In totaal is dat dus ongeveer 430 euro in de maand!!
En ja ik ben een jongen!!! Ghehehe... svp reactie terug...!!
(p.s. kan zijn dat dit topic al een x eerder is geweest, maar dat heb ik
dan gemist) Voor the wiseguys..
quote:Jah kan er ook niks aan doen, vroeger had ik langer haar, maar nu heb ik het kort door de war, wat erug snel weer gaat vallen als het te lang is..
Op donderdag 30 januari 2003 16:18 schreef haaahaha het volgende:
2x in de maand naar de kapper? wow!
quote:Heeft daar toch niks mee te maken!!
Op donderdag 30 januari 2003 16:21 schreef GrumpyXL het volgende:
ben je lelijk ofzo?
quote:Ghegheghe!
Op donderdag 30 januari 2003 16:21 schreef GrumpyXL het volgende:
ben je lelijk ofzo?
quote:Jij hebt nooit kleren aan?
Op donderdag 30 januari 2003 16:23 schreef geit het volgende:
12.50 per maand (kapper) thats it
Ik geef zelf erg weinig uit aan make-up en andere smeerseltjes. Denk dat dat nog geen 5 euro per maand is. Ik ga maar 2-3 keer per jaar naar de kapper (heb redelijk lang haar en hoef alleen af en toe bij te punten). Aan de sportschool ben ik 32 euro per maand kwijt, maar dat is niet alleen voor m'n uiterlijk, voornamelijk omdat het leuk is. En voor een vrouw geef ik ook niet echt veel uit aan kleren, zo'n 75-100 euro per maand denk ik. Totaal dus 125-150 euro per maand.
tot. 30euro rest jat ik van me pa en ma..!!
quote:Thx voor de eerste serieuse reactie.. En inderdaad over dat fitness heb je gelijk dat is bij mij eigenlijk ook in eerste instantie voor de fun...
Op donderdag 30 januari 2003 16:26 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Jij hebt nooit kleren aan?
Ik geef zelf erg weinig uit aan make-up en andere smeerseltjes. Denk dat dat nog geen 5 euro per maand is. Ik ga maar 2-3 keer per jaar naar de kapper (heb redelijk lang haar en hoef alleen af en toe bij te punten). Aan de sportschool ben ik 32 euro per maand kwijt, maar dat is niet alleen voor m'n uiterlijk, voornamelijk omdat het leuk is.
En voor een vrouw geef ik ook niet echt veel uit aan kleren, zo'n 75-100 euro per maand denk ik. Totaal dus 125-150 euro per maand.
quote:Heb ik al hierboven ergens gezegd..
Op donderdag 30 januari 2003 16:32 schreef Fliepke het volgende:
ik vraag me af wat jij 2 keer in de maand bij de kapper gaat doen
quote:ik ben een nudist vandaar (nu niet allemaal naar het fotoboek gaan want dat mog ik niet posten daar)
Op donderdag 30 januari 2003 16:26 schreef Jojogirl het volgende:[..]
Jij hebt nooit kleren aan?
Ik geef zelf erg weinig uit aan make-up en andere smeerseltjes. Denk dat dat nog geen 5 euro per maand is. Ik ga maar 2-3 keer per jaar naar de kapper (heb redelijk lang haar en hoef alleen af en toe bij te punten). Aan de sportschool ben ik 32 euro per maand kwijt, maar dat is niet alleen voor m'n uiterlijk, voornamelijk omdat het leuk is.
En voor een vrouw geef ik ook niet echt veel uit aan kleren, zo'n 75-100 euro per maand denk ik. Totaal dus 125-150 euro per maand.
studeren zuigt....
quote:Vrijgezel maar ik denk met een iets beter leven als jouw vriend!!..
Op donderdag 30 januari 2003 16:33 schreef Poepoog het volgende:
Ghegheghe dokt ie zoveel en dan is ie nog vrijgezel zul je zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |