abonnement Unibet Coolblue
pi_201341613
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 17:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]
In mijn omgeving doen mensen bijv. zelftesten kort voor een familiereünie. Is het plan.
Zo willen wij ze ook gaan gebruiken :Y
pi_201341758
Ah, zo. Daar had ik helemaal niet aan gedacht en ik ga daar ook niet aan beginnen. Bij klachten blijven we wel thuis en/ of laten we ons testen. Kan me wel voorstellen dat jullie ze wel zo gebruiken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201342034
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:08 schreef Sumppi het volgende:
Ah, zo. Daar had ik helemaal niet aan gedacht en ik ga daar ook niet aan beginnen. Bij klachten blijven we wel thuis en/ of laten we ons testen. Kan me wel voorstellen dat jullie ze wel zo gebruiken.
Snap ik ook. Ik ben er ook nog niet zeker van, maar ach gratis he :+
pi_201344712
Nu klink je als mijn Zeeuw (man). :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator dinsdag 14 september 2021 @ 05:45:44 #155
388664 crew  Dotteke
pi_201347996
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 18:08 schreef Sumppi het volgende:
Ah, zo. Daar had ik helemaal niet aan gedacht en ik ga daar ook niet aan beginnen. Bij klachten blijven we wel thuis en/ of laten we ons testen. Kan me wel voorstellen dat jullie ze wel zo gebruiken.
IK doe dat ook niet hoor, die zelftesten zijn zo onbetrouwbaar.
ALs het nu goede testen waren is het een ander verhaal.
Maar ik ken er al genoeg die bij een zelftest negatief waren en bij een GGD test toch positief bleken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201351459
Goedemorgen :W

Vandaag de grote kast in de bijkeuken opgeruimd. Spullen die de afgelopen 6 jaar niet gebruikt zijn, kunnen volgens mij wel weg :+
3 vuilniszakken vol spullen zijn eruit, wat een ruimte O+
pi_201351980
Het badje begint nu toch wel echt koud te worden -O- nu maar opwarmen in het zonnetje
pi_201352418
Hi!

Volgende week ga ik kennismaken met het buurthuis in de wijk. Eens mensen leren kennen via clubjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201352543
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Vandaag de grote kast in de bijkeuken opgeruimd. Spullen die de afgelopen 6 jaar niet gebruikt zijn, kunnen volgens mij wel weg :+
3 vuilniszakken vol spullen zijn eruit, wat een ruimte O+
Zo, dat ruimt op! Voelt het dan in jouw hoofd ook zo lekker opgeruimd?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hi!

Volgende week ga ik kennismaken met het buurthuis in de wijk. Eens mensen leren kennen via clubjes
Gezellig. Zijn dat weer andere clubjes?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201352585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:10 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Zo, dat ruimt op! Voelt het dan in jouw hoofd ook zo lekker opgeruimd?
[..]
Gezellig. Zijn dat weer andere clubjes?
Ja klopt. Ik ga bij een wekelijkse en een voor eens per maand. Die andere is te ver weg en maak ik geen contacten hier. Wat jammer is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201352588
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 11:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Vandaag de grote kast in de bijkeuken opgeruimd. Spullen die de afgelopen 6 jaar niet gebruikt zijn, kunnen volgens mij wel weg :+
3 vuilniszakken vol spullen zijn eruit, wat een ruimte O+
Lekker bezig!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201352631
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt. Ik ga bij een wekelijkse en een voor eens per maand. Die andere is te ver weg en maak ik geen contacten hier. Wat jammer is
Ja, dat schiet dan niet op. Zijn het creatieve clubs?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201352760
Vandaag wilde ik heel veel doen in de tijd dat de kinderen op school zijn, maar uiteindelijk heb ik amper wat gedaan. Wat huishouden, met de hond gelopen, kinderliedjes opgezocht en een knutsel bedacht voor tijdens het peuteruur. Eigenlijk wilde ik mijn curriculum vitae bijwerken, maar daar heb ik ook zo geen zin in. :|W

En morgen hebben de kinderen een studiedag. Ik wilde naar het Drents museum om onder andere de oudste boot ter wereld en het Meisje van Yde te bekijken, maar tot ergens in 2022/ 2023 is die collectie niet te bezichtigen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201352765
Ik lees nu dat het Meisje van Yde wel weer te zien is. Net als een veenlijk uit onze straat. :o
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201352919
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:17 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ja, dat schiet dan niet op. Zijn het creatieve clubs?
Een creatief en een film
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201352929
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:26 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag wilde ik heel veel doen in de tijd dat de kinderen op school zijn, maar uiteindelijk heb ik amper wat gedaan. Wat huishouden, met de hond gelopen, kinderliedjes opgezocht en een knutsel bedacht voor tijdens het peuteruur. Eigenlijk wilde ik mijn curriculum vitae bijwerken, maar daar heb ik ook zo geen zin in. :|W

En morgen hebben de kinderen een studiedag. Ik wilde naar het Drents museum om onder andere de oudste boot ter wereld en het Meisje van Yde te bekijken, maar tot ergens in 2022/ 2023 is die collectie niet te bezichtigen.
Dat klinkt voor mij als een heel drukke ochtend!

Jammer als zulke dingen er niet zijn en zolang niet...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201355002
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:10 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Zo, dat ruimt op! Voelt het dan in jouw hoofd ook zo lekker opgeruimd?
[..]

:Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:26 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag wilde ik heel veel doen in de tijd dat de kinderen op school zijn, maar uiteindelijk heb ik amper wat gedaan. Wat huishouden, met de hond gelopen, kinderliedjes opgezocht en een knutsel bedacht voor tijdens het peuteruur. Eigenlijk wilde ik mijn curriculum vitae bijwerken, maar daar heb ik ook zo geen zin in. :|W

En morgen hebben de kinderen een studiedag. Ik wilde naar het Drents museum om onder andere de oudste boot ter wereld en het Meisje van Yde te bekijken, maar tot ergens in 2022/ 2023 is die collectie niet te bezichtigen.
Wat voor knutsel heb je bedacht? Jammer van het museum!
pi_201355006
Nieuwe brouwdatum vastgelegd *O* voor kerst hebben we nog 2 nieuwe biertjes *O* *O*
pi_201356028
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 13:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Een creatief en een film
Dat klinkt goed! Ga je dan samen films kijken en bespreken?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:04 schreef Sarabi het volgende:
Nieuwe brouwdatum vastgelegd *O* voor kerst hebben we nog 2 nieuwe biertjes *O* *O*
:9 Gaan jullie in het groot aan de slag met wat jullie pas thuis hebben gebrouwen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 16:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:Y
[..]
Wat voor knutsel heb je bedacht? Jammer van het museum!
Een heel simpel plakwerkje van een muis en ballon. Past bij het boek.

Ik heb het geroddel en het in de gaten gehouden worden in een dorp flink onderschat. Vrienden in Brabant horen zelfs via via wat we hier al dan niet ondernemen. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201356125
En dat is dan niets bijzonders. Het is niet alsof we zulke abnormale mensen zijn. Dan wordt er iets gezegd over dat gezien is dat een bepaalde motor nog niet in gebruik is. Zegt m'n man dat hij nog niet aan het opknappen is toegekomen en krijgt hij terug dat ze inderdaad hadden gehoord dat hij het druk heeft met het trainen van de hond.

We kennen de mensen die dat zien en doorgeven niet. :wtf:

Nu heeft mijn man een lijstje met zijn bezigheden van vandaag doorgestuurd, zodat het niet meer via via hoeft. _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201356217
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201356250
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:39 schreef Sumppi het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar, het is ook wel echt dorps en denk dat ze het ook zeker niet als negatiefs zien.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Dat klinkt goed! Ga je dan samen films kijken en bespreken?
[..]
:9 Gaan jullie in het groot aan de slag met wat jullie pas thuis hebben gebrouwen?
Ja, heb ik het verteld over de verschillende soorten sterke drank?
pi_201356349
Nee, nog niet?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201356384
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Herkenbaar, het is ook wel echt dorps en denk dat ze het ook zeker niet als negatiefs zien.

