SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
zou zetel hoort bij partij ipv individu helpen?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien schat ik dat er bij nieuwe verkiezingen nog een derde aan splinterpartijtjes (lees ego's en baantjesjagers) meer bijkomt dus simpel gezegd krijgen we nooit geen regering meer, tijd voor een dictatuur.
Niet eens zo'n slecht idee, tegelijkertijd die kiesdrempel omhoog maar want dit werkt niet meer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou zetel hoort bij partij ipv individu helpen?
Dit is niet werkbaar meer in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:55 schreef Koen66 het volgende:
ahnee, je bedoelt kleine partijen.
inderdaad dat maakt het allemaal niet eenvoudiger
Amerika is het ene uiterste qua democratie (keuze uit 2), NL het andere uiterste (voor alle partijen/poppetjes is een A0 nodig)quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet eens zo'n slecht idee, tegelijkertijd die kiesdrempel omhoog maar want dit werkt niet meer.
Tekens des tijds ook, iedereen kwaakt maar een beetje zijn eigen mening en blijft die veel belangrijker vinden dan de mening van een ander die het voor 99 procent met hem eens is.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Amerika is het ene uiterste qua democratie (keuze uit 2), NL het andere uiterste (voor alle partijen/poppetjes is een A0 nodig)
wowquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is niet werkbaar meer in ieder geval.
https://www.ipsos.com/nl-nl/politieke-barometer
Had waarschijnlijk erg goed gewerkt meteen al bij het begin van Corona en wie weet waar we nog op afstevenen dus ik zeg ja.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:57 schreef Stray_cat het volgende:
Ik gooi een zakenkabinet op de stapel, maar dan ben ik waarschijnlijk voor Baudet en een wappie.
ja tegen Baudet en een wappie?quote:Op woensdag 8 september 2021 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had waarschijnlijk erg goed gewerkt meteen al bij het begin van Corona en wie weet waar we nog op afstevenen dus ik zeg ja.
dictatorship dusquote:Op woensdag 8 september 2021 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk het beste dat Nederland zou kunnen overkomen is dat ik 24 maanden totale executive controle krijg.
Daar valt echt geen soep meer van te maken, zeker gezien het feit dat er bij de kleine partijtjes best wel wat verbale frisse kanonnen zitten die voor hun achterban en standpunten op willen komen terwijl dat naar mijn mening helemaal geen partijen hoeven te zijn maar gewoon portefeuilles van bestaande partijen, een MT in het bedrijfsleven met meer dan zes mensen werkt ook voor geen meter.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
Kijk het beste dat Nederland zou kunnen overkomen is dat ik 24 maanden totale executive controle krijg.
De VVD is al de grootste hoorquote:Op woensdag 8 september 2021 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon zoals in Italië, even stoppen met de politiek en oplossen alle kutzooi door de captains of industry, gaan we daarna weer dierentuintje spelen.quote:
quote:Op woensdag 8 september 2021 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven op de VVD gestemdquote:Op woensdag 8 september 2021 00:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
De VVD is al de grootste hoor
Denk dat het na 24 minuten al een '6 januari-tje' wordt.quote:Op woensdag 8 september 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar met de garantstelling dat ik na 24 maanden aftreed.
Ik zwem alvast richting Schotlandquote:Op woensdag 8 september 2021 00:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja.![]()
Maar met de garantstelling dat ik na 24 maanden aftreed.
waarom zwemmen, we gaan op de seksbootquote:Op woensdag 8 september 2021 00:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zwem alvast richting Schotland
Nope is niet nodig. Ik ga 24 maanden boekhouden en ik voer een correctief referendum en gekozen burgermeesters, rechters en CvdK's inquote:Op woensdag 8 september 2021 00:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Denk dat het na 24 minuten al een '6 januari-tje' wordt.
Moeten we eerst de Baudet zweefteefjes van boord duwen.quote:Op woensdag 8 september 2021 00:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom zwemmen, we gaan op de seksboot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |