abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 september 2021 @ 13:57:56 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201399240
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:54 schreef totebel het volgende:

[..]
Nou, nee hoor. Lijkt mij toch dat het gedrag van zowel Meghan als Harry daar meer mee te maken heeft.

Al denk ik, ondanks dat Harry veranderd is in zijn gedrag, zij niets naar buiten heeft gehaald wat er al niet in zat.
Misschien kun je ook nog even beweren dat Piers Morgan het anti-Meghan vuurtje bleef oplaaien omdat ze gemeen tegen hem was...

Als je weigert te zien hoeveel racisme er nog meespeelt in het VK dan zul je idd wel oprecht denken dat ze "raar" doet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201399582
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 13:57 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien kun je ook nog even beweren dat Piers Morgan het anti-Meghan vuurtje bleef oplaaien omdat ze gemeen tegen hem was...

Als je weigert te zien hoeveel racisme er nog meespeelt in het VK dan zul je idd wel oprecht denken dat ze "raar" doet.
Misschien kun jij dan omgekeerd even kritisch naar het gedrag kijken en niet alles op racisme schuiven waar het dat ook niet is
pi_201400373
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die hele Meghan-bash heeft puur racisme als basis.
Dan kun je vervolgens allerlei andere zaken gaan zoeken, maar dat zijn voor een hoop bashers niet meer dan excuses om hun racisme te maskeren.
Vanuit de Britse paparazzi etc gezien, bedoel je?
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 17 september 2021 @ 20:43:53 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201404404
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 15:12 schreef Celestien het volgende:

[..]
Vanuit de Britse paparazzi etc gezien, bedoel je?
Ja, en de ruimte die onversneden racisme in de comments sectie (nog steeds) krijgt.
Daarmee maak je het acceptabel en wordt het alleen maar erger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 september 2021 @ 20:46:10 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201404446
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:24 schreef totebel het volgende:

[..]
Misschien kun jij dan omgekeerd even kritisch naar het gedrag kijken en niet alles op racisme schuiven waar het dat ook niet is
Alsof jij niet raar gaat doen als mensen keer op keer beweren dat je zwangerschap nep is, en al die andere dingen.
En nee, het was niet "raar" dat ze iedere keer haar buik vasthield, de reacties in de tabloids daarop waren raar, want hetzelfde gedrag van Kate werd zelfs bejubeld, en zo nog tig dingen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 17 september 2021 @ 20:48:04 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201404481
Hoe dan ook is het weer dezelfde shit als met Diana en Sarah Ferguson; de ene was heilig en de ander kon niets goed doen.

Tot die heilige ook verguisd werd, maar toen waren Andrew en Fergie al gescheiden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201404509
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:43 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ja, en de ruimte die onversneden racisme in de comments sectie (nog steeds) krijgt.
Daarmee maak je het acceptabel en wordt het alleen maar erger.
Ik denk niet dat alle nare fotografen en reporters allemaal racistisch zijn, hoor. Hoe naar hun beroep in onze ogen ook mag lijken & hoe vervelend het ook is voor o.a. Meghan: het is hun brood. Meghan is, hoe je het ook bekijkt, een Celeb. Ze was al actrice en nu ook nog prinses & hertogin. Daarmee trekt ze dit soort lui aan. En niet alleen omdat ze van gemengd bloed is.

Zullen ook echt wel types tussen zitten die zo racistisch zijn als 't maar kan, maar denk dat we ervoor moeten waken om iedereen over een kam te scheren.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201404562
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:46 schreef Leandra het volgende:

[..]
Alsof jij niet raar gaat doen als mensen keer op keer beweren dat je zwangerschap nep is, en al die andere dingen.
En nee, het was niet "raar" dat ze iedere keer haar buik vasthield, de reacties in de tabloids daarop waren raar, want hetzelfde gedrag van Kate werd zelfs bejubeld, en zo nog tig dingen.
Die zochten naar iets om te schrijven en zogen dit uit hun duim. Geen weldenkend mens gelooft dat soort onzin & het heeft ook niets met racisme te maken. Ze waren uit op een verhaal en verzonnen wat.

Gelukkig leest Meghan 't niet. Da's tenminste wat ze zelf zegt. Verstandige vrouw, denk ik dan. :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201404650
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:48 schreef Leandra het volgende:
Hoe dan ook is het weer dezelfde shit als met Diana en Sarah Ferguson; de ene was heilig en de ander kon niets goed doen.

Tot die heilige ook verguisd werd, maar toen waren Andrew en Fergie al gescheiden.
Sarah's uitbundige vrolijkheid werd in 't begin juist gezien als iets positiefs: een frisse wind door de stoffige gangen van Buckingham Palace. Maar haar uitbundige spontaniteit waren niet erg... sja... koninklijk. Het is jammer dat het mis is gelopen tussen haar en Andrew. Maar vind het mooi om te zien dat ze elkaar nog steeds tot steun zijn.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 17 september 2021 @ 21:03:45 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201404760
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:57 schreef Celestien het volgende:

[..]
Sarah's uitbundige vrolijkheid werd in 't begin juist gezien als iets positiefs: een frisse wind door de stoffige gangen van Buckingham Palace. Maar haar uitbundige spontaniteit waren niet erg... sja... koninklijk. Het is jammer dat het mis is gelopen tussen haar en Andrew. Maar vind het mooi om te zien dat ze elkaar nog steeds tot steun zijn.
De bijnaam "Duchess of Pork" kwam al vrij snel in de media, en was puur om haar af te branden.

Overigens konden Sarah en Diana uitstekend met elkaar overweg, in tegenstelling tot wat de bladen beweerden, want bij hen verzonnen ze ook allerlei ruzies.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201404794
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:03 schreef Leandra het volgende:

[..]
De bijnaam "Duchess of Pork" kwam al vrij snel in de media, en was puur om haar af te branden.

Overigens konden Sarah en Diana uitstekend met elkaar overweg, in tegenstelling tot wat de bladen beweerden, want bij hen verzonnen ze ook allerlei ruzies.
Ja, maar dat is wat de paparazzi doet, Leandra. Het is fout, maar wat verwacht je anders van dat soort lui?

Zover ik begreep waren Diana en Sarah idd vriendinnen. :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 17 september 2021 @ 21:07:12 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201404832
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:05 schreef Celestien het volgende:

[..]
Ja, maar dat is wat de paparazzi doet, Leandra. Het is fout, maar wat verwacht je anders van dat soort lui?

Zover ik begreep waren Diana en Sarah idd vriendinnen. :)
Dat is idd wat paparazzi doet en dat doen ze omdat het volk het prachtig vindt en de paparazzi er dus daarmee wegkomt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201404856
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 21:07 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat is idd wat paparazzi doet en dat doen ze omdat het volk het prachtig vindt en de paparazzi er dus daarmee wegkomt.
Het zou fijn zijn als er niet zoveel leugens geschreven werden. Dat ben ik met je eens.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  vrijdag 17 september 2021 @ 22:30:40 #64
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201406295
we gaan met z'n allen* de publicatie van het testament van prins Philip missen

https://www.ad.nl/royalty(...)se-rechter~a2c98631/

* uitvindingen van pillen die het eeuwige leven veroorzaken zouden nog roet in het eten kunnen gooien.
pi_201411169
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 22:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
we gaan met z'n allen* de publicatie van het testament van prins Philip missen

https://www.ad.nl/royalty(...)se-rechter~a2c98631/

* uitvindingen van pillen die het eeuwige leven veroorzaken zouden nog roet in het eten kunnen gooien.
Ha ha ja. Zou hij iets te verbergen hebben gehad?
Of een onwettig kind ofzo die ook nog wat van hem erft? :P

Juist door dit soort berichten dat 'de waardigheid' van de prins bewaakt moet worden krijg ik het gevoel dat er iets niet in de haak is.... :D
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_201411232
Ik had begrepen dat het puur was omdat het ook de financiën betreft van een regerend vorst. Vond dat wel logisch.
  zaterdag 18 september 2021 @ 11:24:05 #67
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_201411384
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:03 schreef tiki het volgende:

[..]
Ha ha ja. Zou hij iets te verbergen hebben gehad?
Of een onwettig kind ofzo die ook nog wat van hem erft? :P

Juist door dit soort berichten dat 'de waardigheid' van de prins bewaakt moet worden krijg ik het gevoel dat er iets niet in de haak is.... :D
De wet waarop het gebaseerd is komt uit 1910. Toen was zelfs de queen nog niet geboren. Sterker, het was toen nog niet denkbaar dat een dochter van prins Albert op de troon zou komen.
pi_201411431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 september 2021 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]
De wet waarop het gebaseerd is komt uit 1910. Toen was zelfs de queen nog niet geboren. Sterker, het was toen nog niet denkbaar dat een dochter van prins Albert op de troon zou komen.
Precies (https://www.bbc.com/news/uk-58587147) met als uitzondering het testament van Diana, dat wel openbaar werd. Hoewel de advocaten van Philip wel aanvoerden: "that news of the hearing and the application "might generate wholly unfounded conjecture" which would be "deeply intrusive" for the Queen and the Royal Family".

