abonnement Unibet Coolblue
pi_201237261
Aangezien ik nog steeds met een oude versie van Photoshop werk (Ps CS2, want die was gratis :') ), wil ik graag wel overstappen naar een nieuwere versie. Ook omdat CS2 niet echt super werkt op een Windows 10.

Echter zag ik op de site van Adobe dat je kunt kiezen voor Lichtroom voor ongeveer 13 euro per maand of Photoshop voor 25 euro per maand.

Ik heb zelf geen ervaring met Lightroom. Dus ik vind het lastig in te schatten wat de meerwaarde van Photoshop is, als je met Lightroom ook foto’s kunt bewerken.

Wat ik bijvoorbeeld bij Photoshop makkelijk vind is dat je bepaalde handelingen kunt opslaan met actions. Heeft Lichtroom deze functie ook. Daarnaast gebruik ik Photoshop voor het maken van CC voor The Sims 4. Hiermee moet ik dus handmatige selecties doen. Kan dat ook met Lightroom.

Hoe dan ook, kan iemand mij de voordelen van beide programma’s vertellen. :D
ROBODEMONS..................|:(
  Forum Admin maandag 6 september 2021 @ 10:43:51 #2
58651 crew  murp
murp
pi_201237650
Je kunt ook een fotografie lidmaatschap kiezen voor 12,09 per maand, met 20 gb cloudopslag, photoshop en Lightroom.

https://www.adobe.com/nl/(...)y/compare-plans.html
pi_201237775
quote:
Suf dat ik dat niet gevonden heb. :')

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 10:46 schreef Leontje het volgende:
Je kunt ook een fotografie lidmaatschap kiezen voor 12,09 per maand, met 20 gb cloudopslag, photoshop en Lightroom.

https://www.adobe.com/nl/(...)y/compare-plans.html
En dat begrijp ik niet. Waarom is dat pakket goedkoper dan alleen Photoshop. :?
ROBODEMONS..................|:(
pi_201238333
quote:
14s.gif Op maandag 6 september 2021 11:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]
Suf dat ik dat niet gevonden heb. :')
[..]
En dat begrijp ik niet. Waarom is dat pakket goedkoper dan alleen Photoshop. :?