abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201301261
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Minste wat ze konden doen, alsnog een gedrocht van een beslissing. Maar goed.
Ik trek deze woorden weer in. Het is een noodzaak want er is geen meerderheid voor in de EK :')

Einde incident nog altijd voorzien voor 1 november, ik ben benieuwd hoevaak Hugo dat nog weer gaat uitstellen.
zie email 27 oktober
pi_201301515
quote:
De Jonge zegt dat ov-reizigers straks mogelijk weer "als haringen in een ton" zitten. "En dan denk ik dat mensen met een zwakke immuunrespons - die wel gevaccineerd zijn, maar bij wie dat misschien minder goed aanslaat - er niet zo blij mee zijn dat ze tegen iemand aangeplakt staan die de hele tijd in hun nek staat te 'aerosolen'."
https://nos.nl/artikel/23(...)onamaatregelen-nodig

Deze man. :D Dit is toch gewoon een uit de hand gelopen grap?
pi_201301908
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:52 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Weet niet wat hij in het ov doet, maar het klinkt nogal kinky :D

Zelf reis ik momenteel niet in de spits, maar zelfs als het redelijk druk is dan gaan de meeste mensen toch liever niet naast iemand zitten (zelf zat ik vroeger altijd bij de uitgang en merk dat daar nu veel meer mensen gaan zitten ook al zijn er gewoon nog 'normale' zitplaatsen in de 2de klasse).

Op deze manier kun je wel in elk geval voor altijd maatregelen houden. Want mensen die geen vaccin nemen of waar het vaccin niet op aanslaat zul je altijd houden. Dat gaat niet veranderen (zonder doorbraak in de medische wereld).

Maar blijf het wel knap vinden dat sommige mensen hier al een jaar lang blijven volhouden dat dit allemaal tijdelijke maatregelen zijn.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_201302130
quote:

[..]

Het meest trieste vind ik dat dit argument toch niet nieuw is of het gevolg van gewijzigde omstandigheden. Dit wist hij ook toen hij het aankondigde, zonder dat daar enige verwachtingen over waren, hij creëert zn eigen teleurstellingen en weerstand zo. Volkomen ongeschikt die man.
zie email 27 oktober
  zaterdag 11 september 2021 @ 01:11:11 #255
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201302156
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 01:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Het meest trieste vind ik dat dit argument toch niet nieuw is of het gevolg van gewijzigde omstandigheden. Dit wist hij ook toen hij het aankondigde, zonder dat daar enige verwachtingen over waren, hij creëert zn eigen teleurstellingen en weerstand zo. Volkomen ongeschikt die man.
Maar ja. Wie maakt hem wat?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201302224
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 september 2021 23:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Minste wat ze konden doen, alsnog een gedrocht van een beslissing. Maar goed.
Eens. Maar alsnog vind ik dat TvT niet een nog grotere rol mag gaan spelen.
De rol die TvT nu speelt is voldoende, eigenlijk al te groot.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201302451
quote:
9s.gif Op vrijdag 10 september 2021 21:50 schreef MissHobje het volgende:

[..]
onder het mom van..anders mis je de feeling en overleg met collega's ..het is handiger als je gewoon op de werkvloer bent. Kortom hij wil zichtbaarheid. Echt jammer hoor..ik had zo gehoopt op 1 a 2 dagen. (Heb vanaf meí flink pech gehad en noodgedwongen na deels herstel thuis kunnen werken)
Ik zou gewoon wat anders zoeken. Veel bedrijven gaan nu juist over op deels thuiswerken.
pi_201302648
Duizend keer huiscontrole op quarantaineplicht na reis, 125 boetes uitgedeeld

https://www.ad.nl/binnenl(...)uitgedeeld~a4e611e8/

“Dan gaan de gegevens per koerier naar de gemeente”. Say what?!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 11 september 2021 @ 06:11:01 #259
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201302841
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 03:19 schreef RipCity het volgende:
Duizend keer huiscontrole op quarantaineplicht na reis, 125 boetes uitgedeeld

https://www.ad.nl/binnenl(...)uitgedeeld~a4e611e8/

“Dan gaan de gegevens per koerier naar de gemeente”. Say what?!
Wel mooi dat je gewoon verkeerde gegevens kunt opgeven of een hotel waar je niet zit. Dit soort dingen kun je beter uitleggen dan afdwingen. Wie er geen zin in heeft, houdt zich er toch niet aan en de controles zijn erg omslachtig.

Dat het ook nog eens veel geld kost maakt niet uit. De VVD heeft nog nooit zo veel geld uitgegeven om ‘de zwakkeren’ te beschermen als tijdens corona.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201303110
Voor iedereen die maar kritiekloos achter de overheid blijft staan. Nog zo'n mooi voorbeeld.
https://nos.nl/artikel/23(...)-uit-klimaatcampagne
"We kwamen tegen dat het heel erg lang onderdeel is geweest van de campagne en dat het toen op last van het ministerie geschrapt is. Er werd gezegd: het is een politiek onderwerp, we willen het er eigenlijk niet over hebben."

en niet eens stoppen met vlees eten hè, gewoon minder vlees. Zou iedereen moeten doen maar ze willen het er niet over hebben.
Go hard or go home
  zaterdag 11 september 2021 @ 07:45:26 #261
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_201303123
Ik draag sinds twee weken na mijn tweede prik geen mondkapje meer.

Maar toch heb ik een griepje opgelopen.
Kut klein griepje heb ik me toch moeten laten testen.
Collega’s waren besmet.
Daar heb ik totaal geen zin meer in.

Daarom ga ik vanaf week 40 weer een mondkapje dragen op drukke plekken.
Alleen maar om die griep buiten de deur te houden. En andere niet te besmetten.
pi_201303129
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 00:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Weet niet wat hij in het ov doet, maar het klinkt nogal kinky :D

Zelf reis ik momenteel niet in de spits, maar zelfs als het redelijk druk is dan gaan de meeste mensen toch liever niet naast iemand zitten (zelf zat ik vroeger altijd bij de uitgang en merk dat daar nu veel meer mensen gaan zitten ook al zijn er gewoon nog 'normale' zitplaatsen in de 2de klasse).

Op deze manier kun je wel in elk geval voor altijd maatregelen houden. Want mensen die geen vaccin nemen of waar het vaccin niet op aanslaat zul je altijd houden. Dat gaat niet veranderen (zonder doorbraak in de medische wereld).

Maar blijf het wel knap vinden dat sommige mensen hier al een jaar lang blijven volhouden dat dit allemaal tijdelijke maatregelen zijn.
Dat het tijdelijk is, heb je kunnen zien in Denemarken.

Ook in Nederland zijn er al zat tijdelijke maatregelen gestopt.
pi_201303140
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:45 schreef KingRadler het volgende:

You go, boy.
Op naar een griepvrij leven. De leven!
Go hard or go home
  zaterdag 11 september 2021 @ 07:52:15 #264
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_201303161
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:47 schreef Noek het volgende:

[..]
You go, boy.
Op naar een griepvrij leven. De leven!
Heb al 3 jaar geen griep meer gehad, mijn lichaam is het niet gewend.
Ik heb geen zin om straks mezelf te laten testen als je collega’s beginnen te vragen.
Ik ben tegen de testmaatschappij.
pi_201303246
Als dit echt is dan zien we goed hoe knettergek we zijn geworden.
Go hard or go home
  zaterdag 11 september 2021 @ 08:36:14 #266
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201303442
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 08:12 schreef Noek het volgende:
Als dit echt is dan zien we goed hoe knettergek we zijn geworden.
Om te janken toch. :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  zaterdag 11 september 2021 @ 10:16:19 #267
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_201304360
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:52 schreef KingRadler het volgende:

[..]
Heb al 3 jaar geen griep meer gehad, mijn lichaam is het niet gewend.
Ik heb geen zin om straks mezelf te laten testen als je collega’s beginnen te vragen.
Ik ben tegen de testmaatschappij.
Nu is het standaard bij hoesten en niezen: "Ja, het is geen corona hoor". Maar goed, mij maakt het niets uit, wie afhankelijk is van het gedrag van anderen om corona te overleven, wens ik veel success.
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_201304385
quote:

[..]

De Jonge zegt dat ov-reizigers straks mogelijk weer "als haringen in een ton" zitten. "En dan denk ik dat mensen met een zwakke immuunrespons - die wel gevaccineerd zijn, maar bij wie dat misschien minder goed aanslaat - er niet zo blij mee zijn dat ze tegen iemand aangeplakt staan die de hele tijd in hun nek staat te 'aerosolen'."

En alweer ingehaald door de wetenschap.

Coronavaccins werken ook bij patiënten met auto-immuunziekte: resultaten “boven verwachting”

https://www.hln.be/wetens(...)erwachting~a35432c0/
pi_201304584
quote:

[..]

En die mensen met een zwakke immuunrespons reizen, ondanks dat ze weten dat ze kwetsbaar zijn, allemaal als lemmingen met het OV ipv eigen vervoer om zichzelf te beschermen? Hoe verzint die omhoog gevallen pabo student zulke onzin?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  Moderator zaterdag 11 september 2021 @ 10:46:07 #270
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201304650
De "solidariteit" waar het RIVM en Hugo om vragen is hier inmiddels vér te zoeken zo te lezen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201304673
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:39 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
En die mensen met een zwakke immuunrespons reizen, ondanks dat ze weten dat ze kwetsbaar zijn, allemaal als lemmingen met het OV ipv eigen vervoer om zichzelf te beschermen? Hoe verzint die omhoog gevallen pabo student zulke onzin?
Nou ja, het zal heus zo zijn dat een gedeelte van de kwetsbaren tevens afhankelijk van het OV is. Maar dan nog.... hoelang wil je maatregelen ten bate van een kleine groep aanhouden dan. Als je immuunrespons nu niet goed is of je om medische redenen geen vaccin kunt nemen, dan is dat volgend jaar ook nog zo. En in 2035 ook.
pi_201304679
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 07:45 schreef KingRadler het volgende:

Collega’s waren besmet.

Wanneer ga je je laten testen?
Heb je een thuistest gedaan, collega's besmet met griep of corona?
Er heerst geen griep.
Sterkte!
pi_201304704
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 september 2021 16:50 schreef Za het volgende:

[..]
Er is niets gewijzigd.
Alles wordt zo gecompliceerd gemaakt qua entertainment, dat men uiteindelijk moeiteloos zal instemmen met een dagelijkse thuistest in de ochtend, om al deze poespas te ontlopen.
Of men organiseert dat entertainment zelf met of bij vrienden thuis, in boerenschuren enz. zonder testverplichting.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_201304738
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
De "solidariteit" waar het RIVM en Hugo om vragen is hier inmiddels vér te zoeken zo te lezen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet je, heel vervelend voor je als je kwetsbaar bent, echt, maar daar gaan we toch niet tot in het einde der tijden rekening mee houden? Heel oneerlijk als het jou treft, maar ja, het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk. Jonge mensen krijgen kanker, gaan dood, ook heel naar. Maar het is nou eenmaal zo. De rest moet toch echt een keer door. Of klink ik nu als een totale sociopaat?
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
pi_201304752
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 10:51 schreef DDDDDaaf het volgende:

Of men organiseert dat entertainment zelf met of bij vrienden thuis, in boerenschuren enz. zonder testverplichting.
Maar dan komen de Boa's.

Je ben het toch eens dat TvT, kaartverkoop en coronapas geen vaccin effect zou sorteren indien ingevoerd voor bezoekers aan verpleeghuizen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 11-09-2021 11:07:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')