Sir Andrew said that as president of the Family Division of the High Court, he is the custodian of a safe containing more than 30 envelopes, each containing the sealed will of a dead member of the Royal Family.

And for the first time in more than 100 years, he set out a process by which those wills could be made public.

Het verzegelen is dus niet het nieuws, een procedure voor mogelijke openbaarmaking voor de meer dan 30 liggende testamenten instellen wel.

[ Bericht 9% gewijzigd door JourneyBlue op 18-09-2021 11:35:22 ]
pi_201413145
Diana was ook geen lid van The Royal Family meer toen ze omkwam.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201441156
Beatrice is bevallen.
  Redactie Sport maandag 20 september 2021 @ 15:21:10 #71
109131 crew  sportfreak
pi_201441600
twitter
pi_201441818
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 20:57 schreef Celestien het volgende:

[..]
Sarah's uitbundige vrolijkheid werd in 't begin juist gezien als iets positiefs: een frisse wind door de stoffige gangen van Buckingham Palace. Maar haar uitbundige spontaniteit waren niet erg... sja... koninklijk. Het is jammer dat het mis is gelopen tussen haar en Andrew. Maar vind het mooi om te zien dat ze elkaar nog steeds tot steun zijn.
Jammer dat het misgelopen is? Ik zou als ik haar was alsnog van hem scheiden als ze dat al niet waren, met al die bagger die nu boven komt...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_201442726
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Jammer dat het misgelopen is? Ik zou als ik haar was alsnog van hem scheiden als ze dat al niet waren, met al die bagger die nu boven komt...
Sarah zelf is het niet met je eens, ze blijft Andrew verdedigen en weigert zijn naam door het slijk te laten halen.
pi_201443176
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 15:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Jammer dat het misgelopen is? Ik zou als ik haar was alsnog van hem scheiden als ze dat al niet waren, met al die bagger die nu boven komt...
Andrew en Sarah wonen, tot op de dag van vandaag, bij elkaar in dezelfde villa. Zijn altijd close geweest na hun scheiding & ze verdedigt hem waar ze kan. Verbaast me dat ze nooit hertrouwt zijn eik.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201444120
quote:
Nog geen naam?

Dacht trouwens toen ik snel langs scrolde dat het een oude foto van Sarah en Andrew was...
pi_201444361
Naam komt altijd later bij royals?
pi_201445040
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 19:05 schreef Tegan het volgende:
Naam komt altijd later bij royals?
Wist niet dat ze ook onder royals vallen...
pi_201445071
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 19:56 schreef soapie het volgende:

[..]
Wist niet dat ze ook onder royals vallen...
quote:
Her Royal Highness Princess Beatrice
pi_201445655
quote:
1s.gif Op maandag 20 september 2021 19:57 schreef Tegan het volgende:

[..]
[..]

:D Niet goed gelezen, moe enz....
pi_201446291
Ik las ergens dat het net Meghan was met haar hairdresser. Cannot unsee...
pi_201448134
Is er al ooit 1 foto getoond van hun dochtertje van Harry en Megan?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201474902
https://www.telegraaf.nl/(...)eerd-hij-zal-vechten

quote:
Prins Andrew heeft eindelijk de juridische papieren geaccepteerd die de advocaten van vermeend Epstein-slachtoffer Virginia Andrews hem al tijden proberen te overhandigen. Hij heeft daarmee 'het onvermijdelijke' geaccepteerd, vertellen insiders aan Daily Mail.

Het juridische team van prins Andrew heeft eindelijk geaccepteerd dat de dagvaarding op een juiste manier is overhandigd, meldt de Britse tabloid. Nu moet hij zich voorbereiden op een dramatisch gevecht in de rechtbank met Virginia Roberts Giuffre, die hem al jaren ervan beschuldigd seks met haar te hebben gehad toen zij minderjarig was.

Officieel heeft prins Andrew nu 21 dagen om te reageren op de aanklacht van aanranding en seksueel misbruik. De advocaat van Virginia Giuffre verwacht echter dat hij om uitstel zal vragen om te reageren en geeft aan dat zij daar waarschijnlijk mee zullen instemmen. Volgens de krant bevestigen bronnen dat Andrew's team inderdaad op die toer zal gaan.

Deze insiders waarschuwden ook dat de hertog van York van plan is om te 'vechten' en de rechtszaak te gebruiken om de beschuldigingen tegen hem 'punt voor punt, claim voor claim' te verwerpen en, zo hopen ze, zijn naam te zuiveren.

Een tweede hoorzitting is gepland op 13 oktober in Manhattan. Prins Andrew heeft de beschuldigingen altijd ontkend. Hij verblijft momenteel op Balmoral, waar hij naartoe gevlucht zou zijn om een persoonlijke dagvaarding te voorkomen. Nu hij deze geaccepteerd heeft, is er toch nog een reden om op Balmoral te blijven: zolang hij in aanwezigheid van zijn moeder de Queen is, kan hij niet gearresteerd worden, vanwege de soevereiniteit van koningin Elizabeth.
Hij heeft om deze reden zijn kleindochter ook nog niet bezocht.
pi_201475319
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:21 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eerd-hij-zal-vechten
[..]
Hij heeft om deze reden zijn kleindochter ook nog niet bezocht.
Eerder andersom: dat hij de stukken nu wel in ontvangst heeft genomen zodat hij zijn kleindochter kon bezoeken, want daarvoor zal hij de beschermende omgeving van zijn huis moeten verlaten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201475461
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Eerder andersom: dat hij de stukken nu wel in ontvangst heeft genomen zodat hij zijn kleindochter kon bezoeken, want daarvoor zal hij de beschermende omgeving van zijn huis moeten verlaten.
Dat lijkt mij ook meer voor de hand liggend.

Uiteindelijk wil hij waarschijnlijk ook niet al te lang in zo'n vrijwillige gevangenschap zitten en al zeker niet als hij net weer opa is geworden.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_201477439
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:53 schreef tiki het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook meer voor de hand liggend.

Uiteindelijk wil hij waarschijnlijk ook niet al te lang in zo'n vrijwillige gevangenschap zitten en al zeker niet als hij net weer opa is geworden.
Mama, waarom komt opa nooit bij ons en August, maar moeten wij altijd naar opa? Want oma komt wel gewoon bij ons thuis...

Dat hou je wel even vol, maar niet lang.
Even los van het feit dat je in een situatie als deze ook bij je kind wilt kunnen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201477760
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Eerder andersom: dat hij de stukken nu wel in ontvangst heeft genomen zodat hij zijn kleindochter kon bezoeken, want daarvoor zal hij de beschermende omgeving van zijn huis moeten verlaten.
Dat is een romantische gedachte. De vertragingstactiek en het schuilhouden bij moeders is opvallend,
ontvangst van de dagvaarding is pas bevestigd nadat de High Court aangaf dat ze assistentie ging verlenen en het dus onvermijdelijk werd. Uitlevering is niet mogelijk omdat het een civiele zaak is. Aan de andere kant begon de zaak Weinstein ook met een civil lawsuit.

[ Bericht 20% gewijzigd door JourneyBlue op 23-09-2021 00:07:02 ]
pi_201477818
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mama, waarom komt opa nooit bij ons en August, maar moeten wij altijd naar opa? Want oma komt wel gewoon bij ons thuis...

Dat hou je wel even vol, maar niet lang.
Even los van het feit dat je in een situatie als deze ook bij je kind wilt kunnen zijn.
Duurt nog wel even voordat de baby kan praten.
pi_201487598
https://www.hellomagazine(...)-outing-in-new-york/

Harry en Meghan zijn in New York
pi_201495167
Alexia is in luv *;
pi_201495199
Het is net Amalia, ik zie er geen Alexia in :o
pi_201495224
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:51 schreef mootie het volgende:
Het is net Amalia, ik zie er geen Alexia in :o
Om eerlijk te zijn: ik ook niet! Maar ze schijnt het zelf gepost te hebben. Dus ik vermoed toch echt dat zij het is.
  Vis een optie? vrijdag 24 september 2021 @ 10:55:57 #93
70532 loveli
N
pi_201495246
quote:
3 dagen zonder de kinderen las ik, lijkt me moeilijk.
crap in = crap out
pi_201495313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:55 schreef loveli het volgende:

[..]
3 dagen zonder de kinderen las ik, lijkt me moeilijk.
Is ook wel eens fijn voor ouders, ik heb er geen moeite mee drie dagen zijn zo om.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:08:33 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495395
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:49 schreef bloempje-moi het volgende:
Alexia is in luv *;
[ afbeelding ]
Lol, amper 2 weken uit huis en gelijk bingo :D

Dat ze er maar lekker vreselijk puberaal van mag genieten O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:09:16 #96
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201495400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Lol, amper 2 weken uit huis en gelijk bingo :D

Dat ze er maar lekker vreselijk puberaal van mag genieten O+
Dat dus O+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201495425
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:08 schreef Leandra het volgende:

[..]
Lol, amper 2 weken uit huis en gelijk bingo :D

Dat ze er maar lekker vreselijk puberaal van mag genieten O+
Inderdaad! O+
Amalia wordt ook gekoppeld aan een Belgische prins, maar dat vind ik een te klassieke combi. (Overigens geen idee wie de meneer van Alexia is. Wellicht ook wel een prins).

Dit was ook nog in het nieuws door het boek over Amalia:
quote:
Erfopvolging

Het boek gaat niet alleen over de prinses, maar ook over de monarchie en de regels waarmee de prinses te maken krijgt. Zo bespreekt Rehwinkel wat er staatsrechtelijk precies voor haar gaat veranderen. Zelfs haar partnerkeuze kan grote gevolgen hebben. "Er is bij de invoering van het homohuwelijk in 2000 gezegd dat wanneer een troonopvolger of een koning of koningin zo’n huwelijk aan zou gaan, dat dan de rechten op de troon zouden komen te vervallen vanwege de erfopvolging. Dat is een standpunt wat toen door de regering is ingenomen, maar het staat niet in de wet", valt in het boek te lezen.
Standpunt herzien

De regering nam dat besluit omdat ze vonden dat de essentie van het erfelijke koningschap in het geding kwam aangezien uit een dergelijk huwelijk geen kinderen geboren kunnen worden.

Maar dat uit een lesbisch huwelijk geen kinderen geboren kunnen worden, is wellicht wat kort door de bocht. Met behulp van een donor kunnen twee vrouwen wel degelijk kinderen krijgen. Volgens art. 1:198 in het Burgerlijk Wetboek is het kind van de ene vrouw in een lesbisch huwelijk namelijk ook het kind van de andere vrouw als er sprake is van een anonieme donor. Rehwinkel is dan ook van mening dat dit standpunt wel herzien mag worden.
Dat mag van mij ook wel herzien worden zeg.
  Redactie Sport vrijdag 24 september 2021 @ 11:18:32 #98
109131 crew  sportfreak
pi_201495497
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:12 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Inderdaad! O+
Amalia wordt ook gekoppeld aan een Belgische prins, maar dat vind ik een te klassieke combi. (Overigens geen idee wie de meneer van Alexia is. Wellicht ook wel een prins).

Dit was ook nog in het nieuws door het boek over Amalia:
[..]
Dat mag van mij ook wel herzien worden zeg.
Dat gaat een probleem worden :o

https://nl.wikipedia.org/(...)_in_Belgi%C3%AB#2014
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:37:54 #99
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201495786
Ik geloof er niet zoveel van dat er iets tussen Amalia en Gabriël zou spelen, het zijn vooral de bladen die verslag doen van het feit dat hij nooit met een NL prinses mag trouwen, niet dat er werkelijk iets zou spelen.
Dat laatste wordt alleen in de Argentijnse media gesuggereerd (en door NL media weer overgenomen), maar is volgens mij weer gebaseerd op die "Met deze prins mag Amalia nooit trouwen" verhalen.

Overigens kan hij gewoon afstand doen van zijn recht op troonopvolging lijkt mij, als het echt echt echte liefde is, hij is immers geen kroonprins en verspeelt niet werkelijk zijn positie.

Dit zit volgens mij meer in de categorie "WA en Victoria van Zweden" en de potentiële problemen die dat met zich mee zou brengen, maar volgens mij heeft er tussen hen nooit iets gespeeld, ongeacht hoe vaak de suggestie in de bladen gewekt werd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201496161
Die regel dat Amalia niet zou mogen trouwen met een Belgische prins is allang herzien, zover ik weet.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')