Ik had hem gisteren ook even op de Xbox geprobeerd, maar dat is niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 14 november 2022 09:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
FM23 Console Edition zit ook in de Xbox Gamepass en zodoende het maar een kans gegeven. Qua gameplay werkt het eigenlijk verrassend goed. Ik kan alleen moeilijk afscheid nemen van mijn FM21 save op de laptop en de laptop is meer beschikbaar dan de Xbox dus tot nu toe meer FM21 gespeeld.
quote:Op maandag 14 november 2022 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hierom hou ik van LLM
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 december 2022 15:06 schreef aTypisch het volgende:
lol
ik ben in fm23 met willem 2 begonnen, kort na promotie kreeg ik het heugelijke nieuws: er komt een nieuw stadion aan
vernoemd naar een echt icoon
[ afbeelding ]
Slaat nooit ergens op iddquote:Op donderdag 22 december 2022 19:01 schreef zzzzud het volgende:
Ik snap niet hoe je tweede rechtsback die toch best veel minuten maakt op de dag van de CL finale kan gaan zeiken over z'n minuten
Of spelers die geblesseerd raken na een gesprekje over speeltijd om daarna tot de conclusie te komen dat je valse beloftes hebt gemaakt.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Slaat nooit ergens op iddNet als spelers die om speeltijd zeuren wanneer het seizoen net voorbij is, en een week later verkocht willen worden omdat ik me niet aan mijn belofte heb gehouden
Dit heb ik wel eens andersom gehad. Wisselspeler komt klagen over te weinig speelminuten, ik zeg dat de basisspeler die voor hem zit goed in vorm is, hij vindt het prima. Paar dagen later raakt die basisspeler geblesseerd, dus de eerstvolgende wedstrijd stond deze wisselspeler in de basis aangezien het nou eenmaal de eerste back-up was en kwalitatief het niet veel scheelde. Vervolgens echt minstens 12 andere spelers over de zeik dat ik te makkelijk om te praten ben en te zwak in m'n schoenen zou staan.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:38 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Of spelers die geblesseerd raken na een gesprekje over speeltijd om daarna tot de conclusie te komen dat je valse beloftes hebt gemaakt.
Ghehe ja die heb ik ook wel eens gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2022 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit heb ik wel eens andersom gehad. Wisselspeler komt klagen over te weinig speelminuten, ik zeg dat de basisspeler die voor hem zit goed in vorm is, hij vindt het prima. Paar dagen later raakt die basisspeler geblesseerd, dus de eerstvolgende wedstrijd stond deze wisselspeler in de basis aangezien het nou eenmaal de eerste back-up was en kwalitatief het niet veel scheelde. Vervolgens echt minstens 12 andere spelers over de zeik dat ik te makkelijk om te praten ben en te zwak in m'n schoenen zou staan.
quote:Op vrijdag 30 december 2022 20:53 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Ghehe ja die heb ik ook wel eens gehad.
Pre-season alles gewonnen van Bundesliga clubs, de eerste pot in 2. Bundesliga gewonnen en ik zat al te dromen over promotie, totdat dit gebeurde:
[ afbeelding ]
Maar de winter staat voor de deur en Leverkusen schijnt gratis talentjes bij mij te willen stallen, dus misschien kan ik nog wat van de tweede seizoenshelft maken.
Welke prijzen heb je tot nu toe gewonnen met welke teams? En welke versie speel je?quote:Op zaterdag 31 december 2022 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winter 2029, na de AFCON zijn banen vrijgekomen.
Marokko, Algerije, Angola en Senegal zoeken een nieuwe bondscoach.
Denk dat alleen met Angola niks te bereiken is. Te weinig fatsoenlijke spelers voor een selectie.
Ga denk ik reageren op de andere 3. Vooral Marokko heeft veel spelers met 2 nationaliteiten (Nederland, België, Frankrijk) waardoor er wel wat mogelijk is.
Ik speel FM22. In deze save heb ik met Frankrijk de Nations League, WK en het EK gewonnen.quote:Op maandag 2 januari 2023 13:24 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Welke prijzen heb je tot nu toe gewonnen met welke teams? En welke versie speel je?
Als coach van Sheffield heb ik ooit een rechtsbuiten en een verdediger naar de club gehaald. De rechtsbuiten heeft toen nog veel gespeeld tot ik een betere spelers kreeg. De verdediger is eigenlijk zijn hele carrière verhuurd geweest maar heeft zich mooi doorontwikkeld als LCV. Nu ben ik al een paar jaar geen coach meer bij Sheffield en heb ik ze zojuist transfervrij naar Bologna gehaald, echt leuk om zulke gasten later weer tegen te komen. Ik heb ook een CM gekocht die ik als trainer van Preussen Munster tegenkwam in de 3. Liga bij Rot-Weiss Essen.
Voor het eerst dat ik zo'n lange save speel, de wereld leeft meer ondanks dat bijna alle spelers regens zijn. Maar dan heb je wel weer Luuk de Jong, Daley Blind en Delle Alli en Dusan Tadic als coaches. En Anthony Lurling heeft als assistent bij Sheffield de cup met de grote oren mogen optillen.
Enige minpunt is dat Guardiola de afgelopen 10 jaar alleen maar de allerbeste clubs heeft gemanaged en de prijzen aaneen heeft geregen, het wordt nog een hele klus om hem in te halen in de hall of fame.
Mooie save zeg, nice! Welke club was je in Kroatië?quote:Op maandag 2 januari 2023 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik speel FM22. In deze save heb ik met Frankrijk de Nations League, WK en het EK gewonnen.
Met Ajax JCS, Eredivisie en de beker.
In andere saves ook in Kroatië alles gewonnen, de Conference League en de Europa League gewonnen. Met Nieuw-Zeeland daar alles gewonnen.
Dinamo. Was goede manier om het nieuwe spel te leren. Weinig tegenstand in de competitie, en weinig verwachtingen in Europa.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 15:50 schreef zzzzud het volgende:
[..]
Mooie save zeg, nice! Welke club was je in Kroatië?
Pace, acceleration, agility, dribbel en off the ball doen het bij mij vaak ook beter dan finishing.quote:Op woensdag 4 januari 2023 08:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dinamo. Was goede manier om het nieuwe spel te leren. Weinig tegenstand in de competitie, en weinig verwachtingen in Europa.
Maar net ook met Ajax de eerste CL gewonnen. Was al een paar keer dichtbij, maar iedere keer verloren van de uiteindelijke winnaar (Liverpool, PSG 2x en City). Nu van City gewonnen met 1-0 na PSG in de halve finale te hebben uitgeschakeld (3-1 in Parijs, 3-0 in Amsterdam, dus nipt).
Mijn succes is vooral te danken aan mijn voorste 4 spelers, 4 regens.
Brandon Salomone was mijn reserve spits en mocht eigenlijk vertrekken, maar kreeg een kans in de eerste wedstrijden van het seizoen toen eerste spits van Ooijen geblesseerd was. Hij heeft het hele seizoen 1 op 1 gelopen, en maakte de winnende in de CL-finale. Chapeau. Debuut in het nationale team van Argentinië erbij, lekker man. Is van 2 sterren naar 4 gegaan in een jaar.
Van Ooijen moeten schuiven, want kan op meerdere posities, maar nog 20x gescoord in 32 potten.
Cortez de rechtsbuiten 40 wedstrijden met 25 assists en 23 goals.
En tot slot Voigt de linksbuiten. 25 wedstrijden in de Eredivisie, met 34 goals. Met een finishing rating van 8
44 uit 41 in totaal voor hem.
Kijk dit zijn leuke saves. Ik was met Wrexham begonnen, maar dat is echt te makkelijk. Derde seizoen en dan sta je gewoon bovenaan in de League One.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:20 schreef aTypisch het volgende:
Ik ben met FC Andorra begonnen, en dit gaat een mooie save worden. In het begin van het seizoen verloor ik bijna alles, maar nu met een 352 blijf ik uit de degradatiezone in de tweede divisie van Spanje.
Hoop volgend jaar richting top 10 te gaan, of misschien al wat hoger. Afhankelijk van wat er transfervrij te halen is en wat er vertrekt.
Er komt ineens een golden boy binnengelopen die deze save leuk gaat maken. Hij heeft een potje als invaller gespeeld (als box to box middenvelder, 1 assist) en een in de spits als deep lying forward. In die laatste wedstrijd scoorde hij een keer (ik liet hem de penalty bij 2-1 voorsprong nemen) en ook een assist,
Dit wordt een groteWel het enige talent van de eerste regens voor Andorra.
[ afbeelding ]
Ja Wrexham is wel leuk als je gewoon op je gemak een team wil bouwen en relatief snel naar de top wil stromen. Als je het spel al kent wordt het pas uitdagender als je de top van de PL wil verslaan.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kijk dit zijn leuke saves. Ik was met Wrexham begonnen, maar dat is echt te makkelijk. Derde seizoen en dan sta je gewoon bovenaan in de League One.
Volgende save gaat ik denk ik joeuneyman doen. Heb ik nog nooit gedaan.
Mooie aanraders! En mooie save.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja Wrexham is wel leuk als je gewoon op je gemak een team wil bouwen en relatief snel naar de top wil stromen. Als je het spel al kent wordt het pas uitdagender als je de top van de PL wil verslaan.
Tip: Oriental Dragon in Portugal. Zoals de naam al doet vermoeden wil de club graag dat je Chinese spelers haalt.
Een andere leuke is Altinordu, te vergelijken met Bilbao qua transferrestricties. Maar in Turkije heb je veel meer keus, ook uit NL e.d. zeker tijdens het bouwen genoeg leuke Turken op te halen die je kent.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:25 schreef aTypisch het volgende:
Seizoen overleefd, ruim boven de degradatiestreep maar nog niet echt uitzicht op promotie denk ik.
Twee spelers genieten interesse van (veel) grotere clubs. Toevallig allebei transfervrij van Barcelona overgenomen in real life al.
Middenvelder Orellana werd boos toen ik biedingen van Villareal afwees, maar wilde nog wel één seizoen blijven minstens.
Mijn sterspeler (en een deel van de selectie) is nu boos. Maar ik wil Mármol het liefst meenemen naar de hoogste competitie, daar kan hij ook prima mee. Als er een absurd bod komt laat ik hem gaan, maar 3 of 4 miljoen vind ik te weinig. Ook hier is Villareal de boosdoener.
Hij speelt een beetje a la Timber in een drie mansverdediging als wide centre back
[ afbeelding ]
edit: jaaa
[ afbeelding ]
Deze Cubaanse ballenvanger voor 500k gehaald, andere opties waren of te duur of wilde niet komen (een paar Spaanse keepers gingen transfervrij liever voor minder bij de concurrentie spelen, bijvoorbeeld)
[ afbeelding ]
Met een positieve kijk kan het een topper zijn, als hij maar niet te veel moet nadenken
Ik heb een buts spelers verkocht voor 50-150k per stuk. Ik moet daar nog minstens in elke linie een speler voor halen eigenlijk
Als bonus heb ik Barcelona als feeder club gekregen van het bestuur (op aanvraag). Daar hoop ik op deadline day nog een paar talenten te scoren voor een seizoen.
einde korte verslag
Nou ja, back to back to back to back to back to back promities en nu ik in de PL sta wil niemand bij me komen voetballen.quote:Op maandag 9 januari 2023 15:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja Wrexham is wel leuk als je gewoon op je gemak een team wil bouwen en relatief snel naar de top wil stromen. Als je het spel al kent wordt het pas uitdagender als je de top van de PL wil verslaan.
Tip: Oriental Dragon in Portugal. Zoals de naam al doet vermoeden wil de club graag dat je Chinese spelers haalt.
Een andere leuke is Altinordu, te vergelijken met Bilbao qua transferrestricties. Maar in Turkije heb je veel meer keus, ook uit NL e.d. zeker tijdens het bouwen genoeg leuke Turken op te halen die je kent.
mooi excuus om wat creatiever te zijnquote:Op maandag 16 januari 2023 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou ja, back to back to back to back to back to back promities en nu ik in de PL sta wil niemand bij me komen voetballen.
quote:Op maandag 16 januari 2023 23:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou ja, back to back to back to back to back to back promities en nu ik in de PL sta wil niemand bij me komen voetballen.
zijn echt genoeg spelers te halen als je de PL hebt gehaaldquote:Op maandag 16 januari 2023 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs geen spelers bij clubs die naar de Championship zijn gedegradeerd? Meestal zijn die wel gretig om op het hoogste niveau verder te kunnen spelen... al zal het wel zo zijn omdat je niet genoeg fame hebt, wat in het echt natuurlijk debiel is als je elk jaar promoveert en als kleine kutclub ineens in de PL balt
Nou ja, alle promoties gingen relatief simpel maar in de Championship waren mijn odds niet goed. Dus is mijn reputatie ook gewoon laag.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zelfs geen spelers bij clubs die naar de Championship zijn gedegradeerd? Meestal zijn die wel gretig om op het hoogste niveau verder te kunnen spelen... al zal het wel zo zijn omdat je niet genoeg fame hebt, wat in het echt natuurlijk debiel is als je elk jaar promoveert en als kleine kutclub ineens in de PL balt
Niet als je maar 25 miljoen krijgt en iedereen verliest op een workpermit hè.quote:Op maandag 16 januari 2023 23:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zijn echt genoeg spelers te halen als je de PL hebt gehaald
ryan reynolds heeft je niet aangenomen om te zeuren over werkvergunningen hequote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet als je maar 25 miljoen krijgt en iedereen verliest op een workpermit hè.
Ryan Reynolds heeft de geldkraan dichtgedraaid.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ryan reynolds heeft je niet aangenomen om te zeuren over werkvergunningen he
ik ben volgens mij met wrexham in een vorige editie tot 2030 ofzo doorgegaanquote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ryan Reynolds heeft de geldkraan dichtgedraaid.
Balkanslagersquote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou ja, alle promoties gingen relatief simpel maar in de Championship waren mijn odds niet goed. Dus is mijn reputatie ook gewoon laag.
Uiteindelijk twee gruwelijke regens gehaald, een Kroatische sloper, een wat nichterig uitziende Duitser, Mcatee, een bejaarde Braziliaan om de balans te bewaren en Concecaio van Ajax. Ik ben benieuwd.
Eerste seizoen PL 15e. Niet onverdienstelijk. Aangezien er nog steeds niemand wil komen, gooi ik mezelf maar louter op goeie regens. Hele sloot op binnenkomen staan, mag je in de PL nog maar 6 spelers onder de 21 halen.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste seizoen PL 15e. Niet onverdienstelijk. Aangezien er nog steeds niemand wil komen, gooi ik mezelf maar louter op goeie regens. Hele sloot op binnenkomen staan, mag je in de PL nog maar 6 spelers onder de 21 halen.
Miljoenen op de bank staan maar alsnog lastig om mensen aan te trekken, ik herken het. Daarom vind ik Engeland wat minder tof om mee te spelen na verloop van tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 00:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet als je maar 25 miljoen krijgt en iedereen verliest op een workpermit hè.
Periodiseren. Dus tijdens een wedstrijd actief ook af en toe wat minder druk zetten met een minder intensieve tactiek. En altijd je 5 wissels gebruikenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:20 schreef Vis1980 het volgende:
Heeft iemand wel eens nagedacht over de manier waarop Arne Slot zijn selectie zo fit krijgt, amper spelers rouleert tijdens weken met 2 wedstrijden en toch aan het einde van de wedstrijd fitter is dan de tegenstander, ondanks de hoge intensiteit en hoog zetten van druk.
Hoe krijg je zoiets gedaan in FM? Mijn spelers zijn helemaal kapot als ze twee wedstrijden met hoge intensiteit spelen per week. Nu kan het zo zijn dat dit misschien niet eens mogelijk is in FM, maar de werkwijze van Slot is zeer opmerkelijk en dat wil ik ook kunnen in FM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |