Hlf8 --> een 4.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:45 schreef Nine. het volgende:
Kijkcijfers nieuwe talkshow van Johnny de Mol zijn gehalveerd
Al die mensen die ze uitnodigen heb ik ondertussen ook wel genoeg gehoord gewoon.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:15 schreef Snowsquall het volgende:
Heb zowel de 1e als de 2e uitzending ff gekeken maar viel na 10min in slaap![]()
Ik wordt kotsziek van al die kletsshows die elkaar proberen te overtreffenbedenk gvd wat nieuws ipv elkaar na te apen, het voegt ook nul toe!
Ik wil best meningen horen. Maar combinaties van gesprekken waar je echt in op kunt gaan, scherpte, goed doorvragen en een echt bevlogen presentator zijn momenteel zelfdzaam. Kijk uitzendingen van huidige talkshows na een paar exemplaren uit pakweg 2018, van Jeroen en Matthijs, en je schrikt van de vrije val ervan.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Ben ook wel een beetje meningenmoe. Altijd maar weer dezelfde talking heads met hun mening. Lekker belangrijk.
Soberso, programma's met BN'ers, over BN'ers, door BN'ersquote:Op woensdag 8 september 2021 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Ben ook wel een beetje meningenmoe. Altijd maar weer dezelfde talking heads met hun mening. Lekker belangrijk.
Het antwoord zit in de vraag.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is nu de specifieke doelgroep?
Hele doorsnee mensen, beetje aan de volkse kant, gok ik zo. Het type dat het al snel best vindt wat er te zien is, zolang het maar een beetje gezellig overkomt.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat is nu de specifieke doelgroep?
Ach, dat doen we hier ook en dat vinden we toch ook leuk? Ik vind het wel een luchtig programma wat eigenlijk best welkom is naar mijn smaak na alle ellende die we dagelijks over ons heen gestort krijgen.quote:Op woensdag 8 september 2021 12:26 schreef freaky40 het volgende:
Lager kan bijna niet.quote:
Rutger is een lul. Ben geen fan van Willibrord, maar heeft zo nu en dan best wel leuke dingen gedaan.quote:Op maandag 1 november 2021 20:23 schreef monkyyy het volgende:
Rutger Castricum vergelijken met Willibrord
Heb alleen het gesprek met Willibrord gezien omdat dit zijn laatste tv optreden zou worden. Was wel leuk, wat oude beelden. De rest geskipt, van Sjonnie de Mol krijg ik jeukquote:Op dinsdag 2 november 2021 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rutger is een lul. Ben geen fan van Willibrord, maar heeft zo nu en dan best wel leuke dingen gedaan.
Hoe was de uitzending?
Het ging mij dan ook om Frequine. Niks gemist dus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Heb alleen het gesprek met Willibrord gezien omdat dit zijn laatste tv optreden zou worden. Was wel leuk, wat oude beelden. De rest geskipt, van Sjonnie de Mol krijg ik jeuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |