Van Feyenoord? Als supporter een 8.quote:Op maandag 6 september 2021 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Welk cijfer geef jij de docu tot dusver?
Nee, uiteraard niet. Dat zal @GGMM wel geweest zijn.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar kwam je na dat moment nog weer terug?
Dan ook even de mening van een neutrale partij.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Feyenoord? Als supporter een 8.
(excuses voor deze ietwat lange review, ik ga de volgende keer wel een boek schrijven)
Ja want ik wist dat jij weg wasquote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Dat zal @:GGMM wel geweest zijn.
Ik heb geen Disney+.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan ook even de mening van een neutrale partij.
@:maxi-mus
Dat sluit niets uit.quote:Op maandag 6 september 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want ik wist dat jij weg was
DUMMIE
Ik vond het al vreemd dat je me ineens verrot schold.quote:Op maandag 6 september 2021 22:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Dat zal @:GGMM wel geweest zijn.
Met plakken kaas?quote:Op maandag 6 september 2021 22:03 schreef 3rr0r het volgende:
KLM serveert alleen nog smerige macaroni op een transatlantische vlucht
Ik scheld met hax alleen Chevy uit eigenlijkquote:Op maandag 6 september 2021 22:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd dat je me ineens verrot schold.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |