abonnement Unibet Coolblue
pi_201303379
Vooropgesteld, ik heb echt 0,0 verstand van cryptocurrency. Ik heb me hier nooit in verdiept. Het leek me een stomme hype die wel over zou gaan.

Nu ik echter hoor dat er steeds meer mensen een deel van hun spaargeld omzetten en dat in sommige landen bitcoin bijvoorbeeld wettig betaalmiddel wordt, denk ik daar anders over.

Inflatie van Euro is altijd een risico. Nog steeds heb ik het niet op cryptocurrency. Ik wil mijn spaargeld dus gewoon behouden. Toch wil ik een paar duizend euro wel omzetten in cryptocurrency. Puur voor de zekerheid, zodat ik nog iets achter de hand heb voor het onwaarschijnlijke geval dat de euro niets meer waard is.

Welke cryptocurrency raden jullie hiervoor aan? Let op: het is niet om geld mee te verdienen. Ik zou dus iets wat stabiel is, niet iets wat snel in waarde kan stijgen.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201303403
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:30 schreef Galvez het volgende:
Welke cryptocurrency raden jullie hiervoor aan? Let op: het is niet om geld mee te verdienen. Ik zou dus iets wat stabiel is, niet iets wat snel in waarde kan stijgen.
Dan kun je toch net zo goed euro's aanhouden? 100 euro is over 20 jaar ook nog steeds 100 euro.
Om inflatie bij te blijven moet je juist rendement maken anders is het nutteloos.
pindazakje
pi_201303415
Er is een crypto subforum.
pi_201303416
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:33 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dan kun je toch net zo goed euro's aanhouden? 100 euro is over 20 jaar ook nog steeds 100 euro.
Ik bedoel stabiel ten aanzien van koopkracht, dus relatief aan inflatie.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201303423
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:34 schreef F.Sinatra het volgende:
Er is een crypto subforum.
Excuses dat wist ik niet. Er is vast wel een moderator zou vriendelijk om dit topic daarheen te moven dan.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201303453
Crypto is geen stabiele langetermijn investering.
Teveel onzekerheden. Al zullen boze tongen dit tegenspreken.

Investeren in klassieke auto’s/motoren, goede aandelen, vastgoed..
Vakman pur sang
pi_201303520
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Crypto is geen stabiele langetermijn investering.
Teveel onzekerheden. Al zullen boze tongen dit tegenspreken.

Investeren in klassieke auto’s/motoren, goede aandelen, vastgoed..
Ik heb liever gewoon spaargeld, ook al teer je daar op in door inflatie. Investeren in vastgoed ben ik principieel tegen. Ik zat ook aan hooguit 5 tot 10k te denken. Klassieke/auto’s en motoren vind ik te riskant in geval dat euro echt implodeert is dat een riskante investering.

Wat me aanspreekt aan cryptocurrency boven aandelen is dat het steeds meer als currency gezien wordt. Stel je voor dat euro erg hard onderuit knalt, en economie dus ook, kan je nog steeds op steeds meer plekken betalen met bijvoorbeeld Bitcoin.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  Forum Admin zaterdag 11 september 2021 @ 08:44:28 #8
58651 crew  murp
murp
pi_201303531
Het schijnt dat je in crypto allerlei stable coins hebt, die je weleens tegen een relatief beperkt risico kan wegzetten en rentenieren.
pi_201303566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:44 schreef Galvez het volgende:

[..]
Ik heb liever gewoon spaargeld, ook al teer je daar op in door inflatie. Investeren in vastgoed ben ik principieel tegen. Ik zat ook aan hooguit 5 tot 10k te denken. Klassieke/auto’s en motoren vind ik te riskant in geval dat euro echt implodeert is dat een riskante investering.

Wat me aanspreekt aan cryptocurrency boven aandelen is dat het steeds meer als currency gezien wordt. Stel je voor dat euro erg hard onderuit knalt, en economie dus ook, kan je nog steeds op steeds meer plekken betalen met bijvoorbeeld Bitcoin.
Euh nee.
Je draait het precies om. Als de euro onderuitgaat is je bank saldo niks waard maar je klassieke Porsche houdt zijn intrensieke waarde.
Juist crypto is een riskante investering.
Je kunt ook je geld laten beleggen in een zo degelijk mogelijk aandelenpakket. Das beste.
Vakman pur sang
pi_201303607
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Euh nee.
Je draait het precies om. Als de euro onderuitgaat is je bank saldo niks waard maar je klassieke Porsche houdt zijn intrensieke waarde.
Juist crypto is een riskante investering.
Je kunt ook je geld laten beleggen in een zo degelijk mogelijk aandelenpakket. Das beste.
Misschien was mijn post niet duidelijk genoeg.
Het is meer bedoeld om iets achter de hand de hebben als het echt fout gaat met de euro.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201303658
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:54 schreef Galvez het volgende:

[..]
Misschien was mijn post niet duidelijk genoeg.
Het is meer bedoeld om iets achter de hand de hebben als het echt fout gaat met de euro.
Ja daar gaat mijn antwoord dus ook precies over ;)
Vakman pur sang
pi_201303673
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:59 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ja daar gaat mijn antwoord dus ook precies over ;)
Als euro echt instort, stort de economie mee in.
Ik denk niet dat mensen dat op klassieke auto’s zitten te wachten.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201303694
Stablecoins kopen en staken
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_201303760
Bitcoin.
Sowieso hangt al het spul aan de koersontwikkeling van bitcoin.

Altcoins hebben grotere risico maar ook potentieel grotere winsten.
blablablabla
pi_201303809
De laatste crisis toonde aan dat wc papier erg in trek was :7
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201303887
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:30 schreef Galvez het volgende:
Welke cryptocurrency raden jullie hiervoor aan? Let op: het is niet om geld mee te verdienen. Ik zou dus iets wat stabiel is, niet iets wat snel in waarde kan stijgen.
Bitcoin, houdt het aan en het is super stabiel (bekijk het 12 jarig grafiek eens).

Ter educatie waarom bitcoin:

Het boek:
The bitcoin Standard
https://www.bol.com/nl/nl(...)rd/9200000082670695/

Koop vooral geen random shitcoins (altcoins) op advies van anderen.
pi_201303911
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Crypto is geen stabiele langetermijn investering.
Teveel onzekerheden. Al zullen boze tongen dit tegenspreken.

Investeren in klassieke auto’s/motoren, goede aandelen, vastgoed..
Het is zeker niet stabiel inderdaad. Bitcoin gaat namelijk alleen maar hoger in fiat terms.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:44 schreef Galvez het volgende:
kan je nog steeds op steeds meer plekken betalen met bijvoorbeeld Bitcoin.
Dit klopt. Installeer de wallet of satoshi app eens en stuur mij een QR, dan maak ik wat satoshies naar je over.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2021 09:30:42 ]
  zaterdag 11 september 2021 @ 09:31:23 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201303929
Als je met geen extreme risico’s vermogen wil behouden dan adviseer ik een breed gespreid pakket aandelen, bijvoorbeeld in de vorm van een etf.
Crypto is zeer speculatief en kent geen intrinsieke waarde.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201303932
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:00 schreef Galvez het volgende:

[..]
Als euro echt instort, stort de economie mee in.
Ik denk niet dat mensen dat op klassieke auto’s zitten te wachten.
Jawel, er blijft altijd een rijke klasse over die iets wil ruilen tegen een gewilde klassieker.
En de euro zal een flinke dip hebben en daarna opkrabbelen, waarbij je investering die intrensieke waarde moet blijven behouden.
Vakman pur sang
pi_201303958
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:29 schreef Piva het volgende:

[..]
Het is zeker niet stabiel inderdaad. Bitcoin gaat namelijk alleen maar hoger in fiat terms.
[..]
Dit klopt. Installeer de wallet of satoshi app eens en stuur mij een QR, dan maak ik wat satoshies naar je over.
Het is deze maanden van 25K $ naar 50K$ en weer terug gegaan _O-
Maar das nog niet het probleem, de afgelopen 12 jaar is hè trein stabiel geweest echter gaat het om de volgende 20 jaar….
Vakman pur sang
pi_201303975
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:31 schreef LXIV het volgende:
Als je met geen extreme risico’s vermogen wil behouden dan adviseer ik een breed gespreid pakket aandelen, bijvoorbeeld in de vorm van een etf.
Crypto is zeer speculatief en kent geen intrinsieke waarde.
Wat je ook doet. Luister vooral niet naar deze man als je niet heel snel je geld wilt verliezen.

WGR / [LXIV's] Hoe was je beleggingsjaar 2019 en de verwachtingen voor 2020

Ooit hem geprobeerd voor een lange tijd te overtuigen. Deze man snapt er werkelijk niets van. Niet op $3000, niet toen het toch boven de $10.000 ging. En niet nu El Salvador het een wettig betaalmiddel heeft gemaakt.



[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2021 09:37:09 ]
pi_201304000
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:34 schreef Lospedrosa het volgende:
de afgelopen 12 jaar is hè trein stabiel geweest echter gaat het om de volgende 20 jaar….

NGMI. IPV jezelf jarenlang druk te maken om wat bitcoin doet had je jezelf ook kunnen onderwijzen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2021 09:39:13 ]
pi_201304112
Als je echt zo bang bent dat de boel instort en de euro niks meer waard is dan moet je een deel van je geld in goud stoppen.

Als je rendement wilt maken en dat relatief veilig wilt doen, koop dan wereldtrackers, bijvorobeeld VWRL. Misschien zijn ze over 2 jaar minder waard dan nu, maar als je 10 jaar wacht heb je een gemiddeld rendement van zeker 5-6-7% per jaar.
pi_201304123
Als je stabiliteit zoekt is crypto niet hetgeen je zoekt denk ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201304166
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:50 schreef DIR het volgende:
maar als je 10 jaar wacht heb je een gemiddeld rendement van zeker 5-6-7% per jaar.
Het probleem is dat fiat inflatie ook zo'n 7% per jaar is.

In het beste geval schiet je dus nog niets op.
pi_201304248
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:56 schreef Piva het volgende:

[..]
Het probleem is dat fiat inflatie ook zo'n 7% per jaar is.

In het beste geval schiet je dus nog niets op.
:')

De inflatie was de afgelopen 10 jaar amper 2% per jaar.
blablablabla
  zaterdag 11 september 2021 @ 10:35:57 #28
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201304552
Antwoord op TT: Bitcoin
pi_201304778
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:54 schreef Galvez het volgende:

[..]
Misschien was mijn post niet duidelijk genoeg.
Het is meer bedoeld om iets achter de hand de hebben als het echt fout gaat met de euro.
Zet gewoon maandelijks een bedrag in voor crypto en ga er nooit vol in. Zeker niet als je nog niets hebt. Hou voldoende cash(fiat) achter de hand, en als je nog totaal niets hebt dan in bitcoin of eth. Dat zijn twee crypto's die uiteraard stijgen en dalen maar voor een lange termijn is er uiteraard een risico maar zonder het nemen van een beperkt risico's word het nooit iets. DCA en vasthouden.

Na al die jaren inclusief de crashes(nou ja ik noem het geen crash) zit ik op een rente percentage van gemiddeld 200%. En nee ik zal er geen miljonair van worden. Maar een aanvulling op mijn pensioen zit er zeker en vast wel in.
pi_201304853
Overigens is er ook nog de USDT (Tether). Deze cryptomunt is stabiel en per definitie gelijkgesteld aan de USD. Als dus de dollar crasht, is USDT ook geen reet meer waard ;)
pi_201304925
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:45 schreef exelletor het volgende:
Het schijnt dat je in crypto allerlei stable coins hebt, die je weleens tegen een relatief beperkt risico kan wegzetten en rentenieren.
Maar dan heb je het niet meer over een decentrale coin, zoals bitcoin.
Als men morgen besluit om de stekker uit die stable coin te trekken of als er geen backing voor de onderliggende waarde is, dan ben je je geld kwijt.

Bitcoin blijft in iedergeval 100% van jezelf (mits bewaard in eigen wallet) en als de prijs van bitcoin crasht, is de rest van de coins doorgaans ook door het putje.

Op lange termijn (10 jaar) zit ik in bitcoin.
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 11 september 2021 @ 11:44:10 #32
206731 Mortaxx
Doomer
pi_201305267
Je moet juist geen stabiele crypto hebben maar degene die in waarde toenemen ten opzichte van fiat
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_201305361
Ik heb een groot vertrouwen in crypto, maar als stabiele investering zou ik zeggen: Investeer in je woning, maar daar gelijk bij opmerken: Koop nu niet.

Ik maak altijd de grap, als mijn woning 0 euro waard is, ga ik er gewoon in wonen ;)

Voor de meeste mensen is wonen ongeveer 20 procent van hun uitgaven, kortom heb je dat tegen je 50ste afgelost dan hou je al heel veel over en kun je het zelfs weer gaan terugverkopen.

Meer meta, ik investeer vooral in mijn kennis, dan maar iets minder verdienen.

Qua cryptos, ik zou een mandje maken met Bitcoin/Ethereum, je hoeft niet in 1 keer je hele vermogen in te steken, je kunt ook zeggen, ik ga het rustig opbouwen, gewoon 1 keer per maand 5% van je inkomen op een vast moment aankopen, hoef je niet druk te maken over de koers, je zult zien dat dit op lange termijn goed uitpakt omdat de koers peilen heel lastig is, zelfs voor de experts.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201305371
Overigens zou ik je afraden in stable coins te stappen, stable betekent niets anders: De hoeveelheid word bepaald aan de hand van de inleg, ik zou deze munten verre van stabiel noemen, ongeveer net zo veilig als papier goud of zilver.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201306001
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:50 schreef DIR het volgende:
Als je echt zo bang bent dat de boel instort en de euro niks meer waard is dan moet je een deel van je geld in goud stoppen.

Als je rendement wilt maken en dat relatief veilig wilt doen, koop dan wereldtrackers, bijvorobeeld VWRL. Misschien zijn ze over 2 jaar minder waard dan nu, maar als je 10 jaar wacht heb je een gemiddeld rendement van zeker 5-6-7% per jaar.
Rendement maken is niet nodig. Het is meer risico spreiding. Door politieke instabiliteit en invloed ECB zou Euro kunnen imploderen. Dat is zonde van je spaargeld. Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, maar voor de zekerheid…

Goud (en zilver) heb ik al.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201306458
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:06 schreef Elan het volgende:

[..]
:')

De inflatie was de afgelopen 10 jaar amper 2% per jaar.
Echt de inflatie, of het nummer dat één of ander corrupte overheids instantie uitbrengt?
pi_201307779
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:06 schreef Elan het volgende:

[..]
:')

De inflatie was de afgelopen 10 jaar amper 2% per jaar.
:')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201310290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 12:44 schreef Galvez het volgende:

[..]
Rendement maken is niet nodig. Het is meer risico spreiding. Door politieke instabiliteit en invloed ECB zou Euro kunnen imploderen. Dat is zonde van je spaargeld. Ik denk niet dat dat gaat gebeuren, maar voor de zekerheid…

Goud (en zilver) heb ik al.
Je kan ook denken aan staatsobligaties, maar die dingen hebben doorgaans een negatief rendement. De inflatie is hoger dan de rente die je krijgt op die dingen. Maar ook daar geldt: ze zijn gekoppeld aan de euro, dus als die implodeert heb je er nog niks aan.

Overigens kan ik je garanderen dat de gebeurtenissen die kunnen lijden tot het imploderen van de euro veel meer dan alleen de euro met zich meenemen. Beursindices én crypto zullen diepe rode cijfers laten zien als dat gebeurt. Kijk maar naar de koes van bitcoin. Januari 2020 piekte die op ongeveer ¤8000. Dieptepunt paar maand later: ¤4600. Ben je dus zomaar opeens bjina de helft van je geld kwijt door Corona als je het dan nodig zou hebben en niet op herstel kan wachten.
pi_201310373
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 18:45 schreef DIR het volgende:
Beursindices én crypto zullen diepe rode cijfers laten zien als dat gebeurt. Kijk maar naar de koes van bitcoin. Januari 2020 piekte die op ongeveer ¤8000. Dieptepunt paar maand later: ¤4600. Ben je dus zomaar opeens bjina de helft van je geld kwijt door Corona als je het dan nodig zou hebben en niet op herstel kan wachten.
Note dat 2020 crash een liquiditeit crash was en niet een instorten van de gehele financiele market crash.

In de eerder genoemde, is cash (dollars) altijd king. In de later genoemde zal fysiek goud, zilver, kogel en nu ook bitcoin extreem veel beter presteren.

Overigens is een liquiditeit crisis nooit langduring en daarna stijgen goud en nu ook bitcoin kei hard. Zie 2008 voor goud en 2020/21 voor bitcoin.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2021 18:51:58 ]
pi_201310701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 13:28 schreef Piva het volgende:

[..]
Echt de inflatie, of het nummer dat één of ander corrupte overheids instantie uitbrengt?
:')

=> BNW
blablablabla
pi_201310727
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:17 schreef Elan het volgende:

[..]
:')

=> BNW
Ik snap dat je bij de instelling nooit zelf boodschappen hoeft de doen en de overige dingen waarschijnlijk ook voor je betaalt worden.

Maar helaas moeten wij normale mensen gewoon onze boodschappen in de super doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2021 19:19:44 ]
pi_201310912
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 09:38 schreef Piva het volgende:

[..]

NGMI. IPV jezelf jarenlang druk te maken om wat bitcoin doet had je jezelf ook kunnen onderwijzen.
Ik maak me niet druk. Heb zelf speelgeld in bitcoin zitten.
Maar iemand die serieus wat geld wil wegzetten voor over 20 jaar zal ik het nooit aanraden
Vakman pur sang
pi_201312673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:17 schreef Elan het volgende:

[..]
:')

=> BNW
Kip, in de VS 80 procent duurder in 1 jaar, niets aan het handje hoor, kijk ook eens naar de andere commodity's, niets aan het handje natuurlijk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201315810
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:19 schreef raptorix het volgende:

[..]
Kip, in de VS 80 procent duurder in 1 jaar, niets aan het handje hoor, kijk ook eens naar de andere commodity's, niets aan het handje natuurlijk.
Wtf heb jij met kip in de VS te maken _O-

Blijkbaar begrijp je gewoon niet wat inflatie is. Namelijk een totaalsom. Sommige zaken zijn juist goedkoper geworden. Wat zorgt van een nettoresultaat van 3% geheel conform de geldende Europese norm.
blablablabla
pi_201315835
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:19 schreef Piva het volgende:

[..]
Ik snap dat je bij de instelling nooit zelf boodschappen hoeft de doen en de overige dingen waarschijnlijk ook voor je betaalt worden.

Maar helaas moeten wij normale mensen gewoon onze boodschappen in de super doen.
Oh geen idee, die laat ik altijd door je moeder bezorgen. Die rekent ook al jaren hetzelfde tarief eigenlijk.

Maar fijn dat de boodschappen duurder zijn geworden, als je gewoon een baan had in plaats van afhankelijk te zijn van de indexering die het UWV hanteert had je ongetwijfeld ook jaren op rij een loonstijging ontvangen van meerdere procenten. Zoals die tegenwoordig gebruikelijk is in letterlijk ongeveer elke sector.

Dan hoef je je om dat soort infantiele futiliteiten zoals wat er wekelijks in het karretje gaat ook niet zo druk te maken :) .

[ Bericht 13% gewijzigd door Elan op 11-09-2021 23:50:01 ]
blablablabla
pi_201318120
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Wtf heb jij met kip in de VS te maken _O-

Blijkbaar begrijp je gewoon niet wat inflatie is. Namelijk een totaalsom. Sommige zaken zijn juist goedkoper geworden. Wat zorgt van een nettoresultaat van 3% geheel conform de geldende Europese norm.
Je snapt uberhaupt hoe inflatie berekent word?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201318520
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 08:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je snapt uberhaupt hoe inflatie berekent word?
Niet op basis van de prijs kip in de VS in elk geval.
Even los daar van is er wel sprake van een snelstijgende trend. Met name het laatste kwartaal hebben veel prijzen een vlucht genomen o.a. door stijgende energieprijzen en de geëxplodeerde containerprijzen en de aanhoudend lage rente.

De vraag is alleen of crypto daar een antwoord op is. In theorie misschien maar zoals je wellicht begrijpt kunnen mensen hun geld maar één keer uitgeven.
blablablabla
pi_201318536
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 08:56 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet op basis van de prijs kip in de VS in elk geval.
Even los daar van is er wel sprake van een snelstijgende trend. Met name het laatste kwartaal hebben veel prijzen een vlucht genomen o.a. door stijgende energieprijzen en de geëxplodeerde containerprijzen en de aanhoudend lage rente.

De vraag is alleen of crypto daar een antwoord op is. In theorie misschien maar zoals je wellicht begrijpt kunnen mensen hun geld maar één keer uitgeven.
Het punt is dat heel veel commodity's in prijs gestegen zijn, dat is meestal een goede indicator voor echte inflatie.
En natuurlijk is BTC daar een antwoord op, het is namelijk niet inflationair.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 september 2021 @ 09:07:08 #49
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201318605
Koop bitcoin, zet weg, kijk over 10 jaar nog eens.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201318616
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het punt is dat heel veel commodity's in prijs gestegen zijn, dat is meestal een goede indicator voor echte inflatie.
En natuurlijk is BTC daar een antwoord op, het is namelijk niet inflationair.
Dat valt al met al echt enorm mee. 2.4% over augustus.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-procent-in-augustus

Beurzen en dus ook crypto hebben veel meer profijt van het huidige bijzonder ruimhartige monetaire beleid dat zowel de ECB als de FED al jaren voeren. Mocht er een serieuze beurskrach en/of recessie komen gaat de cryptomarkt net zo goed bloeden.
blablablabla
  zondag 12 september 2021 @ 09:08:59 #51
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201318623
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Wtf heb jij met kip in de VS te maken _O-

Blijkbaar begrijp je gewoon niet wat inflatie is. Namelijk een totaalsom. Sommige zaken zijn juist goedkoper geworden. Wat zorgt van een nettoresultaat van 3% geheel conform de geldende Europese norm.
Ja leuk, maar als de prijs van auto’s omlaag gaat en die van basis benodigdheden omhoog, dan voelt de gemiddelde no-coiner dat natuurlijk meer in zijn portemonnee dan andersom. Je koopt namelijk elke dag brood maar niet elke dag een auto. Beetje een farce dus, die norm en de berekening zelf.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 12 september 2021 @ 09:10:11 #52
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201318634
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat valt al met al echt enorm mee. 2.4% over augustus.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-procent-in-augustus

Beurzen en dus ook crypto hebben veel meer profijt van het huidige bijzonder ruimhartige monetaire beleid dat zowel de ECB als de FED al jaren voeren. Mocht er een serieuze beurskrach en/of recessie komen gaat de cryptomarkt net zo goed bloeden.
Wat dus betekent dat crypto helemaal niet de “orange man bad” is maar gewoon beschouwd moet worden als een nieuwe asset class, ondanks de LXIVen en andere fossiele babyboomers met 0 technische kennis van deze wereld.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201318655
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat valt al met al echt enorm mee. 2.4% over augustus.

https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-procent-in-augustus

Beurzen en dus ook crypto hebben veel meer profijt van het huidige bijzonder ruimhartige monetaire beleid dat zowel de ECB als de FED al jaren voeren. Mocht er een serieuze beurskrach en/of recessie komen gaat de cryptomarkt net zo goed bloeden.
Het feit dat je het CBS inflatie getal post geeft l aan dat je er helemaal niets van begrijpt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201318679
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wat dus betekent dat crypto helemaal niet de “orange man bad” is maar gewoon beschouwd moet worden als een nieuwe asset class, ondanks de LXIVen en andere fossiele babyboomers met 0 technische kennis van deze wereld.
Echt veel voorbeelden van economische crisissituaties hebben we niet nog omdat het al jaren enorm goed gaat en crypto relatief jong is. Maar als je kijkt naar de prijsontwikkelingen op de beursvloer en die in de cryptomarkt toen de coronapandemie net was uitgebroken kun je de grafieken letterlijk over elkaar heen leggen. Lijkt me dus kort door de bocht om Bitcoin (want daar hebben we het uiteindelijk over) als aparte asset te beschouwen met dito superkrachten die hem onaantastbaar maakt voor zaken die de rest van de financiële markt wel bedreigen.
blablablabla
pi_201318698
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Echt veel voorbeelden van economische crisissituaties hebben we niet nog omdat het al jaren enorm goed gaat en crypto relatief jong is. Maar als je kijkt naar de prijsontwikkelingen op de beursvloer en die in de cryptomarkt toen de coronapandemie net was uitgebroken kun je de grafieken letterlijk over elkaar heen leggen. Lijkt me dus kort door de bocht om Bitcoin want daar hebben we het uiteindelijk over als aparte asset te beschouwen met dito superkrachten die hem onaantastbaar maakt voor zaken die de rest van de financiële markt wel bedreigen.
LOL, je dacht dat defaults alleen voor 3e wereldlanden waren? In Nederland hebben e in 1945 ook gewoon een reset gehad.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 september 2021 @ 09:18:08 #56
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201318709
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:15 schreef Elan het volgende:

[..]
Echt veel voorbeelden van economische crisissituaties hebben we niet nog omdat het al jaren enorm goed gaat en crypto relatief jong is. Maar als je kijkt naar de prijsontwikkelingen op de beursvloer en die in de cryptomarkt toen de coronapandemie net was uitgebroken kun je de grafieken letterlijk over elkaar heen leggen. Lijkt me dus kort door de bocht om Bitcoin (want daar hebben we het uiteindelijk over) als aparte asset te beschouwen met dito superkrachten die hem onaantastbaar maakt voor zaken die de rest van de financiële markt wel bedreigen.
Leg hem maar eens over goud heen afgelopen 3 jaar :D
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201318723
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ja leuk, maar als de prijs van auto’s omlaag gaat en die van basis benodigdheden omhoog, dan voelt de gemiddelde no-coiner dat natuurlijk meer in zijn portemonnee dan andersom. Je koopt namelijk elke dag brood maar niet elke dag een auto. Beetje een farce dus, die norm en de berekening zelf.
Er zijn ook tal van andere manieren om geld te verdienen die minder last van volatiliteit hebben. Of waar niet constant een dreigend spook wat betreft mogelijke regulering over heen hangt.
blablablabla
pi_201318735
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:17 schreef raptorix het volgende:

[..]
LOL, je dacht dat defaults alleen voor 3e wereldlanden waren? In Nederland hebben e in 1945 ook gewoon een reset gehad.
Totale onzin.
Sowieso mensen die in een big reset geloven en zich laten indoctrineren door zwakzinnige YouTube-filmpjes :')
blablablabla
pi_201318757
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:18 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Leg hem maar eens over goud heen afgelopen 3 jaar :D
Goud deed in die onzekere financiële periode precies wat je kon verwachten, namelijk het tegenovergestelde van wat Bitcoin en de beurzen deden en in waarde toenemen.

Dat je je middels Bitcoin kunt indekken tegen gevaren die boven de rest van de financiële markt liggen is vooralsnog dus gewoon lariekoek.
blablablabla
pi_201318761
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Totale onzin.
Sowieso mensen die in een big reset geloven en zich laten indoctrineren door zwakzinnige YouTube-filmpjes :')
Je kunt gewoon eens kijken wat er bij geprint word, maar goed mensen die elementaire macro economie niet snappen, tjah.
En dan roepen over great reset, niet iedereen is van het WEF, er is namelijk al 10 jaar lang een strijd gaande wat de nieuwe wereld standaard munt word, 1 ding is zeker, op lange termijn zeker niet meer de dollar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 september 2021 @ 09:27:03 #61
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201318777
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Er zijn ook tal van andere manieren om geld te verdienen die minder last van volatiliteit hebben. Of waar niet constant een dreigend spook wat betreft mogelijke regulering over heen hangt.
Ik zou niet weten welk spook je precies bedoelt. Je dient nu al KYC te doen, het op te geven bij de BD en met een beetje geluk je transfergeschiedenis over te dragen.

Wat wil je nog meer?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201318799
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:20 schreef Elan het volgende:

[..]
Er zijn ook tal van andere manieren om geld te verdienen die minder last van volatiliteit hebben. Of waar niet constant een dreigend spook wat betreft mogelijke regulering over heen hangt.
Crypto heeft gewoon de zelfde status als geld in Nederland, wil je er in handelen of bewaren als bedrijf dan dien je gewoon een licentie te hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201318836
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:30 schreef raptorix het volgende:

[..]
Crypto heeft gewoon de zelfde status als geld in Nederland, wil je er in handelen of bewaren als bedrijf dan dien je gewoon een licentie te hebben.
Dat kan wel zo zijn er is wereldwijd constant discussie gaande over veel verder gaande regulering en zelfs verboden.
blablablabla
  zondag 12 september 2021 @ 09:37:20 #64
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201318865
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat kan wel zo zijn er is wereldwijd constant discussie gaande over veel verder gaande regulering en zelfs verboden.
Crypto is allang niet meer te verbieden joh.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201318867
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat kan wel zo zijn er is wereldwijd constant discussie gaande over veel verder gaande regulering en zelfs verboden.
In welke landen is er discussie gaande over het verbieden? En wat is er tegen regulering?
pi_201318884
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat kan wel zo zijn er is wereldwijd constant discussie gaande over veel verder gaande regulering en zelfs verboden.
Is je volgens mij ook al 80 keer uitgelegt, het valt niet te verbieden, en het verbod komt alleen maar voort uit angst voor de concurrentie op het verotte monetaire systeem, hierbij worden allerlei fabeltjes aangehaald die gewoon keer op keer niet bewezen zijn: Witwassen, energie verbruikt, etc etc. Sterker nog Coinbase heeft actief de SEC benaderd omdat ze graag aan de regels willen voldoen maar dat ze moeite hebben met de interpretatie. Geen antwoord, keer op keer. Maar nu in 1 keer een rechtzaak.

twitter
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201318891
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:24 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je kunt gewoon eens kijken wat er bij geprint word, maar goed mensen die elementaire macro economie niet snappen, tjah.
En dan roepen over great reset, niet iedereen is van het WEF, er is namelijk al 10 jaar lang een strijd gaande wat de nieuwe wereld standaard munt word, 1 ding is zeker, op lange termijn zeker niet meer de dollar.
Ken al die verhaaltjes wel maar geloof daar gewoon geen reet van. En mocht het allemaal wel zover komen dat de hele boel in mekaar dondert gaat je cryptoportefeuille daar echt geen redding in bieden.

Het is uiteindelijk gewoon een van de vele manieren om leuk geld te verdienen omdat je op je spaarrekening geen rente krijgt.
blablablabla
pi_201318899
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
In welke landen is er discussie gaande over het verbieden? En wat is er tegen regulering?
Doorgaans landen waar de nationale munt een shitcoin is, zoals India.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201318912
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Ken al die verhaaltjes wel maar geloof daar gewoon geen reet van. En mocht het allemaal wel zover komen dat de hele boel in mekaar dondert gaat je cryptoportefeuille daar echt geen redding in bieden.

Het is uiteindelijk gewoon een van de vele manieren om leuk geld te verdienen omdat je op je spaarrekening geen rente krijgt.
En waarom krijg je geen rente op je spaarrekening denk je? Al eens over nagedacht?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201318991
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
En waarom krijg je geen rente op je spaarrekening denk je? Al eens over nagedacht?
Monetair beleid. Niet omdat we afstevenen op een big reset in elk geval.
blablablabla
pi_201319052
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
In welke landen is er discussie gaande over het verbieden? En wat is er tegen regulering?
VS, Nederland, China? Waar in de wereld niet eigenlijk :D .

Met regulering is niks mis, echter is het vooralsnog nog vrij eenvoudig om je aan belastingregels te onttrekken. En dan is er ook nog het hele energievraagstuk.
blablablabla
pi_201319094
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Monetair beleid. Niet omdat we afstevenen op een big reset in elk geval.
Het Monetaire beleid is oneindig geld bij printen, daarom krijgen banken geld toe als ze bij de ECB geld ophalen, met dit geld kunnen ze dus weer oneindig aandelen en vastgoed opkopen, daarom "lijkt" het alsof de economie goed gaat, veel vraag naar huizen, aandelen knallen omhoog (zonder dat de bedrijven beter presteren), als jij denkt dat dat eeuwig goed gaat, dan ben je wel heel naieef, en als je niet weet hoe een reset werkt, dan moet je maar eens in de geschiedenis duiken.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 september 2021 @ 09:52:56 #73
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201319102
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:49 schreef Elan het volgende:

[..]
VS, Nederland, China? Waar in de wereld niet eigenlijk :D .

Met regulering is niks mis, echter is het vooralsnog nog vrij eenvoudig om je aan belastingregels te onttrekken. En dan is er ook nog het hele energievraagstuk.
We hebben hier een discussie over het verbieden van crypto? Das nieuw, heb je een link?

En hoe onttrek je je precies aan de belastingregels ? En hoe is dat anders dan wat bedrijven en personen met fiat geld doen?

Je bent wel heel erg aan het zoeken nu Elan, en tot nu toe met weinig succes.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201319108
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:49 schreef Elan het volgende:

[..]
VS, Nederland, China? Waar in de wereld niet eigenlijk :D .

Met regulering is niks mis, echter is het vooralsnog nog vrij eenvoudig om je aan belastingregels te onttrekken. En dan is er ook nog het hele energievraagstuk.
Vreemd, heb je een link dat Crypto verboden is in Nederland?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 september 2021 @ 09:54:27 #75
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201319127
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Vreemd, heb je een link dat Crypto verboden is in Nederland?
Ja ik begin steeds meer opmerkelijke zaken te lezen in Elans betoog.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201319141
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Vreemd, heb je een link dat Crypto verboden is in Nederland?
Het ging over discussie over regulering, niet een totaalverbod grappenmaker.

Volgens mij heeft CPB directeurtje zich laatst nog behoorlijk negatief uitgesproken. Niet dat die ook maar ene reet te zeggen heeft maar dat zijn wel de figuren waar een kabinet mee aan tafel zit.
blablablabla
pi_201319143
Overigen durf ik gerust te zeggen dat het uiterst lastig is om aan de belastingregels te ontrekken, ik durf gerust te stellen dat dit met fiat een stuk eenvoudiger is.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201319156
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Het ging over discussie over regulering, niet een totaalverbod grappenmaker.
Moet ik nou je eigen post gaan quoten? We hadden het over landen met een verbod, of in ieder geval het idee daar op, crypto is in Nedend gewoon volledig gereguleerd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201319182
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:56 schreef raptorix het volgende:

[..]
in Nedend gewoon volledig gereguleerd.
Als jij denkt dat het laatste daarover gezegd is ben je schattig naïef _O- .

Aan de andere kant geloof je ook filmpjes over een big reset die op handen is dus leef je sowieso al in een sprookjeswereld :) .
blablablabla
pi_201319211
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Als jij denkt dat het laatste daarover gezegd is ben je schattig naïef _O- .

Aan de andere kant geloof je ook filmpjes over een big reset die op handen is dus leef je sowieso al in een sprookjeswereld :) .
Naieef? Er is gewoon duidelijke regulering: https://www.dnb.nl/voor-d(...)registratieaanvraag/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201319226
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Als jij denkt dat het laatste daarover gezegd is ben je schattig naïef _O- .

Aan de andere kant geloof je ook filmpjes over een big reset die op handen is dus leef je sowieso al in een sprookjeswereld :) .
Je legt me woorden in de mond, daarnaast heb ik me zeer goed verdiept in historische resets, ik heb het ook niet over het WEF en dat soort onzin, alle signalen staan op rood, dat kun je gewoon uit publieke cijfers aflezen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 12 september 2021 @ 10:05:48 #82
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201319227
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Als jij denkt dat het laatste daarover gezegd is ben je schattig naïef _O- .

Aan de andere kant geloof je ook filmpjes over een big reset die op handen is dus leef je sowieso al in een sprookjeswereld :) .
De PVV wil ook alle moslims het land uit hebben, is ook het laatste woord niet over gezegd, maar denken dat het ook daadwerkelijk zover gaat komen is ook “schattig naïef”.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zondag 12 september 2021 @ 10:06:26 #83
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201319236
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Het ging over discussie over regulering, niet een totaalverbod grappenmaker.

Volgens mij heeft CPB directeurtje zich laatst nog behoorlijk negatief uitgesproken. Niet dat die ook maar ene reet te zeggen heeft maar dat zijn wel de figuren waar een kabinet mee aan tafel zit.
Nee, je zei dat landen crypto gingen verbieden en vervolgens drop je Nederland.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201319329
Je hoeft trouwens helemaal niet paranoide te zijn, de overheid heeft al een wet waarbij men per direct al het goud kan confesceren, zoek maar op Noodwet Financieel Verkeer
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201319906
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 23:44 schreef Elan het volgende:
Maar fijn dat de boodschappen duurder zijn geworden, als je gewoon een baan had in plaats van afhankelijk te zijn van de indexering die het UWV hanteert had je ongetwijfeld ook jaren op rij een loonstijging ontvangen van meerdere procenten.
Je begrijpt inflatie niet echt of wel?
pi_201320028
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 10:53 schreef Piva het volgende:

[..]
Je begrijpt inflatie niet echt of wel?
Ja maar het CBS zegt dat.......................
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201320062
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 09:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Als jij denkt dat het laatste daarover gezegd is ben je schattig naïef _O- .

Aan de andere kant geloof je ook filmpjes over een big reset die op handen is dus leef je sowieso al in een sprookjeswereld :) .
Ooit boeken gelezen van mensen zoals Ray Dalio, Jim Rickards etc?

Het idee van de big reset komt niet uit een of ander youtube filmpje... Je zag de corona crisis maar je hebt blijkbaar geen idee waar de echte instabiliteit van die crisis vandaan kwam.

En een 10 triljoen aan extra monopoly geld printen heeft dat probleem alleen nog maar groter gemaakt.

Maar goed, geen inflatie en de huizen prijzen gaan door het dak. Oh en je krijgt vast wel 1% meer salaris dus alles is goed _O_

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 september 2021 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Ik maak me niet druk. Heb zelf speelgeld in bitcoin zitten.
Maar iemand die serieus wat geld wil wegzetten voor over 20 jaar zal ik het nooit aanraden
Wat raad je dan wel aan? Als ik echt een investering moet kiezen die men 20 jaar moet hodlen, weet ik eingelijk maar 1 investering aan te raden. Oké goud kan er opzich er ook nog wel voor door voor de komende 20 jaar.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2021 11:06:40 ]
pi_201320371
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:02 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ja maar het CBS zegt dat.......................
Precies.
Stuk geloofwaardiger dan een of andere clown @Piva van een online forumpje die heilig van mening is dat BTC naar het miljoen gaat.
blablablabla
pi_201320404
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 10:06 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee, je zei dat landen crypto gingen verbieden en vervolgens drop je Nederland.
Als de directeur van het CPB zich uitspreekt voor een totaalverbod lijkt me dat die discussie in elk geval gaande is. In hoeverre het kansrijk is is weer een andere discussie. Maar nogmaals ik doelde dus op regulering an sich.
blablablabla
pi_201320422
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:05 schreef Piva het volgende:

[..]
Ooit boeken gelezen van mensen zoals Ray Dalio, Jim Rickards etc?

Het idee van de big reset komt niet uit een of ander youtube filmpje... Je zag de corona crisis maar je hebt blijkbaar geen idee waar de echte instabiliteit van die crisis vandaan kwam.

En een 10 triljoen aan extra monopoly geld printen heeft dat probleem alleen nog maar groter gemaakt.

Maar goed, geen inflatie en de huizen prijzen gaan door het dak. Oh en je krijgt vast wel 1% meer salaris dus alles is goed _O_
[..]
Wat raad je dan wel aan? Als ik echt een investering moet kiezen die men 20 jaar moet hodlen, weet ik eingelijk maar 1 investering aan te raden. Oké goud kan er opzich er ook nog wel voor door voor de komende 20 jaar.
Lees geen sprookjesboeken. Gemiddelde loonstijging was trouwens 3% vorig jaar. Maar ja als de inflatie 7% is schiet dat natuurlijk ook niet op! _O- :')
blablablabla
pi_201320472
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Precies.
Stuk geloofwaardiger dan een of andere clown @:Piva van een online forumpje die heilig van mening is dat BTC naar het miljoen gaat.
Je bent je er van bewust dat zoiets als woonlasten daar niet in zitten?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201320474
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 10:53 schreef Piva het volgende:

[..]
Je begrijpt inflatie niet echt of wel?
Niet de debiele draai die jij er aan geeft. Als we het bureau dat statistieken becijferd al niet mogen gebruiken als uitgangspunt en af moeten gaan op jouw meningfabriekje ga ik mijn tijd lekker ergens anders verdoen :) .
blablablabla
pi_201320558
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet de debiele draai die jij er aan geeft. Als we het bureau dat statistieken becijferd al niet mogen gebruiken als uitgangspunt en af moeten gaan op jouw meningfabriekje ga ik mijn tijd lekker ergens anders verdoen :) .
Er zijn zeer veel gerespecteerde economen die waarschuwen dat de reële inflatie een stuk hoger is. Op dit moment klagen mensen daar niet zo over omdat veel mensen nog nauwewlijks hypotheek hoeven te betalen wat er dus voor zorgt dat ze relatief veel geld overhouden.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201320565
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:40 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je bent je er van bewust dat zoiets als woonlasten daar niet in zitten?
Dit soort onzin dus.
ECB wil dat mee gaan nemen in de toekomst.
https://www.dnb.nl/actuee(...)de-inflatiemaatstaf/

Verwachting voor de eurozone is dat het inflatiecijfer met liefst 0.2 zal stijgen. Ga je eens fatsoenlijk inlezen voor je paniek gaat lopen zaaien.
blablablabla
pi_201320600
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Dit soort onzin dus.
ECB wil dat mee gaan nemen in de toekomst.
https://www.dnb.nl/actuee(...)de-inflatiemaatstaf/

Verwachting voor de eurozone is dat het inflatiecijfer met liefst 0.2 zal stijgen. Ga je eens fatsoenlijk inlezen voor je paniek gaat lopen zaaien.
Je bent echt zo dom, dat je stukken linkt die je eigen verhaal onder uit halen, het staat er zelfs letterlijk in:

quote:
. De aanschaf van een bestaande koopwoning wordt niet opgenomen in de nieuwe maatstaf.
Kortom, alleen de relatief kleine dingen worden er in meegenomen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201320688
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je bent echt zo dom, dat je stukken linkt die je eigen verhaal onder uit halen, het staat er zelfs letterlijk in:
[..]
Kortom, alleen de relatief kleine dingen worden er in meegenomen.
Jij had het zelf over woonlasten daar valt de aanschaf van een koopwoning helemaal niet onder :')

En dan mij dom noemen :D _O-
blablablabla
pi_201320717
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:57 schreef Elan het volgende:

[..]
Jij had het zelf over woonlasten daar valt de aanschaf van een koopwoning helemaal niet onder :')

En dan mij dom noemen :D _O-
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-huurders/woonlasten

Probeer je eigen domheid vooral niet toe te geven.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201320869
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:00 schreef raptorix het volgende:

[..]
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)-huurders/woonlasten

Probeer je eigen domheid vooral niet toe te geven.
Juist ja, jouw conclusie:

quote:
Kortom, alleen de relatief kleine dingen worden er in meegenomen.
:')
Log uit.
blablablabla
pi_201320930
Dacht wellicht dat je doelde op het overbieden etc voor de gemiddelde woning betaal je in verhouding nog steeds geen drol hypotheek door die historisch lage rente die maar blijft dalen.

Ik zit na 8 jaar nog op 300 euro hypotheek in de maand nog nooit van m'n leven zo weinig aan woonlasten hoeven betalen. Dat zal voor meer mensen gelden niet voor niks stapt iedereen in crypto en beleggen. Ze houden bakken met geld over in de maand. Niet vanuit een of ander moreel principe of omdat ze bang zijn dat de financiële wereld in mekaar stort.
blablablabla
pi_201320961
Ik stop deze discussie, iemand die zich continue zelf zo tegenspreekt, en dat zelfs niet wilt toegeven, hou op man.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201320995
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:20 schreef raptorix het volgende:
Ik stop deze discussie, iemand die zich continue zelf zo tegenspreekt, en dat zelfs niet wilt toegeven, hou op man.
_O- _O-
blablablabla
pi_201321091
Het mooie is dat zelfs de hoofdeconoom van het CBS aangeeft dat de huizenmarkt verstoort is door het ECB beleid |:( |:( |:(
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201334915
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Totale onzin.
Sowieso mensen die in een big reset geloven en zich laten indoctrineren door zwakzinnige YouTube-filmpjes :')
Nederland heeft een reset gehad
Inderdaad na WW2 wat logies is aangezien alles verrot was

Maar bij de olie crisis jaren heeft Nederland nog een reset gehad .
De hele wereld trouwens.
Daarom ging de jaren 80 en 90 goed met Nederland.
Helaas door de EU zijn we totaal weer afgebroken.
Logies als je gulden met 25% verlies in wissel voor de euro munt
Ze hebbben namelijk de gulden en Duitse mark en België mark gelijk getrokken in waarde wat niet klopte.
Omdat beide landen hun valuta lager waren.
Je kan bijna gaan zeggen dat Nederland een negatieve reset heeft gemaakt in 1999/2000 om in de euro te gaan samen werken.

En ja ik zie dadelijk weer een economische markt reset komen.
Aangezien dit niet houdbare welke kant we heen gaan
Niks voor niks willen euro landen op eens van de afspraken af met de landen schuld .

https://www.ad.nl/buitenl(...)sregels-eu~a52c1b59/

En dan nog erger wat we gaan krijgen.
https://www.goudstandaard(...)-burgers-registreren
Aangezien als ze dit gaan weten dan kunnen schatten wat de economische land waarden

We gaan een tijd tegemoet dat wil je niet weten..

En maar schelden op China hoe die hun burgers behandel.
We zijn geen haar beter .
pi_201334952
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 10:13 schreef raptorix het volgende:
Je hoeft trouwens helemaal niet paranoide te zijn, de overheid heeft al een wet waarbij men per direct al het goud kan confesceren, zoek maar op Noodwet Financieel Verkeer
Geld op alles trouwens wat waarde heeft
Je kan zeggen dat crypto er ook onder valt
Daarom alles op een hardware wallet .
De 21 code gaan onthouden .
Of op een bepaalde manier in een tato verwerken
Komen ze je wallet kapot slaan.
Klaar kunnen ze niks meer


https://wetten.overheid.nl/BWBR0003173/2007-11-01
pi_201338402
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Niet de debiele draai die jij er aan geeft. Als we het bureau dat statistieken becijferd al niet mogen gebruiken als uitgangspunt en af moeten gaan op jouw meningfabriekje ga ik mijn tijd lekker ergens anders verdoen :) .
Ga eerst eens zelfstandig boodschappen doen voordat je je in dingen mengt waar je geen verstand van hebt. Dan het benodige leeswerk doen en kom daarna nog eens terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2021 13:18:57 ]
pi_201339646
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 13:17 schreef Piva het volgende:

[..]
Ga eerst eens zelfstandig boodschappen doen voordat je je in dingen mengt waar je geen verstand van hebt. Dan het benodige leeswerk doen en kom daarna nog eens terug.
Geen zorgen over futiliteiten als de prijs van de weekboodschappen hier. Wellicht zou jij die ook niet hebben gehad als je niet als een pussy alleen maar BTC HODLT en wat ballen groeit en fatsoenlijk in alts zou durven investeren :)

Die tip zou ik nog aan TS willen meegeven, crypto heeft sowieso een hoge mate van volatiliteit maar als er voor kiest om wat te investeren bekijk dan interessante projecten en vooral die gebouwd worden op bestaande structuren (bijvoorbeeld Cardano of Polygon) of rond gaming/NFT-tokens.

Daar zit de winst momenteel, niet in BTC. Het is wachten op het moment dat de markt los komt van de prijsontwikkeling van BTC en eigen koersen gaat varen.

Crypto = instabiel. Als je stabiliteit zoekt kun je beter in obligaties investeren.
blablablabla
pi_201339741
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:17 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Geld op alles trouwens wat waarde heeft
Je kan zeggen dat crypto er ook onder valt
Daarom alles op een hardware wallet .
De 21 code gaan onthouden .
Of op een bepaalde manier in een tato verwerken
Komen ze je wallet kapot slaan.
Klaar kunnen ze niks meer


https://wetten.overheid.nl/BWBR0003173/2007-11-01
Als de overheid je huis en al je bezit af pakt is het inderdaad wel praktisch om in toegang te hebben tot je BTC-wallet. Kun je in elk geval op het Darkweb wat hoeren en drugs bestellen om het einde der tijden te vieren.
blablablabla
pi_201340545
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 15:07 schreef Elan het volgende:
Geen zorgen over futiliteiten als de prijs van de weekboodschappen hier.
Zoals al gedacht, je begrijpt er werkelijk geen bal van en ga dan ook geen discussie meer met je aan.

quote:
BTC HODLT en wat ballen groeit en fatsoenlijk in alts zou durven investeren
Als je de volatiliteit nog niet genoeg vind en extreme speculatie wilt kan je dat prima met bitcoin doen dmv van futures en opties.
pi_201340602
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:23 schreef Piva het volgende:

[..]
Zoals al gedacht, je begrijpt er werkelijk geen bal van en ga dan ook geen discussie meer met je aan.
[..]
Als je de volatiliteit nog niet genoeg vind en extreme speculatie wilt kan je dat prima met bitcoin doen dmv van futures en opties.
Dat kan inderdaad maar dan moet je daar wel de tijd en kennis voor paraat hebben.

En quote me niet als je geen discussie wil. Met je volkomen irrelevante geneuzel over boodschappen die duurder zijn geworden gr gr
blablablabla
pi_201340673
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:28 schreef Elan het volgende:

Dat kan inderdaad maar dan moet je daar wel de tijd en kennis voor hebben.
Gelukkig gaat dat voor altcoins niet op. Nog meer onzin te vertellen of was dit het wel?

quote:
En quote me niet als je geen discussie wil. Met je volkomen irrelevante geneuzel over boodschappen die duurder zijn geworden. Gr gr
Je begrijpt het gehele inflatie concept gewoon niet.



:+

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2021 16:35:58 ]
pi_201341581
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:33 schreef Piva het volgende:

[..]
Gelukkig gaat dat voor altcoins niet op. Nog meer onzin te vertellen of was dit het wel?
[..]
Je begrijpt het gehele inflatie concept gewoon niet.

[ afbeelding ]

:+
Je kunt je op elk willekeurig moment een paar uur inlezen in welke projecten jou aanspreken potentieel tonen en waar je wellicht in wilt investeren. Vervolgens zet je daar wat geld in weg en het is game on. Dat kun je toch niet vergelijken met short gaan en de zaken die daarbij komen kijken qua intensiteit, laat staan kennis die je daar voor nodig hebt om dat goed uit te voeren en jezelf niet in de schulden te stoppen?

Wat ik overigens niet begrijp is dat als jullie echt zo bezorgd zijn voor zaken als inflatie en economische tegenspoed je je geld in BTC stopt en niet all in gaat op goud. Dat is dan een veel meer voordehand liggende asset.
blablablabla
pi_201341887
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kunt je op elk willekeurig moment een paar uur inlezen in welke projecten jou aanspreken potentieel tonen en waar je wellicht in wilt investeren. Vervolgens zet je daar wat geld in weg en het is game on. Dat kun je toch niet vergelijken met short gaan en de zaken die daarbij komen kijken qua intensiteit, laat staan kennis die je daar voor nodig hebt om dat goed uit te voeren en jezelf niet in de schulden te stoppen?

Wat ik overigens niet begrijp is dat als jullie echt zo bezorgd zijn voor zaken als inflatie en economische tegenspoed je je geld in BTC stopt en niet all in gaat op goud. Dat is dan een veel meer voordehand liggende asset.
Hmmm, lastig, lastig...



pi_201341959
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hmmm, lastig, lastig...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als je nou goed kijkt naar de meerjarengrafiek van bitcoin is dat ook echt kut geweest tussen begin 2018 tot eind 2020
Vakman pur sang
pi_201341996
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 18:24 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Als je nou goed kijkt naar de meerjarengrafiek van bitcoin is dat ook echt kut geweest tussen begin 2018 tot eind 2020
Goud is al kut vanaf 1980... 41 jaar... (met inflatiecorrectie)

Wanneer je je goud ook gekocht hebt sindsdien, als je het gehouden hebt heb je er geld op verloren.
pi_201342051
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Hmmm, lastig, lastig...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Even los van de coronapandemie is al deze geldprinterij ontstaan in een realiteit van enorme economische voorspoed gecombineerd met een lage (zeg maar afwezige) spaarrente. Geen enkele garantie dat het overeind blijft als er een financiële crisis komt, laat staan een van epische proporties die moet leiden tot een 'big reset' waar men hier steeds over praat.
blablablabla
pi_201342071
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Goud is al kut vanaf 1980... 41 jaar... (met inflatiecorrectie)

Wanneer je je goud ook gekocht hebt sindsdien, als je het gehouden hebt heb je er geld op verloren.
Goud kopen mensen dan ook niet vanwege het verdienmodel erachter maar de stabiliteit die het biedt in economisch barre tijden.
blablablabla
pi_201342100
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Goud is al kut vanaf 1980... 41 jaar... (met inflatiecorrectie)

Wanneer je je goud ook gekocht hebt sindsdien, als je het gehouden hebt heb je er geld op verloren.
Ja dat is ook zo.
Vakman pur sang
pi_201342209
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Goud is al kut vanaf 1980... 41 jaar... (met inflatiecorrectie)

Wanneer je je goud ook gekocht hebt sindsdien, als je het gehouden hebt heb je er geld op verloren.
Als investering niet handig, echter ik zou op dit moment zeker goud overwegen als store of value, al was het maar als 5000 jaar oud track record.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201342215
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 18:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Goud kopen mensen dan ook niet vanwege het verdienmodel erachter maar de stabiliteit die het biedt in economisch barre tijden.
Dat werkt deels nog omdat een groep mensen denkt dat dat werkt.
Alleen zodra het goed gaat moet je wel weer als eerste je goud dumpen.
pi_201342452
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 17:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Je kunt je op elk willekeurig moment een paar uur inlezen in welke projecten jou aanspreken potentieel tonen en waar je wellicht in wilt investeren. Vervolgens zet je daar wat geld in weg en het is game on. Dat kun je toch niet vergelijken met short gaan en de zaken die daarbij komen kijken qua intensiteit, laat staan kennis die je daar voor nodig hebt om dat goed uit te voeren en jezelf niet in de schulden te stoppen?
Je kan je ook een paar uur inlezen in bitcoin futures, in de schulden kan je niet aangezien alles vanuit je balans komt. Daarbij heb je geen last van exit scams oid. Koop bitcoin > leer futures trading > speculeer met beperkt risico en maximale winst/gambling.

Zo heb ik hoogst waarschijnlijk afgelopen winter vanuit de ski liften meer verdiend met leverage trading dan jij met voltijdig arbeiten. Dit hele speculatieve gebeuren gaat verder totaal niet over waar OP omvraagt...

quote:
Wat ik overigens niet begrijp is dat als jullie echt zo bezorgd zijn voor zaken als inflatie en economische tegenspoed je je geld in BTC stopt en niet all in gaat op goud. Dat is dan een veel meer voordehand liggende asset.
Zowel de OP aangeeft en ook zelf heb ik goud in bezit...

Oh en als je dan toch wilt gokken. Dan kan je zelfs 1000:1 long gaan op goud futures :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2021 19:00:08 ]
pi_201342932
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:56 schreef Piva het volgende:

[..]
Je kan je ook een paar uur inlezen in bitcoin futures, in de schulden kan je niet aangezien alles vanuit je balans komt. Daarbij heb je geen last van exit scams oid. Koop bitcoin > leer futures trading > speculeer met beperkt risico en maximale winst/gambling.

Zo heb ik hoogst waarschijnlijk afgelopen winter vanuit de ski liften meer verdiend met leverage trading dan jij met voltijdig arbeiten. Dit hele speculatieve gebeuren gaat verder totaal niet over waar OP omvraagt...
[..]
Zowel de OP aangeeft en ook zelf heb ik goud in bezit...


Als het allemaal zo eenvoudig is als jij schetst zat elke Indiër met een baard wel de hele dag te daytraden.

quote:
Oh en als je dan toch wilt gokken. Dan kan je zelfs 1000:1 long gaan op goud futures :')

Of je duikt gewoon het casino in. Wat een onzin verkondig je weer.
blablablabla
pi_201343012
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:42 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat werkt deels nog omdat een groep mensen denkt dat dat werkt.
Alleen zodra het goed gaat moet je wel weer als eerste je goud dumpen.
Klopt ja, in 2008 daalde de goudprijs trouwens met liefst 25%. Maar dat had te maken met het feit dat het een bankencrisis was en zaken die bij een eventuele volgende recessie waarschijnlijk geen rol (meer) spelen.
blablablabla
pi_201343452
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Als het allemaal zo eenvoudig is als jij schetst zat elke Indiër met een baard wel de hele dag te daytraden.
[..]
Of je duikt gewoon het casino in. Wat een onzin verkondig je weer.
Dit is discriminerend naar baardeloze Indiërs.
Vakman pur sang
pi_201343936
Bij de volgende bankencrisis beleg ik in Montèl.
pi_201348824
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 19:26 schreef Elan het volgende:
Als het allemaal zo eenvoudig is als jij schetst zat elke Indiër met een baard wel de hele dag te daytraden.
Een juiste alt coin kiezen uit 1 van de 11000 coins en dan ook nog eens op de juiste manier in en uit stappen is idd makkelijk. Vandaar al die crypto miljonairs!

quote:
Of je duikt gewoon het casino in. Wat een onzin verkondig je weer.
Mijn strategie is buy en hold bitcoin en goud en een klein percentage aan aandelen. Jij komt met de gok strategien voor extra YOLO risico. Als je dan toch gaat gokken, geef ik je tenmiste goede gok opties waar je echt klappers maakt. Niet die shit risico/reward ratios die de shitcoin casino geeft.
pi_201350155
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 08:45 schreef Piva het volgende:

[..]
Een juiste alt coin kiezen uit 1 van de 11000 coins en dan ook nog eens op de juiste manier in en uit stappen is idd makkelijk. Vandaar al die crypto miljonairs!
[..]
Mijn strategie is buy en hold bitcoin en goud en een klein percentage aan aandelen. Jij komt met de gok strategien voor extra YOLO risico. Als je dan toch gaat gokken, geef ik je tenmiste goede gok opties waar je echt klappers maakt. Niet die shit risico/reward ratios die de shitcoin casino geeft.
Zo'n beetje de hele top 30 is minstens 10x gegaan sinds het begin van dit jaar dus zoveel moeite hoef je niet in je onderzoek te steken. Qua stabiliteit doen veel coins ook amper onder voor BTC, dat zelf voor iets dat predikaat digitaal goud ook nog altijd een hoge mate van volatiliteit heeft.

Qua gains kun je met je acht jaar BTC grafiek komen maar het is helemaal niet gezegd dat A BTC weer substantieel gaat stijgen (beleggen in goud is tenslotte ook niet zo interessant puur vanuit een winstoogmerk) of B er over acht jaar niet andere spelers zijn die een soortgelijke ontwikkeling doormaken als BTC nu en ook een hoge mate van stabiliteit hebben maar met veel hogere winstmarges. En C, ik noem hem als laatste omdat je ongetwijfeld door het dak gaat van woede of de Bitcoindominantie nog eens acht jaar kan aanhouden. Of dat bedrijven en overheden uiteindelijk meer energievriendelijke alternatieven zullen omarmen.
blablablabla
pi_201503000
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Koop bitcoin, zet weg, kijk over 10 jaar nog eens.
Dit :)
Love is in the air!
pi_201505576
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 09:07 schreef Scorpie het volgende:
Koop bitcoin, zet weg, kijk over 10 jaar nog eens.
Dit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')