Ik speel al heel wat jaren FM, maar heb nu de beste save ooit. In 2025 met FC Andorra de CL in

Qua xG (voor zo ver dat wat waard is) hoorde ik rond de 15e plek te eindigen.

![t7uZdba.png]()
Mijn selectie is er niet klaar voor, en ook de club weigerde budget vrij te maken (ondanks injectie van 40 miljoen aan prijzengeld nu).
Ik kan dus nog niets geks doen qua transfers:
![VLTH6n8.png]()
![fqIkJQk.png]()
Spelers willen wel komen, maar ik kan simpelweg de salarissen vaak niet betalen. Komt ook door de La Lia regels. Voor registratie heb ik een limiet van 29 miljoen per jaar. Daar zit ik nog lang niet aan. Maar bijna alle andere clubs mogen veel meer betalen in salarissen.
Mijn selectie hangt nu van huurspelers, een paar eigen goedkope toppers en één eigen jeugdspeler aan elkaar
![TOVqs99.png]()
Het wonderkind uit Andorra, Espino, begon als invalspits in de tweede divisie. Maar hij is nu een balveroveraar op het middenveld. Normaal gesproken blijft hij ook een beetje uit de spotlight zo, en het is stiekem ook een goede plek voor hem. Bij Andorra speelt hij als nummer 10.
Hij is dit seizoen reserve aanvoerder en ik geef hem leiderschapstraining. En elke keer een nieuw dik contract met een 150+ miljoen afkoopsom.

![kdzBART.png]()
Aanrader is onderstaande spits. Ik weet niet waarom, maar ik kon hem voor iets meer dan 5 miljoen oppikken in zijn geboorteland. Door deze transfer kan ik nu met een complete forward voorin spelen.
![lWacPhA.png]()
Deze god loopt overal en nergens. Een van de grotere investeringen voordat het geld binnen kwam stromen.
![sax5pqc.png]()
De rest van de selectie is opgevuld met middelmatige spelers, maar die wel gewoon degelijke stats hebben.
Orellana is weer terug bijvoorbeeld. Nu als invalmiddenvelder, dat wel.

![vtHGtu1.png]()
De topjeugd wil niet komen. Dus ik moet scouten bij kleine clubs, en soms zitten daar hele goedkope pareltjes tussen
Voor 6k overgenomen. Heeft ook al een Spaans paspoort

![Lo1TTou.png]()
Onderstaande Canadees zat ook in de lagere regionen van het Spaanse voetbal. Door gebrek aan budget heb ik daar zo'n beetje alles gescout.

![lpMPBNm.png]()
Er zit al veel geld in de jeugdfaciliteiten. Maar buiten Espino is er geen echte topper uitgekomen voorlopig. Dit soort spelers geef ik soms wat speeltijd om ze daarna te verhuren:
![Exy76T9.png]()
Oh en ik heb dus CL gehaald met fucking Jacob Rasmussen (die van Vitesse en Feyenoord) als aanvoerder achterin.

![IrzJRGo.png]()
zijn vervanger is ietsje beter, maar de rest naast hem niet veel
![kYTE04Y.png]()
voor het beeld, mijn spitsen vorig seizoen:
![3anzdrQ.png]()
en
![w8B7JPw.png]()
De elftallen van Andorra beginnen langzaam vol te stromen met spelers. Onder 18 heeft nog geen enkele speler geselecteerd, onder 19 begint nu op te vullen met 15-16 jarige.
Speler als Rasmussen en nu Gudelj (

) haal ik er bij als ze betere mentale stats hebben dan wat ik voor de rest heb lopen.
[ Bericht 1% gewijzigd door aTypisch op 28-03-2023 18:03:30 ]