abonnement Unibet Coolblue
pi_201276968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:24 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik weet niet wat normaal is maar ik zou als ik jou was even rustig nadenken over of je dit wilt.
Als je het niet fijn vindt voelen is het oké om te zeggen dat je liever het anders aan pakt.
Ik weet alleen niet of er een manier is om dit wel fijn te laten voelen. Soms kan het niet beter. Ik kan bijvoorbeeld niet maken dat A energie heeft. En ik kan mezelf niet in zijn huis uitnodigen om met B te knuffelen terwijl A in een andere kamer energieloos zit te wezen. Dus dan is dit soort van het best haalbare?
pi_201277021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Is het mogelijk voor jou om, hoeveel behoefte aan knuffels je ook hebt, wat afstand te nemen (nog meer eigenlijk want dat doe je al). Maar ook uit zelfbescherming, om niet iedere keer weer teleurgesteld te worden.
Misschien is dat wel verstandiger.

Voor de twee weekends na komend weekend heb ik al plannen die niet met A of B te maken hebben, dus dat is hopelijk rustig. Alleen heeft B nu al een paar keer gezegd dat hij het helemaal niet leuk vindt dat ik die twee weekenden al andere plannen heb. En vervolgens is het hartstikke moeilijk om wel iets samen te plannen in het weekend dat ik wel kan :? waarom zou ik dit elke week willen doen?
pi_201277033
Was best sneu. Mijn man is met hem in de wachtkamer. Ik sta buiten. Maar op een gegeven moment zag Loebes mij door het raam. En begreep hij er echt helemaal niks meer van. Dus wilde hij naar mij toe.

Heb hem maar even een aai gegeven. En ben ergens anders gaan staan haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201277040
Loebes ;( :*
pi_201277044
De afgelopen dagen komt de schilder iedere dag een 30-60 minuten een hersteld stuk kozijn en uiteindelijk het raam schilderen, grondverf, schuren en schilderen.
En nu zit ik op het bankje voķr binnen 50 cm van het schilderwerk. Dat ruikt lekker.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijkheid Tele. Jij groeit!
pi_201277047
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Misschien is dat wel verstandiger.

Voor de twee weekends na komend weekend heb ik al plannen die niet met A of B te maken hebben, dus dat is hopelijk rustig. Alleen heeft B nu al een paar keer gezegd dat hij het helemaal niet leuk vindt dat ik die twee weekenden al andere plannen heb. En vervolgens is het hartstikke moeilijk om wel iets samen te plannen in het weekend dat ik wel kan :? waarom zou ik dit elke week willen doen?
Kunnen jullie niet een filmpje met zijn 3 doen en dat jij en B daarna samen nog iets gaan doen? Dan kan A zijn rust pakken en hoef jij niet 3 uur in de trein te zitten voor enkel een filmpje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201277095
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Kunnen jullie niet een filmpje met zijn 3 doen en dat jij en B daarna samen nog iets gaan doen? Dan kan A zijn rust pakken en hoef jij niet 3 uur in de trein te zitten voor enkel een filmpje.
Da's ook een goed idee!

Arme Loebes, hoe lang duurt zoiets?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201277097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:42 schreef Tele6 het volgende:
Het gedoe A en B plus Tele6 die haar grenzen en wensen niet goed aangeeft gaat weer verder.

Ik heb vrijkaartjes voor de film. We gaan deze zaterdag.

A zei zowaar dat het hem leuk leek om te gaan.

Maar hij heeft niet de energie voor iets anders, dus we zien elkaar voor de bios, film kijken, wegwezen.

Ik ga dan eigenlijk nog liever niet naar de film, want waar ik behoefte aan heb met A en B is niet een of andere film en het verzilveren van vrijkaartjes, maar knuffels en fijn samen zijn. Als ik met andere mensen zou gaan, zou ik ook niet alleen de film doen maar ook iets van vooraf afspreken of napraten.

Maar als naar de film gaan het enige is wat erin zit, moet ik het daar maar mee doen?

Er is nog een kans dat A op de dag zelf aangeeft dat hij het wel ziet zitten dat ik eerder kom. Maar voor mijn gevoel maakt dat het eigenlijk niet beter.

Ik ben telkens zo kwijt wat de normale manier is om dit soort dingen te doen samen.

Misschien had ik 2 andere mensen moeten zoeken om m'n vrijkaartjes mee te verzilveren.

Oh en we moeten naar de film bij hun in de buurt, dus ik zit ook nog eens 2x een kleine anderhalf uur in het OV hiervoor.
Wat gebeurt er als je zegt: "sorry A, ik waardeer dat je het probeert maar op deze manier heb ik er geen zin in. Ik ga zaterdagavond met mezelf naar de film"?
Spoilers!
pi_201277177
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Kunnen jullie niet een filmpje met zijn 3 doen en dat jij en B daarna samen nog iets gaan doen? Dan kan A zijn rust pakken en hoef jij niet 3 uur in de trein te zitten voor enkel een filmpje.
Ik heb ze (na veel nadenken) net geappt dat ik behoefte had aan knuffels/gezelligheid buiten de film en dat ik bang was dat dat enorm tegen ging vallen als A geen energie heeft zaterdag.
Toen stelde B voor om dan na de film met mij mee te komen, en dan kan A alleen thuis zijn en lekker vroeg naar bed en zo. Top O+
Dát is wat ik zocht.
En mocht A dit totaal niet zien zitten, dan ga ik wel zondag naar een vriendin of m'n tante of iemand, voor m'n knuffels en gezelligheid. Of naar survival, want we hebben zondagochtend een extra training. O+
pi_201277210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb ze (na veel nadenken) net geappt dat ik behoefte had aan knuffels/gezelligheid buiten de film en dat ik bang was dat dat enorm tegen ging vallen als A geen energie heeft zaterdag.
Toen stelde B voor om dan na de film met mij mee te komen, en dan kan A alleen thuis zijn en lekker vroeg naar bed en zo. Top O+
Dát is wat ik zocht.
En mocht A dit totaal niet zien zitten, dan ga ik wel zondag naar een vriendin of m'n tante of iemand, voor m'n knuffels en gezelligheid. Of naar survival, want we hebben zondagochtend een extra training. O+
He, da's echt een hele fijne
We have far more in common than that which devides us..
pi_201277221
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb ze (na veel nadenken) net geappt dat ik behoefte had aan knuffels/gezelligheid buiten de film en dat ik bang was dat dat enorm tegen ging vallen als A geen energie heeft zaterdag.
Toen stelde B voor om dan na de film met mij mee te komen, en dan kan A alleen thuis zijn en lekker vroeg naar bed en zo. Top O+
Dát is wat ik zocht.
En mocht A dit totaal niet zien zitten, dan ga ik wel zondag naar een vriendin of m'n tante of iemand, voor m'n knuffels en gezelligheid. Of naar survival, want we hebben zondagochtend een extra training. O+
Goede oplossing O+
Spoilers!
pi_201277224
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Da's ook een goed idee!

Arme Loebes, hoe lang duurt zoiets?
Ik durf het niet te zeggen. Zijn buikje is geschoren en ze zijn nu die echo aan het maken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201277239
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb ze (na veel nadenken) net geappt dat ik behoefte had aan knuffels/gezelligheid buiten de film en dat ik bang was dat dat enorm tegen ging vallen als A geen energie heeft zaterdag.
Toen stelde B voor om dan na de film met mij mee te komen, en dan kan A alleen thuis zijn en lekker vroeg naar bed en zo. Top O+
Dát is wat ik zocht.
En mocht A dit totaal niet zien zitten, dan ga ik wel zondag naar een vriendin of m'n tante of iemand, voor m'n knuffels en gezelligheid. Of naar survival, want we hebben zondagochtend een extra training. O+
Dat lijkt mij idd de oplossing :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201277271
Goed dat je het hebt aangegeven, @Tele6, én heel fijn dat B deze oplossing voorstelde. Ik kan me voorstellen dat het fijn voelt te merken dat hij daar dus ook behoefte aan heeft en dat hij ook moeite wil doen om een oplossing te bedenken die voor jullie allemaal werkt!
pi_201277294
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat gebeurt er als je zegt: "sorry A, ik waardeer dat je het probeert maar op deze manier heb ik er geen zin in. Ik ga zaterdagavond met mezelf naar de film"?
Dat had ook altijd nog gekund idd :Y
Voelt voor mij wel als een ook jammere oplossing. Maar ook eentje die krachtig voelt voor mezelf.

Wat niet hielp bij de hoeveelheid ingewikkelde gevoelens, is dat ik de vouchers van mijn vader heb gehad en dat hij ze speciaal aan mij heeft gegeven voor A en B en mij. Ik ben erg goed in schuldgevoel over cadeautjes :')

ik moet ooit ook nog eens wat doen aan de la en de kast met dingen die ik ooit cadeau heb gekregen maar waarvoor ik me het niet waard voel om er wat mee te gaan doen / bang dat ik het cadeau geen eer aandoe / bang dat ik het cadeau stuk maak / bang dat de gever kwaad wordt / etc etc... terwijl het ook hartstikke zonde is om niks met je cadeaus te doen en ze zo weg te stoppen 8)7 8)7 8)7
pi_201277338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:48 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik heb ze (na veel nadenken) net geappt dat ik behoefte had aan knuffels/gezelligheid buiten de film en dat ik bang was dat dat enorm tegen ging vallen als A geen energie heeft zaterdag.
Toen stelde B voor om dan na de film met mij mee te komen, en dan kan A alleen thuis zijn en lekker vroeg naar bed en zo. Top O+
Dát is wat ik zocht.
En mocht A dit totaal niet zien zitten, dan ga ik wel zondag naar een vriendin of m'n tante of iemand, voor m'n knuffels en gezelligheid. Of naar survival, want we hebben zondagochtend een extra training. O+
Tsjongejongejonge, jij bent echt goed bezig ^O^
Meen ik hoor! Alle dingen zijn moeilijk, maar als persoon die niet heel makkelijk dingen doet/regelt/naar je hand zet een LAT-ménage ā trois onderhouden met een duo waarvan er eentje zwaar depressief is, dat is misschien nog wel een klein tikje (;)) moeilijker. En deze heb je dan toch maar mooi getackeld!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201277345
Oh, en als aanvulling: er is geen 'normale' of 'goede' manier om met dit soort situaties om te gaan.

Mezelf als voorbeeld nemend: in de tijd dat mijn angst nog heel heftig was, heb ik heel vaak dingen op het laatste moment afgezegd. Feestjes, afspraken met vriendinnen, enzovoorts. Omdat ik me dan last minute echt niet goed voelde. Dat zal voor de mensen om mij heen echt niet makkelijk geweest zijn, en ik weet zeker dat er mensen tussen gezeten hebben die voor zichzelf hebben gedacht 'tot hier en niet verder, als je geen energie/moeite in mij wil steken dan houdt het voor mij op'. En dat vind ik hun goed recht. Er zijn ook mensen geweest die altijd heel begripvol zijn geweest en die er nooit een probleem van maakten en waar ik nu nog steeds vriendinnen mee ben. Overigens ook andersom: mensen waar een tijdje afstand mee is geweest waar ik nu weer toenadering tot heb gezocht, en mensen die meeveerden die ik nu niet meer spreek. Bottomline: iedereen gaat hier anders mee om, heeft andere grenzen, ander inlevingsvermogen en een ander gevoel voor hoe belangrijk de relatie (welk soort relatie dan ook) voor diegene is - en dus hoeveel je bereid bent je, tijdelijk, aan te passen om deze in stand te houden. En dat is oke. Er achter komen waar jouw grenzen liggen, hoe ver je mee kan en wil buigen, is een proces, en daar ben je nu mee bezig. En dat is niet makkelijk :* maar ik vind het wel knap om te zien dat je daarin op zoek bent naar wat voor jou werkt.

[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 09-09-2021 13:08:22 ]
pi_201277366
quote:
1s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Was best sneu. Mijn man is met hem in de wachtkamer. Ik sta buiten. Maar op een gegeven moment zag Loebes mij door het raam. En begreep hij er echt helemaal niks meer van. Dus wilde hij naar mij toe.

Heb hem maar even een aai gegeven. En ben ergens anders gaan staan haha.
Aaaaaah. Naar hoor. Ik hoop dat ze 'm snel loslaten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201277369
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat had ook altijd nog gekund idd :Y
Voelt voor mij wel als een ook jammere oplossing. Maar ook eentje die krachtig voelt voor mezelf.

Wat niet hielp bij de hoeveelheid ingewikkelde gevoelens, is dat ik de vouchers van mijn vader heb gehad en dat hij ze speciaal aan mij heeft gegeven voor A en B en mij. Ik ben erg goed in schuldgevoel over cadeautjes :')

ik moet ooit ook nog eens wat doen aan de la en de kast met dingen die ik ooit cadeau heb gekregen maar waarvoor ik me het niet waard voel om er wat mee te gaan doen / bang dat ik het cadeau geen eer aandoe / bang dat ik het cadeau stuk maak / bang dat de gever kwaad wordt / etc etc... terwijl het ook hartstikke zonde is om niks met je cadeaus te doen en ze zo weg te stoppen 8)7 8)7 8)7
Cadeautjes moet je lekker mee doen wat jij wil. Daarom krijg je ze cadeau ;)

Mensen geven dat niet voor zichzelf maar voor jou :) en wat je er ook mee doet het is altijd goed.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201277379
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:03 schreef sigme het volgende:

[..]
Aaaaaah. Naar hoor. Ik hoop dat ze 'm snel loslaten.
Ja mijn man appt nu niet meer terug. Dus ben benieuwd.

Zo stom dat Corona en dat er nu maar een iemand mee mag. Nou ja bij de echo zelf niet trouwens: maar dat kon mijn man door een raam volgen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201277388
Ik kan er niet tegen als ze dingen met mijn prutser doen en ik weet niet wat }:| bezorgde vrouwtje instinct is kicking in.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201277416
Ohh @Thinkk-Pinkk dat gevoel snap ik wel hoor! Ik zou dat ook echt heel kut vinden. Hopelijk is het snel klaar en met gunstige uitslag!
pi_201277546
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik weet alleen niet of er een manier is om dit wel fijn te laten voelen. Soms kan het niet beter. Ik kan bijvoorbeeld niet maken dat A energie heeft. En ik kan mezelf niet in zijn huis uitnodigen om met B te knuffelen terwijl A in een andere kamer energieloos zit te wezen. Dus dan is dit soort van het best haalbare?
why not?
pi_201277570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:


why not?
^O^
Dit was ik net aan t typen.
pi_201277591
@Tele6 maak eens een lijstje van de cadeautjes die in de la liggen.
En geef jezelf er 1 elke 2 weken of zo.
:*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')