Just my thoughts, of dat er wat tegenover staat.quote:Op zondag 12 september 2021 11:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodra Mercedes zegt dat ze ergens toe bereid zijn krijg ik direct het gevoel dat het ze zelf gewoon veel beter uitkomt.
Die rijdt het hele rondje. En kan dat ook vrij makkelijk, hoor. Ga maar na: ze rijden een gemiddelde GP in 200-250 km/h. Dat betekent dat de SC het rondje dus moet voltooien in iets meer dan 130/140 km/h om ruimschoots voor de leider de pitstraat in te rijden. Dat redt Bernd makkelijk.quote:Op maandag 13 september 2021 16:23 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vraag die me net te binnen schoot.
Mensen die op Zandvoort en/of Oostenrijk waren kunnen het wellicht beantwoorden.
Zandvoort (1min.11) en Red Bull ring (1.05) zijn qua tijd (en ook qua lengte) relatief korte circuits op de kalender. Rijdt de safetycar na de start de volledige ronde, of nemen ze halverwege een kortere route? In Zandvoort kun je bv tussen Rob Slotemakersbocht en bocht 10 afsteken.
Lijkt me op deze banen toch flink doortrappen voor Maylander. Waarschijnlijk dat hij nog niet in de pits stil staat of de wagens passeren alweer.
En daar stond hij op zijn achterste benen toen mensen dat suggereerden.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dit de eerste keer was zou het raar zijn om meteen over " blijven we een over en weer van tactical fouls zien" te beginnen. Hij geeft hier eigenlijk impliciet toe dat dat in Silverstone ook zo was.
Die rijdt net zo hardquote:Op dinsdag 14 september 2021 14:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Allemaal leuk en aardig over Safetycars en Berndt in de openingsronde, maar het is de Medical Car...
Maar team taxi is volledig van mening dat Silverstone Max zijn schuld was. Hamilton zat immers vóór Max.quote:Op dinsdag 14 september 2021 13:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als dit de eerste keer was zou het raar zijn om meteen over " blijven we een over en weer van tactical fouls zien" te beginnen. Hij geeft hier eigenlijk impliciet toe dat dat in Silverstone ook zo was.
Als dat zo was had Hamilton Max niet op zijn achterwiel geraaktquote:Op dinsdag 14 september 2021 15:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar team taxi is volledig van mening dat Silverstone Max zijn schuld was. Hamilton zat immers vóór Max.
Hij zat ervoor, of ben je een racist ofzo?quote:Op dinsdag 14 september 2021 21:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als dat zo was had Hamilton Max niet op zijn achterwiel geraakt
juistquote:Op donderdag 16 september 2021 09:53 schreef opreis het volgende:
https://www.grandprix247.(...)bal-are-out-of-line/
Grappig dat het steeds meer begint op te vallen
Beste zin uit het artikel:quote:Op donderdag 16 september 2021 09:53 schreef opreis het volgende:
https://www.grandprix247.(...)bal-are-out-of-line/
Grappig dat het steeds meer begint op te vallen
En dat komt van iemand die zich fan noemt. Zegt genoeg.quote:Instead, it reminds us that despite seven titles and 99 wins – hidden away by serial winning with the best car in F1 – he remains a bad loser with a nasty streak.
Die zin is wel een beetje over het randje/laat iemands frustratie zien. Maar wat mij betreft is de rest van het verhaal niet minder correct.quote:Op donderdag 16 september 2021 10:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Beste zin uit het artikel:
[..]
En dat komt van iemand die zich fan noemt. Zegt genoeg.
Ik vind het ook wel iets schattigs hebben dat iedereen hier zich altijd zo ongekend druk kan maken om wat Lewis doet.quote:Op donderdag 16 september 2021 15:33 schreef ootjekatootje het volgende:
Die Lewis heeft wel een flinke tik overgehouden aan de crash, hij loopt tegenwoordig in een trouwjurk rond.
quote:HERO10 BLACK
All-out speed + ultimate ease come together in the most powerful #GoPro ever.
✔️ Revolutionary new GP2 engine
Had die Zjek toch maar weer mooi een primeur met zijn "Vettel stopt"!quote:
nog weer zwaarder. 790 is al te zwaar man.quote:
Vast wel iemand hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |