abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 19:12:32 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201255594
quote:
Postbezorger (24) gegijzeld en onder schot in haar bus naar Geestmerambacht gereden

Een postbezorger is vanmorgen in Heerhugowaard in haar bus gegijzeld en met een pistool tegen haar hoofd gedwongen om ergens heen te rijden. Daar zijn pakketten uit haar bus overgeladen naar een voertuig van de daders, waarna een van hen met 24-jarige vrouw naar Geestmerambacht reed. Hij sloeg op de vlucht en liet haar met de lege bus achter.



Dit melden medewerkers van het recreatiegebied aan NH Nieuws.De bezorger was rond 11.00 uur voor PostNL aan het werk op de Toermalijn in Heerhugowaard, toen ze in haar busje werd bedreigd door een man die donker gekleed was.

Het is niet duidelijk waar ze toen heen zijn gereden, maar ze zou een pistool op haar hoofd hebben gekregen en een tijd ergens hebben stilgestaan.

'Ze was erg overstuur'
Uiteindelijk trof een voorbijganger in het recreatiegebied de postbezorger rond 12.00 uur aan op de parkeerplaats, met dus een helemaal lege bus. Medewerkers van Geestmerambacht melden aan NH Nieuws dat de vrouw erg overstuur was. Er is daarna alarm geslagen.

De politie heeft de gijzeling en beroving inmiddels bevestigd en er is nog geen spoor van de daders. Onze verslaggever meldt dat er urenlang onderzoek is gedaan op de parkeerplaats van Geestmerambacht, onder meer met speurhonden. De lege bestelwagen stond met de deuren open geparkeerd.

Het is niet duidelijk wat er is buitgemaakt. De politie is op zoek naar mensen die iets hebben gezien tussen 11.00 en 12.00 uur op de locaties in Heerhugowaard en Noord-Scharwoude.

PostNL laat weten dat de medewerker het naar omstandigheden goed maakt.



https://www.nhnieuws.nl/n(...)stmerambacht-gereden
------------------------------

Dit is weer eens wat anders. Waarom zou je zo gewelddadig een PostNL busje overvallen? Dan zou er voorkennis moeten zijn dat er wat waardevols in zit?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 7 september 2021 @ 19:18:01 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201255671
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:12 schreef Starhopper het volgende:
Dit is weer eens wat anders. Waarom zou je zo gewelddadig een PostNL busje overvallen? Dan zou er voorkennis moeten zijn dat er wat waardevols in zit?
Was gewoon een gok. Surprise paketten.
En dan maar hopen dat er iets duurs tussen zit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 7 september 2021 @ 19:22:01 #3
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201255739
Het is ook zo moeilijk om van andermans spullen af te blijven hè :{
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 19:23:58 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201255775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Was gewoon een gok. Surprise paketten.
En dan maar hopen dat er iets duurs tussen zit.
Wel een riskante gok. Hopelijk zitten ze nu met allemaal waardeloze alimeuk :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201255862
Nou, ik wens ze veel plezier met mijn condooms en glijmiddel... :{

Stelletje naaiers...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2021 19:30:37 ]
  dinsdag 7 september 2021 @ 19:35:46 #6
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201255942
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Was gewoon een gok. Surprise paketten.
En dan maar hopen dat er iets duurs tussen zit.
Dat denk ik ook. De kans dat er in elke PostNL-bus meerdere waardevolle producten zitten, lijkt me tegenwoordig vrij hoog met alles dat online wordt besteld.

Overigens valt het met de gewelddadigheid (gelukkig) nog mee, zoals ik het nu lees. Uiteraard wel bedreiging en ongetwijfeld traumatisch voor de bezorgster (wat zeer triest is), maar verder geen fysiek geweld. Maar je krijgt de inhoud van zo'n bus waarschijnlijk niet mee door het vriendelijk te vragen.
pi_201256079
Rivierenwijk, Heerhugowaard. nondeju.
Hoop dat ze er geen narigheid aan overhoud.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201256248
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat dit niet vaker gebeurt. Veel mensen bestellen behoorlijk wat dure spullen zoals electronica en telefoons online, dus er zit gemiddeld gezien best wel wat waarde qua pakketjes in zo’n bus.

Hopelijk brengt dit andere criminelen niet op ideeën. Pakketbezorgers hebben het toch al behoorlijk zwaar. Lange dagen voor relatief weinig loon.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
  dinsdag 7 september 2021 @ 20:00:00 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_201256275
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:56 schreef Galvez het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat dit niet vaker gebeurt. Veel mensen bestellen behoorlijk wat dure spullen zoals electronica en telefoons online, dus er zit gemiddeld gezien best wel wat waarde qua pakketjes in zo’n bus.

Hopelijk brengt dit andere criminelen niet op ideeën. Pakketbezorgers hebben het toch al behoorlijk zwaar. Lange dagen voor relatief weinig loon.
Nog even en we krijgen pakketten bezorgd door Brinks.
pi_201256281
Die hebben ze zo te pakken gewoon even de track en trace code invoeren.
pi_201256296
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:00 schreef Nober het volgende:
Die hebben ze zo te pakken gewoon even de track en trace code invoeren.
Opgelost, slotje!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2021 20:01:40 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 7 september 2021 @ 20:02:12 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201256308
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:00 schreef Nober het volgende:
Die hebben ze zo te pakken gewoon even de track en trace code invoeren.
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201256329
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:00 schreef Nober het volgende:
Die hebben ze zo te pakken gewoon even de track en trace code invoeren.
:D
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201256345
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:35 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. De kans dat er in elke PostNL-bus meerdere waardevolle producten zitten, lijkt me tegenwoordig vrij hoog met alles dat online wordt besteld.

Overigens valt het met de gewelddadigheid (gelukkig) nog mee, zoals ik het nu lees. Uiteraard wel bedreiging en ongetwijfeld traumatisch voor de bezorgster (wat zeer triest is), maar verder geen fysiek geweld. Maar je krijgt de inhoud van zo'n bus waarschijnlijk niet mee door het vriendelijk te vragen.
Valt wel mee? Geen fysiek geweld? Hoe piep jij als er een pistool tegen je hoofd wordt gezet pantoffelheld?
  dinsdag 7 september 2021 @ 20:25:02 #15
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201256622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:05 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Valt wel mee? Geen fysiek geweld? Hoe piep jij als er een pistool tegen je hoofd wordt gezet pantoffelheld?
Dan geef ik direct alles mee en zal ik waarschijnlijk angstig zijn op dat moment.

Maar overvallen zijn vrijwel altijd onder bedreiging van fysiek geweld of een wapen. Traumatisch en beangstigend. Maar dat bestempel ik als een gewapende overval. Ik noem het een gewelddadige overval wanneer het slachtoffer/de slachtoffers bijvoorbeeld worden geslagen, gekneveld, hardhandig gwdwongen worden om iets te doen of af te staan, waarbij geschoten wordt, etc.

Waarom voel je de behoefte om direct te gaan schelden?
pi_201256688
onterecht :)
U MAD?
  dinsdag 7 september 2021 @ 20:58:57 #17
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201257366
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:56 schreef Galvez het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat dit niet vaker gebeurt. Veel mensen bestellen behoorlijk wat dure spullen zoals electronica en telefoons online, dus er zit gemiddeld gezien best wel wat waarde qua pakketjes in zo’n bus.

Hopelijk brengt dit andere criminelen niet op ideeën. Pakketbezorgers hebben het toch al behoorlijk zwaar. Lange dagen voor relatief weinig loon.
En ontzettend irritant in het verkeer.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201257506
Ik vermoed een inside job 8-)
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_201257594
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:56 schreef Galvez het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast het mij dat dit niet vaker gebeurt. Veel mensen bestellen behoorlijk wat dure spullen zoals electronica en telefoons online, dus er zit gemiddeld gezien best wel wat waarde qua pakketjes in zo’n bus.

Hopelijk brengt dit andere criminelen niet op ideeën. Pakketbezorgers hebben het toch al behoorlijk zwaar. Lange dagen voor relatief weinig loon.
Inderdaad, veel makkelijker dan een geldwagen overvallen.
Ik vermoed dat je met een volle bus zo een paar duizend buit maakt
No bitch to me
pi_201257660
Netjes dat ze geen kogel aan haar hebben verspild. De rest is te herstellen.
pi_201257662
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 20:25 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dan geef ik direct alles mee en zal ik waarschijnlijk angstig zijn op dat moment.

Maar overvallen zijn vrijwel altijd onder bedreiging van fysiek geweld of een wapen. Traumatisch en beangstigend. Maar dat bestempel ik als een gewapende overval. Ik noem het een gewelddadige overval wanneer het slachtoffer/de slachtoffers bijvoorbeeld worden geslagen, gekneveld, hardhandig gwdwongen worden om iets te doen of af te staan, waarbij geschoten wordt, etc.

Waarom voel je de behoefte om direct te gaan schelden?
Je wilt zo niet aangesproken worden?
Ik zit trouwens voetbal te kijken.
pi_201258011
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Rivierenwijk, Heerhugowaard. nondeju.
Hoop dat ze er geen narigheid aan overhoud.
Das helemaal de Rivierenwijk niet
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_201258337
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Das helemaal de Rivierenwijk niet
Je hebt gelijk, het is de eerste straat van de edelstenenwijk.

Wat een bende daar in Heerhugowaard man. er loopt een zooitje tuig rond daar.
Meerdere kennissen dachten daar leuk een mooi betaalbaar een huis te kopen en zijn daar keihard op terug gekomen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  dinsdag 7 september 2021 @ 21:49:36 #24
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_201258804
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 21:06 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je wilt zo niet aangesproken worden?
Ik zit trouwens voetbal te kijken.
Hoe ik word aangesproken op een forum zal me een zorg zijn. :) Ik vroeg alleen waar de behoefte vandaan komt om direct te gaan schelden.

Ik zit ook voetbal te kijken.
pi_201258915
Hoop niet dat dit een nieuwe trend word.

Maar ben er bang voor...
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')