op zaterdag 11 september 2021 12:08 schreef ToT het volgende:
Voor 3 mille zou ik zeggen: koop een gestabiliseerd Poseidon waterbed!Die hebben wij hier ook en dat bevalt prrrrrima!
Andere optie; een bed met een Geltex-matras, maar dat is erg gevoelig voor bewegingen. (Meer dan een gestabiliseerde Poseidon.)
Gestabiliseerde waterbedden van andere merken zijn lang niet zo comfortabel.
Boxsprings heb ik meerdere van gehad, ook met NASA traagschuim enzom maar dat beviel me allemaal niet. (Hoewel in veel duurdere segmenten die traagschuim wel beter van kwaliteit is.)
Dat heb ik nu ongeveer, maar wil wat beter liggenquote:Op zaterdag 11 september 2021 11:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Makkelijk
Bij Beter Bed heb je een prima matras voor 500 euro en een bedframe voor 300 euro.
Echt heerlijk!quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:38 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Thanks waterbed heb ik nog niet overwogen, ga ik ook even uitchecken
Thanks voor de tip, morgen gaan we even op onderzoek uitquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt heerlijk!
Split level om het opmaken makkelijker te maken, 2 aparte delen voor mijn vrouw en mij, maar het zit goed tegen elkaar aan zodat je geen gleuf er tussen opmerkt (en met tijk er over is het helemaal prima), aparte verwarming zodat de één het warmer / koeler kan hebben dan de ander enz.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:42 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, morgen gaan we even op onderzoek uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |