abonnement Unibet Coolblue
  zondag 31 oktober 2021 @ 18:30:53 #201
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_201974431
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:30 schreef maily het volgende:

[..]
Hoezo ben jij hier de gezelligste neger?
Dat was destijds besloten, unaniem.
Man of Steal.
pi_201978435
Bij -10 stap ik ‘s morgens gewoon met jas in de koude auto.
.
  maandag 1 november 2021 @ 08:42:46 #203
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201980337
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 22:54 schreef Fer het volgende:
Bij -10 stap ik ‘s morgens gewoon met jas in de koude auto.
Want het is vaak -10…

Op een korte afstand doe ik dat dan waarschijnlijk ook wel. Maar voor meer dan 30 minuten doe ik hem toch uit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201980361
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 08:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Want het is vaak -10…

Op een korte afstand doe ik dat dan waarschijnlijk ook wel. Maar voor meer dan 30 minuten doe ik hem toch uit.
Dit ja, vijf minuten rillen tegenover 30 minuten met zo'n kutjas aan...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201980465
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:21 schreef SuperNeger het volgende:
Sowieso winterjassen :') Niet gewoon warm blijven door als autist met 10km/u te snelwandelen vanaf je auto naar de ingang :')
Het zijn toch vooral de donkere getinte mensen die ik met mutsen, sjalen en dikke jassen in de auto zie zitten hoor :P
Facts don't care about your feelings
  maandag 1 november 2021 @ 08:54:45 #206
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_201980509
Mensen die geen constante snelheid kunnen houden. Ik wil op de N-weg gewoon invoegen en de cruise aan kunnen zetten. Niet dat geschommel tussen de 70-95...
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_201980760
quote:
99s.gif Op maandag 1 november 2021 08:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Dit ja, vijf minuten rillen tegenover 30 minuten met zo'n kutjas aan...
Standkachel _O_
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 1 november 2021 @ 09:52:58 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201981196
En wat el_thijs ook aanstipt, met een winterjas ben je toch beperkter met bewegen. Ik merk dat met oa kijken in de dode hoek, maar ook doordat je jas vaak aan je armen trekt wat ik tijdens het sturen vervelend vind.

En bij een ongeluk is het moeilijker eruit te komen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 1 november 2021 @ 10:05:42 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_201981342
Ik heb ook een hekel aan rijden met een jas aan. Doe ik dus niet. Voor de echt koude dagen doe ik mijn stoelverwarming wel even aan tot de auto op temperatuur is O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 1 november 2021 @ 12:48:40 #210
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201983303
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
En wat el_thijs ook aanstipt, met een winterjas ben je toch beperkter met bewegen. Ik merk dat met oa kijken in de dode hoek, maar ook doordat je jas vaak aan je armen trekt wat ik tijdens het sturen vervelend vind.

En bij een ongeluk is het moeilijker eruit te komen.
als je daarentegen bekneld komt te zitten en de brandweer is even een uurtje bezig om je eruit te pulken, ben je net weer blij dat je hem aan had.

Imo is met een jas aan niet van invloed op je rijden.. als dat wel zo is, heb je wel èrg weinig marge op je kunsten.
Als je problemen met je dode hoek hebt, moet je misschien wel je capuchonnetje effe afzetten en je spiegels afstellen en leren gebruiken. Qua bewegen hoef je volgens mij alleen je stuur maar vast te kunnen houden en bij je pook te kunnen. Met een fatsoenlijk passende jas lijkt me dat niet onoverkomelijk als je geen polio hebt :')
Wel eensch met het feit dat autorijden met een jas aan niet ideaal is, maar als je daar serieus lást van hebt, ligt dat imho niet aan de jas, maar aan de inhoud ervan.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 1 november 2021 @ 13:53:23 #211
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_201983945
Vorige week nog bijna een frontaaltje. Een of andere mafklapper vond het een goed idee om op een smal boerenweggetje in een blinde bocht een fietser in te halen. Ik schrok me de pleuris. Gelukkig wel goed gekomen maar om het met Max te zeggen: Yep, my heartbeat went a little up there.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
  maandag 1 november 2021 @ 17:15:44 #212
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201986826
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 12:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
als je daarentegen bekneld komt te zitten en de brandweer is even een uurtje bezig om je eruit te pulken, ben je net weer blij dat je hem aan had.

Imo is met een jas aan niet van invloed op je rijden.. als dat wel zo is, heb je wel èrg weinig marge op je kunsten.
Als je problemen met je dode hoek hebt, moet je misschien wel je capuchonnetje effe afzetten en je spiegels afstellen en leren gebruiken. Qua bewegen hoef je volgens mij alleen je stuur maar vast te kunnen houden en bij je pook te kunnen. Met een fatsoenlijk passende jas lijkt me dat niet onoverkomelijk als je geen polio hebt :')
Wel eensch met het feit dat autorijden met een jas aan niet ideaal is, maar als je daar serieus lást van hebt, ligt dat imho niet aan de jas, maar aan de inhoud ervan.
Ik zeg toch ook niet dat ik er last van heb? Ik zeg dat het wat beperkend werkt. Jij haalt er daarna bij dat er dan weinig marge op de kunsten zijn, dat ik met capuchon op zou rijden en mijn spiegels niet afgesteld heb/gebruik. Daarnaast kan het blijkbaar ook zo zijn dat een jas gevaarlijk kan zijn tijdens een ongeluk.

En als ik bekneld zit en de brandweer is het leggen ze vast wel een dekentje over me heen als het -10 is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 november 2021 @ 17:45:28 #213
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201987185
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Ik zeg toch ook niet dat ik er last van heb? Ik zeg dat het wat beperkend werkt. Jij haalt er daarna bij dat er dan weinig marge op de kunsten zijn, dat ik met capuchon op zou rijden en mijn spiegels niet afgesteld heb/gebruik. Daarnaast kan het blijkbaar ook zo zijn dat een jas gevaarlijk kan zijn tijdens een ongeluk.

En als ik bekneld zit en de brandweer is het leggen ze vast wel een dekentje over me heen als het -10 is.
Kweenie hoor, maar als je doordat je een jas aan hebt problemen krijgt met 'kijken in de dode hoek' weet ik niet wat voor ijsberen pooljas je aan hebt, want anders is het gewoon een spijkers op laag water verhaal, as usual.. 'what if '..
Een dode hoek is alleen een dode hoek als je niet in de gaten houdt wat er om je heen gebeurt.. vrachtwagens en bussen hebben dode hoeken .. personenauto's hebben alleen maar slechte bestuurders.

Een jas kán, in een enkel geval, wat extra risico opleveren, als je te water raakt bijvoorbeeld, voor de rest denk ik dat het gewoon astraal gepenis is. Nylon doet het niet zo goed bij brand, maar als je een wollen jas aan hebt is dat alleen maar een plus.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 1 november 2021 @ 17:51:23 #214
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201987260
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 17:45 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Kweenie hoor, maar als je doordat je een jas aan hebt problemen krijgt met 'kijken in de dode hoek' weet ik niet wat voor ijsberen pooljas je aan hebt, want anders is het gewoon een spijkers op laag water verhaal, as usual.. 'what if '..
Een dode hoek is alleen een dode hoek als je niet in de gaten houdt wat er om je heen gebeurt.. vrachtwagens en bussen hebben dode hoeken .. personenauto's hebben alleen maar slechte bestuurders.

Een jas kán, in een enkel geval, wat extra risico opleveren, als je te water raakt bijvoorbeeld, voor de rest denk ik dat het gewoon astraal gepenis is. Nylon doet het niet zo goed bij brand, maar als je een wollen jas aan hebt is dat alleen maar een plus.
Begrijp je het verschil tussen de volgende twee zinnen?

Ik ben door mijn dikke jas wat beperkt met het kijken in mijn dode hoek,
Ik heb door mijn dikke jas een probleem met het kijken in mijn dode hoek.

Verder heb je een vrij bijzondere interpretatie van de dode hoek. En ik kijk er juist in zodat ik wel weet wat er zit.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 november 2021 @ 17:59:09 #215
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201987355
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 17:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Begrijp je het verschil tussen de volgende twee zinnen?

Ik ben door mijn dikke jas wat beperkt met het kijken in mijn dode hoek,
Ik heb door mijn dikke jas een probleem met het kijken in mijn dode hoek.

Verder heb je een vrij bijzondere interpretatie van de dode hoek. En ik kijk er juist in zodat ik wel weet wat er zit.
Dus eigenlijk is het helemaal geen probleem als je een jas aan hebt tijdens het rijden? ^O^

Wat in je dode hoek zit, heb je allang gespot vóórdat het erin kwam toch? Beetje bezig zijn met wat je doet (autorijden) en het gaat vanzelf :) Een auto in je dode hoek zat eerst in je achteruitkijkspiegel en je linker spiegel, óf je haalde hem net daarvoor in.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 1 november 2021 @ 18:05:15 #216
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201987436
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 17:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Dus eigenlijk is het helemaal geen probleem als je een jas aan hebt tijdens het rijden? ^O^
Laten we het er maar op houden dat het makkelijker is om te zeggen dat het geen probleem is, dan iets aan jou uit proberen te leggen.
quote:
Wat in je dode hoek zit, heb je allang gespot vóórdat het erin kwam toch? Beetje bezig zijn met wat je doet (autorijden) en het gaat vanzelf :) Een auto in je dode hoek zat eerst in je achteruitkijkspiegel en je linker spiegel, óf je haalde hem net daarvoor in.
Je hebt nog nooit gehad dat iemand een baan opschuift en zo in jouw dode hoek komt? Ik kijk altijd over mijn schouder voordat ik van baan wissel op de snelweg. Want je kan nog zoveel spiegelen, er kan altijd wat gebeuren wat je niet verwacht.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 1 november 2021 @ 20:33:40 #217
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201989520
quote:
0s.gif Op maandag 1 november 2021 18:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
Laten we het er maar op houden dat het makkelijker is om te zeggen dat het geen probleem is, dan iets aan jou uit proberen te leggen.
[..]
Je hebt nog nooit gehad dat iemand een baan opschuift en zo in jouw dode hoek komt? Ik kijk altijd over mijn schouder voordat ik van baan wissel op de snelweg. Want je kan nog zoveel spiegelen, er kan altijd wat gebeuren wat je niet verwacht.
Nee, dat heb ik nooit. er is zelden een rijstrook links van me :+ , en if so, weet ik perfect wat daar rijdt; merk, type en kleur meestal zelfs, want ik moet daar regelmatig heen, en dus scan ik continu of daar ontwikkelingen gaande zijn die mij zouden hinderen om daarheen te verkassen als het mij goeddunkt. Ik durf wel te zeggen dat er niet veel gebeurt voor- achter en naast me wat ik niet zie of al lang aan heb zien komen..
Sowieso brandt er tegenwoordig een rood driehoekje in mijn spiegel als daar iemand rijdt, maar ook voor die tijd had ik dat soort oepsies niet.

Ik blijf erbij; als je dusdanig op de toppen van je kunnen zit te presteren in een auto dat het aan hebben een jas op wat voor manier dan ook een belemmering is, wordt het misschien tijd om een OV-jaarkaart aan te schaffen. (of een fatsoenlijk passende jas).
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_201989527
Mensen moeten gewoon niet in je dooie hoek rijden. Of nog erger, er blijven hangen.
.
  maandag 1 november 2021 @ 20:35:04 #219
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_201989538
quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 20:34 schreef Fer het volgende:
Mensen moeten gewoon niet in je dooie hoek rijden.
Bij voorkeur, maar veel mensen hebben dat besef niet, en het is ook niet altijd te voorkomen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 1 november 2021 @ 20:52:26 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_201989837
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 20:33 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
Nee, dat heb ik nooit. er is zelden een rijstrook links van me :+ , en if so, weet ik perfect wat daar rijdt; merk, type en kleur meestal zelfs, want ik moet daar regelmatig heen, en dus scan ik continu of daar ontwikkelingen gaande zijn die mij zouden hinderen om daarheen te verkassen als het mij goeddunkt. Ik durf wel te zeggen dat er niet veel gebeurt voor- achter en naast me wat ik niet zie of al lang aan heb zien komen..
Sowieso brandt er tegenwoordig een rood driehoekje in mijn spiegel als daar iemand rijdt, maar ook voor die tijd had ik dat soort oepsies niet.
Fantastisch.
quote:
Ik blijf erbij; als je dusdanig op de toppen van je kunnen zit te presteren in een auto dat het aan hebben een jas op wat voor manier dan ook een belemmering is, wordt het misschien tijd om een OV-jaarkaart aan te schaffen. (of een fatsoenlijk passende jas).
En er is natuurlijk helemaal niets tussen totaal niet kunnen rijden door je jas of het net zo goed kunnen als altijd.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_201996580
Het gaat er hier af en toe net zo betweterig en eigenwijs aan toe als in het verkeer. :G :+
pi_201999235
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:05 schreef eentwee het volgende:
Het gaat er hier af en toe net zo betweterig en eigenwijs aan toe als in het verkeer. :G :+
Terwijl er wel terechte dingen worden gezegd. Waar sommige mensen nog wat van kunnen leren.
En dan heb ik het vnl over de "dode hoek" die er bij een personenwagen zou zijn. Die is er dus niet, daar zijn spiegels voor en wat je niet in je spiegels ziet kun je wél zien door ff over je schouder te kijken.
Een dode hoek betekent dat er geen enkele mogelijkheid is om iets te zien, zoals bijvoorbeeld bij een vrachtwagen.
En de mensen die dat niet begrijpen zijn ook vaak degenen die in die dode hoek blijven rijden, ze beseffen niet dat ze in zo'n situatie letterlijk onzichtbaar zijn.

En ook dit: Veel mensen hebben al moeite met vooruit kijken én vooruitdenken, anticiperen dus, en de situatie rondom is ook bij velen niet bekend.
Als verkeersdeelnemer hoor je te weten wat er rondom je gebeurt. Dus niet alleen voor je maar ook naast en achter je. Deden maar meer automobilisten dat, zou een hoop hachelijke situaties kunnen voorkomen.
Verkeersdeelname is niet alleen het zelf zo veilig mogelijk te doen, een groot gedeelte van die deelname is het oplossen van fouten van een medeweggebruiker.
Wat dus meer kans van slagen heeft als je weet wat er rondom je gebeurt en niet alleen wat er vóór je aan de hand is.
pi_202001134
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:31 schreef vannelle het volgende:
Verkeersdeelname is niet alleen het zelf zo veilig mogelijk te doen, een groot gedeelte van die deelname is het oplossen van fouten van een medeweggebruiker.

En dat is nu net wat al die 'superieure' chauffeurs juist niet willen. Die verwachten dus dat iedereen altijd net zo scherp is als zij zelf claimen te zijn.
pi_202001351
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:51 schreef qajariaq het volgende:

[..]
En dat is nu net wat al die 'superieure' chauffeurs juist niet willen. Die verwachten dus dat iedereen altijd net zo scherp is als zij zelf claimen te zijn.
Sterker, ze zijn zelfs bereid schade te maken omdat ze denken voorrang te hebben.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_202001388
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 18:13 schreef Ridocar het volgende:

[..]
Sterker, ze zijn zelfs bereid schade te maken omdat ze denken voorrang te hebben.
Dat hoor je mij niet zeggen.
  dinsdag 2 november 2021 @ 20:25:17 #226
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202004689
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 17:51 schreef qajariaq het volgende:

[..]
En dat is nu net wat al die 'superieure' chauffeurs juist niet willen. Die verwachten dus dat iedereen altijd net zo scherp is als zij zelf claimen te zijn.
De basis van het hele 'verkeerspuzzel oplossen' (wat je, al verkeersdeelenemd, in je hoofd aan het doen bent), is juist de aanname dat mensen om je heen iets (wel of niet) stoms gaan doen en daar vooraf op anticiperen. Ik schuif vaak al op naar links 50 meter voor een auto gaat inhalen op mijn rijstrook.. gewoon, omdat ik daar naar op zoek ben. Vooruitkijken en anticiperen. En dat werkt met je spiegels ook voor het verkeer achter je. :)

De shagman heeft gewoon gelijk.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_202010449
Kunnen we al die zwakzinnigen die zonder licht rijden tijdens de mist niet preventief ruimen? Ongelooflijk... Als je niet weet hoe een basale functie zoals de verlichting werkt, wtf doe je dan op de weg? :(
  woensdag 3 november 2021 @ 11:39:04 #228
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_202012242
Mijn rijinstructeur zei het vroeger al: Je moet rijden alsof iedereen gek is, behalve jij
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_202012881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:31 schreef vannelle het volgende:

[..]
Terwijl er wel terechte dingen worden gezegd. Waar sommige mensen nog wat van kunnen leren.
En dan heb ik het vnl over de "dode hoek" die er bij een personenwagen zou zijn. Die is er dus niet, daar zijn spiegels voor en wat je niet in je spiegels ziet kun je wél zien door ff over je schouder te kijken.
Een dode hoek betekent dat er geen enkele mogelijkheid is om iets te zien, zoals bijvoorbeeld bij een vrachtwagen.
Onzin, een gewone auto heeft ook genoeg dode hoeken. Sowieso al de standaard plekken zoals vlak voor je motorkap of achter je bumper, maar ook kleine ruimtes achter je A-stijl of als je wat langer bent (zoals ik) een beetje langs de B-stijl. Misschien als je kleiner bent en meer naar voren zit dat je door je hoofd draaien meer ziet, maar ik zie echt niet altijd alles daar. Zeker niet bij bijvoorbeeld fietsers. Als bestuurder schuin rechts achter goed willen zien is in veel situaties lastig.
Facts don't care about your feelings
  maandag 8 november 2021 @ 12:02:18 #230
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_202084620
Kijkfiles :r

Vanmorgen ook, heb een kwartier stil gestaan voor een ongeluk op de tegengestelde rijbaan. Letterlijk 50 meter dat ongeluk voorbij reed ik alweer 100. Hoe krijgen mensen dat soort onzin toch voor elkaar :')
pi_202093469
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 12:27 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Onzin, een gewone auto heeft ook genoeg dode hoeken. Sowieso al de standaard plekken zoals vlak voor je motorkap of achter je bumper, maar ook kleine ruimtes achter je A-stijl of als je wat langer bent (zoals ik) een beetje langs de B-stijl. Misschien als je kleiner bent en meer naar voren zit dat je door je hoofd draaien meer ziet, maar ik zie echt niet altijd alles daar. Zeker niet bij bijvoorbeeld fietsers. Als bestuurder schuin rechts achter goed willen zien is in veel situaties lastig.
Dat. A-stijl, B-stijl, C-stijl, allemaal zorgen ze voor een dode hoek. Binnenspiegel trouwens ook, zeker als je wat langer bent. A-stijl en B-stijl zijn best goed op te lossen door in de stoel naar voren te gaan. C-stijl is gewoon drama, zeker bij parkeervakken schuin op de rijrichting waar je dan achteruit uit moet rijden. (Bij parkeervakken haaks op de rijrichting kun je gewoon achteruit inparkeren, dan is het geen probleem.)
pi_202093482
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 12:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Kijkfiles :r

Vanmorgen ook, heb een kwartier stil gestaan voor een ongeluk op de tegengestelde rijbaan. Letterlijk 50 meter dat ongeluk voorbij reed ik alweer 100. Hoe krijgen mensen dat soort onzin toch voor elkaar :')
Het ongeluk moet natuurlijk wel op facebook staan, want anders is het niet gebeurd.
  dinsdag 9 november 2021 @ 10:55:03 #233
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202096338
quote:
7s.gif Op maandag 1 november 2021 17:59 schreef Sounddragon het volgende:

Wat in je dode hoek zit, heb je allang gespot vóórdat het erin kwam toch? Beetje bezig zijn met wat je doet (autorijden) en het gaat vanzelf :) Een auto in je dode hoek zat eerst in je achteruitkijkspiegel en je linker spiegel, óf je haalde hem net daarvoor in.
Jij rijdt nooit in de drukte, zeker? Met vijf drukke rijstroken in het donker en we doen er ook nog wat regen bij, ga jij echt niet elk voertuig zien die mogelijk in je dode hoek kan zitten. Behalve dan als je alleen op de rechterrijstrook tussen de vrachtwagens meesukkelt en maar 1 rijstrook in de gaten hoeft te houden.


quote:
1s.gif Op maandag 1 november 2021 20:34 schreef Fer het volgende:
Mensen moeten gewoon niet in je dooie hoek rijden. Of nog erger, er blijven hangen.
Bovenstaande geldt mogelijk ook voor jou.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 9 november 2021 @ 11:01:28 #234
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202096427
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 15:31 schreef vannelle het volgende:

Terwijl er wel terechte dingen worden gezegd. Waar sommige mensen nog wat van kunnen leren.
En dan heb ik het vnl over de "dode hoek" die er bij een personenwagen zou zijn. Die is er dus niet,
Dat is een hele gevaarlijke aanname. Zelfs voor onze Fiat 500. Als ik van rijstrook wissel (en zeker in druk verkeer) is het altijd binnen/buiten/schouder/buiten en nog zag ik die Polo die rechts naast me zat niet.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202096709
Ik drukte laatst ook nog bijna iemand van de weg in m'n dooie hoek (rechtsachter).

Rijstrook 1: ik
Rijstrook 2: vrachtwagen met daarachter auto
Rijstrook 3: vrachtwagen

Vrachtwagen van rijstrook 2 schoof naar rechts, de auto die er achter reed gaf daarop gas bij (terwijl ik met CC op rijstrook 1 reed).

Ik zag de vrachtwagen gaan, en wilde dus naar rechts opschuiven. Maar daar zat dus opeens die auto.

Checkte netjes m'n rechterspiegel en rechterschouder, maar in beide was ie niet te zien. Wat bleek: hij reed net achter me (dus niet via schouder te zien) en helemaal tegen de rechter-streep (dus niet in spiegel te zien)... 8)7
  dinsdag 9 november 2021 @ 13:32:14 #236
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_202098454
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 10:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Jij rijdt nooit in de drukte, zeker? Met vijf drukke rijstroken in het donker en we doen er ook nog wat regen bij, ga jij echt niet elk voertuig zien die mogelijk in je dode hoek kan zitten. Behalve dan als je alleen op de rechterrijstrook tussen de vrachtwagens meesukkelt en maar 1 rijstrook in de gaten hoeft te houden.
[..]
Bovenstaande geldt mogelijk ook voor jou.
ja, het opdissen en in elkaar verzinnen van excessen en die toepassen op elke dagelijkse verkeersituatie is nog steeds viable hier lees ik al..
Oók in het donker kun je koplampjes zien.. Daar zijn ze voor.. In je spiegels werkt dat nog beter, en een auto in het donker in je dode hoek brengt licht in je ooghoeken en naast je auto waar geen koplampen zitten (bij mij niet iig).

5 rijstroken breed.. A2? Daar gaat inhalen in slowmotion met 97 - 104 km per uur.. Als je dat al niet visueel kunt bijhouden, adviseer ik je echt dringend een treinabonnement _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 9 november 2021 @ 13:35:07 #237
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202098478
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
ja, het opdissen en in elkaar verzinnen van excessen en die toepassen op elke dagelijkse verkeersituatie is nog steeds viable hier lees ik al..
Oók in het donker kun je koplampjes zien.. Daar zijn ze voor.. In je spiegels werkt dat nog beter, en een auto in het donker in je dode hoek brengt licht in je ooghoeken en naast je auto waar geen koplampen zitten (bij mij niet iig).

5 rijstroken breed.. A2? Daar gaat inhalen in slowmotion met 97 - 104 km per uur.. Als je dat al niet visueel kunt bijhouden, adviseer ik je echt dringend een treinabonnement _O-
Ik had beter moeten weten.... :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202098737
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]
ja, het opdissen en in elkaar verzinnen van excessen en die toepassen op elke dagelijkse verkeersituatie is nog steeds viable hier lees ik al..

Dan is het zeggen dat een auto geen dode hoek zou hebben wel de extreemste vorm van een exces of niet? Je kan gewoon niet alles zien, hoe goed je ook spiegelt en je hoofd draait. Heel veel kan je natuurlijk wel vooraf op anticiperen... wat veel mensen inderdaad niet goed doen. 1 ding weet ik wel, in een auto uit de jaren 90 heb je veel meer zicht rondom dan eentje uit 2021.
Facts don't care about your feelings
pi_202099392
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:
1 ding weet ik wel, in een auto uit de jaren 90 heb je veel meer zicht rondom dan eentje uit 2021.
Dat is sowieso waar. De auto's worden vanuit buiten groter, van binnen kleiner en het zicht slechter :P
  dinsdag 9 november 2021 @ 15:30:11 #240
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202099825
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik had beter moeten weten.... :')
Die jongen komt na het avondeten niet meer op de snelweg denk ik.

Overigens snap ik je helemaal. Ik durf zelfs toe te geven dat ik het soms lastig vind om te zien of iemand nou op de rijstrook naast me zit, of die daar naast (en dus wat verder naar achter) in de spiegel (als het donker is en regent). Dus dan kijk ik nog maar eens goed voordat ik opschuif.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Dan is het zeggen dat een auto geen dode hoek zou hebben wel de extreemste vorm van een exces of niet? Je kan gewoon niet alles zien, hoe goed je ook spiegelt en je hoofd draait. Heel veel kan je natuurlijk wel vooraf op anticiperen... wat veel mensen inderdaad niet goed doen. 1 ding weet ik wel, in een auto uit de jaren 90 heb je veel meer zicht rondom dan eentje uit 2021.
Hij en vannelle wel hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 9 november 2021 @ 15:31:59 #241
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202099855
Ik had ook een mooie. Ik reed over de dorpstraat en op de andere rijstrook stond een auto stil. Daarachter wil een man uit het parkeervak rijden. Ik rij keurig 30, wil die vent hem er zo voor gooien. |:( Dus ik toeter, toen pas keek hij eens over zijn schouder om te kijken wat er aan de hand was. Vervolgens blijft hij 20 meter parallel aan me rijden (dus spookrijden) tot hij niet meer verder kon omdat er een andere auto stond :')

Oude mensen in het verkeer :r
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Moderator dinsdag 9 november 2021 @ 17:07:58 #242
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202100902
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 13:59 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
1 ding weet ik wel, in een auto uit de jaren 90 heb je veel meer zicht rondom dan eentje uit 2021.
Yup, kan ik beamen als jaren 90 Jap eigenaar :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 november 2021 14:59 schreef Piles het volgende:

[..]
Dat is sowieso waar. De auto's worden vanuit buiten groter, van binnen kleiner en het zicht slechter :P
Ja, what is up with that? :?
Ik zat laatst ff in een moderne DS5 van een vriend van me, serieus ik zag echt geen ene kut om me heen in dat ding dankzij mega A/B stijlen en een achterruit ter grootte van een lucifersdoosje :')

Doe mij dan maar mijn overzichtelijke 90s barrel :D
pi_202116657
Rechts rijden is voor sukkels.

Ik voel me ieder geval soms een sukkel, als ik netjes naar rechts ga en dan later mezelf er weer tussen moet wurmen op die middelste strook.
.
  donderdag 11 november 2021 @ 21:07:01 #244
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_202132769
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:07 schreef Fer het volgende:
Rechts rijden is voor sukkels.

Ik voel me ieder geval soms een sukkel, als ik netjes naar rechts ga en dan later mezelf er weer tussen moet wurmen op die middelste strook.
Geen probleem. Ik haal je gewoon rechts in als de linkerstrook bezet is. ^O^
Horrible Cunt!
  donderdag 11 november 2021 @ 21:37:24 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202133219
1 automobilist met alleen mistlampen
1 automobilist met kapotte achterlichten (er werkte er 1tje heel slecht)
1 automobilist met groot licht of slecht afgestelde lichten

Rijden in het donker is een feest *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202141390
Kijkfile :r
Lekker naar andermans leed koekeloeren.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_202141459
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijkfile :r
Lekker naar andermans leed koekeloeren.
Nee vol gas doorknallen terwijl er iemand dood ligt te gaan, net zo gek.
.
pi_202141467
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:41 schreef Fer het volgende:

[..]
Nee vol gas doorknallen terwijl er iemand dood ligt te gaan, net zo gek.
Wat wil je doen dan? Uitstappen en helpen ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_202141470
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:41 schreef Fer het volgende:

[..]
Nee vol gas doorknallen terwijl er iemand dood ligt te gaan, net zo gek.
Want?
pi_202141492
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wat wil je doen dan? Uitstappen en helpen ?
Laat dat alsjeblieft aan de pro's over. Natuurlijk, als er nog niemand is, ga je helpen als je dat kán. Zo niet of zijn de pro's er al: rij dan aub door, je loopt alleen maar in de weg of houdt de boel op.
pi_202141494
quote:
8s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kijkfile :r
Lekker naar andermans leed koekeloeren.
Ik kan daar ook niet bij. Zouden ze dat zelf ook zo leuk vinden als het hen overkomt? Denk het niet.

Maar ja, alles om het op social media te zetten, om zogenaamd geschokt te reageren :r
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_202141503
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik kan daar ook niet bij. Zouden ze dat zelf ook zo leuk vinden als het hen overkomt? Denk het niet.

Maar ja, alles om het op social media te zetten, om zogenaamd geschokt te reageren :r
Ronduit walgelijk idd.
pi_202141521
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:43 schreef DW457 het volgende:

[..]
Laat dat alsjeblieft aan de pro's over. Natuurlijk, als er nog niemand is, ga je helpen als je dat kán. Zo niet of zijn de pro's er al: rij dan aub door, je loopt alleen maar in de weg of houdt de boel op.
Sowieso levensgevaarlijk om op de snelweg ineens te stoppen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_202141524
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:43 schreef El_Thijs het volgende:

[..]
Ik kan daar ook niet bij. Zouden ze dat zelf ook zo leuk vinden als het hen overkomt? Denk het niet.

Maar ja, alles om het op social media te zetten, om zogenaamd geschokt te reageren :r
Ik vind dat ook walgelijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_202141594
Even gas los en het staat als snel stil erachter. Soms is een kijkersfile niet te voorkomen. Zeker niet in druk verkeer en als een batterij zwaailichten vanaf ver al te zien is.
.
  vrijdag 12 november 2021 @ 16:38:22 #256
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_202143900
Shoutout naar alle Marokkanen met zwarte helmen met rode hoorntjes erop om een boom te kussen.

Echt wie heeft dit ooit bedacht?

"Ja man we kleden ons in het zwart en dragen dan helmen met rode duivels hoorntjes erop en vervolgens gaan we zo asociaal en irritant mogelijk rijden".

Overal tussendoor slingeren, kleven. Echt fuck dit volk :')
Man of Steal.
  vrijdag 12 november 2021 @ 17:07:22 #257
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202144273
Alsof jullie allemaal niet even kijken wat er aan de hand is aan de andere kant.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202144452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
Alsof jullie allemaal niet even kijken wat er aan de hand is aan de andere kant.
Nope, aangezien de kans groot is dat de bestuurder vóór me dat wel doet en ik geen zin heb bij hem/haar achterop te zitten.
pi_202145333
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wat wil je doen dan? Uitstappen en helpen ?
Gaat erom dat het normaal is dat je kijkt naar een ongeluk. Maar goed, er is een groot verschil tussen even kijken en remmen + foto's maken.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 12 november 2021 @ 18:32:14 #260
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202145431
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:27 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Gaat erom dat het normaal is dat je kijkt naar een ongeluk. Maar goed, er is een groot verschil tussen even kijken en remmen + foto's maken.
Precies. Ik ben er ook altijd attent op dat er geremd kan worden. Maar ook kan ik mijn nieuwsgierigheid vaak niet bedwingen en dan kijk ik toch even wat er aan de hand is.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 18 november 2021 @ 08:01:12 #261
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202226363
Vanochtend met je mistlampen aan rijden in je Aygo is echt heel stoer. Wat een loser ben je dan, zeg. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202226782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 18:27 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Gaat erom dat het normaal is dat je kijkt naar een ongeluk. Maar goed, er is een groot verschil tussen even kijken en remmen + foto's maken.
Het kijken zal best normaal zijn, maar remmen is echt not done en nog gevaarlijk ook. Niemand had het over foto's maken, wat nog een niveau triester is :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_202226918
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Het kijken zal best normaal zijn, maar remmen is echt not done en nog gevaarlijk ook. Niemand had het over foto's maken, wat nog een niveau triester is :')
Maar soms kan gas los ook al genoeg zijn voor een file. De persoon achter je zal daardoor namelijk meestal wel remmen. Ik zou nooit zomaar gaan remmen op een snelweg. Maar er zijn dus ook mensen die dat doen omdat er ganzen oversteken ofzo 8)7
Facts don't care about your feelings
  Moderator donderdag 18 november 2021 @ 10:24:45 #264
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202227422
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:26 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Maar soms kan gas los ook al genoeg zijn voor een file. De persoon achter je zal daardoor namelijk meestal wel remmen. Ik zou nooit zomaar gaan remmen op een snelweg. Maar er zijn dus ook mensen die dat doen omdat er ganzen oversteken ofzo 8)7
Joh, er zijn lui die op de snelweg con-ti-nu lopen te remmen 8)7

Vrijwel altijd voor mijn gevoel, totáál onnodig. Bijv dan zie je ze op de linkerbaan aankomen met 120 terwijl de rest van het verkeer 105/110 ofzo rijdt. De voorliggende auto op de linkerbaan is dan met die snelheid bijv een vrachtwagen aan het inhalen.

Dan zie je pipo op de linkerbaan daar gewoon stoicijns op inrijden met een rotvaart en dan op het laatste moment "PLING" zie je de remlichten aan gaan.
Elke. Fucking. Keer. Opnieuw.

Dan denk ik echt van, hoe dan?! Je ziet al lang dat die voorligger significant langzamer rijdt dan jijzelf, dat zie je echt wel aankomen als je vrij rap op iemand inloopt. Gas los kan óók gewoon, anticiperen.
In mijn ogen is het gewoon een vorm van dom en aggressief rijgedrag.
Gewoon heel hard er op afrijden en dan last moment op de rem, bumperkleven waardoor die voorligger vast denkt "oei, ik zal subiet wat meer vaart gaan maken!" :')

Maar idd, ik gebruik mijn rem ook echt nooit op de snelweg, tenzij er een onverwacht gevaarlijke situatie ontstaat en ik niet anders kan. In mijn ervaring is in 99% van de situaties gas loslaten afdoende.
  donderdag 18 november 2021 @ 10:42:09 #265
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_202227569
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Joh, er zijn lui die op de snelweg con-ti-nu lopen te remmen 8)7

Vrijwel altijd voor mijn gevoel, totáál onnodig. Bijv dan zie je ze op de linkerbaan aankomen met 120 terwijl de rest van het verkeer 105/110 ofzo rijdt. De voorliggende auto op de linkerbaan is dan met die snelheid bijv een vrachtwagen aan het inhalen.

Dan zie je pipo op de linkerbaan daar gewoon stoicijns op inrijden met een rotvaart en dan op het laatste moment "PLING" zie je de remlichten aan gaan.
Elke. Fucking. Keer. Opnieuw.

Dan denk ik echt van, hoe dan?! Je ziet al lang dat die voorligger significant langzamer rijdt dan jijzelf, dat zie je echt wel aankomen als je vrij rap op iemand inloopt. Gas los kan óók gewoon, anticiperen.
In mijn ogen is het gewoon een vorm van dom en aggressief rijgedrag.
Gewoon heel hard er op afrijden en dan last moment op de rem, bumperkleven waardoor die voorligger vast denkt "oei, ik zal subiet wat meer vaart gaan maken!" :')

Maar idd, ik gebruik mijn rem ook echt nooit op de snelweg, tenzij er een onverwacht gevaarlijke situatie ontstaat en ik niet anders kan. In mijn ervaring is in 99% van de situaties gas loslaten afdoende.
Anticiperen is lastig voor veel mensen, en de anticiperende cruisecontrol staat vaak op de Audi-stand van te dicht op de voorligger ingesteld zodat ook die de remmen nodig heeft.
Maar hoeveel je bij sommige mensen de remlichten keer op keer zit opflitsen simpelweg omdat ze te dicht op hun voorganger rijden, niet verder vooruitkijken dan de remlichten van die voorganger ook.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  donderdag 18 november 2021 @ 10:43:49 #266
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_202227584
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 09:26 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Maar soms kan gas los ook al genoeg zijn voor een file. De persoon achter je zal daardoor namelijk meestal wel remmen. Ik zou nooit zomaar gaan remmen op een snelweg. Maar er zijn dus ook mensen die dat doen omdat er ganzen oversteken ofzo 8)7
Overstekende ganzen zou ik toch echt wel voor afremmen, maar niet voor een duif of kleiner tenzij het geen gevaar betekend voor achterliggers
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_202227943
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Maar idd, ik gebruik mijn rem ook echt nooit op de snelweg, tenzij er een onverwacht gevaarlijke situatie ontstaat en ik niet anders kan. In mijn ervaring is in 99% van de situaties gas loslaten afdoende.
Ja en je ziet het nog meer de laatste tijd doordat gas los bij elektrische auto's vaak ook al remlichten betekenen. Vooral taxi chauffeurs in Ioniqs enzo hebben dit omdat ze mongolen zijn en niet kunnen rijden.

quote:
6s.gif Op donderdag 18 november 2021 10:43 schreef JaapB het volgende:

[..]
Overstekende ganzen zou ik toch echt wel voor afremmen, maar niet voor een duif of kleiner tenzij het geen gevaar betekend voor achterliggers
Jij gaat tot stilstand remmen op een snelweg voor overstekende ganzen terwijl er achter je allemaal mensen rijden met 100/130 km/u? Dan moet je toch wel vrij zeker zijn dat iedereen achter je op let. Als je het heel vroeg van te voren ziet en met gevarenlichten aan rustig kan remmen zou je het kunnen overwegen maar het lijkt me nog steeds geen veilige actie. Je moet ook realiseren dat het niet alleen de auto achter je is, maar ook de auto's daarachter die ineens op de rem gaan. Ja dat is jouw zorg natuurlijk niet meer maar jij bent wel de veroorzaker ervan (samen met de familie gans).
Facts don't care about your feelings
pi_202229125
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:15 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij gaat tot stilstand remmen op een snelweg voor overstekende ganzen terwijl er achter je allemaal mensen rijden met 100/130 km/u? Dan moet je toch wel vrij zeker zijn dat iedereen achter je op let. Als je het heel vroeg van te voren ziet en met gevarenlichten aan rustig kan remmen zou je het kunnen overwegen maar het lijkt me nog steeds geen veilige actie. Je moet ook realiseren dat het niet alleen de auto achter je is, maar ook de auto's daarachter die ineens op de rem gaan. Ja dat is jouw zorg natuurlijk niet meer maar jij bent wel de veroorzaker ervan (samen met de familie gans).
Ik denk dat als je met 100 km tegen een gans van 10+ kg aanrijd dat je dan ook tot stiltand gaat komen. Dan doe ik dat remmen toch liever even voordat mijn auto in puin gaat.
  donderdag 18 november 2021 @ 14:22:47 #269
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_202230536
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 11:15 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ja en je ziet het nog meer de laatste tijd doordat gas los bij elektrische auto's vaak ook al remlichten betekenen. Vooral taxi chauffeurs in Ioniqs enzo hebben dit omdat ze mongolen zijn en niet kunnen rijden.
[..]
Jij gaat tot stilstand remmen op een snelweg voor overstekende ganzen terwijl er achter je allemaal mensen rijden met 100/130 km/u? Dan moet je toch wel vrij zeker zijn dat iedereen achter je op let. Als je het heel vroeg van te voren ziet en met gevarenlichten aan rustig kan remmen zou je het kunnen overwegen maar het lijkt me nog steeds geen veilige actie. Je moet ook realiseren dat het niet alleen de auto achter je is, maar ook de auto's daarachter die ineens op de rem gaan. Ja dat is jouw zorg natuurlijk niet meer maar jij bent wel de veroorzaker ervan (samen met de familie gans).
Ik zou afremmen als er geen gevaar voor anderen is, maar een gans vol op de voorruit van de auto is bij 100 km/u toch wel zo'n impact dat het niet blijft bij een vette streep over de voorruit. Zelfs een veel lichtere aalscholver zorgt al voor zo'n impact dat de airbag afgaat.
Dus maak ik de keus wat te doen met het in de gaten houden van alle zaken om me heen. Eventuele bumperplakkers zullen toch op moeten letten lijkt me en mensen die op een normale afstand rijden en ook normaal bezig zijn met het verkeer en niet met andere zaken zien ook wat er voor mijn auto oversteekt en mijn reactie en hebben tijd genoeg om ook af te remmen.
Waar zouden we zijn zonder de "on"
  donderdag 18 november 2021 @ 15:24:12 #270
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202231404
Dat is wel apart want op de voorruit zitten helemaal geen sensoren voor de airbag :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 18 november 2021 @ 16:03:53 #271
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_202232022
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 15:24 schreef daNpy het volgende:
Dat is wel apart want op de voorruit zitten helemaal geen sensoren voor de airbag :P
Zal best, vertel dat maar aan mijn collega met zijn 2 jaar oude Toyota die dit meemaakte op de A28 door een aalscholver op de voorruit, voorruit en A-stijlen beschadigd, airbags uit en met geluk zonder verdere brokken stil op de vluchtstrook
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_202233053
Ben op een ritje van 10 minuten 3 keer bijna van de weg gereden en op het laatst nog een boomer die invoegde vlak voor mijn motor :')

Bij de derde was ik er we klaar mee en kon ie zijn spiegel terugbuigen, de vierde kreeg een rev regen en een evt 5e had klappen gekregen was er wel klaar mee toen _O-
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_202233751
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 12:53 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ik denk dat als je met 100 km tegen een gans van 10+ kg aanrijd dat je dan ook tot stiltand gaat komen. Dan doe ik dat remmen toch liever even voordat mijn auto in puin gaat.
Nee joh daar ploeg je zo overheen hoor. Denk dat die auto achter je van 1200 kg heel wat meer schade aanricht.

quote:
6s.gif Op donderdag 18 november 2021 14:22 schreef JaapB het volgende:

[..]
Ik zou afremmen als er geen gevaar voor anderen is, maar een gans vol op de voorruit van de auto is bij 100 km/u toch wel zo'n impact dat het niet blijft bij een vette streep over de voorruit. Zelfs een veel lichtere aalscholver zorgt al voor zo'n impact dat de airbag afgaat.
Dus maak ik de keus wat te doen met het in de gaten houden van alle zaken om me heen. Eventuele bumperplakkers zullen toch op moeten letten lijkt me en mensen die op een normale afstand rijden en ook normaal bezig zijn met het verkeer en niet met andere zaken zien ook wat er voor mijn auto oversteekt en mijn reactie en hebben tijd genoeg om ook af te remmen.
Heb zo'n fazant weleens geschept dat was een beetje bloed op m'n kentekenplaat en meeuwen tegen m'n voorruit..... is wel een klap dat is waar maar op een vliegende vogel kan je nauwelijks anticiperen.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 18 november 2021 @ 18:44:54 #274
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202233798
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:40 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Nee joh daar ploeg je zo overheen hoor. Denk dat die auto achter je van 1200 kg heel wat meer schade aanricht.
[..]
Heb zo'n fazant weleens geschept dat was een beetje bloed op m'n kentekenplaat en meeuwen tegen m'n voorruit..... is wel een klap dat is waar maar op een vliegende vogel kan je nauwelijks anticiperen.



Dit lijkt me toch suboptimaal.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202233810
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:40 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Nee joh daar ploeg je zo overheen hoor. Denk dat die auto achter je van 1200 kg heel wat meer schade aanricht.
Ik vrees dat als je een gans op je grill hebt dat dan de radiator niet meer functioneert en je dus binnen minuten stil staat.

Rij jij door als een airbag is afgegaan?

Die auto van 1200 kg heeft ook remmen dus die zal er niet net zo vol in gaan als die gans, plus dat de kracht van die auto over een groter oppervlak is verdeeld en een kreukelzone heeft.

Of te wel als je die gans vol raakt dan is je auto total loss en is het je eigen schuld voor de verzekering. Rem je en rijd er een auto achterop dan is je auto ook total loss maar betaald de verzekering van die ander. Plus dat van achter aangereden worden jouw minder verwond dan een gans door de voorruit.
pi_202233818
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Dit lijkt me toch suboptimaal.
Ja :') maar daar doe je heel weinig aan als dat beest vliegt. Toen ik die meeuw schepte zag ik hem niet eens echt aankomen, was een flits van 1 ms en toen een knal. Laat staan dat ik even kon remmen of dodgen zonder gevaar voor anderen.
Facts don't care about your feelings
pi_202233836
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:46 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ja :') maar daar doe je heel weinig aan als dat beest vliegt. Toen ik die meeuw schepte zag ik hem niet eens echt aankomen, was een flits van 1 ms en toen een knal. Laat staan dat ik even kon remmen of dodgen zonder gevaar voor anderen.
Ja, maar heb je enig idee wat het verschil is tussen een meeuw van een half kilo en een gans van 10+ kg?

Ook het formaat is anders, een meeuw raak je alleen de kop, de gans heb je vol op de grill.
pi_202233881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:47 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Ja, maar heb je enig idee wat het verschil is tussen een meeuw van een half kilo en een gans van 10+ kg?

Ook het formaat is anders, een meeuw raak je alleen de kop, de gans heb je vol op de grill.
Weet niet waar jij leeft maar ganzen zijn echt geen 10 kg... zelfs een zwaan niet. En meeuwen zijn ook groot hoor, bij de KFC had ik er laatst eentje die slikte die hot wings heel door.
Facts don't care about your feelings
pi_202233941
Wilde ganzen zijn rond de vijf a zes kg, boerderij ganzen zijn veel zwaarder. Kleinere meeuwen zijn van 120 gram en dat loopt op bij de grotere soorten tot maximaal iets van 1,5 kg.
  donderdag 18 november 2021 @ 19:44:43 #280
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_202234712
Overstekend wild kan gewoon veel schade aanrichten. Vroeger heb ik eens met de auto van m'n ouders met een gangetje van 50km/h een eend aangereden. De eend ging onder de auto door maar ik had toch voor fl 2500,- schade. en dat aan een golf III. :+
Ik had het geluk dat m'n moerder ook in de auto zat anders zouden ze mij nooit geloven. (ik was vroeger niet zo braaf) ;)
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  maandag 22 november 2021 @ 22:02:16 #281
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_202299042
Vandaag een vervelend incident in het verkeer gehad. ;(

Op een provinciale weg met een limiet van 80 reed ik 86 op de teller. Ik reed dus niet langzaam. Maar gewoon de limiet,. (GPS snelheid is dan 80)
En er was niets aan de hand tot dat er een witte bestelbus achter mij kwam rijden.

Hij kwam echt heel dicht achter op m'n bumper.
Toen ik in de spiegels keek zat er een Arabische man in die ondertussen ook nog aan het bellen was :')

Dus als hint liet ik enkele seconde het gas los.. Dus m'n snelheid ging van 80 naar 75 en daarna gaf ik weer gas bij.

Maar de hint hielp niet, want hij bleef kleven...
Dus ik druk 3 keer op de rem, en dat bleek als een lap op een rode stier te werken.

Hij ging naast mij rijden, en stuurde naar rechts zodat ik de berm bijna in moest.
En daarna steeds 60 rijden en remmen, en bij het stoplicht stapte hij uit.

Ik ben doorgereden en heb hem staan filmen vanuit de auto . Achteraf blijkt dat hij niet eens scherp op beeld stond maargoed.

Op de bus stond geen tekst, maar ik denk dat het om een bezorger gaat van pakketjes.

Dus 1 ding geleerd, niet remmen als mensen bumperkleven. Op de een of anderen manier krijg ik altijd de neiging om op de rem te staan als ik een klever achter me heb.

maar goed, ik heb nu gezien dat je ook eens de verkeerde kan treffen, en als ik iets niet wil dan is het op de vuist gaan. :N Iemand kan in zijn woede vreemde dingen doen, dus ik denk dat ik er goed aan deed om door te rijden.
pi_202299236
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef BMW1993 het volgende:
Vandaag een vervelend incident in het verkeer gehad. ;(

Op een provinciale weg met een limiet van 80 reed ik 86 op de teller. Ik reed dus niet langzaam. Maar gewoon de limiet,. (GPS snelheid is dan 80)
En er was niets aan de hand tot dat er een witte bestelbus achter mij kwam rijden.

Hij kwam echt heel dicht achter op m'n bumper.
Toen ik in de spiegels keek zat er een Arabische man in die ondertussen ook nog aan het bellen was :')

Dus als hint liet ik enkele seconde het gas los.. Dus m'n snelheid ging van 80 naar 75 en daarna gaf ik weer gas bij.

Maar de hint hielp niet, want hij bleef kleven...
Dus ik druk 3 keer op de rem, en dat bleek als een lap op een rode stier te werken.

Hij ging naast mij rijden, en stuurde naar rechts zodat ik de berm bijna in moest.
En daarna steeds 60 rijden en remmen, en bij het stoplicht stapte hij uit.

Ik ben doorgereden en heb hem staan filmen vanuit de auto . Achteraf blijkt dat hij niet eens scherp op beeld stond maargoed.

Op de bus stond geen tekst, maar ik denk dat het om een bezorger gaat van pakketjes.

Dus 1 ding geleerd, niet remmen als mensen bumperkleven. Op de een of anderen manier krijg ik altijd de neiging om op de rem te staan als ik een klever achter me heb.

maar goed, ik heb nu gezien dat je ook eens de verkeerde kan treffen, en als ik iets niet wil dan is het op de vuist gaan. :N Iemand kan in zijn woede vreemde dingen doen, dus ik denk dat ik er goed aan deed om door te rijden.
Tering. :{

Ik laat dan ook even mijn gaspedaal los. Gelukkig nooit een postbezorger getroffen :o
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_202299254
Volgende keer strak doorrijden dus
.
  maandag 22 november 2021 @ 22:29:28 #284
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202299366
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef BMW1993 het volgende:
Vandaag een vervelend incident in het verkeer gehad. ;(

Op een provinciale weg met een limiet van 80 reed ik 86 op de teller. Ik reed dus niet langzaam. Maar gewoon de limiet,. (GPS snelheid is dan 80)
En er was niets aan de hand tot dat er een witte bestelbus achter mij kwam rijden.

Hij kwam echt heel dicht achter op m'n bumper.
Toen ik in de spiegels keek zat er een Arabische man in die ondertussen ook nog aan het bellen was :')

Dus als hint liet ik enkele seconde het gas los.. Dus m'n snelheid ging van 80 naar 75 en daarna gaf ik weer gas bij.

Maar de hint hielp niet, want hij bleef kleven...
Dus ik druk 3 keer op de rem, en dat bleek als een lap op een rode stier te werken.

Hij ging naast mij rijden, en stuurde naar rechts zodat ik de berm bijna in moest.
En daarna steeds 60 rijden en remmen, en bij het stoplicht stapte hij uit.

Ik ben doorgereden en heb hem staan filmen vanuit de auto . Achteraf blijkt dat hij niet eens scherp op beeld stond maargoed.

Op de bus stond geen tekst, maar ik denk dat het om een bezorger gaat van pakketjes.

Dus 1 ding geleerd, niet remmen als mensen bumperkleven. Op de een of anderen manier krijg ik altijd de neiging om op de rem te staan als ik een klever achter me heb.

maar goed, ik heb nu gezien dat je ook eens de verkeerde kan treffen, en als ik iets niet wil dan is het op de vuist gaan. :N Iemand kan in zijn woede vreemde dingen doen, dus ik denk dat ik er goed aan deed om door te rijden.
Ik ben een keer 50 gaan rijden op de oostvaardersdijk omdat er een staatsmongool achter me zat die niet doorhad dat hij met groot licht achter me reed. Ook niet toen ik mijn eigen lampen aan/uit deed, groot licht seinde, hand uit het raam deed en zwaaide etc etc. Dus toen ben ik gaan uitrollen tot hij me inhaalde, waarna ik met groot licht seinend achter hem ging rijden. Toen was wel heel snel het groot licht uit en kwam er een handje als bedankje.

Zoiets zou ik jou de volgende keer ook aanraden. Laat die vent je lekker inhalen, kan hij daarna weer doorscheuren en heb je er geen last meer van. Of als je een parkeerhaven ofzo krijgt er even af.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_202299384
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef BMW1993 het volgende:
Vandaag een vervelend incident in het verkeer gehad. ;(
:o
Ik snap je reactie, en zou waarschijnlijk hetzelfde gedaan kunnen hebben. Maar als ik er over nadenk, neem ik me altijd voor om even een afslag te nemen of parkeerhaven te pakken. Kost je misschien 10 - 30 seconden, en bespaart een hoop irritatie en wellicht gevaar.
  maandag 22 november 2021 @ 22:43:24 #286
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_202299553
Goede tip dankjewel! :s)
Zal voortaan even een extra ronde op de rotonde maken, scheelt een hoop irritaties. :P
  maandag 22 november 2021 @ 22:50:08 #287
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202299648
Na een rotonde ben ik die mafkezen zo kwijt want sturen kunnen ze toch niet :')
Maar daarna komen ze weer aanstormen als de weg recht is.

Nu we toch aan het biechten zijn, vanmiddag een auto en een bus daarvoor ingehaald op een 80 weg. Maar dan via de chicane in de andere weghelft :o
(De rijstrook zelf ging rechtdoor, chicane zit maar aan 1 kant).
De weg is erg rustig dus er was verder niemand. Veel mensen nemen vanaf de andere kant de chicane ook niet maar pakken de rechte weghelft. Soms haal ik dan bijna iemand rechts in omdat ik sneller via de chicane kan dan hun rechtdoor :') maar dat doe ik uiteraard niet want dat verwacht natuurlijk niemand.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202300992
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef BMW1993 het volgende:
Vandaag een vervelend incident in het verkeer gehad. ;(

Ja en dan deed jij nog iets twijfelachtigs (remmen bij een klever). Alhoewel ik dat ook wel begrijp als iemand echt nutteloos kleeft... maar gas los is beter. Ik werd laatst bijna uit m'n auto getrokken en in m'n gezicht gespuugd terwijl ik niets deed. Was (toevallig?) ook een baard.
Facts don't care about your feelings
pi_202301721
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 08:20 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Ja en dan deed jij nog iets twijfelachtigs (remmen bij een klever). Alhoewel ik dat ook wel begrijp als iemand echt nutteloos kleeft... maar gas los is beter.
Dat had ie al geprobeerd ;)
pi_202302761
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 22:02 schreef BMW1993 het volgende:
Vandaag een vervelend incident in het verkeer gehad. ;(
Kijk maar uit: https://www.nu.nl/binnenl(...)en-was-in-shock.html
pi_202303038
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 09:43 schreef Piles het volgende:

[..]
Dat had ie al geprobeerd ;)
Tja dan gewoon doorrijden toch? Merk ook weleens dat mensen dicht achterop zitten maar kan me er niet echt aan irriteren. Remmen is gewoon gevaarlijk en je hebt zelf ook gewoon een probleem als hij daardoor verongelukt. Of zoals bovenstaand als hij uitstapt :P
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 23 november 2021 @ 18:38:35 #292
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202307938
Zo post je er nog over mee en zo gebeurd het bij je zelf…

Na de snelweg op een tweebaans weg ging een oudere vent gigantisch drukken toen we wegreden bij de stoplichten. Ik zit in een auto met weinig vermogen, dus echt vlot gaat het nou eenmaal niet. En naar rechts kon ik ook niet.

Eerst gebaarde ik maar naar hem om wat afstand te bewaren, daar reageerde hij geirriteerd op. En bleef drukken. Dus nog een keer zwaaien, weer dezelfde reactie van hem.

Toen dacht ik er om eerlijk te zijn ook even aan om op de rem te trappen, maar met dit topic in mijn achterhoofd perste ik er nog een laatste versnelling uit om de auto naast me te passeren (reed ondertussen 100 op een 80 weg).

En vlak daarna sloeg hij af de bebouwde kom in :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 29 november 2021 @ 18:25:29 #293
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202394754
quote:
0s.gif Op donderdag 18 november 2021 18:51 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Weet niet waar jij leeft maar ganzen zijn echt geen 10 kg... zelfs een zwaan niet.
quote:
Zwaan: Lengte: 45 - 160 cm; spanwijdte: 208 - 238 cm; tot 12 kg zwaar
Het gewicht van de gans varieert van 2 tot 10 kg. ;
Ik zou er voor remmen, ook op de snelweg.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202395784
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 18:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
[..]
Ik zou er voor remmen, ook op de snelweg.
Ja van 2 tot 10... dus met een beetje mazzel ram je er ééntje van 2 kg.... of rem je voor eentje van 2 kg en krijg je een personenauto in je nek van 1500 kg (of nee, maximaal 3500 kg als we het over extremen gaan hebben).

- doe ajb maar niet dit soort dieronvriendelijk taalgebruik -

[ Bericht 14% gewijzigd door dick_laurent op 30-11-2021 07:41:20 ]
Facts don't care about your feelings
  maandag 29 november 2021 @ 19:54:46 #295
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202395960
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 19:44 schreef YoshiBignose het volgende:

Ja van 2 tot 10... dus met een beetje mazzel ram je er ééntje van 2 kg.... of rem je voor eentje van 2 kg
Ik heb ogen en een goed inschattingsvermogen. Zo te horen heb jij dat niet. Ik heb met eigen ogen gezien wat een zwaan met een personenauto doet bij 80km/h. Maar rij jij gewoon lekker door, joh. Succes er mee.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202401099
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 19:54 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik heb ogen en een goed inschattingsvermogen.
Zei elke autorijder ooit.
quote:
Zo te horen heb jij dat niet. Ik heb met eigen ogen gezien wat een zwaan met een personenauto doet bij 80km/h. Maar rij jij gewoon lekker door, joh. Succes er mee.
Het ging om een gans.
Facts don't care about your feelings
  dinsdag 30 november 2021 @ 09:09:52 #297
307331 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_202401419
Bejaarden op een elektrische fiets :') die echt overal denken voorrang te hebben.

Levensgevaarlijk.
94257 - 478969
In my dreams I'm dying all the time
  vrijdag 3 december 2021 @ 19:54:41 #298
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_202454521
Klote doorrijders na een aanrijding,zowel dader als mede weggebruikers. Rond 11.30 te Zaandam Paltrokstraat. Ongeduldige medelander duwt z'n Polo door een kruispunt en klapt tegen een auto aan. (Heb even geen zin om het allemaal uit te leggen,misschien morgen of zo maar deze knul zat zo fout als het maar zijn kon)
Vrouwtje stopt natuurlijk en de dader ook,hij kijkt even en speert hem. Ik denk,parkeer de bus even en loop naar haar toe om te kijken. Kom bij haar auto en zie dat ze behoorlijk zwanger is en zeer in de stress. De nodige vragen gesteld en 112 gebeld. Maar denk je dat er ook 1 iemand stopt om te kijken en/of helpen? Nope. Sorry,kan en ben hier behoorlijk nijdig om worden. Vrouwke afgevoerd naar het ziekenhuis,politie heeft mijn verklaring en als kers op de taart heeft die klootzak z'n kentekenplaat verloren en heb ik die mogen vinden.

Pff,sorry,moest het even kwijt.
Graag verwijderen.
  vrijdag 3 december 2021 @ 20:02:45 #299
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202454693
https://www.google.com/ma(...)Q!2e0!7i16384!8i8192
Op dit punt meteen naar links gaan terwijl ik daar rij. Zeker bang dat hij de splitsing 5 kilometer verderop anders niet red.

En dan al aankomen rijden met knipperlicht aan en gewoon gaan. Daarna zat hij ook stoïcijns voor zich uit te kijken.

Krijg een klapband denk ik dan :{

Hij is niet de enige die dat daar doet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 3 december 2021 @ 20:04:23 #300
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_202454720
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 december 2021 19:54 schreef Charged het volgende:
Klote doorrijders na een aanrijding,zowel dader als mede weggebruikers. Rond 11.30 te Zaandam Paltrokstraat. Ongeduldige medelander duwt z'n Polo door een kruispunt en klapt tegen een auto aan. (Heb even geen zin om het allemaal uit te leggen,misschien morgen of zo maar deze knul zat zo fout als het maar zijn kon)
Vrouwtje stopt natuurlijk en de dader ook,hij kijkt even en speert hem. Ik denk,parkeer de bus even en loop naar haar toe om te kijken. Kom bij haar auto en zie dat ze behoorlijk zwanger is en zeer in de stress. De nodige vragen gesteld en 112 gebeld. Maar denk je dat er ook 1 iemand stopt om te kijken en/of helpen? Nope. Sorry,kan en ben hier behoorlijk nijdig om worden. Vrouwke afgevoerd naar het ziekenhuis,politie heeft mijn verklaring en als kers op de taart heeft die klootzak z'n kentekenplaat verloren en heb ik die mogen vinden.

Pff,sorry,moest het even kwijt.
Bijzonder is dat he? Ik zag laatst een kerel die met de fiets viel omdat de step van zijn zoontje (die achterop zat) in zijn voorwiel kwam. Die step hing aan het stuur van zijn fiets.

Er was nog een ander die stopte, samen met mij. De rest keek vooral ongeduldig omdat de weg een beetje geblokkeerd werd. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 3 december 2021 @ 20:05:54 #301
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_202454761
quote:
Ah,ik ben gelukkig niet de enige die zo denkt...de eerste seconde wens ik degene al het ergste toe maar voordat ik het eigenlijk echt kan denken is het een klapband wat ik degene dan echt wens.
Graag verwijderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')