Jaquote:
Dat is niet best.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 07:39 schreef jorienvdherik het volgende:
Schandalig , Jaren geen FM meer gespeeld, maar met de nieuwe selectie van Barcelona ben ik gewoon 3e geëindigd, Terwijl Lewa er nog 30 heeft gemaakt.
Nou die paar weekjes zijn een paar maandjes geworden, maar ik ben er weer jongens en meiden. FM21 staat weer op mijn computer en ik ben nu de facepacks en logo's aan het installeren. Mijn oude save staat ergens in de cloud en ik hoop dat die nog werkt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:39 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Ik zit momenteel al een paar weken de wereld over te nemen op Civilization VI, over een paar weekjes ben ik wel weer terug bij FM. Tot die tijd lees ik graag je verhalen haha.
Ik ben inmiddels in 2026/2027, met Petrovac. Een kleinere club in Montenegro. Na mijn vertrek bij Dinamo Zagreb zat men hier erg omhoog om niet te degraderen. Ik heb ze naar de 3de plek geloodst, en we hebben Europees voetbal gehaald. We mogen volgende week tegen VVV.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:37 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Nou die paar weekjes zijn een paar maandjes geworden, maar ik ben er weer jongens en meiden. FM21 staat weer op mijn computer en ik ben nu de facepacks en logo's aan het installeren. Mijn oude save staat ergens in de cloud en ik hoop dat die nog werkt.
Hoe gaat het bij jullie? Welke club en versie spelen jullie? Welk jaar ben je nu?
Ik zit nu in het seizoen 2029/2030 met Nottingham Forest. Ben deze save werkloos begonnen en via Vorwarts Steyr en Elgin City bij Nottingham terechtgekomen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:37 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Nou die paar weekjes zijn een paar maandjes geworden, maar ik ben er weer jongens en meiden. FM21 staat weer op mijn computer en ik ben nu de facepacks en logo's aan het installeren. Mijn oude save staat ergens in de cloud en ik hoop dat die nog werkt.
Hoe gaat het bij jullie? Welke club en versie spelen jullie? Welk jaar ben je nu?
Toffe club! Lijkt wel een beetje op mijn save, zo snel al naar Engeland. Succes in de EL!quote:Op woensdag 10 augustus 2022 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit nu in het seizoen 2029/2030 met Nottingham Forest. Ben deze save werkloos begonnen en via Vorwarts Steyr en Elgin City bij Nottingham terechtgekomen.
Vorig seizoen was eerste seizoen na promotie naar de Premier League en door een goede serie aan het einde van de competitie en wat uitslagen van andere teams die boven ons stonden, eindigden we verrassend als 5e en dus spelen we dit seizoen in de Europa League.
Sportclub Enschedeeeeee, FM14, zit in seizoen 2016/17, maar heb echt nog maar heel sporadisch gespeeld de laatste tijd. 3x op rij kampioen in de NLse voetbalpyramide van vijf niveaus en mag nu voor het eerst middenmoot eindigen ipv bovenaanquote:Op woensdag 10 augustus 2022 17:37 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Heb je de club weer veel te sterk gemaakt voor de competitie waar je in speelt?quote:Op woensdag 10 augustus 2022 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sportclub Enschedeeeeee, FM14, zit in seizoen 2016/17, maar heb echt nog maar heel sporadisch gespeeld de laatste tijd. 3x op rij kampioen in de NLse voetbalpyramide van vijf niveaus en mag nu voor het eerst middenmoot eindigen ipv bovenaan
Het duurde wel even voordat mijn carrière op gang kwam hoor. Tegen eind van het eerste seizoen aangesteld bij Steyr om ze in de 2. Bundesliga te houden. De achterstand op de veilige plekken bleek op dat moment echter al te groot, waardoor het een onmogelijke opgave bleek.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 22:45 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Toffe club! Lijkt wel een beetje op mijn save, zo snel al naar Engeland. Succes in de EL!
Heb de club sterker moeten maken om mee te kunnen draaien. NLse clubs zijn in deze databass teringrijk, iig de clubs op de eerste vijf niveaus, en aangezien de SC op het zesde of zevende niveau uitkwam...quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:42 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Heb je de club weer veel te sterk gemaakt voor de competitie waar je in speelt?
Ik moest mezelf net echt ervan weerhouden om niet even snel OpenRCT2 te downloaden hahaha. KKD teams zijn wel altijd leuk om mee te spelen!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 10:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb al een tijd niet meer gespeeld (heb sowieso FM22 niet), maar de game waar ik mee bezig was, was met Almere City. In het eerste seizoen Keuken Kampioen geworden en in het tweede seizoen probleemloos gehandhaafd en ergens in de middenmoot geëindigd. Was bezig met behoorlijk doorselecteren en de selectie verbreden, had nooit verwacht in het eerste seizoen direct kampioen te worden want de selectie kwam flink te kort in zowel kwaliteit als de breedte. Tel daarbij op dat in de KKD m'n halve basis gehuurd was. Dus heb een hele rij spelers gehaald voor de Eredivisie, waarvan er een aantal niet helemaal voldeden. Ook zijn er nog wat oorspronkelijke Almere City-spelers die er ook nog even uit moeten.
Misschien binnenkort maar weer eens aanslingeren, al ben ik momenteel nogal verslaafd aan OpenRCT2
Mijn eerste job als manager was in Denemarken, met een club die laatste stond, het doel was: niet degraderen. Alleen kwam ik er aan het einde van het seizoen achter dat de laatste 4 van de 16 degradeerden, dus ik had niet echt een kans. De competitie daaronder bestond niet in mijn game, dus ik werd er direct uit geknikkerd. Daarna voornamelijk goede resultaten gehaald, maar toch is elke keer als ik ergens solliciteer de eerste vraag: waarom ben je gedegradeerd en heb je toen ontslag genomen???quote:Op donderdag 11 augustus 2022 21:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het duurde wel even voordat mijn carrière op gang kwam hoor. Tegen eind van het eerste seizoen aangesteld bij Steyr om ze in de 2. Bundesliga te houden. De achterstand op de veilige plekken bleek op dat moment echter al te groot, waardoor het een onmogelijke opgave bleek.
Daarna heeft het een jaar geduurd voordat Elgin me een contract aanbood. Ik stond eigenlijk al op het punt om een nieuwe save te starten. Met Elgin 3 promoties achter elkaar naar de Schotse Premier League, maar dat ging denk ik iets te hard, want in de SPL waren we kansloos.
Toen kwamen Cercle Brugge en Nottingham voorbij met een aanbod. Heb nog een tijdje een 2e save gemaakt met Cercle, maar die boeide me minder, dus uiteindelijk verder gegaan met Nottingham. De doelstellingen van het bestuur in de EL gaan we wel waarmaken. Zitten in de "makkelijkste" groep, met Rapid Wien, PSV en Bodo/Glimmt. We hebben nu al gewonnen van Rapid en PSV en we zijn het uiteraard aan onze stand verplicht om de volgende wedstrijd van Bodo te winnen.
Heb je die database gedownload of zelf in elkaar geknutseld? Ik zit soms te dagdromen over een database met 4 of 5 competities in Nederland, en waar elke profclub sowieso een Jong team in een competitie heeft. Want de clubs die een jong team in de KKD hebben vind ik zelf altijd het leukst om te managen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 09:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb de club sterker moeten maken om mee te kunnen draaien. NLse clubs zijn in deze databass teringrijk, iig de clubs op de eerste vijf niveaus, en aangezien de SC op het zesde of zevende niveau uitkwam...Elke club heeft ook automatisch een populariteitsboost gekregen. Zeg dat een FC Oss normaliter gezien een score van 2000/10000 had, dan is het in deze database al 3500. SC Enschede begon met een waarde van 1100 en heb die handmatig aangepast naar 2000 zodat ze keurig dezelfde rep. als alle andere clubs op het vijfde niveau kregen.
Spelers aantrekken gaat ook erg lekker, mede dankzij de financiële boost die elke club krijgt, zelfs op het laagste niveau krijg je 1,25M transferbudgetIk heb meteen een hele zwik kerels aangetrokken, soms wel drie per positie, en ben maar gewoon gaan spelen
Maar toen ik de save maakte had ik de fix ook geinstalleerd, dus hij werkt wel haha.quote:IMPORTANT: The fix for Juventus and Brazilian clubs can only take effect with a new save because dbc files affect the saved game when it's first created.
Wel zuur..quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gedownload, en toen ik dat verhaaltje typte meende ik ineens te weten waarom het jaren geleden fout ging met het inladen van de eredivisie, de eerste keer dat ik met Telvanni speelde en ergens in seizoen 2028/29 zat: ik was competities aan het toevoegen en verwijderen en heb zéér waarschijnlijk de eredivisie èn JL uit het overzicht gegooid, dus vandaar
Ja, die vraag krijg ik ook elke keer. Ik mis dan de optie "mijn voorganger had het al verknald en er was te weinig tijd om het tij te keren" of zo. Maar bij gebrek daaraan zeg ik dan altijd maar dat het een incident was en dat het mij niet meer zal gebeuren.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:19 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Mijn eerste job als manager was in Denemarken, met een club die laatste stond, het doel was: niet degraderen. Alleen kwam ik er aan het einde van het seizoen achter dat de laatste 4 van de 16 degradeerden, dus ik had niet echt een kans. De competitie daaronder bestond niet in mijn game, dus ik werd er direct uit geknikkerd. Daarna voornamelijk goede resultaten gehaald, maar toch is elke keer als ik ergens solliciteer de eerste vraag: waarom ben je gedegradeerd en heb je toen ontslag genomen???
Ja, ik vind het ook wel jammer dat ik in deze save geen bondscoach van Nederland kan worden. De fix daarvoor werkt ook alleen met nieuwe saves.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:22 schreef zzzzud het volgende:
Ik loot net Zebre in de kwartfinale van de CL, dat betekent dat ik nog even de real name fix moet installeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |