Hele coole save! Jammer dat die niet meer werkt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:43 schreef PirE het volgende:
Ik krijg mijn FM2012 niet meer aan de praat dus ik denk dat ik na 10 jaar maar een nieuwere versie moet kopen.
End of een era (Ooit begonnen voor een challenge om de CL te winnen met de zes grootste europe steden zonder Champions League winnaar) en toen maar doorgegaan
Paris FC (1x CL)
Lazio Roma (1x CL)
Union Berlin (1x CL)
Panathinaikos (1x CL)
Spartak Moscow (1x CL)
Galatasaray (1x CL)
Paris FC (1x CL met 100% franse paspoorthouders)
Unione Venezia (10x CL)
Union Berlin (0x CL gered van degradatie)
Dinamo Moscow (1x CL)
En het beste van de hele save. AI PSV die 25x op de rij de Eredivisie winnen met daarvoor een streak van 20 titels op rij![]()
. PSV stond wel op mijn lijstje maar ik dacht ik ga die streak niet verneuken omdat de AI er vaak een potje van maakt zodra je vertrekt
.
Helaas net geen deals deze week voor FM2023
ik heb bij Feyenoord ooit met Pelle 50+ goals gehadquote:Op zondag 4 juni 2023 11:53 schreef kloon_bassie het volgende:
Ik speel FM23 en recentelijk weer wat meer. Ik speel met Ajax in seizoen 23/24. En Giminez van Feyenoord scoort er gewoon 43 in dat seizoen! Evenaring van het record van Coen Dillen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de AI zoiets voor elkaar krijgt. Zelf is het me bij oude versies wel eens gelukt.
Helaas voor Feyenoord kwamen ze 1 puntje te kort voor het kampioenschap.
In FM2013 zat een corner glitch in, 60+ goals met Sigþórsson in het netjequote:Op zondag 4 juni 2023 11:53 schreef kloon_bassie het volgende:
Ik speel FM23 en recentelijk weer wat meer. Ik speel met Ajax in seizoen 23/24. En Giminez van Feyenoord scoort er gewoon 43 in dat seizoen! Evenaring van het record van Coen Dillen.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat de AI zoiets voor elkaar krijgt. Zelf is het me bij oude versies wel eens gelukt.
Helaas voor Feyenoord kwamen ze 1 puntje te kort voor het kampioenschap.
Je hebt 2 keuzes:quote:Op woensdag 28 juni 2023 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
Kan iemand mij aub vertellen hoe ik mijn staff kan behouden bij het starten van een nieuwe game?
Ik heb gvd alleen van der Sar tot mijn beschikking
Serieus?!?quote:
Doen ze niet met opzet. Heeft met licenties te maken. Niet alle clubs willen meewerken aan FM.quote:Op woensdag 28 juni 2023 23:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Serieus?!?
WTF, waarom doen ze dit? Ik heb echt geen trek om een hele nieuwe staff tevoorschijn te toveren? Ik ben bezig met de real name fix, maar zijn er geen andere mogelijkheden om de huidige staff te behouden?
Er zijn toch 2 gametypes? Of is dat niet meer? Eentje met alle opties en eentje met minder keuzes.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ik heb FM2023 voor PC, maar is er ergens een guide hoe te beginnen als absolute noob.
De mogelijkheden zijn echt fucking eindeloos het is zo overdonderend
In een verleden wel vaker de wat meer exotische landen gedaan. Maar tegenwoordig heb ik daar steeds minder zin in.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:48 schreef MMUFC het volgende:
Ben inmiddels in een game beland waarbij ik in zoveel mogelijk landen kampioen probeer te worden.
Doormiddel van editor data flink wat landen in kunnen laden(eigenlijk alleen van Noord Amerika ontbreken editor data).
Hierdoor kom je de meest vage competities tegen.
Ik startte bij Nauti in Tuvalu. Tuvalu heeft 2 divisies zonder promotie/degradatie. Dat is logisch want divisie B bestaat alleen uit reserves e.d.
Zo zitten Nauti B, Nauti C en Pukapili(wat de onder 18 van Nauti is) in de B-Division.
Daarnaast heb je met de National Bank of Tuvalu Cup, Independence Cup en de Christmas Cup 3 bekertoernooien waarin totaal 6 bekers verdeeld worden. Bij ieder bekertoernooi heb je namelijk een A-division gedeelte en een B-division gedeelte. Ondanks de 4 bekers die ik totaal gespeeld heb(heb iets meer dan een jaar bij de club gezeten), heb ik slechts 1 van de bekers gewonnen. Kwam nadat in seizoen 1 de reguliere competitie klaar was en won in seizoen 2 de titel.
Na Tuvalu naar Hiegnhène Sport in Nieuw Caledonië. Daar na een heel seizoen achter de feiten aan te lopen op de laatste speeldag kampioen geworden op doelsaldo. Tevens de finale van de CL van Oceanië gehaald, maar verloren van Wellington Olympic(die een seizoen later redelijk verrassend de finale van Rewa uit Fiji verloren).
Is dit dan een normale competitie? Nee natuurlijk niet.. In Nieuw Caledonië eindigde FC Gaïtcha als laatste met 28 punten. Echter hadden ze slechts 6 gelijke spelen, 16 nederlagen en 0 zeges. Maar daar krijg je dus 1 punt extra, dus verlies = 1, gelijk = 2 en winst = 4.
Nieuw Caledonië afgevinkt, op naar Tonga, gelukkig daar geen gekke dingen.... ohja.. toch wel.
De competitie bestaat uit 8 teams die 1x tegen elkaar spelen. En.... de top 8![]()
gaat naar de play-offs om de titel. Je kan dus in principe in het reguliere seizoen(dat van eind oktober tot half december loopt) alles verliezen maar vervolgens door de kwart- halve en finale te winnen kampioen worden. Na 6 van de 7 duels sta ik 3e, wat zou betekenen dat ik tegen de nummer 6 moet in de kwart finale.
In de tussentijd ook bijna een jaar bondscoach van Puerto Rico geweest en nu net overgestapt naar Suriname.
Ik merk zelf dat het toch iedere keer een trucje is wat je doet. Er zit geen echte uitdaging maar misschien nog belangrijker binding in, het is gewoon naar een land gaan, aangenomen worden bij een club waar je nog nooit van gehoord hebt en het interesseert je ook geen zak hoe ze het in het echt doen. En na de titel ga je weg en heb je na 2 weken geen idee meer hoe die club ook alweer heette...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In een verleden wel vaker de wat meer exotische landen gedaan. Maar tegenwoordig heb ik daar steeds minder zin in.
quote:Op maandag 10 juli 2023 23:46 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Er zijn toch 2 gametypes? Of is dat niet meer? Eentje met alle opties en eentje met minder keuzes.
Ik download vaak een tactiek van internet. Verder besteed ik veel uit aan assistenten. Starten met een club met voldoende personeel helpt. En dan af en toe in een onderdeel verdiepen zodat je niet alles ineens hoeft te leren.
Ach, ieder speelt het op zijn manier toch? Er zijn ook mensen die de database editten of alle wonderkids in hun shortlist zetten. Dat doe ik dan weer niet. Ik heb gewoon geen zin om uren bezig te zijn met een tactiek of training. Ik kies wel altijd voor een 433 tactiek, geen gekke onrealistische opstellingen.quote:
Zeker waarquote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:47 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Ach, ieder speelt het op zijn manier toch? Er zijn ook mensen die de database editten of alle wonderkids in hun shortlist zetten. Dat doe ik dan weer niet. Ik heb gewoon geen zin om uren bezig te zijn met een tactiek of training. Ik kies wel altijd voor een 433 tactiek, geen gekke onrealistische opstellingen.
Het mooie aan FM is dat je het allemaal zelf in kan vullen zodat het voor jezelf leuk blijft. Niemand aan wie je verantwoording af hoeft te leggen.
Wel grappig. Heb ook wel zulke dingen geprobeerd, en met enig succes.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:48 schreef MMUFC het volgende:
Ben inmiddels in een game beland waarbij ik in zoveel mogelijk landen kampioen probeer te worden.
Doormiddel van editor data flink wat landen in kunnen laden(eigenlijk alleen van Noord Amerika ontbreken editor data).
Hierdoor kom je de meest vage competities tegen.
Ik startte bij Nauti in Tuvalu. Tuvalu heeft 2 divisies zonder promotie/degradatie. Dat is logisch want divisie B bestaat alleen uit reserves e.d.
Zo zitten Nauti B, Nauti C en Pukapili(wat de onder 18 van Nauti is) in de B-Division.
Daarnaast heb je met de National Bank of Tuvalu Cup, Independence Cup en de Christmas Cup 3 bekertoernooien waarin totaal 6 bekers verdeeld worden. Bij ieder bekertoernooi heb je namelijk een A-division gedeelte en een B-division gedeelte. Ondanks de 4 bekers die ik totaal gespeeld heb(heb iets meer dan een jaar bij de club gezeten), heb ik slechts 1 van de bekers gewonnen. Kwam nadat in seizoen 1 de reguliere competitie klaar was en won in seizoen 2 de titel.
Na Tuvalu naar Hiegnhène Sport in Nieuw Caledonië. Daar na een heel seizoen achter de feiten aan te lopen op de laatste speeldag kampioen geworden op doelsaldo. Tevens de finale van de CL van Oceanië gehaald, maar verloren van Wellington Olympic(die een seizoen later redelijk verrassend de finale van Rewa uit Fiji verloren).
Is dit dan een normale competitie? Nee natuurlijk niet.. In Nieuw Caledonië eindigde FC Gaïtcha als laatste met 28 punten. Echter hadden ze slechts 6 gelijke spelen, 16 nederlagen en 0 zeges. Maar daar krijg je dus 1 punt extra, dus verlies = 1, gelijk = 2 en winst = 4.
Nieuw Caledonië afgevinkt, op naar Tonga, gelukkig daar geen gekke dingen.... ohja.. toch wel.
De competitie bestaat uit 8 teams die 1x tegen elkaar spelen. En.... de top 8![]()
gaat naar de play-offs om de titel. Je kan dus in principe in het reguliere seizoen(dat van eind oktober tot half december loopt) alles verliezen maar vervolgens door de kwart- halve en finale te winnen kampioen worden. Na 6 van de 7 duels sta ik 3e, wat zou betekenen dat ik tegen de nummer 6 moet in de kwart finale.
In de tussentijd ook bijna een jaar bondscoach van Puerto Rico geweest en nu net overgestapt naar Suriname.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |