Hamilton en Bottas zijn zijn concurrenten. Niet mazepin en Schumacher. Wat doet hij daar??quote:Op zondag 5 september 2021 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is natuurlijk niet helemaal te vergelijken omdat Perez onderweg ook nog coureurs in moest halen voor positie
Jammer dat Russell niet naar RBR kan gaan.quote:Op zondag 5 september 2021 19:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hamilton en Bottas zijn zijn concurrenten. Niet mazepin en Schumacher. Wat doet hij daar??
Klopt dat had ik ook graag gezien.quote:Op zondag 5 september 2021 20:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jammer dat Russell niet naar RBR kan gaan.
Guenther moet dit gewoon beter managen maar die zal wel te afhankelijk zijn van mazepin z'n knaken om hem aan te pakken.quote:Op zondag 5 september 2021 20:12 schreef Zwoerd het volgende:
https://streamwo.com/S22132b
Wat een gevaarlijke idioot is het toch ook
Mercedes is dit weekend op racepace geklopt en wel zo dat ze tactisch niks konden doen tegen 1 auto.quote:Op zondag 5 september 2021 20:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hamilton heeft het maar over upgrades. Honda heeft echter geen upgrades gedaan, afgezien van verbetering van de betrouwbaarheid. Het enige wat wel anders is , dat is de Mobil1 motorolie. Daarmee kan de boel warmer draaien en is er minder koeling nodig.
tja ik vind het ook niks maar niet de lelijkste F1 trofeequote:Op zondag 5 september 2021 20:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet 'm echt denken "vind ik 'm nou mooi of niet?"
het zou me echt verrassen als Max volgende week p1 pakt, denk niet dat Mercedes daar incidentjes voor nodig heeftquote:Op zondag 5 september 2021 20:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mercedes is dit weekend op racepace geklopt en wel zo dat ze tactisch niks konden doen tegen 1 auto.
Volgende week kunnen ze wel weer een "race incidentje" gebruiken om de lead terug te pakken.
Denk eerder hoeveel drank kan erinquote:Op zondag 5 september 2021 20:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
De aap trofee van gp van Frankrijk is nog steeds de lelijkstequote:Op zondag 5 september 2021 20:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
tja ik vind het ook niks maar niet de lelijkste F1 trofee
Meer van: wat moet ik er mee?quote:Op zondag 5 september 2021 20:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Onderschat Red Bull niet als het op topsnelheid aan komt. En Monza win je in de chicanes.quote:Op zondag 5 september 2021 20:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me echt verrassen als Max volgende week p1 pakt, denk niet dat Mercedes daar incidentjes voor nodig heeft
ik verwacht volgende week een hele sterke Norrisquote:Op zondag 5 september 2021 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onderschat Red Bull niet als het op topsnelheid aan komt. En Monza win je in de chicanes.
Tiësto toch?quote:Op zondag 5 september 2021 20:48 schreef Rianne84 het volgende:
Wie zwaaide nou met de vlag bij de finish? Of was dat een nobody?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |