abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 5 september 2021 @ 19:31:51 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201231275
quote:
Thierry Baudet maakt journalist die geen hand wil geven uit voor homo

Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet heeft journalist Joost Vullings afgelopen week voor homo uitgemaakt. Dat deed hij nadat de journalist hem vanwege coronaregels had geweigerd de hand te schudden.

Vullings vertelde in de podcast De Stemming dat hij afgelopen week een rondje maakte door het complex waar de Tweede Kamer vanwege een grote verbouwing nu huist.

"Als je bij Forum rondloopt, komen ze allemaal naar buiten en steken ze heel provocatief hun hand uit, want ze willen dan dat je hem schudt", zei de journalist van EenVandaag.

Toen Baudet zijn kamer uitkwam, wilde de journalist zijn hand beantwoorden met een boks. "Maar dat wilde hij niet. 'Homo', zei hij meteen tegen me."

Vullings vond dit een rare reactie. "Het is wel heel obstinaat om gelijk maar homo te roepen als iemand geen hand wil geven."

Baudet kwam eerder dit jaar ook onder vuur te liggen omdat hij zich in WhatsApp-gesprekken met partijgenoten homofoob zou hebben uitgelaten.

https://www.nu.nl/achterk(...)n-uit-voor-homo.html
------------------------------------------

Hoog tijd dat Thierry Baudet eens aangepakt wordt door de Tweede Kamer. Walgelijk dat dit stuk vreten in Den Haag rondloopt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201231307
Heeft hij niet in zo’n homo blad gestaan jaren geleden? :')

Baudet is echt totaal de weg kwijt.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 5 september 2021 @ 19:34:35 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201231322
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Heeft hij niet in zo’n homo blad gestaan jaren geleden? :')

Baudet is echt totaal de weg kwijt.
Klopt.

Maar dat hij homo als scheldwoord gebruikt zegt genoeg hoe hij ds werkelijk over homo's denkt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201231324
"Homo" is gewoon een gangbaar goedbedoeld scheldwoord.

Vroeger zei men bijvoorbeeld "sufferd" of "oelewapper".

Niet te zwaar aan tillen.
pi_201231388
Ik zie het probleem niet.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201231403
Video of geluidsfragment aanleveren of fake news deboonked by snoopes
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_201231406
En hier roept Baudet dat de fake, klote vaccins voor geen meter werken.


Die man is echt van het pad af.
pi_201231412
quote:
"Als je bij Forum rondloopt, komen ze allemaal naar buiten en steken ze heel provocatief hun hand uit, want ze willen dan dat je hem schudt", zei de journalist van EenVandaag.
Triest volk die Forum debieltjes.
  zondag 5 september 2021 @ 19:47:02 #9
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_201231479
We kunnen het testen door Vullings het volgende FOK!-foto'tje te laten zien en zijn reactie te observeren:
201108_1_daily153_35.jpg

:9~
pi_201231493
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:47 schreef Smegma. het volgende:
We kunnen het testen door Vullings het volgende FOK!-foto'tje te laten zien en zijn reactie te observeren:
[ afbeelding ]

:9~
Maar dat bewijst niets. Vullings kijkt even makkelijk naar vrouwenbillen als mannenbillen.
  zondag 5 september 2021 @ 19:52:07 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201231567
Loopt Baudet ook ‘s avonds door de stad met z’n vriendjes en z’n mesje?
Dan zit ‘ie nog in de kast.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 5 september 2021 @ 19:52:43 #12
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201231577
quote:
Tweede Kamer: Moslima moet gewoon handen schudden

De Tweede Kamer is woest op het College voor de Rechten van de Mens. Dat besliste dat opvangorgaan COA een moslima niet mag weigeren omdat ze mannen geen hand wilde geven. Een Kamermeerderheid vindt dat die uitspraak genegeerd moet worden: wie bij overheidsorganisaties als het COA werkt, moet gewoon handen schudden.


Een 23-jarige moslima uit Arnhem wilde begin dit jaar alleenstaande asielzoekers gaan begeleiden, maar het COA weigerde haar sollicitatie omdat ze geen handen schudt met mannen. Het opvangorgaan vindt dat niet passen bij de geldende omgangsvormen en de neutrale uitstraling die een COA-medewerker moet hebben.

Daarop stapte ze naar het College voor de Rechten van de Mens. Die gaf haar gelijk. Volgens het college mag geen onderscheid worden gemaakt op basis van iemands geloof, oordeelde het onlangs. ,,Belachelijk,'' zegt VVD-Kamerlid Malik Azmani. ,,Op wat voor planeet leven die mensen? Ik denk niet dat dit aansluit bij wat we in Nederland normaal vinden. Het is ook een totaal verkeerd signaal naar mensen die naar ons land komen. Juist bij het COA moeten we duidelijk maken hoe we in dit land met elkaar omgaan.''

Bot
PvdA'er Ahmed Marcouch vindt ook dat handen schudden hoort bij je functie om mensen welkom te heten. ,,Laatst wilde een vrouw in een taalschool mij geen hand geven. Ik ken de wereld natuurlijk, maar was toch beduusd. Het kan bot overkomen als je geen hand krijgt.'' SP-Kamerlid Sadet Karabulut noemt het discriminatie van mannen als een vrouw ze weigert normaal te groeten. ,,Als ze in een callcenter zou willen werken, was het anders. Maar dit gaat om een overheidsorganisatie die neutraliteit moet uitstralen.''

De uitspraak is opvallend, omdat het gerechtshof in 2012 precies andersom oordeelde. Toen kreeg de gemeente Rotterdam gelijk, die een man had afgewezen die vrouwen geen hand wilde geven als klantmanager van bijstandsgerechtigden. In dat geval vond de rechter de gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen zwaarder wegen.

Principe
De moslima heeft inmiddels ander werk gevonden. Het ging haar vooral om het principe. De uitspraken van het College voor de Rechten van de Mens zijn niet bindend. Het COA zelf laat weten zich nog te beraden op hoe ze met eventuele volgende sollicitaties omgaan van mensen die ook weigeren handen te schudden.

bron
Hoe de wereld kan veranderen. _O-
  zondag 5 september 2021 @ 19:58:10 #13
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201231657
.

[ Bericht 49% gewijzigd door Woelwater op 05-09-2021 19:58:53 ]
  zondag 5 september 2021 @ 20:03:12 #14
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201231735
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:41 schreef luxerobots het volgende:
En hier roept Baudet dat de fake, klote vaccins voor geen meter werken.


Die man is echt van het pad af.
Baudet die zich inzet tegen ongelijkheid en discriminatie. _O_

Eigenlijk een prachtige kans om hem in een BLM protest te plakken.
pi_201231807
Wat je zegt ben je zelf?





pi_201231843
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 20:08 schreef luxerobots het volgende:
Wat je zegt ben je zelf?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je wat tegen homo's?

Waarom mag je iemand niet uitmaken voor homo? TS associeert blijkbaar "homo" met een scheldwoord. Nou ts wat is er mis met homo zijn??
Echt jullie zijn allemaal ANTI LGTBQTI. Ik ga straks naar www.radar.nl
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  zondag 5 september 2021 @ 20:51:54 #17
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_201232543
Hij is zo lekker puberaal gebleven :)
It's okay to be white
  zondag 5 september 2021 @ 20:52:02 #18
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201232545
Homo, flikker, en watje zijn gewoon normale scheldwoorden.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  User die overal opduikt 2022 zondag 5 september 2021 @ 20:52:40 #19
186611 Haags
pi_201232553
En het probleem is?
Zonder wrijving geen glans
pi_201232585
De Extreemlinkse 'journalisten' hebben weer wat. En door.
  Trouwste user 2022 zondag 5 september 2021 @ 21:19:48 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_201233146
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 20:52 schreef Harvest89 het volgende:
Homo, flikker, en watje zijn gewoon normale scheldwoorden.
Zoals kuthoer ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 5 september 2021 @ 21:32:56 #22
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_201233447
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 21:19 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zoals kuthoer ?

:T
Sure.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201233533
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 19:52 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Hoe de wereld kan veranderen. _O-
Wtf heeft dat hiermee te maken, of was er toen ook een pandemie gaande?
pi_201233608
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
"Homo" is gewoon een gangbaar goedbedoeld scheldwoord.

Pardon?
pi_201233702
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Heeft hij niet in zo’n homo blad gestaan jaren geleden? :')

Baudet is echt totaal de weg kwijt.
identiteitscrisis.

Verder is het echt zot dat er blijkbaar een pro-Rusland partij bestaat waarbij men zgn intellectueel wil overkomen maar waarbij het dagelijkse omgangsniveau zo hoog ligt als op het gemiddelde schoolplein en in de gemiddelde voetbalkantine.
  zondag 5 september 2021 @ 21:54:53 #26
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201233838
quote:
5s.gif Op zondag 5 september 2021 21:37 schreef Drxx het volgende:

[..]
Wtf heeft dat hiermee te maken, of was er toen ook een pandemie gaande?
5 Jaar geleden maakten mensen zich druk omdat je absoluut handen moest schudden en anders plaats je je buiten de samenleving.
Nu maken mensen zich druk omdat je absoluut geen handen mag schudden, anders plaats je jezelf buiten de samenleving.
Is gewoon grappig, wat je verder nou van de maatregelen vindt of niet.
  zondag 5 september 2021 @ 21:58:34 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201233885
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 20:52 schreef Harvest89 het volgende:
Homo, flikker, en watje zijn gewoon normale scheldwoorden.
Die uitsluiten zou discriminatie zijn
pi_201234090
quote:
5s.gif Op zondag 5 september 2021 21:37 schreef Drxx het volgende:

[..]
Wtf heeft dat hiermee te maken, of was er toen ook een pandemie gaande?
Het is wel opmerkelijk dat kort voor de pandemie er druk werd gezet op moslim(a)s om handen te schudden en voor moslima's werd het zelfs verboden om in openbare ruimte hun gezicht te bedekken. Pandemie treft ons: niemand mag elkaars handen schudden, en in openbare ruimte moet opeens iedereen zijn gezicht bedekken met een mondmasker, precies op die plekken waar het voor moslima's verboden werd gezichtsbedekkende kleding te dragen. De pandemie lijkt wel God's straf.
pi_201234120
Wat een homo joh, die Baudet
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_201234166
Boks is voor homos
Vakman pur sang
pi_201234201
Wat is er provocatief aan hand uitsteken? Doe normaal mensen. Denk even na.
pi_201234397
Absoluut geen Baudetfan. Maar dit: boeien.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_201234402
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:19 schreef SecretPass het volgende:

[..]
Het is wel opmerkelijk dat kort voor de pandemie er druk werd gezet op moslim(a)s om handen te schudden en voor moslima's werd het zelfs verboden om in openbare ruimte hun gezicht te bedekken. Pandemie treft ons: niemand mag elkaars handen schudden, en in openbare ruimte moet opeens iedereen zijn gezicht bedekken met een mondmasker, precies op die plekken waar het voor moslima's verboden werd gezichtsbedekkende kleding te dragen. De pandemie lijkt wel God's straf.
Dat is dan wel een andere god want ik geloof niet dat men met de leefregels binnen de Islam graag ziet dat zowel mannen als vrouwen zich gaan lopen bedekken.
pi_201234596
ik zeg heel vaak 'flikker' :@
U MAD?
pi_201234610
Is niet netjes maar dat moet Tjerrie zelf weten. Wat zou de tweedekamer moeten doen dan?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 5 september 2021 @ 23:04:04 #36
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201234662
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:31 schreef Starhopper het volgende:
"Als je bij Forum rondloopt, komen ze allemaal naar buiten en steken ze heel provocatief hun hand uit, want ze willen dan dat je hem schudt", zei de journalist van EenVandaag.
:') _!!

Volgende keer kunnen ze asociale journalisten beter niet meer binnen laten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201234693
Is het zo dat journalisten sowieso geen handen mogen schudden? Want wat zou er gebeurd zijn als hij het wel deed.
ROBODEMONS..................|:(
pi_201234699
quote:
14s.gif Op zondag 5 september 2021 23:04 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
:') _!!

Volgende keer kunnen ze asociale journalisten beter niet meer binnen laten.
Dan moet Thierry z'n broek aanhouden.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 5 september 2021 @ 23:15:15 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201234771
quote:
11s.gif Op zondag 5 september 2021 23:06 schreef Morrigan het volgende:
Is het zo dat journalisten sowieso geen handen mogen schudden? Want wat zou er gebeurd zijn als hij het wel deed.
Dan gaat Thierry zeiken. "De KaRtELJoUrNaLiStEn WeTeN dAt HeT vIrUs NiEt BeStaAt DuS hOuDeN zE zIcH nIeT aAn De ReGeLs"
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201234811
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
"Homo" is gewoon een gangbaar goedbedoeld scheldwoord.
Gangbaar wel
Maar niet goedbedoeld.
pi_201234836
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:29 schreef potjecreme het volgende:
Wat is er provocatief aan hand uitsteken? Doe normaal mensen. Denk even na.
De provocatie is het promoten van corona-onveilig gedrag.
Irritante wappies die de volksgezondheid willen ondermijnen
pi_201234856
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
"Homo" is gewoon een gangbaar goedbedoeld scheldwoord.

Vroeger zei men bijvoorbeeld "sufferd" of "oelewapper".

Niet te zwaar aan tillen.
Een goedbedoeld scheldwoord :')

Verder alle mensen die dit goedpraten want het zijn normale scheldwoorden of je bent zelf anti homo omdat je het een scheldwoorden vind :')

Of hij jou homo zei of klootzak of debiel, als volwassen man lijkt het me sowieso niet normaal om dit soort woorden te gebruiken wanneer iemand niet direct doet wat je wil.
pi_201235006


Misschien herinner je die foto van Baudet en Hiddema uit 2017 nog. De twee liepen demonstratief hand in hand om een statement te maken tegen homofoob geweld. Het was een reactie op een groep jongeren die een stel in elkaar hadden gemept. In een debat bij Dit is de Dag verklaarde Baudet dat het voorval liet zien dat vooral Marokkaanse jongeren een probleem zouden hebben met tolerantie.Direct dook advocaat Sydney Smeets op dat theorietje van de Forum-voorman. Natuurlijk zijn er problemen met moslims, stelde hij. Maar de problemen die hij bij mensen als Baudet zag waren even groot.
Hij zou ‘homo’s alleen maar zien als slachtoffers die misbruikt kunnen worden in hun eigen politieke agenda.’

https://www.nporadio1.nl/(...)komt-fvd-uit-de-kast
pi_201235156
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:19 schreef SecretPass het volgende:
Het is wel opmerkelijk dat kort voor de pandemie er druk werd gezet op moslim(a)s om handen te schudden en voor moslima's werd het zelfs verboden om in openbare ruimte hun gezicht te bedekken. Pandemie treft ons: niemand mag elkaars handen schudden, en in openbare ruimte moet opeens iedereen zijn gezicht bedekken met een mondmasker, precies op die plekken waar het voor moslima's verboden werd gezichtsbedekkende kleding te dragen. De pandemie lijkt wel God's straf.
Absoluut :Y Er wordt gewoon aangegeven wie er de Baas is.
  maandag 6 september 2021 @ 06:02:37 #45
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201235703
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:44 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat is dan wel een andere god want ik geloof niet dat men met de leefregels binnen de Islam graag ziet dat zowel mannen als vrouwen zich gaan lopen bedekken.
Waarom niet, in de versie die jij kent lopen mannen in strings en vrouwen in vuilniszakken?
pi_201239236
De emotionele ontwikkeling van Baudet is ergens in zijn puberteit vastgelopen. Daarom begrijp ik zijn reactie wel.
pi_201239405
Heaumeau.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 6 september 2021 @ 13:28:33 #48
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_201239641
Baudet de racistische homofoob
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
pi_201240173
quote:
Thierry Baudet maakt journalist die geen hand wil geven uit voor homo
Althans, dat beweert een journalist.

quote:
Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet heeft journalist Joost Vullings afgelopen week voor homo uitgemaakt. Dat deed hij nadat de journalist hem vanwege coronaregels had geweigerd de hand te schudden.

Vullings vertelde in de podcast De Stemming dat hij afgelopen week een rondje maakte door het complex waar de Tweede Kamer vanwege een grote verbouwing nu huist.
Ik dacht dat dit nieuws was van nu.nl en niet van afgelopenweek.nl? Zou er misschien gewacht zijn met naar buiten brengen om de demonstratie op de Dam te framen?

quote:
"Als je bij Forum rondloopt, komen ze allemaal naar buiten en steken ze heel provocatief hun hand uit, want ze willen dan dat je hem schudt", zei de journalist van EenVandaag.
Dat zou dan ook een normale begroeting zijn voor mensen die regelmatig samendrommen voor een foto of quote.

quote:
Toen Baudet zijn kamer uitkwam, wilde de journalist zijn hand beantwoorden met een boks. "Maar dat wilde hij niet. 'Homo', zei hij meteen tegen me."

Vullings vond dit een rare reactie. "Het is wel heel obstinaat om gelijk maar homo te roepen als iemand geen hand wil geven."

Baudet kwam eerder dit jaar ook onder vuur te liggen omdat hij zich in WhatsApp-gesprekken met partijgenoten homofoob zou hebben uitgelaten.
Dat songfestivalgeinte uit dat priveappje weer.

Het zal moeilijk te verkroppen dat de FvD-ers een stuk diverser en ruimdenkender blijken dan GL en D66 bij elkaar. De leider een halve indo met een joodse vriendin, de nr 2 heeft een Japanse vrouw en daar kan Zinhi Ozdil nog wel een fatsoenlijk gesprek mee voeren. De FvD-er die over ras begon was een neger, de FvD-vrouwen werden schandalig seksistisch bejegend door de kartelmedia. Het gaat allemaal nergens over.

Het is geen framing, het is alleen maar framing. En het werkt, Rutte heeft nog geen enkele keer hoeven uitleggen waarom hij FvD bij voorbaat uitsluit. Hij insinueert gewoon wat in het verlengde van de hetze en klaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201240209
Baudet is een clown. Maar wat een irrelevant nieuws dit...
pi_201240329
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Althans, dat beweert een journalist.
[..]
Ik dacht dat dit nieuws was van nu.nl en niet van afgelopenweek.nl? Zou er misschien gewacht zijn met naar buiten brengen om de demonstratie op de Dam te framen?
[..]
Dat zou dan ook een normale begroeting zijn voor mensen die regelmatig samendrommen voor een foto of quote.
[..]
Dat songfestivalgeinte uit dat priveappje weer.

Het zal moeilijk te verkroppen dat de FvD-ers een stuk diverser en ruimdenkender blijken dan GL en D66 bij elkaar. De leider een halve indo met een joodse vriendin, de nr 2 heeft een Japanse vrouw en daar kan Zinhi Ozdil nog wel een fatsoenlijk gesprek mee voeren. De FvD-er die over ras begon was een neger, de FvD-vrouwen werden schandalig seksistisch bejegend door de kartelmedia. Het gaat allemaal nergens over.

Het is geen framing, het is alleen maar framing. En het werkt, Rutte heeft nog geen enkele keer hoeven uitleggen waarom hij FvD bij voorbaat uitsluit. Hij insinueert gewoon wat in het verlengde van de hetze en klaar.
Mijn comment op nu.nl met enkele de vraag of er hard bewijs is voor die bewering werd niet geplaatst. Dat zegt wel genoeg. Ik heb niks met Baudet, maar dit lijkt op fake news.
  maandag 6 september 2021 @ 14:37:48 #52
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201240367
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zal moeilijk te verkroppen dat de FvD-ers een stuk diverser en ruimdenkender blijken dan GL en D66 bij elkaar. De leider een halve indo met een joodse vriendin, de nr 2 heeft een Japanse vrouw en daar kan Zinhi Ozdil nog wel een fatsoenlijk gesprek mee voeren. De FvD-er die over ras begon was een neger, de FvD-vrouwen werden schandalig seksistisch bejegend door de kartelmedia. Het gaat allemaal nergens over.
Mooie drogreden blijft dat altijd wel. "Hij heeft een vrouw met roots buiten Europa, nu kan het geen racist meer zijn!"
pi_201240418
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
------------------------------------------

Hoog tijd dat Thierry Baudet eens aangepakt wordt door de Tweede Kamer. Walgelijk dat dit stuk vreten in Den Haag rondloopt.
Iemand 'walgelijk stuk vreten' noemen is wel ok?
  maandag 6 september 2021 @ 14:42:31 #54
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201240423
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:41 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Iemand 'walgelijk stuk vreten' noemen is wel ok?
Nou, dat is wel een schandalige belediging inderdaad. Ongehoord.
pi_201240676
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:41 schreef Jemoederniet het volgende:

[..]
Iemand 'walgelijk stuk vreten' noemen is wel ok?
Van een gekozen volksvertegenwoordiger verwacht ik meer beschaving dan van een random FOK!-gebruiker.
pi_201240713
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Althans, dat beweert een journalist.
[..]
Ik dacht dat dit nieuws was van nu.nl en niet van afgelopenweek.nl? Zou er misschien gewacht zijn met naar buiten brengen om de demonstratie op de Dam te framen?
[..]
Dat zou dan ook een normale begroeting zijn voor mensen die regelmatig samendrommen voor een foto of quote.
[..]
Dat songfestivalgeinte uit dat priveappje weer.

Het zal moeilijk te verkroppen dat de FvD-ers een stuk diverser en ruimdenkender blijken dan GL en D66 bij elkaar. De leider een halve indo met een joodse vriendin, de nr 2 heeft een Japanse vrouw en daar kan Zinhi Ozdil nog wel een fatsoenlijk gesprek mee voeren. De FvD-er die over ras begon was een neger, de FvD-vrouwen werden schandalig seksistisch bejegend door de kartelmedia. Het gaat allemaal nergens over.

Het is geen framing, het is alleen maar framing. En het werkt, Rutte heeft nog geen enkele keer hoeven uitleggen waarom hij FvD bij voorbaat uitsluit. Hij insinueert gewoon wat in het verlengde van de hetze en klaar.
Alles is de schuld van de media. Boehoe.
pi_201240746
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:37 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Mooie drogreden blijft dat altijd wel. "Hij heeft een vrouw met roots buiten Europa, nu kan het geen racist meer zijn!"
Het kan natuurlijk best dat hij samen met zijn Japanse vrouw Zuid-West Aziatische achtergrondiers op straat de tering scheldt. Maar over het algemeen zijn racisten niet selectief racistisch en is het hebben van een partner van een ander 'ras' Bij een racistische partij zouden dat soort dingen dan ook niet voorkomen.

Zo'n partij als Bij1 of GL is meer van de black only singles avonden om het raszuiver te houden. Maar die hebben racisme dan ook geherdefinieerd tot iets wat uitsluitend "wittte" mensen doen en daar valt ook afkeer van massa-immigratie van anti-intellectuele culturen die met tribalisme compenseren voor het vasthouden aan hun culturele verdomming en daaruit voortvloeiend gebrek aan maatschappelijk succes.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 6 september 2021 @ 15:22:19 #58
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201240859
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:10 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het kan natuurlijk best dat hij samen met zijn Japanse vrouw Zuid-West Aziatische achtergrondiers op straat de tering scheldt. Maar over het algemeen zijn racisten niet selectief racistisch en is het hebben van een partner van een ander 'ras' Bij een racistische partij zouden dat soort dingen dan ook niet voorkomen.
En dat is dus gewoon een drogreden.
pi_201240886
Ik vind het ook wel grappig om feitelijk door de post van Weltschmerz te gaan.

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Althans, dat beweert een journalist.
[..]
Ik dacht dat dit nieuws was van nu.nl en niet van afgelopenweek.nl? Zou er misschien gewacht zijn met naar buiten brengen om de demonstratie op de Dam te framen?
Als je het nieuws gevolgd had, dan zag je dat dit naar buiten kwam in een wekelijkse podcast, waarin onder andere de wekelijkse beslommeringen besproken worden.

Dat heeft weinig met een geplande actie te maken om FVD te framen.

quote:
Het zal moeilijk te verkroppen dat de FvD-ers een stuk diverser en ruimdenkender blijken dan GL en D66 bij elkaar. De leider een halve indo met een joodse vriendin,
Thierry een halve indo? Ik durf te wedden dat het percentage Indonesisch bloed echt niet in de buurt van 50% komt. En een joodse vriendin? Dat is dan ook zeer flink verwaterd.

quote:
de nr 2 heeft een Japanse vrouw
De nummer twee is Simone Kerseboom, dat staat althans op de site van FvD. En heeft zij een Japanse vriendin? Dat is dan wel bijzonder voor FvD-begrippen, én vrouw, én lesbisch, én een buitenlandse partner.

quote:
De FvD-er die over ras begon was een neger,
(iemand met negroļde en Indiaas bloed)

O, gelukkig maar, als je een kleurtje hebt, dan kun je immers niet racistisch zijn.

quote:
de FvD-vrouwen werden schandalig seksistisch bejegend door de kartelmedia.
Welke FvD-vrouwen? Vlaardingerbroek, Boon en Nanninga zijn allemaal vertrokken bij FvD.

quote:
Het gaat allemaal nergens over.

Het is geen framing, het is alleen maar framing. En het werkt, Rutte heeft nog geen enkele keer hoeven uitleggen waarom hij FvD bij voorbaat uitsluit. Hij insinueert gewoon wat in het verlengde van de hetze en klaar.
Tja, hoe zou het nou toch komen dat Baudet niet serieus uitgenodigd wordt voor de formatie?

[ Bericht 0% gewijzigd door luxerobots op 06-09-2021 15:31:49 ]
pi_201241327
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 14:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Het zal moeilijk te verkroppen dat de FvD-ers een stuk diverser en ruimdenkender blijken dan GL en D66 bij elkaar. De leider een halve indo met een joodse vriendin,
Nou nou.... je roept maar wat... check eerst je spinsels
Baudet heeft nog geen 8 % indonesisch-chinese voorouders. Niks halve indo, als je zo rekent.
Wilder, ook zo iets. Jesse Klaver heeft iets meer Indonesische voorouders, maar van kinds af is hij meer verbonden geweest met de Indische familie van zijn oma. Dus meer culturele diversiteit in zijn persoonlijke ontwikkeling.
Als je rekent met % voorouders, dan heeft hij zowat 60% niet- Nederlandse voorouders.

Wbt de Tweede Kamerfractie van FvD.... die verliest het totally wbt diversiteit tov GL
https://www.tweedekamer.n(...)/fracties/groenlinks
https://www.tweedekamer.nl/kamerleden_en_commissies/fracties/fvd
pi_201241673
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:22 schreef Pedroso het volgende:
Wat een homo joh, die Baudet
Een idioot is het..😕
pi_201241873
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 16:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Nou nou.... je roept maar wat... check eerst je spinsels
Baudet heeft nog geen 8 % indonesisch-chinese voorouders. Niks halve indo, als je zo rekent.
Wilder, ook zo iets. Jesse Klaver heeft iets meer Indonesische voorouders, maar van kinds af is hij meer verbonden geweest met de Indische familie van zijn oma. Dus meer culturele diversiteit in zijn persoonlijke ontwikkeling.
Als je rekent met % voorouders, dan heeft hij zowat 60% niet- Nederlandse voorouders.

Wbt de Tweede Kamerfractie van FvD.... die verliest het totally wbt diversiteit tov GL
https://www.tweedekamer.n(...)/fracties/groenlinks
https://www.tweedekamer.nl/kamerleden_en_commissies/fracties/fvd
Verbaas je je nou over het feit dat een FvD-er niet verder komt dan wat populistische diarree?
pi_201242260
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
"Homo" is gewoon een gangbaar goedbedoeld scheldwoord.

Vroeger zei men bijvoorbeeld "sufferd" of "oelewapper".

Niet te zwaar aan tillen.
Personen die scheldwoorden gebruiken willen op de vuist, met mensen die in hun jeugd geen vechtsporten hebben geoefend. Schelden is dus nooit goedbedoeld.
pi_201242282
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 17:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Personen die scheldwoorden gebruiken willen op de vuist, met mensen die in hun jeugd geen vechtsporten hebben geoefend. Schelden is dus nooit goedbedoeld.
Wat heb jij gerookt vandaag?
  maandag 6 september 2021 @ 17:47:32 #65
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201242288
Takes one to know one…
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_201242321
Baudet is een volslagen randdebiel en niets meer dan een pseudo-goeroe. Hij zou professionele hulp moeten krijgen.
  maandag 6 september 2021 @ 18:20:18 #67
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_201242569
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:19 schreef SecretPass het volgende:

[..]
Het is wel opmerkelijk dat kort voor de pandemie er druk werd gezet op moslim(a)s om handen te schudden en voor moslima's werd het zelfs verboden om in openbare ruimte hun gezicht te bedekken. Pandemie treft ons: niemand mag elkaars handen schudden, en in openbare ruimte moet opeens iedereen zijn gezicht bedekken met een mondmasker, precies op die plekken waar het voor moslima's verboden werd gezichtsbedekkende kleding te dragen. De pandemie lijkt wel God's straf.
Of de islam lijkt in zijn uitwerking op een pandemie. Dat kan ook een conclusie zijn!
  maandag 6 september 2021 @ 18:24:42 #68
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_201242600
Verder weer een puberale actie. Die man is totaal niet meer serieus te nemen met zijn opgefokte gedrag en zijn wappie-isme.
pi_201242665
quote:
10s.gif Op maandag 6 september 2021 18:20 schreef Iblardi het volgende:

[..]
Of de islam lijkt in zijn uitwerking op een pandemie. Dat kan ook een conclusie zijn!
Die maatregelen zijn er om een pandemie tegen te gaan.
pi_201242711
Beetje vreemd dat dit overal als feit wordt gebracht. Of is er ergens een video/geluidsfragment van Baudet te vinden?
Het ligt aan de instanties zelf
  maandag 6 september 2021 @ 18:39:54 #71
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201242726
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
"Homo" is gewoon een gangbaar goedbedoeld scheldwoord.

Vroeger zei men bijvoorbeeld "sufferd" of "oelewapper".

Niet te zwaar aan tillen.
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 19:40 schreef halfway het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Ja, hoor, geen probleem. Iemand wil geen hand geven (zitten nog steeds in coronatijd) en Baudet scheldt hem uit, en dan is er geen probleem? Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel toevallig precies diegene die altijd al staan te juichen om Baudet. Lekker objectief!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 6 september 2021 @ 18:42:28 #72
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201242752
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:44 schreef stavromulabeta het volgende:
Absoluut geen Baudetfan. Maar dit: boeien.
Co-ro-na....
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 6 september 2021 @ 18:45:08 #73
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201242773
Alsof mannen nooit tegen elkaar homo zeggen onderling.

Ik ken zelfs een homo die eens zei "wat een homo's!"
  maandag 6 september 2021 @ 18:45:52 #74
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201242779
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 15:22 schreef Poem_ het volgende:

[..]
En dat is dus gewoon een drogreden.
Morgen zeuren Baudet-fans dat alleen blanke mannen als racisten worden gezien, nu willen ze beweren dat buitenlanders niet kunnen discrimineren. Wat is het nou?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 6 september 2021 @ 18:48:28 #75
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201242801
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Alsof mannen nooit tegen elkaar homo zeggen onderling.

Ik ken zelfs een homo die eens zei "wat een homo's!"
Zwak hoor, het gaat hier om een politiek prominent figuur. Morgen val je weer over een verspreking van Biden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 6 september 2021 @ 18:50:33 #76
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201242824
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 18:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Zwak hoor, het gaat hier om een politiek prominent figuur. Morgen val je weer over een verspreking van Biden.
Biden maakt echte blunders. Dat is iets anders dan even "homo" zeggen tegen een mietje die geen hand durft te geven.
  maandag 6 september 2021 @ 18:54:12 #77
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201242857
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:50 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Biden maakt echte blunders. Dat is iets anders dan even "homo" zeggen tegen een mietje die geen hand durft te geven.
'geen hand durft te geven' Corona........

Wat een niveau, verspreken is erger dan iemand uitschelden...

Wat laten de fanboys zich weer kennen. Zonder kritiek de voorste lemming blijven volgen en anderen dingen kwalijk nemen, die de 'grote leider' ook doet (maar dan is het niet erg).
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_201242968
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:50 schreef Ixnay het volgende:

"homo" zeggen tegen een mietje die geen hand durft te geven.
Twee scheldwoorden in één zin, twee keer homohaat.
En verder is het heel gezond om Baudet geen hand te geven, natuurlijk
  maandag 6 september 2021 @ 19:04:54 #79
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201242977
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:50 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Biden maakt echte blunders. Dat is iets anders dan even "homo" zeggen tegen een mietje die geen hand durft te geven.
'Ook Baudet kwam zijn kamer uit. ,,Ik wilde zijn hand beantwoorden met een boks, maar dat wilde hij niet. ‘Homo’, zei hij meteen tegen me.'

Nu hij blijkbaar een boks wilde doen, is het zeker nog steeds een mietje?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 6 september 2021 @ 19:14:36 #80
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_201243083
Echte kerels wassen zonder morren hun handen stuk.
pi_201243105
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 18:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Co-ro-na....
Wat verandert Co-ro-na aan het feit dat dit non-nieuws is?
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Eindredactie Games maandag 6 september 2021 @ 19:16:28 #82
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_201243112
Sterkte aan Joost Vullings bij het verwerkingsproces
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 6 september 2021 @ 19:18:48 #83
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201243142
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:16 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]
Wat verandert Co-ro-na aan het feit dat dit non-nieuws is?
Ik had de verkeerde comment in een quote gezet, excuus.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 6 september 2021 @ 19:48:06 #84
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201243561


[ Bericht 100% gewijzigd door PiyeReloaded op 06-09-2021 20:14:19 ]
  maandag 6 september 2021 @ 19:52:44 #85
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_201243629
Op een schaal van 1 tot Thierry geef ik dit een 3.
  maandag 6 september 2021 @ 20:26:24 #86
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201244137
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 18:54 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
'geen hand durft te geven' Corona........

Wat een niveau, verspreken is erger dan iemand uitschelden...

Wat laten de fanboys zich weer kennen. Zonder kritiek de voorste lemming blijven volgen en anderen dingen kwalijk nemen, die de 'grote leider' ook doet (maar dan is het niet erg).
Er wordt niemand uitgescholden. Homo is geen scheldwoord.
pi_201244141
Hahahha iemand scheldt met homo wauw... als ie nou kankerflikker zei dat kon ik het nog wel begrijpen maar dit is toch geen nieuws :')
Facts don't care about your feelings
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:28:08 #88
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201244159
Niveautje weer voor een parlementariėr. Maar goed, het zal vast prima resoneren bij z'n achterban, treurig genoeg.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201244207
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 18:45 schreef Ixnay het volgende:
Alsof mannen nooit tegen elkaar homo zeggen onderling.

Ik ken zelfs een homo die eens zei "wat een homo's!"
Dat zeggen ze zo vaak. Net als negers gewoon neger tegen elkaar mogen zeggen. Alleen blanke hetero's komen bij één woordje direct in het nieuws.
Facts don't care about your feelings
  maandag 6 september 2021 @ 20:35:42 #90
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201244288
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:28 schreef ijs_beer het volgende:
Niveautje weer voor een parlementariėr. Maar goed, het zal vast prima resoneren bij z'n achterban, treurig genoeg.
Kijk in dit topic, je hebt gelijk.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:37:01 #91
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201244312
quote:
1s.gif Op maandag 6 september 2021 20:26 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Er wordt niemand uitgescholden. Homo is geen scheldwoord.
Ben jij nog nooit in een voetbalstadion geweest. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 6 september 2021 @ 20:38:33 #92
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201244359
Volgende week noemt Rutte Baudet een wappie, en dan is het weer demoniseren. Maar dit ging om een NPO-journalist, dus dan is het een held.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Beste debater 2022 maandag 6 september 2021 @ 20:43:33 #93
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201244463
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 22:19 schreef SecretPass het volgende:

[..]
Het is wel opmerkelijk dat kort voor de pandemie er druk werd gezet op moslim(a)s om handen te schudden en voor moslima's werd het zelfs verboden om in openbare ruimte hun gezicht te bedekken. Pandemie treft ons: niemand mag elkaars handen schudden, en in openbare ruimte moet opeens iedereen zijn gezicht bedekken met een mondmasker, precies op die plekken waar het voor moslima's verboden werd gezichtsbedekkende kleding te dragen. De pandemie lijkt wel God's straf.
Oh, ben je er zo één. Dat verklaart een hoop.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 6 september 2021 @ 20:46:26 #94
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201244533
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:38 schreef Vis1980 het volgende:
Volgende week noemt Rutte Baudet een wappie, en dan is het weer demoniseren. Maar dit ging om een NPO-journalist, dus dan is het een held.
Zo oneindig hypocriet inderdaad.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_201244952
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:31 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
Dat zeggen ze zo vaak. Net als negers gewoon neger tegen elkaar mogen zeggen. Alleen blanke hetero's komen bij één woordje direct in het nieuws.
Je gebruikt drie zinnen met woorden en je komt niet in het landelijke nieuws?
Fantaseer je niet die onderdrukking van blanke hetero's .
Gezien die opmerking van Baudet zijn de blanke homo's meer onderdrukt ?
pi_201244991
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 17:46 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat heb jij gerookt vandaag?
Personen die scheldwoorden gebruiken zijn toch notoire ruziezoekers? Bovendien gaan zij heel selectief te werk, want zij gebruiken die scheldwoorden slechts bij mensen met een zwakke rug omdat die geen pijnlijke harde klappen kunnen uitdelen.
pi_201245053
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je gebruikt drie zinnen met woorden en je komt niet in het landelijke nieuws?
Fantaseer je niet die onderdrukking van blanke hetero's .
Gezien die opmerking van Baudet zijn de blanke homo's meer onderdrukt ?
99% van alle nieuwsberichten over uitspraken of opmerkingen die zogenaamd racistisch, sexistisch of homofoob zijn etc. gaan over blanke hetero's.
Facts don't care about your feelings
  maandag 6 september 2021 @ 21:23:14 #98
445329 detaris
Bonenteller en rekenmeester
pi_201245115
Baudet is een kleinzielig figuur, wereldnieuws. :')
pi_201245705
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 21:18 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]
99% van alle nieuwsberichten over uitspraken of opmerkingen die zogenaamd racistisch, sexistisch of homofoob zijn etc. gaan over blanke hetero's.
is dat zo? wat een etters .
Of het valt mee en ben jij wat racistisch en homofoob?
  dinsdag 7 september 2021 @ 00:02:17 #100
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201247224
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 20:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ben jij nog nooit in een voetbalstadion geweest. :+
Jawel. En daar wordt ook gemakkelijk het woord homo gebruikt. 99% daarvan heeft niets tegen homo's.
  dinsdag 7 september 2021 @ 00:20:35 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201247282
#OPHEF

Heeft Baudet weer precies wat 'ie wil :z
Huilen dan.
  dinsdag 7 september 2021 @ 00:22:52 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201247292
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 00:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Jawel. En daar wordt ook gemakkelijk het woord homo gebruikt. 99% daarvan heeft niets tegen homo's.
https://www.trouw.nl/binn(...)na-aanslag~be701a04/
Huilen dan.
pi_201247313
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 00:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Jawel. En daar wordt ook gemakkelijk het woord homo gebruikt. 99% daarvan heeft niets tegen homo's.
99 % ? oei liegbeest... foei
Ook al is het 100% .. dat is nog geen excuus om mensen uit te schelden, te minachten en te discrimineren
pi_201247908
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 00:31 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
99 % ? oei liegbeest... foei
Ook al is het 100% .. dat is nog geen excuus om mensen uit te schelden, te minachten en te discrimineren
Wat heb je tegen homo's dan dat je het een scheldwoord vindt?
  Moderator dinsdag 7 september 2021 @ 07:44:17 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201247993
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 07:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Wat heb je tegen homo's dan dat je het een scheldwoord vindt?
Zie je nou zelf niet hoe krom jullie redenatie is? :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  dinsdag 7 september 2021 @ 08:05:11 #106
491303 Yon_Wip
Horecatopper
pi_201248126
Ik snap wel dat Vullings niet de hand wilt geven aan Baudet. Mr. Baudet heeft natuurlijk al zijn slaafgemaakte partij-twinkies zitten vuistneuken op dat kantoor. Durf te wedden dat Baudet z'n handen niet wast na de onbeschermde seks. Besmetting met E-coli of Hepatitis is toch niet zo cool.

[ Bericht 1% gewijzigd door Yon_Wip op 07-09-2021 08:06:14 (beter) ]
  dinsdag 7 september 2021 @ 08:28:33 #107
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201248276
Mijn god, het niveau van retorische trucjes van gek rechts is wel weer bedroevend in dit topic hoor. "Huh wat, hoezo is 'homo' roepen uitschelden :?" _O- :')
pi_201248419
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 00:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Jawel. En daar wordt ook gemakkelijk het woord homo gebruikt. 99% daarvan heeft niets tegen homo's.
Voetballers staan er niet bepaald bekend om dat ze uit de kast komen. En die dat doen worden vaak met scheve ogen aangekeken.
pi_201248492
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
Mijn god, het niveau van retorische trucjes van gek rechts is wel weer bedroevend in dit topic hoor. "Huh wat, hoezo is 'homo' roepen uitschelden :?" _O- :')
Het is ook al jarenlang een retorisch trucje van links om iedereen die een keertje homo roept af te schilderen als iemand met een grote hekel aan homo's.
pi_201248827
Ik vind baudet best wel een lekker ding eigenlijk, maar dan wel zonder baard of dat rare snorretje.

Maar even zonder gekheid, ik vind dat men zelf moet weten of men een hand wil schudden, ik ben er ook nooit fan van geweest en dat heeft niets met corona te maken. Net zoals die drie zoenen, (vooral met nieuwjaar) dat het halve bedrijf me af komt lebberen.
  Redactie Sport dinsdag 7 september 2021 @ 09:54:48 #111
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201249169
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:25 schreef LanaMyst het volgende:
Net zoals die drie zoenen, (vooral met nieuwjaar) dat het halve bedrijf me af komt lebberen.
ERG MOOI inderdaad dat we van die troep af zijn. Ook van die hippievriendinnen die iedereen even een dikke knuffel moeten geven, hoeft voor mij echt niet zo. Handen schudden mis ik ook niet.

Verder tsja, Baudet wordt altijd makkelijk geframed om de kleinste dingen door de media, maar dat komt ook omdat hij tussen de regels door ook wel veel vreemdere dingen heeft gedaan en gezegd. Dan wordt alles ineens uit zijn verband gerukt. Kleinzerig dat ze zonodig dat handen schudden moeten opdringen wel, dat moet ik zeggen. En het woord "homo" valt hier in de jeugd onder de buurt zo vaak, maar die hebben geen publieke functie. Beetje dom, zeggen we dan, maar ik vind het overdreven om alleen daarom iemand aan de schandpaal te nagelen. Alleen bij Thierry is het gewoon niet de eerste keer.

Heeft het overigens zin? Nee, dat volk wat op hem stemt blijft toch wel op hem stemmen, die vinden dit alleen maar mooi. Lekker schoppen tegen de sLinkse media en vaak zijn het figuren die dit zelf op straat ook geregeld roepen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 7 september 2021 @ 09:57:53 #112
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201249206
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 09:25 schreef LanaMyst het volgende:
Ik vind baudet best wel een lekker ding eigenlijk

En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  dinsdag 7 september 2021 @ 10:59:02 #113
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201250001
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:34 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
"Homo" is gewoon een gangbaar goedbedoeld scheldwoord.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:57:43 #114
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201251310
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 07:29 schreef TheJanitor het volgende:

[..]
Wat heb je tegen homo's dan dat je het een scheldwoord vindt?
Het wordt gebruikt als scheldwoord. Kanker is ook gewoon een woord, maar als mensen het gebruiken als scheldwoord, wordt er op gemod.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  dinsdag 7 september 2021 @ 12:59:15 #115
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_201251324
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 08:49 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Voetballers staan er niet bepaald bekend om dat ze uit de kast komen. En die dat doen worden vaak met scheve ogen aangekeken.
En straks gaat er iemand weer zeggen: 'Misschien zijn er gewoon geen homo's in de voetballerij....

Zodra iemand uit de kast komt en een kans of penalty mist, dan zal het gelijk tegen hem gebruikt worden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 12 september 2021 @ 21:06:42 #116
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201330314
:|W

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201330911
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 21:06 schreef Starhopper het volgende:
:|W

[ twitter ]
Hij had hem ook kunnen uitmaken voor mislukkeling, maar dan had je de aanhang van RKC Waalwijk op je dak gekregen omdat die zich aangesproken voelde.
  maandag 13 september 2021 @ 00:09:39 #118
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201333297
Zouden nu hier de homoseksuelen eens aan willen geven of ze het woord "homo" gebruikt in de straat/werktaal, bedoeld in de betekenis van dat de ander zich aanstelt, als kwetsend ervaren. Ik betwijfel dat namelijk ten zeerste. Ik vermoed dat de meesten er de humor wel van in kunnen zien.
pi_201333756
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 00:09 schreef the-eye het volgende:
Zouden nu hier de homoseksuelen eens aan willen geven of ze het woord "homo" gebruikt in de straat/werktaal, bedoeld in de betekenis van dat de ander zich aanstelt, als kwetsend ervaren. Ik betwijfel dat namelijk ten zeerste. Ik vermoed dat de meesten er de humor wel van in kunnen zien.
Je zag het toch op het filmpje? Een homo zegt Baudet dat hij het als een scheldwoord gebruikt tegen Vullings..
Het is toch duidelijk dat het een neerkijken op homo's is zoals Baudet en "de straat" het gebruiken soms.
Ga je dat nu ontkennen ?
pi_201334485
De laatste podcast van Vullings is best interessant om te luisteren over deze kwestie. Vooral hou dit is gebruikt door de media.
  maandag 13 september 2021 @ 06:18:40 #121
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201334497
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 00:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Je zag het toch op het filmpje? Een homo zegt Baudet dat hij het als een scheldwoord gebruikt tegen Vullings..
Het is toch duidelijk dat het een neerkijken op homo's is zoals Baudet en "de straat" het gebruiken soms.
Ga je dat nu ontkennen ?
Ik kan die conclusie niet trekken als ik het nu.nl artikel lees. Het woord wordt gebruikt in de context van het niet handen willen schudden. Hoe men daar in Allah'snaam homohaat uit weet te halen is me echt een raadsel.
pi_201334499
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 21:06 schreef Starhopper het volgende:
:|W

[ twitter ]
Hahaha _O-
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 september 2021 @ 08:07:12 #123
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201334888
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 06:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hahaha _O-
Heel grappig ja :|W
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 13 september 2021 @ 08:10:33 #124
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201334906
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 21:06 schreef Starhopper het volgende:
:|W

[ twitter ]
Wat een cringe :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201334923
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 21:06 schreef Starhopper het volgende:
:|W

[ twitter ]
mooi ook hoe je hem hoort lachen... als enige :')
  maandag 13 september 2021 @ 08:39:24 #126
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201335100
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 00:09 schreef the-eye het volgende:
Zouden nu hier de homoseksuelen eens aan willen geven of ze het woord "homo" gebruikt in de straat/werktaal, bedoeld in de betekenis van dat de ander zich aanstelt, als kwetsend ervaren. Ik betwijfel dat namelijk ten zeerste. Ik vermoed dat de meesten er de humor wel van in kunnen zien.
Ach kom op, natuurlijk zal een groot deel dat erg vinden. Al is het alleen maar voor de jongeren die uit de kast moeten komen. Met homo als scheldwoord draag je niet echt bij aan het ‘normaal’ maken en de acceptatie van het homo zijn.
pi_201335210
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 21:06 schreef Starhopper het volgende:
:|W

[ twitter ]
Zou die doorhebben dat die man de vraag stelt juist omdat hij zelf hhomoseksueel is. Dan is zo'n 'grapje' verkeerd.
FOK! is net een groot tijdschrift
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 september 2021 @ 09:21:37 #128
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201335580
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 08:12 schreef koemleit het volgende:

[..]
mooi ook hoe je hem hoort lachen... als enige :')
Toch hoor ik mensen klappen :N
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 13 september 2021 @ 09:22:21 #129
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201335585
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 08:51 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]
Zou die doorhebben dat die man de vraag stelt juist omdat hij zelf hhomoseksueel is. Dan is zo'n 'grapje' verkeerd.
Waarschijnlijk wel. En waarschijnlijk doet hij dit om deze homoseksuele man te kwetsen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201335588
'ik had hem eigenlijk valse nicht moeten noemen'...

Hahahaha. Tjaad Baudet.
pi_201336246
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 06:18 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik kan die conclusie niet trekken als ik het nu.nl artikel lees. Het woord wordt gebruikt in de context van het niet handen willen schudden. Hoe men daar in Allah'snaam homohaat uit weet te halen is me echt een raadsel.
Ik snap je
Je vind homo's discrimineren leuk.
pi_201336341
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 00:09 schreef the-eye het volgende:
Zouden nu hier de homoseksuelen eens aan willen geven of ze het woord "homo" gebruikt in de straat/werktaal, bedoeld in de betekenis van dat de ander zich aanstelt, als kwetsend ervaren. Ik betwijfel dat namelijk ten zeerste. Ik vermoed dat de meesten er de humor wel van in kunnen zien.
Het is vooral dom. Hij had watje of kneus kunnen zeggen. Dat het in het verleden ok was, wil niet zeggen dat het nu ok is.

Wat heel vervelend is, is dat men het stempel homofoob erop wil plakken bij Baudet.

Ik zei al eerder dat de podcast deze week interessant is. Daar gaat het over hoe de media aan de haal ging met Vullings opmerking hierover.

Het werd een stok om mee te slaan na de protest vorige week zondag. Verder werd Vullings verweten dat hij het gedrag obstinaat noemde ipv homofoob.
pi_201336455
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 10:24 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Het is vooral dom. Hij had watje of kneus kunnen zeggen. Dat het in het verleden ok was, wil niet zeggen dat het nu ok is.

Wat heel vervelend is, is dat men het stempel homofoob erop wil plakken bij Baudet.

Ik zei al eerder dat de podcast deze week interessant is. Daar gaat het over hoe de media aan de haal ging met Vullings opmerking hierover.

Het werd een stok om mee te slaan na de protest vorige week zondag. Verder werd Vullings verweten dat hij het gedrag obstinaat noemde ipv homofoob.
Ja daarom is het ook goed dat Baudet het even uitlegt als er naar wordt gevraagd. Zo van "floepte eruit, niet zo bedoelt, ik heb natuurlijk niks tegen homo's".

Ow wacht.
pi_201336521
quote:
16s.gif Op maandag 13 september 2021 08:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Heel grappig ja :|W
Ja vind ik wel. :D
Vakman pur sang
pi_201336549
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 10:34 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ja daarom is het ook goed dat Baudet het even uitlegt als er naar wordt gevraagd. Zo van "floepte eruit, niet zo bedoelt, ik heb natuurlijk niks tegen homo's".

Ow wacht.
Of net als de journalist die weigerde het homofoob te noemen, vanwege de druk van de massa. Dan wil hij het juist niet doen.

Dat deugneuzen per se een excuus willen horen is sneu.
pi_201336634
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 10:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Of net als de journalist die weigerde het homofoob te noemen, vanwege de druk van de massa. Dan wil hij het juist niet doen.

Dat deugneuzen per se een excuus willen horen is sneu.
ja dan maak je geen excuus, maar ga dan niet lopen janken over "De MeDiA LeGt HeT vErKeErD UiT".
ik heb het ook niet over een excuus gehad, maar een duiding had prima gekund als antwoord op de vraag van die man. In plaats van een duiding, gaat ie er dubbel en dwars overheen.
Prima als dat je standpunt is, maar ga niet naar de media wijzen.
pi_201336695
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 10:48 schreef koemleit het volgende:

[..]
ja dan maak je geen excuus, maar ga dan niet lopen janken over "De MeDiA LeGt HeT vErKeErD UiT".
ik heb het ook niet over een excuus gehad, maar een duiding had prima gekund als antwoord op de vraag van die man. In plaats van een duiding, gaat ie er dubbel en dwars overheen.
Prima als dat je standpunt is, maar ga niet naar de media wijzen.
Vullings had het zelf over de media. Dat hij erop aan werd gesproken het gedrag niet als homofoob te labelen.
pi_201337028
quote:
16s.gif Op maandag 13 september 2021 09:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waarschijnlijk wel. En waarschijnlijk doet hij dit om deze homoseksuele man te kwetsen.
Nee joh.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_201337227
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 08:39 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Ach kom op, natuurlijk zal een groot deel dat erg vinden. Al is het alleen maar voor de jongeren die uit de kast moeten komen. Met homo als scheldwoord draag je niet echt bij aan het ‘normaal’ maken en de acceptatie van het homo zijn.
Het is dezelfde discussie als neger. Zowel homo als neger zijn in principe geen scheldwoorden maar zo kan je ze wel gebruiken. Wat beide gemeen hebben is dat ze het zelf wel mogen gebruiken alleen hetero's / bleekscheten niet.
Facts don't care about your feelings
pi_201337351
quote:
16s.gif Op zondag 12 september 2021 21:06 schreef Starhopper het volgende:
:|W

[ twitter ]
Die man achter hem in het oranje die wegloopt ook :')_!
  maandag 13 september 2021 @ 15:46:34 #141
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201340148
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 19:52 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]
Hoe de wereld kan veranderen. _O-
Mondkapjes, geen handen schudden.
En dan nog beweren dat die gasten in de middeleeuwen leven, die leven tig jaren voor op ons.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_201340333
Gangbaar scheldwoord. Zou me er niet zo druk over maken.
pi_201340348
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 16:00 schreef Halcon het volgende:
Gangbaar scheldwoord. Zou me er niet zo druk over maken.
Maar het zal dus goed zijn als het geen gangbaar scheldwoord meer was.
pi_201340358
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 16:01 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Maar het zal dus goed zijn als het geen gangbaar scheldwoord meer was.
Dat is het wel.

Net zoals bv. schele dat is als iemand iets niet goed heeft gezien. Of dove als iemand iets niet goed heeft gehoord. Of mongool als iemand zich gek gedraagt.
  maandag 13 september 2021 @ 20:34:30 #145
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201344165
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 10:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Ik snap je
Je vind homo's discrimineren leuk.
Ik moet soms gewoon een klein beetje om jou huilen Bluesdude
pi_201344329
quote:
81s.gif Op maandag 13 september 2021 20:34 schreef the-eye het volgende:

[..]
Ik moet soms gewoon een klein beetje om jou huilen Bluesdude
Wil je er over praten?
pi_201344402
quote:
16s.gif Op zondag 5 september 2021 19:34 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Klopt.

Maar dat hij homo als scheldwoord gebruikt zegt genoeg hoe hij ds werkelijk over homo's denkt
:')

Ik, een niet-hetero, kan er op geen enkele manier aanstoot van nemen. Bovendien gaat het gerucht dat Baudet zelf biseksueel is. En weetje, dit is het zoveelste frame om het vooral niet over de verdere inhoud te hoeven hebben. Het ligt er zo enorm dik bovenop, als je maar gewoon een beetje allesomvattend naar de politiek kijkt ipv je mening te laten leiden door de media.
  maandag 13 september 2021 @ 21:33:13 #148
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201345316
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Wil je er over praten?
Nou ik wil er wel iets over zeggen maar waarschijnlijk weet je er wel weer een negatieve draai aan te geven. Mij maakt het bijvoorbeeld helemaal niks uit als mensen denken dat ik homo ben. Als dat achter mijn rug om gebeurt zal ik echt geen moeite doen om dat uit de wereld te helpen. Dat taboe ligt zo ver vandaan bij hoe ik in het leven sta.
Kan iemand die daar zo relaxt me omgaat homofoob zijn en er plezier in hebben homo's te discrimineren?

[ Bericht 2% gewijzigd door the-eye op 13-09-2021 21:56:21 ]
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 13 september 2021 @ 21:46:16 #149
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_201345594
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:47 schreef n__n het volgende:

[..]
:')

Ik, een niet-hetero, kan er op geen enkele manier aanstoot van nemen. Bovendien gaat het gerucht dat Baudet zelf biseksueel is. En weetje, dit is het zoveelste frame om het vooral niet over de verdere inhoud te hoeven hebben. Het ligt er zo enorm dik bovenop, als je maar gewoon een beetje allesomvattend naar de politiek kijkt ipv je mening te laten leiden door de media.
Hoewel ik het met je eens ben dat dit helemaal nergens over gaat is het wel bijzonder politicus onwaardig gedrag. Zoiets verwacht je bij kantinehumor, om maar wat te noemen. Niet van een parlementariėr
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_201345739
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 20:47 schreef n__n het volgende:

[..]
:')

Ik, een niet-hetero, kan er op geen enkele manier aanstoot van nemen. Bovendien gaat het gerucht dat Baudet zelf biseksueel is. En weetje, dit is het zoveelste frame om het vooral niet over de verdere inhoud te hoeven hebben. Het ligt er zo enorm dik bovenop, als je maar gewoon een beetje allesomvattend naar de politiek kijkt ipv je mening te laten leiden door de media.
Dit is wat Vullings ook op viel.
pi_201345759
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoewel ik het met je eens ben dat dit helemaal nergens over gaat is het wel bijzonder politicus onwaardig gedrag. Zoiets verwacht je bij kantinehumor, om maar wat te noemen. Niet van een parlementariėr
Ergens liever dat dan Teflon Rutte appeltje-fiets act.
pi_201345769
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoewel ik het met je eens ben dat dit helemaal nergens over gaat is het wel bijzonder politicus onwaardig gedrag. Zoiets verwacht je bij kantinehumor, om maar wat te noemen. Niet van een parlementariėr
Zo hebben ze allemaal hun momentjes

Vakman pur sang
pi_201346232
quote:
7s.gif Op maandag 13 september 2021 21:33 schreef the-eye het volgende:

[..]
Nou ik wil er wel iets over zeggen maar waarschijnlijk weet je er wel weer een negatieve draai aan te geven. Mij maakt het bijvoorbeeld helemaal niks uit als mensen denken dat ik homo ben. Als dat achter mijn rug om gebeurt zal ik echt geen moeite doen om dat uit de wereld te helpen. Dat taboe ligt zo ver vandaan bij hoe ik in het leven sta.
Kan iemand die daar zo relaxt me omgaat homofoob zijn en er plezier in hebben homo's te discrimineren?
Lieg je nu dat je homo bent?
Denk je dat het een sterk argument is ter verdediging van je steun aan homohaat?
Mocht het waar zijn: ga eens praten , zoek hulp.
pi_201346278
quote:
1s.gif Op maandag 13 september 2021 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Zo hebben ze allemaal hun momentjes

[ afbeelding ]
Hij had daar echter gwn gelijk.
  dinsdag 14 september 2021 @ 00:37:21 #155
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201347684
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 22:25 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Lieg je nu dat je homo bent?
Denk je dat het een sterk argument is ter verdediging van je steun aan homohaat?
Mocht het waar zijn: ga eens praten , zoek hulp.
Een cursus begrijpend lezen en een behandeltraject voor de discriminatie en racisme spoken die je altijd overal ziet (hoewel ik betwijfel of jij überhaupt nog te redden bent) :')

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 14-09-2021 00:42:42 ]
pi_201362952
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 19:41 schreef luxerobots het volgende:
En hier roept Baudet dat de fake, klote vaccins voor geen meter werken.


Die man is echt van het pad af.
Hij heeft gelijk!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_201364344
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]
Hij heeft gelijk!
Onechte dochter van Willem Engel gespot.
pi_201365874
Als er iemand gay is is het Thierry wel dus beetje vreemde opmerking.
Conscience do cost.
pi_201366182
quote:
0s.gif Op maandag 13 september 2021 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hoewel ik het met je eens ben dat dit helemaal nergens over gaat is het wel bijzonder politicus onwaardig gedrag. Zoiets verwacht je bij kantinehumor, om maar wat te noemen. Niet van een parlementariėr
Het was toch ook in de kantinesfeer? Alleen lacht zo'n journalist dan eerst mee om er vervolgens dagen op te broeden en op een geschikt moment, na een vrijheidsdemonstratie, naar buiten te brengen om hem in de homofobe hoek te drukken en zo zijn vrijheidsstandpunt te besmeuren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201367086
quote:
0s.gif Op woensdag 15 september 2021 09:58 schreef ems. het volgende:
Als er iemand gay is is het Thierry wel dus beetje vreemde opmerking.
Een neger mag ook nigger zeggen. Zoiets?
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')