Vanuit welke kostenpost? VWS? Want er is veel en veel meer getest en bekostigd in totaalquote:Op donderdag 9 september 2021 21:24 schreef _serial_ het volgende:
Tandjes. Al dat getest op Corona is een kostenpostje van slechts 1,8 miljard euro geweest en de teller loopt nog.
Wanneer gaat onze Boris de inkomstenbelasting verhogen? Zeker eerst even een minderheidskabinetje opleveren en dan nog een keer het zuur. Btw.. accijns.. vermogensbelasting.. erfbelasting.. HRA.. huis naar box 3.. onder de vlag van milieu en gezonde woningmarkt zullen er wel weer veel belastingverhogingen gaan plaatsvinden.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:24 schreef _serial_ het volgende:
Tandjes. Al dat getest op Corona is een kostenpostje van slechts 1,8 miljard euro geweest en de teller loopt nog.
Het is een enkele post?quote:
VWS ja. Dit was alleen het kostenpostje testen en gerelateerd daar aan.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Vanuit welke kostenpost? VWS? Want er is veel en veel meer getest en bekostigd in totaal
Dit is dan een stukje waar ze tenminste nog van weten waar het geld deze crisis naar toe is gegaan.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:24 schreef _serial_ het volgende:
Dit ja. En dan heb je nog de spotjes van de overheid; zelftesten voor een bbq of verjaardagquote:Op donderdag 9 september 2021 20:40 schreef Discombobulate het volgende:
Niemand die ik ken houdt zich meer aan anderhalve meter. Echt niemand. Behalve misschien een verstrooide schijtluis of een ambtenaar zoals bij een vriend van me op werk.
Verstandige woorden vind ik dit.quote:De vaccinatiewerkgroep wil niet spreken van een zogenoemde booster, een vaccindosis die de weerstand weer even wakker schudt. Voor deze kwetsbare groep zijn drie doses nodig voor een basisvaccinatie, stelt zij. Een booster kan daarop volgen.
Ik ben gevaccineerd, iedereen om mij heen heeft die kans ook gehad.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:51 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit ja. En dan heb je nog de spotjes van de overheid; zelftesten voor een bbq of verjaardagEh, nee. Opbokken met je test.
Juist.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd, iedereen om mij heen heeft die kans ook gehad.
Ik laat mij nooit meer testen.
Ja ok, detail, heel belangrijk. Belangrijker dan de inhoud iddquote:
Er is nu toch aan de EMA gevraagd of die voor iedereen moet gaan gelden?quote:Op donderdag 9 september 2021 21:55 schreef Ven1972 het volgende:
We moeten nog steeds rekening mee houden met derde "booster"-coronaprik,, alleen voor kwetsbaren en oudere mensen.
Ja preciesquote:Op donderdag 9 september 2021 21:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
VWS ja. Dit was alleen het kostenpostje testen en gerelateerd daar aan.
Uit dit artikel : https://nos.nl/artikel/23(...)-voor-coronatestlabs
Strikt medisch gezien is het ook geen booster, maar gewoon een extra prik die nodig is voor veronderstelde minimale bescherming bij specifieke groepenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:51 schreef _serial_ het volgende:
Eerste Belgen hebben derde coronaprik al gekregen
[..]
Verstandige woorden vind ik dit.
Gezondheidsraadquote:Op donderdag 9 september 2021 21:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is nu toch aan de EMA gevraagd of die voor iedereen moet gaan gelden?
Dat klopt. en ik hoop oprecht dat daar een eenduidig advies uitkomt, waar geen spelt tussen te krijgen is dat het alleen voor zeer kwetsbare en immuungecompromitteerden (lekker scrabble woord) zal zijn.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is nu toch aan de EMA gevraagd of die voor iedereen moet gaan gelden?
Ja maar ook de EMA komt met een advies.quote:
EMA ook, specifiek voor Pfizer: https://www.ema.europa.eu(...)19-vaccine-comirnatyquote:
quote:EMA has started evaluating an application for the use of a booster dose of Comirnaty to be given 6 months after the second dose in people aged 16 years and older. Booster doses are given to vaccinated people (i.e. people who have completed their primary vaccination) to restore protection after it has waned.
quote:Separately, EMA is also assessing data from the literature on the use of an additional, third dose of an mRNA vaccine (Comirnaty or SpikeVax) in severely immunocompromised people (i.e., with weakened immune systems). People with severely weakened immune systems who do not achieve an adequate level of protection from their standard primary vaccination may need an ‘additional’ dose as part of their primary vaccination.
Ja ok, maar die gaan alleen over veiligheid en nut bij een derde prikquote:Op donderdag 9 september 2021 21:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja maar ook de EMA komt met een advies.
Ach hier in de regio hebben ze een testlocatie opgebouwd, een miljoen op stukgeslagen en toen weer afgebroken.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:24 schreef _serial_ het volgende:
Ja dat vond ik ook missie kansloos inderdaad.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ach hier in de regio hebben ze een testlocatie opgebouwd, een miljoen op stukgeslagen en toen weer afgebroken.
Daar zou ik prima achter staanquote:Op donderdag 9 september 2021 21:59 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat klopt. en ik hoop oprecht dat daar een eenduidig advies uitkomt, waar geen spelt tussen te krijgen is dat het alleen voor zeer kwetsbare en immuungecompromitteerden (lekker scrabble woord) zal zijn.
Niet voor toegang in ieder geval. Als er concrete redenen zijn om aan te nemen dat ik mogelijk corona heb doe ik het wel.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben gevaccineerd, iedereen om mij heen heeft die kans ook gehad.
Ik laat mij nooit meer testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |