H2H is dan nog niet het belangrijkste. Federer kwam nog wel vaak met een minder niveau toch aardig ver in een toernooi waarbij dan uiteindelijk Djoko te sterk bleek.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:14 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou het echt een grap vinden als Federer, Nadal en Djokovic alle drie op 20 GS'en blijven steken. Ik vind Djokovic dan wel de beste, omdat hij een positieve H2H heeft tegen Federer en Nadal.
Ze hebben hem wel bij de baan weggehaald om coachen te voorkomen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:19 schreef Federer-fan het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat Micha commentaar geeft over zen eigen broer.
Was een belangrijke hold voor Djokovic.
Maar wat GS'en betreft, ze komen toch alle drie uit op 20; dan hebben ze toch alle drie even veel belangrijke partijen gewonnen? Of bedoel je iets anders?quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:21 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
H2H is dan nog niet het belangrijkste. Federer kwam nog wel vaak met een minder niveau toch aardig ver in een toernooi waarbij dan uiteindelijk Djoko te sterk bleek.
Voor Djoko spreekt vooral het winnen van de belangrijke wedstrijden. Daarom Djoko ook gewoon op 1 idd.
Ja, zo zonde, een complete 'offgame' (is dat een woord?) Gaat opeens helemaal niet.quote:
Tegen elkaar belangrijke partijen. Djoko in finales en halve finales op GS tegen Federer met name.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat GS'en betreft, ze komen toch alle drie uit op 20; dan hebben ze toch alle drie even veel belangrijke partijen gewonnen? Of bedoel je iets anders?
O, zo, ja, je zou misschien zelfs de H2H op de GS'en leidend kunnen laten zijn; dus een specifiekere H2H. Want partijen op de 500-toernerooien zijn niet zo relevant voor de GOAT-status.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:24 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Tegen elkaar belangrijke partijen. Djoko in finales en halve finales op GS tegen Federer met name.
29 keer Vader:quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:35 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gaat wel langer duren als Djoko onder druk komt. Dan gaan we stuiteren.
Dat klopt, maar ik denk dat het voor Zverev heel lastig wordt om nog te winnen als hij 2-1 achter komt.quote:
Rod Laver valt in slaap denk ik. Hij was net al wat kwijt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:46 schreef Federer-fan het volgende:
6-2 Djokovic. 1-1 in sets. Ben erg benieuwd naar set 3.
Als ze hem tegen Djokovic of Zverev op de baan zetten, denk ik dat hij geen game wint.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:47 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Rod Laver valt in slaap denk ik. Hij was net al wat kwijt.
Die had dan kennelijk zijn bijnaam The Rocket verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:51 schreef superniger het volgende:
Laver kreeg een handjob van een oude taart.
Hij doet me altijd denken aan die film Wrong Turn.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:56 schreef macca728 het volgende:
Laver is de echte goat, 2x Grand Slam gewonnen
Ja kan, omdat alles beter is geworden natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij doet me altijd denken aan die film Wrong Turn.
Mja, in 1962 waren het nog amateurtoernooien. Ik heb het idee dat een 3'tje van nu van Laver van toen zou winnen.
Ja, alleen vind ik het feit dat het amateurtoernooien waren het wel appels met peren vergelijken om het met de GS'en in de Open Era te vergelijken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja kan, omdat alles beter is geworden natuurlijk.
Niettemin telt het wel.
Ja. Alleen is bij sommige de microfoon uitgezet. Vandaar de unmute us protesten morgen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 02:59 schreef Federer-fan het volgende:
Zitten die lijnrechters allemaal thuis en via Zoom hun calls door te geven ofzo?
O, oké, bedankt voor de uitleg.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:01 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Ja. Alleen is bij sommige de microfoon uitgezet. Vandaar de unmute us protesten morgen.
Klopt.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:08 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Moet je niet zo vaak stuiteren gek.
Nee, klopt, is om aandacht te vragen voor obesitas.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:15 schreef monkyyy het volgende:
Wat is die baselijn dik, of ligt dat aan mij
Waarom?quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:20 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Oké ik ga Luik - Bastenaken - Luik 2020 terugkijken.
Nee hoor. Ik reageerde op de reclame van de ES Player. Alsof je random oude evenementen gaat terugkijkenquote:Op zaterdag 11 september 2021 03:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom?Denk je dat het een gelopen race is?
Excuses aan jou en alle andere mensen in dit topic.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:25 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik reageerde op de reclame van de ES Player. Alsof je random oude evenementen gaat terugkijken
Geaccepteerd. Kan ik rustig Sky Radio gaan luisteren.quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Excuses aan jou en alle andere mensen in dit topic.
Wat betekent dat, 6-1?quote:Op zaterdag 11 september 2021 03:36 schreef superniger het volgende:
2-1 Djokovic.
Zverev gaat in de 4de set een stokbroodje eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |