Winnen is het beste medicijnquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet zeggen, dat 22 een stuk lastiger is dan 20.
Snap nog vrij weinig van het hele training aspect.
Het lijkt ook dat moraal het meest belangrijke is in het spel. Is de moraal goed, kun je van bijna iedereen winnen. Is de moraal slecht, kun je niet scoren tegen Rijnsburg.
Vreemd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat werkte niet (meer). Heb even bij https://sortitoutsi.net/ gekeken en daar opgelost.
Al ben ik momenteel in 2028 met het Turkse Altınordu FK. Inmiddels één keer kampioen geworden
Ja, zeker.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Winnen is het beste medicijn
Wat ook werkt voor het moraal is een of twee spelers in de selectie die je andere spelers op andere gedachtes kunnen brengen. Ik weet niet precies waar dat van af hangt, maar ik heb bijv een keeper (niet per se heel goed of goede reputatie) die na een gesprek er meestal voor zorgt dat een speler niet weg wil of zijn nieuwe rol accepteert.
Vind het sinds een paar edities ook leuk om wat meer oudere spelers in de selectie te nemen. Dat helpt ook met stabiliteit.
En als spelers moeilijk blijven doen moet je ze gewoon van de hand doen, ook als ze 4.5+ sterren potentie hebben maar op hun 17e al zeuren om speeltijd.
Dat is inderdaad mijn grootste ergernis in FMquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Al blijf ik het een jammer iets vinden dat grote clubs altijd een paar euro bieden voor je sterspelers die vervolgens weg willen voor zo goed als niks.
Een matige jeugdspeler van Spurs kost jou 15 miljoen, maar jouw absolute sterspeler is voor hen 5 miljoen waard.
Je kunt je jeugdspelers een precontract laten tekenen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn grootste ergernis in FMAl helemaal wanneer je als NLse club een Turkje van 15 of 16 tussen je regens hebt zitten, 9 van de 10 keer komen de Turkse topclubs binnen een week vragen wat je voor die knul wil hebben, je eist 5 miljoen, ze haken af, ze proberen het nog 10x en dan gaan ze direct naar de speler toe en halen hem voor nop op
edit: bovenstaande scenario overkomt me ALTIJD wanneer ik een nieuwe game met een NLse club begin. Hetzelfde gebeurt natuurlijk ook wanneer je met een laag geklasseerde Engelse club start en een Premier League club spontaan even komt koekeloeren.
Ja weet ik, maar dan gaan ze vaak alsnog weg, heel irritant. Probleem komt ook vooral voor bij semiprofs, en in mindere mate bij de kleinere clubs met een vrij lage reputatie, zoals Telstar, Oss, Dordt, etc.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt je jeugdspelers een precontract laten tekenen.
Ben je er even van af. Maar dat van die Turken zelf nog niet meegemaakt.
Wel beetje als in het echt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dan gaan ze vaak alsnog weg, heel irritant. Probleem komt ook vooral voor bij semiprofs, en in mindere mate bij de kleinere clubs met een vrij lage reputatie, zoals Telstar, Oss, Dordt, etc.
Ik gebruik deze tactieken nu:quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand trouwens een verdedigende tactiek die werkt?
Zodra ik met 3 centraal speel, 2 daarvoor, regent het tegengoals.
https://playgame.tips/foo(...)tional-team-and-morequote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:53 schreef RipCity het volgende:
Net begonnen maar bij mij is 'Holland' (nationale team) greyed out. Alleen maar niet bestaande spelers. Heb detail level op high en meeste andere landen hebben wel gewoon spelers. Hoe kan ik dit fixen? under 20 etc. ook bij NL trouwens.
[ link | afbeelding ]
Hahahah dat weet ik nog wel, dat was ik! Ik zie het bericht nu pas omdat ik een kleine sabbatical had genomen met Football Manager maar nu begint het weer te kriebelen. Hoe is FM22 voor jullie?? De geupdate selecties en kleine tweaks in de gameplay triggeren me toch elk jaar om de nieuwe versie te kopen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ghehe, dat laatste ken ik wel jaBegon met een fietsenwinkel als sponsor, tot een Achterhoeker me er op wees dat die keten alleen in de Achterhoek voorkomt, waarna ik het aanpaste naar een autodealer uit Enschede, en vervolgens een groot merk á la Samsung als sponsor nam, voelt idd toch wat beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |