abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2003 @ 15:10:27 #1
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8185409
Met mijn, meest recenste, ex, heb ik een haat/liefde verhouding (gehad), in de sterkste zin van het woord.

Zo deep in love, dat het pijn kon doen, maar de woede, soms zelfs haat , was ook erg aanwezig.
Een vreemde gewaardwording en zo'n relatie houdt dus ook geen stand, iig niet bij mij.

Meer mensen met zulke ervaringen en hoe kan het toch, dat je zoveel van iemand kunt houden en haten?!

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8185464
Haat en liefde ligt dicht bij elkaar....
Dat heb ik wel gezien met mijn ex, vlak nadat het uit was.
Lambo of Rekt
pi_8185601
had ik eerst ook maar na een tijdje meer uit elkaar te gaan en niet zo plakken...ging en gaat nog steeds een stuk beter..!!
If u must believe in something..why not believe in me..!!
pi_8186767
Mjah... heb ik ook gehad. Die relatie was extreem op alle fronten...

De positieve momenten waren fantastisch, was heel gelukkig en dacht dat ik dit nooit ergens anders kon vinden en daar oud mee wilde worden... maar de negatieve momenten, de ruzies, waren ook zo heftig dat dat gewoon niet meer ging...

't is ook uit nu. Ben blij dat de negatieve momenten weg zijn en blijven. Kan dat gewoon niet meer... maar 't is soms ook wel jammer dat de positieve dingen weg zijn...

Hoewel ik er bij blijf dat ik nu beter af ben.

"Don't drive faster than your angel can fly..."
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:32:50 #5
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_8186773
the ones that are the closest to you can hurt you the most
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_8186822
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:32 schreef Musiquence het volgende:

De positieve momenten waren fantastisch, was heel gelukkig en dacht dat ik dit nooit ergens anders kon vinden en daar oud mee wilde worden... maar de negatieve momenten, de ruzies, waren ook zo heftig dat dat gewoon niet meer ging...

Hmz, dat hebben wij af en toe ook wel een beetje... Maar ja, zolang het positieve overheerst wil ik hem absoluut niet kwijt
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 30 januari 2003 @ 16:48:55 #7
19242 yavanna
Results may vary.
pi_8187165
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:32 schreef Musiquence het volgende:

't is ook uit nu. Ben blij dat de negatieve momenten weg zijn en blijven. Kan dat gewoon niet meer... maar 't is soms ook wel jammer dat de positieve dingen weg zijn...

Hoewel ik er bij blijf dat ik nu beter af ben.

Het zuigt op een gegeven moment teveel energie uit je, om nog maar niet te spreken hoe weird het is om zulke tegestrijdige gevoelens te hebben.

Anyway, ik ben ook blij dat het uit is, maar mis idd de positieve dingen soms nog wel

~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_8256940
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 16:48 schreef yavanna het volgende:

[..]

Het zuigt op een gegeven moment teveel energie uit je, om nog maar niet te spreken hoe weird het is om zulke tegestrijdige gevoelens te hebben.

Anyway, ik ben ook blij dat het uit is, maar mis idd de positieve dingen soms nog wel

Klopt... het is enorm vermoeiend en frustrerend.

De positieve dingen mis ik ook wel 'ns, maar direct wordt dat gevoel overspoelt door de negatieve herinneringen en ben ik opgelucht dat het voorbij is...

"Don't drive faster than your angel can fly..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')