Zo deep in love, dat het pijn kon doen, maar de woede, soms zelfs haat , was ook erg aanwezig.
Een vreemde gewaardwording en zo'n relatie houdt dus ook geen stand, iig niet bij mij.
Meer mensen met zulke ervaringen en hoe kan het toch, dat je zoveel van iemand kunt houden en haten?!
De positieve momenten waren fantastisch, was heel gelukkig en dacht dat ik dit nooit ergens anders kon vinden en daar oud mee wilde worden... maar de negatieve momenten, de ruzies, waren ook zo heftig dat dat gewoon niet meer ging...
't is ook uit nu. Ben blij dat de negatieve momenten weg zijn en blijven. Kan dat gewoon niet meer... maar 't is soms ook wel jammer dat de positieve dingen weg zijn...
Hoewel ik er bij blijf dat ik nu beter af ben.
quote:Hmz, dat hebben wij af en toe ook wel een beetje... Maar ja, zolang het positieve overheerst wil ik hem absoluut niet kwijt
Op donderdag 30 januari 2003 16:32 schreef Musiquence het volgende:
Mjah... heb ik ook gehad. Die relatie was extreem op alle fronten...De positieve momenten waren fantastisch, was heel gelukkig en dacht dat ik dit nooit ergens anders kon vinden en daar oud mee wilde worden... maar de negatieve momenten, de ruzies, waren ook zo heftig dat dat gewoon niet meer ging...
quote:Het zuigt op een gegeven moment teveel energie uit je, om nog maar niet te spreken hoe weird het is om zulke tegestrijdige gevoelens te hebben.
Op donderdag 30 januari 2003 16:32 schreef Musiquence het volgende:
Mjah... heb ik ook gehad. Die relatie was extreem op alle fronten...De positieve momenten waren fantastisch, was heel gelukkig en dacht dat ik dit nooit ergens anders kon vinden en daar oud mee wilde worden... maar de negatieve momenten, de ruzies, waren ook zo heftig dat dat gewoon niet meer ging...
't is ook uit nu. Ben blij dat de negatieve momenten weg zijn en blijven. Kan dat gewoon niet meer... maar 't is soms ook wel jammer dat de positieve dingen weg zijn...
Hoewel ik er bij blijf dat ik nu beter af ben.
Anyway, ik ben ook blij dat het uit is, maar mis idd de positieve dingen soms nog wel
quote:Klopt... het is enorm vermoeiend en frustrerend.
Op donderdag 30 januari 2003 16:48 schreef yavanna het volgende:[..]
Het zuigt op een gegeven moment teveel energie uit je, om nog maar niet te spreken hoe weird het is om zulke tegestrijdige gevoelens te hebben.
Anyway, ik ben ook blij dat het uit is, maar mis idd de positieve dingen soms nog wel
De positieve dingen mis ik ook wel 'ns, maar direct wordt dat gevoel overspoelt door de negatieve herinneringen en ben ik opgelucht dat het voorbij is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |