abonnement Unibet Coolblue
pi_201339189
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 14:23 schreef D. het volgende:
Volgens de TT en de OP zou dit een naysayer topic moeten zijn/worden.

De discussies (hoe interessant ook) die er nu gevoerd worden kunnen ook prima in de SC :Y
Hoe kunnen we in dit topic discussies weghouden en alleen historische visies plaatsen?
  Moderator maandag 13 september 2021 @ 14:34:35 #27
18653 crew  D.
pi_201339276
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 14:27 schreef Piva het volgende:

[..]
Hoe kunnen we in dit topic discussies weghouden en alleen historische visies plaatsen?
Het had al veel gescheeld als je het, zoals al werd aangegeven, bij 'bekende' naysayers zou houden :Y
  maandag 13 september 2021 @ 14:38:53 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201339315
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 14:17 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik begrijp de financiele markt prima vandaar mijn monster winsten in bitcoin. Als je IV als enige graadmeter ziet zonder verder te kijken, snap je niet alleen bitcoin niet. Maar ook financiele markten niet..
Dan weet je toch dat het gebruik van een asset als betaalmiddel het niet een intrinsieke waarde toekent. Dat is nota bene het bezwaar van de crypto-community tov overige fiat-valuta!
quote:
Overigens doelde ik met El Salvador vooral op de remitance market waarmee bitcoin dus wel degelijk waarde genereerd, het bespaart namelijk een ton aan fees bij banken, WU oid.

Dat je bitcoin niet koopt omdat je de IV niet kan bepalen is een prima argument voor jezelf om niet in bitcoin te beleggen. Maar dat maakt het verder voor andere mensen niet waardeloos.. En je zat er over duidelijk 500% naast.

En wat is de IV van een shell precies, dat wel dividend uitkeerd maar een business model heeft dat verdwijnt ?
Theoretisch weerspiegelt de waarde van Shell nu de som van alle toekomstige cashflow.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 13 september 2021 @ 14:52:59 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201339482
Enfin, maar ik zou mezelf niet eens een bitcoin-naysayer willen noemen, want ik heb geen enkele positie in BTC. Long noch short. Ik heb wel een positie van 420.000 euro in de euro. Short. Dat is ook mijn grootste positie overall. Dus ik ben eigenlijk een euro-naysayer en crypto-neutraal.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')