Ervaar jij het als iets negatiefs? Komt er weleens wat terug bij je, dat je denkt: hoe weten mensen dat (WTF?)? En roddel je dan zelf ook? :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201356544
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:50 schreef Sumppi het volgende:
Nee, nog niet?
De eerste Barley's Angels was met whiskey en nu zijn we aan het denken over het combineren met andere soorten sterke drank.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 17:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ervaar jij het als iets negatiefs? Komt er weleens wat terug bij je, dat je denkt: hoe weten mensen dat (WTF?)? En roddel je dan zelf ook? :D
Mwah ik vind het vooral raar. Inderdaad wat je zegt, dat je denkt hoe weten ze dat......
Ik praat niet genoeg met de mensen hier om te kunnen roddelen :+ maar zou er ook geen behoefte aan hebben, ik snap niet wat er boeiend is aan wat anderen doen.
pi_201359165
Leuk om zo met die combinaties bezig te zijn en smaken te ontdekken. Ik hoop dat het werkt.

Van het geroddel heb ik nu maar bedacht dat het vast wenselijk sociaal gedrag is in zo'n kleine gemeenschap. Het zorgt natuurlijk voor verbinding en als een probleem (of juist sociaal gedrag) besproken wordt kan dat bescherming bieden. Net wat je zegt: het wordt niet als iets negatiefs gezien. Ik heb er alleen zelf moeite mee.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201360875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 september 2021 20:24 schreef Sumppi het volgende:
Leuk om zo met die combinaties bezig te zijn en smaken te ontdekken. Ik hoop dat het werkt.

Van het geroddel heb ik nu maar bedacht dat het vast wenselijk sociaal gedrag is in zo'n kleine gemeenschap. Het zorgt natuurlijk voor verbinding en als een probleem (of juist sociaal gedrag) besproken wordt kan dat bescherming bieden. Net wat je zegt: het wordt niet als iets negatiefs gezien. Ik heb er alleen zelf moeite mee.
Dat laatste snap ik :Y ben wel benieuwd hoe je je er over een paar jaar bij voelt.

En de eerste ongevaccineerden in mijn omgeving beginnen al te janken dat ze nergens meer welkom zijn :') ze gaan even aan het feit voorbij dat ze zich gewoon kunnen laten testen.
1,5 jaar geleden vonden ze het geen probleem om de kwetsbare groepen buiten te sluiten maar nu ze 2 maanden even iets meer moeite moeten doen om uiteten te kunnen is het opeens een probleem :|W
pi_201361160
Ik vind roddelen een negatieve klank hebben, ik ervaar het (als pas verhuisde naar een erg hechte straat) eerder als interesse. Ja, soms gaan er dingen sneller rond dan handig is. Zo wisten onze naaste buren (via de overburen) eerder dat er een ambulance voor onze deur had gestaan en wat er aan de hand was, dan dat onze ouders wisten dat er wat aan de hand was. Maar ik vind dat niet perse irritant. Al is dat misschien ook omdat onze buren gewoon echt heel lief zijn. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201361659
Mijn naaste buurman heeft wel een nare manier van roddelen. Dat gaat echt veel te ver
Zo mag ik van niet met iemand praten omdat hij iemand niet mag. Daar luister ik uiteraard niet naar. Alleen die buurvrouw wordt wel genegeerd omdat haar verstandig gehandicapte kind met gedragsproblemen soms raar doet. Vind ik geen reden om iemand te negeren
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201365242
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 september 2021 22:23 schreef Nanuke het volgende:
Ik vind roddelen een negatieve klank hebben, ik ervaar het (als pas verhuisde naar een erg hechte straat) eerder als interesse. Ja, soms gaan er dingen sneller rond dan handig is. Zo wisten onze naaste buren (via de overburen) eerder dat er een ambulance voor onze deur had gestaan en wat er aan de hand was, dan dat onze ouders wisten dat er wat aan de hand was. Maar ik vind dat niet perse irritant. Al is dat misschien ook omdat onze buren gewoon echt heel lief zijn. O+
Waarschijnlijk ligt het ook wel aan wat voor relatie je met je dorpsgenoten hebt :Y
Ik ken ze niet echt dus heb ook niet behoefte aan dat ze alles van mij weten.
  woensdag 15 september 2021 @ 09:42:29 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201365534
Ik heb een overbuurvrouw die geen blad voor de mond neemt. Eerlijk gezegd wacht ik soms nog even met naar buiten gaan als ze bijv. net met de voortuin bezig is, want ik hoef het allemaal niet per se te horen of te weten.

:X

Zit verder niet veel kwaads bij, hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201365563
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een overbuurvrouw die geen blad voor de mond neemt. Eerlijk gezegd wacht ik soms nog even met naar buiten gaan als ze bijv. net met de voortuin bezig is, want ik hoef het allemaal niet per se te horen of te weten.

:X

Zit verder niet veel kwaads bij, hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet ze hier komen wonen :D in de lente/zomermaanden laat ik ze 24/7 dicht. Blijft het veel koeler in huis.
pi_201365639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Waarschijnlijk ligt het ook wel aan wat voor relatie je met je dorpsgenoten hebt :Y
Ik ken ze niet echt dus heb ook niet behoefte aan dat ze alles van mij weten.
En als het om directe buren gaat waar je wel een goede relatie mee hebt is het al wat anders.

quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een overbuurvrouw die geen blad voor de mond neemt. Eerlijk gezegd wacht ik soms nog even met naar buiten gaan als ze bijv. net met de voortuin bezig is, want ik hoef het allemaal niet per se te horen of te weten.

:X

Zit verder niet veel kwaads bij, hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt je er maar druk om maken. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 15 september 2021 @ 09:56:32 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201365822
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:47 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En als het om directe buren gaat waar je wel een goede relatie mee hebt is het al wat anders.
[..]
Je kunt je er maar druk om maken. :D
Nou ja, volgens mij zegt ze al snel wat ze denkt en maakt het haar niet veel uit wat een ander daar van denkt. Daar zou ik zelf wel eens wat meer van willen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201366147
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:42 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb een overbuurvrouw die geen blad voor de mond neemt. Eerlijk gezegd wacht ik soms nog even met naar buiten gaan als ze bijv. net met de voortuin bezig is, want ik hoef het allemaal niet per se te horen of te weten.

:X

Zit verder niet veel kwaads bij, hoor.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intrigerend dat iemand zich daaraan zou ergeren. :D

In m'n wijk 'ziet' iedereen genoeg, maar de drempel om er dingen over te zeggen is wel wat groter. Dus niet perse opmerkingen dat het onkruid hoog staat, maar vragen of we nog in de tuin bezig zijn geweest. Om maar wat te noemen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201367784
Mijn overbuurman heeft geen gordijnen (studentenhuis) en schroomt zich niet om allerlei privacy gevoelige dingen uit te voeren zonder iets voor de ramen. Is soms wat ongemakkelijk mocht ik per ongeluk uit mijn raam willen kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 15 september 2021 @ 12:57:03 #187
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_201368341
Bij mij kan niemand binnenkijken want ramen zitten hoog en droog.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_201370100
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201371121
Je gebruikt er de perfecte smiley voor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_201371190
quote:
10s.gif Op woensdag 15 september 2021 16:20 schreef Sumppi het volgende:
Je gebruikt er de perfecte smiley voor.
Ja toch :D
  woensdag 15 september 2021 @ 16:24:47 #191
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201371201
‘30 dagen lang snoozen’
The love you take is equal to the love you make.
pi_201371208
quote:
1s.gif Op woensdag 15 september 2021 16:24 schreef Lienekien het volgende:
‘30 dagen lang snoozen’
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 15 september 2021 @ 16:31:00 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201371292
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 16:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O-
The love you take is equal to the love you make.
pi_201379187
Morguh c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201379443
Goedemorgen!

Echt zin in deze dag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201379683
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!

Echt zin in deze dag
Ga je at leuks doen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201379713
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:30 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ga je at leuks doen?
Nee met het goede been uit bed gestapt ;)

Wel wat "speciale" knutsels zoals papercut en van die krassen van die platen en tekenen en nu lekker haken. Tevreden mens dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_201379823
Goedemorgen c_/

Vanavond voor het eerst in lange tijd weer online pubquizen.
pi_201379825
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nee met het goede been uit bed gestapt ;)

Wel wat "speciale" knutsels zoals papercut en van die krassen van die platen en tekenen en nu lekker haken. Tevreden mens dus
Fijn te horen. Ben ook zoekende naar een leuk patroon voor een dekentje voor een ledikantje of kinderwagen te haken. Ga dan ook weer eens een poging wagen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201379956
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 08:42 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen c_/

Vanavond voor het eerst in lange tijd weer online pubquizen.
Morguh, moest even google vragen wat dat was :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')