abonnement Unibet Coolblue
pi_201301819
Vandaag is het 20 jaar geleden dat het World Trade Center in New York en het Pentagon werden geraakt door vliegtuigen.
We kennen allemaal de beelden nog wel.

En sindsdien is de wereld zoals die toen was mijns inziens erg veranderd.
Het vrije onbezorgde gevoel wat ik had in de '90s maakte plaats voor onveiligheid en argwaan.
Even relaxed met een vliegtuig op reis werd een hele opgave met debiele regeltjes en toeristische bezienswaardigheden werden beveiligd door gewapende militairen.

Weet je nog waar je was op dinsdag middag 11 september 2001? Hoe oud was je en wat was je aan het doen?

Ik was destijds 20 jaar en aan het werk bij de Media-Markt in mijn woonplaats.
Het was de 4e geopende vestiging in Nederland en super druk.
Ik liep bij de car hifi afdeling toen ik het nieuws op de autoradio's hoorde, waarop ik direct naar de televisie wand ging en naar het nieuws zapte.
Op een gegeven moment lag heel de winkel stil en keken medewerkers en klanten vol ongeloof naar de beelden.

Het was echt niet te bevatten dat dit kon. Dat mensen hiertoe in staat waren vind ik nog steeds onbegrijpelijk.

In ben na 9/11 driemaal in NYC geweest en heb ook Ground Zero bezocht.
In 2011 was ik toevallig in NYC bij de 10-jarige herdenking.
De laatste keer in 2017 waren het 9/11 Memorial Museum en de Freedom Tower eindelijk af en geopend voor publiek.
Bezoek daaraan was echt indrukwekkend.

[ Bericht 6% gewijzigd door CoExist op 11-09-2021 00:42:45 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_201301856
Ik zat op school, was net onderweg naar huis omdat er wat les uitviel. Zette thuis de tv aan een zag t gebeuren...
Wakadoodle!
pi_201302006
Ik zat achter de pc en las een tekst / zat te gamen. Weet niet meer wat ik aan het doen was, maar ik zat wel achter de pc.
Ik hoorde het en ik dacht 'oh, ok'. Wist niet wat het WTC was, nog nooit van gehoord destijds.

Nu lijkt het alsof elke westerse uit de VS komt, zo begaan zijn we met z'n allen met wat daar allemaal gebeurt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_201302454
Topic is volgens mij niet helemaal in goede staat (waarschijnlijk door een van de databasecrashes in de oerdagen van FOK!), maar toch:

NWS / Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')