Blijkbaar ben je 'te vriendelijk' en neemt ze je niet serieus om te stoppen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb sinds afgelopen zomer een fwb gehad, maar ik probeer het te kappen. Ik wil wel vrienden blijven maar geen seks meer. Ik gedraag me ook als een lompe hork om zo onaantrekkelijk mogelijk over te komen. Maar ze wil vanavond toch vrijen. Godverdomme ik ga haar op de grond laten slapen. Kuthoer
Klacht: Afghaanse neukertje doet sletterig tegen mijn zin
Boeienquote:
Wat? 😕quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:29 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Boeien
1) Aantrekken 2) Bannen 3) Betoveren 4) Bezweren 5) Binden 6) Captiveren 7) De aandacht vasthouden 8) De aandacht vestigen 9) Fascineren 10) Handboeien 11) Handijzers 12) Iemand sterk aantrekken 13) IJzers 14) Interesseren 15) Intrigeren 16) Ketenen 17) Klemmen 18) Kluisteren 19) Knellen 20) Knevelen
Gevonden op https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Boeien/1
Een ander woord voor dit gedrag heet, 'gaslighting', het is een vorm van manipulatie, waar TS begint in een slachtoffer rol te kruipen en dan jou van alles de schuld gaat geven van jouw betere positie, terwijl ie het zelf sloopt.
Een aantal moslim militantjes hier, zijn aan het zielig doen, en dan gaan ze jouw en mij daar de schuld van geven. Lekker boos doen op westerse mentaliteit, terwijl ze zelf nog veel erger zijn.quote:
Ik ben te oud voor dit soort relaties. Ik wil liever een vaste vriendin waarmee ik oud kan worden.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef oppiedoppie het volgende:
Wat is de reden dat je niet meer met haar wil sexen?
Want he, sex is sex en altijd beter dan geen sex, toch?
Zeg dat je aan Taliban aanhanger bentquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:13 schreef Keep_Walking het volgende:
...
Dat krijg je als je chickies hosselt bij het AZCquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Geen sex is beter dan slechte sex.quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:46 schreef oppiedoppie het volgende:
Want he, sex is sex en altijd beter dan geen sex, toch?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 19:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeg dat je aan Taliban aanhanger bent
DM haar 06quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:13 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb sinds afgelopen zomer een fwb gehad, maar ik probeer het te kappen. Ik wil wel vrienden blijven maar geen seks meer. Ik gedraag me ook als een lompe hork om zo onaantrekkelijk mogelijk over te komen. Maar ze wil vanavond toch vrijen. Godverdomme ik ga haar op de grond laten slapen. Kuthoer
Heeft elke vrouw, maar van de één is het zwart en van de ander blondquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:48 schreef Mark031 het volgende:
Een vriend van mij heeft ooit een Afghaans neukertje gehad, maar die chick bleek gewoon rughaar te hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |