abonnement Unibet Coolblue
pi_201276312
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet ook maar eens gezonder en regelmatiger gaan eten. En gaan sporten. En minder drinken :@
Wat een berg ellende samengevat in 1 post ;(
  donderdag 9 september 2021 @ 11:38:05 #77
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201276316
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet ook maar eens gezonder en regelmatiger gaan eten. En gaan sporten. En minder drinken :@
Niet alles tegelijk want dat houdt maar zelden iemand vol. Kleine stapjes :Y
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_201276327
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:31 schreef rival het volgende:

[..]
Dan ga je ff flink zitten poepen in de ochtend.
Ja dat werkte dus heel niet, toen woog ik hetzelfde als de ochtend daarvoor. :'(
pi_201276338
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:21 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ik wil 2 kilo kwijt, want die ben ik in de afgelopen 2 maanden ook aangekomen. Maar meestal zodra ik op mijn caloriëen ga letten gaat het heel snel en nu nog niet dus nu ben ik teleurgesteld. :') Terwijl ik sowieso al een prima gewicht heb, en ik rationeel heel goed weet dat ik de vorige keren ws alleen maar vocht verloor want zo snel duurzaam afvallen kan heel niet.
Ik word steeds tevredener over mijn gewicht en lichaamsbouw. Mensen gaan het ook steeds meer zien dat ik echt niet meer zo'n dikke buik heb zeg maar. De vorm begint erin te komen en het is nu echt van /\ naar \/ aan het gaan :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_201276348
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:38 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ja dat werkte dus heel niet, toen woog ik hetzelfde als de ochtend daarvoor. :'(
Potjandorie :(
pi_201276393
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:21 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ik wil 2 kilo kwijt, want die ben ik in de afgelopen 2 maanden ook aangekomen. Maar meestal zodra ik op mijn caloriëen ga letten gaat het heel snel en nu nog niet dus nu ben ik teleurgesteld. :') Terwijl ik sowieso al een prima gewicht heb, en ik rationeel heel goed weet dat ik de vorige keren ws alleen maar vocht verloor want zo snel duurzaam afvallen kan heel niet.
Het is nu warm ook, dus het vocht kan nog even duren ook. :+

* IJsdraakje is er zo één die binnen een paar dagen zo'n drie kilo verschil kan meten
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201276412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:37 schreef rival het volgende:

[..]
Wat een berg ellende samengevat in 1 post ;(
Sorry :@

Ik post om die reden ook minder want wil jullie niet aansteken :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_201276416
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet ook maar eens gezonder en regelmatiger gaan eten. En gaan sporten. En minder drinken :@
Wat buurmeisje zegt, kleine stapjes, dan is de kans dat je je kleine stapjes op lange termijn volhoudt het grootst. :Y

Om die reden ben ik nu eerst weer drie keer in de week aan het sporten voor ik m'n snaaigewoonte weer ga minderen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 9 september 2021 @ 11:50:58 #84
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201276478
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Wat buurmeisje zegt, kleine stapjes, dan is de kans dat je je kleine stapjes op lange termijn volhoudt het grootst. :Y

Om die reden ben ik nu eerst weer drie keer in de week aan het sporten voor ik m'n snaaigewoonte weer ga minderen. :')
Het beste is om dat met een interval van ongeveer 21 dagen te doen. Gemiddeld heb je minimaal 21 dagen nodig om te wennen aan nieuw gedrag. Dus eerst (in jouw geval, naar wat je hierboven schrijft) minimaal 21 dagen de focus op drie keer in de week sporten. Op een gegeven moment voelt dat als standaard/de gewoonte (dat kan soms langer duren) en dan door naar de volgende, minimaal 21 dagen focus op minder snaaien. Etc :+
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 9 september 2021 @ 11:51:50 #85
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_201276486
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:19 schreef gianni61 het volgende:

[..]
heb je een instagram pagina waar je filmpjes post van je squats en deadlifts?
_O- nee joh.
Zo ver ben ik nog lang niet. Ik denk niet dat ik uberhaupt 1 deadlift kan.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_201276511
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Sorry :@

Ik post om die reden ook minder want wil jullie niet aansteken :')
Juist posten! Veel belangrijker dat je het deelt en daardoor een beetje kwijt kan allemaal dan dat je het opkropt. FOK!ers kunnen wel wat hebben. ;)
pi_201276512
quote:
17s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Het beste is om dat met een interval van 21 dagen te doen. Gemiddeld heb je minimaal 21 dagen nodig om te wennen aan nieuw gedrag. Dus eerst (in jouw geval, naar wat je hierboven schrijft) minimaal 21 dagen de focus op drie keer in de week sporten. Op een gegeven moment voel dat als standaard/de gewoonte (dat kan soms langer duren) en dan door naar de volgende, minimaal 21 dagen focus op minder snaaien. Etc :+
Ja, precies. :Y Zodra het voelt als gewoonte, is de volgende stap een optie.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:51 schreef TaMieke het volgende:

[..]
_O- nee joh.
Zo ver ben ik nog lang niet. Ik denk niet dat ik uberhaupt 1 deadlift kan.
Kan je een tas van de grond tillen? Dan kan je deadliften. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201276522
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]
Sorry :@

Ik post om die reden ook minder want wil jullie niet aansteken :')
Ik eet dinsdagavond en woensdag overdag wel goed/gezond. :D
Woensdagmiddag ga ik sporten en mijn trainer vraagt dan altijd wat ik ervoor heb gegeten :+
  donderdag 9 september 2021 @ 11:55:33 #89
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_201276534
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, precies. :Y Zodra het voelt als gewoonte, is de volgende stap een optie.
[..]
Kan je een tas van de grond tillen? Dan kan je deadliften. :D
Met mn spierpijn van afgelopen week is zelfs dat lastig :+
Ik heb het nog nooit geprobeerd iig. Ik heb geen gewichten ofzo, dus daar doe ik helemaals niets mee.

Om je snaaien te verminderen kun je proberen bij elke maaltijd voldoende eiwitten toe te voegen (ook tussendoortjes ed). Dit zorgt voor minder dipjes in je suikerspiegel waardoor je minder snaai zin hebt/krijgt. ^O^
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_201276535
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je een tas van de grond tillen? Dan kan je deadliften. :D
Of
Kan je weer omhoog komen na je veters strikken? :+
  donderdag 9 september 2021 @ 11:55:34 #91
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_201276536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:54 schreef rival het volgende:

[..]
Ik eet dinsdagavond en woensdag overdag wel goed/gezond. :D
Woensdagmiddag ga ik sporten en mijn trainer vraagt dan altijd wat ik ervoor heb gegeten :+
Dus van de overige dagen dat je naar de KFC gaat weet 'ie niet? :D
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
pi_201276601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:55 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Met mn spierpijn van afgelopen week is zelfs dat lastig :+
Ik heb het nog nooit geprobeerd iig. Ik heb geen gewichten ofzo, dus daar doe ik helemaals niets mee.

Om je snaaien te verminderen kun je proberen bij elke maaltijd voldoende eiwitten toe te voegen (ook tussendoortjes ed). Dit zorgt voor minder dipjes in je suikerspiegel waardoor je minder snaai zin hebt/krijgt. ^O^
Hehehe. Maar zo simpel is het wel, dood gewicht met een bepaalde houding van de grond tillen. :P Ik kan prima deadliften, het is alleen niet zoveel gewicht nog. :+

En weet ik, eiwitten zitten doorgaans wel wat te laag voor het mooie (dieetkeuze en eisen maken dat wat lastig en shakes zitten niet zo in m'n systeem), maar m'n grootste "probleem" is snaaien als ik niet actief bezig ben. Tijdens series kijken ofzo. Da's echt ontwennen, trek is het niet. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201276645
kies dan voor een betere snack om te snaaien, fruit is zo standaard maar werkt wel, en anders een kaasplankje maken (zonder de toastjes)
pi_201276650
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:09 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Gianni en Joel toch? :D
[..]
Ik weet niet of ik veel sport trouwens. Vind het wel meevallen. Kan altijd erger :+
Dat geloof ik. Ik eet gewoon nogsteeds alles. :D
Misschien wil ik wel met iemand daten. Maar ik zit natuurlijk niet voor de lol hier heb mijn sleurhut met issues enz
pi_201276662
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:03 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Misschien wil ik wel met iemand daten. Maar ik zit natuurlijk niet voor de lol hier heb mijn sleurhut met issues enz
Gewoon dubbeldate inplannen gcjoel heeft er kijk op en kan vast juiste persoon vinden voor je.
pi_201276675
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:02 schreef Sharuun01 het volgende:
kies dan voor een betere snack om te snaaien, fruit is zo standaard maar werkt wel, en anders een kaasplankje maken (zonder de toastjes)
Weet ik, maar dat heeft dus meer kans van slagen als ik niet alles tegelijk ga omgooien. :P

Het snaaien en minder sporten is er in twee jaar weer ingeslopen en in die twee jaar is er weer zo'n 7kg bij. Maar in totaal is er ten opzichte van m'n zwaarste nog steeds zo'n 20kg af. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201276680
quote:
2s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Gewoon dubbeldate inplannen gcjoel heeft er kijk op en kan vast juiste persoon vinden voor je.
Nou denk dat ik dat zelf opzich ook wel kan ;)
  donderdag 9 september 2021 @ 12:22:13 #98
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201276860
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:05 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Nou denk dat ik dat zelf opzich ook wel kan ;)
Tuurlijk kan jij dat *O*
pi_201276994
quote:
17s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Dus van de overige dagen dat je naar de KFC gaat weet 'ie niet? :D
Niet schrikken, ik ben denk ik al 2 maanden niet bij een KFC geweest.
  donderdag 9 september 2021 @ 12:35:19 #100
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_201277010
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:03 schreef Senn88 het volgende:

[..]
Misschien wil ik wel met iemand daten. Maar ik zit natuurlijk niet voor de lol hier heb mijn sleurhut met issues enz
Iedereen heeft issues. Of het nu een rugzak, rolkoffer of sleurhut is :+
Komt wel goed joh.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')