abonnement Unibet Coolblue
pi_201286852
Ik heb een goede band met mijn tante, toch vind ik het vervelend als ik gebeld word zonder aanleiding, gewoon om even te vragen hoe het gaat. Daar kan je ook prima een appje voor sturen.

Ik ga minimaal één keer in de week bij mijn tante langs, regelmatig 2 keer in de week ook.
Dat gebel hoeft van mij niet. Ik heb het al een paar keer geprobeerd subtiel aan te geven, maar alsnog zonder resultaat.

Is dit voor iemand herkenbaar? Hoe gaan jullie daar mee om?
pi_201286909
Gewoon niet opnemen? :P
pi_201286983
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:49 schreef Pendule het volgende:
Ik heb een goede band met mijn tante, toch vind ik het vervelend als ik gebeld word zonder aanleiding, gewoon om even te vragen hoe het gaat. Daar kan je ook prima een appje voor sturen.

Ik ga minimaal één keer in de week bij mijn tante langs, regelmatig 2 keer in de week ook.
Dat gebel hoeft van mij niet. Ik heb het al een paar keer geprobeerd subtiel aan te geven, maar alsnog zonder resultaat.

Is dit voor iemand herkenbaar? Hoe gaan jullie daar mee om?
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 23:55 schreef Magica het volgende:
Gewoon niet opnemen? :P
Ik heb daar ook een hekel aan als familie belt om te vragen hoe het gaat. Dan moet je weer een gesprek met ze voeren waar ik niet op zit te wachten. Gelukkig bellen ze niet meer :P

Een keer werd ik ook geappt door ooms en tantes hoe het ging maar die negeerde ik gewoon. Als er iets aan de hand is horen ze dat wel :P
  Forum Admin vrijdag 10 september 2021 @ 00:14:59 #4
35723 crew  GGMM
pi_201287079
Ga ook weg.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')