abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201209041
lieve medemens. ik ben een flink gebouwde man van 33 met een liefde voor dieren. sinds ik in mijn nieuwe appartement woon heb ik sinds 2 jaar te maken met een buurvrouw die van ongeveer dezelfde leeftijd is. sinds zij hier woont doet ze dingen als bewust achter me aanlopen tegen me praten of mijn hond naar haar toe roepen. ik heb haar langere tijd genegeerd tot zij GOEDEMIDDAG brulde vanaf boven de galerij waar zij woont. ik ben erg rustig gebleven en aangegeven dat het haar misschien om aandacht te doen was waarop deze jongedame een rood hoofd kreeg en geirriteerd raakte ik het nut er verder niet meer in zag en weer naar binnen ben gelopen. jongedame blijft echter doorgaan met bv staren en kijkt weg als zij ziet dat ik terugkijk ik merk dat ik bekeken word en kijk. ook heb ik eens gemerkt dat zij een foto oid met haar mobieltje maakte toen ik zonder t-shirt voor mijn huis liep. eerlijk moet ik bekennen dat het andere geslacht voor mij erg moeilijk is omdat ik op erg jonge leeftijd mijn eerste vriendin ben verloren en sindsdien alle vrouwelijke aandacht onbewust afstoot maar me hier bewuster van word. ik heb enkel 1 vraag.. wat zou ze willen? ik wil haar duidelijk maken dat ik tijd nodig heb en ze mij voorzichtig moet benaderen!
pi_201209502
Ik gok dat ze meer contact met je wilt, vriendschappelijk en wellicht zelfs romantisch. Maar dat ze geen flauw benul heeft hoe ze dat moet aanpakken zonder als een creep over te komen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_201209587
lijkt mij een redelijk normale manier van met elkaar omgaan dit. je moet je misschien iets minder aanstellen en gewoon een praatje maken
pi_201209808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 15:18 schreef probeer het volgende:
Ik gok dat ze meer contact met je wilt, vriendschappelijk en wellicht zelfs romantisch. Maar dat ze geen flauw benul heeft hoe ze dat moet aanpakken zonder als een creep over te komen.
Ik vind het ongevraagd een foto nemen van TS toch wel wat verder gaan dan sociale onhandigheid. Klinkt niet alsof deze mevrouw besef heeft van grenzen en dat lijkt me zelfs voor vriendschappelijk contact geen goed idee.
pi_201209828
Ze wil haar pink in de navel van je dikke buik steken, alle signalen aanwezig!
pi_201209832
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:44 schreef gamerjason het volgende:
ik wil haar duidelijk maken dat ik tijd nodig heb en ze mij voorzichtig moet benaderen!
Dit tegen haar zeggen. Op de manier waarop het je het hier neerzet.
Google is your friend, abuse your friends
  Spellchecker zaterdag 4 september 2021 @ 15:35:14 #7
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201209893
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 15:21 schreef Jahr00n het volgende:
lijkt mij een redelijk normale manier van met elkaar omgaan dit. je moet je misschien iets minder aanstellen en gewoon een praatje maken
Van haar kant zeer overdreven.
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:43:23 #8
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201210067
Flink gebouwd? Ben je dan een fitboy of een fatboy?
  zaterdag 4 september 2021 @ 15:55:42 #9
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_201210302
Cock, met c o c k.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_201210310
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 15:30 schreef 01100101 het volgende:

[..]
Ik vind het ongevraagd een foto nemen van TS toch wel wat verder gaan dan sociale onhandigheid. Klinkt niet alsof deze mevrouw besef heeft van grenzen en dat lijkt me zelfs voor vriendschappelijk contact geen goed idee.
Ik ook, vandaar het woord creep.

En dat is aan TS, of ie daar behoefte aan heeft. 't zou mijn voorkeur ook niet hebben nee.
"Pools are perfect for holding water"
pi_201210363
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 15:56 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik ook, vandaar het woord creep.

En dat is aan TS, of ie daar behoefte aan heeft. 't zou mijn voorkeur ook niet hebben nee.
Duidelijk, ik had het idd anders opgevat. :P
pi_201210620
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 15:21 schreef Jahr00n het volgende:
lijkt mij een redelijk normale manier van met elkaar omgaan dit. je moet je misschien iets minder aanstellen en gewoon een praatje maken
Een foto van iemand maken die met een ontbloot bovenlijf door huis loopt vindt jij normaal?


Iets zegt me dat dit een troll is trouwens.
  zaterdag 4 september 2021 @ 16:17:42 #13
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201210720
Jij bent moeilijk voor het andere geslacht maar goedemiddag terug groeten weiger je. Je bent wel een beetje een hork he
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 4 september 2021 @ 17:30:49 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201212053
Zij praat tegen je en jij negeert haar.

Hoe zou ze je voorzichtig moeten benaderen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201212107
Mensenschuw
Vakman pur sang
  zaterdag 4 september 2021 @ 17:41:30 #16
189961 ex
aperture science
pi_201212241
Klinkt wel een beetje als een stalker. Als iemand je bewust negeert en je gaat toch door met iemand zo lastig vallen is dat vrij fout. Gewoon iemand z'n grenzen respecteren lijkt me maar goed.
The cake is a lie!
  zaterdag 4 september 2021 @ 18:02:33 #17
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_201212508
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 16:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Een foto van iemand maken die met een ontbloot bovenlijf door huis loopt vindt jij normaal?

Voor zijn huis, niet door zijn huis. TS zit dus aan de straat met z'n blote bast. Niet janken over aandacht dan.
pi_201213083
Zie je deze dame zelf zitten voor meer contact dan dit? Dat lijkt me de belangrijkste vraag.
Maar het kan ook zijn dat ze een soort vlog/fotoserie maakt over de mannen die ze ontmoet en dat ze jou provoceert en achtervolgt om je daarvoor stiekem te gebruiken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_201213838
Gewoon neuken _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_201213895
Dit topic uitprinten en aan haar geven.

Nee maar dit is niet normaal gedrag. Vraag haar gewoon als ze je weer lastig valt wat haar probleem met jou is. Foto's maken van mensen en schreeuwen is niet normaal.
Twiddel
pi_201214351
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 14:44 schreef gamerjason het volgende:
lieve medemens. ik ben een flink gebouwde man van 33 met een liefde voor dieren. sinds ik in mijn nieuwe appartement woon heb ik sinds 2 jaar te maken met een buurvrouw die van ongeveer dezelfde leeftijd is. sinds zij hier woont doet ze dingen als bewust achter me aanlopen tegen me praten of mijn hond naar haar toe roepen. ik heb haar langere tijd genegeerd tot zij GOEDEMIDDAG brulde vanaf boven de galerij waar zij woont. ik ben erg rustig gebleven en aangegeven dat het haar misschien om aandacht te doen was waarop deze jongedame een rood hoofd kreeg en geirriteerd raakte ik het nut er verder niet meer in zag en weer naar binnen ben gelopen. jongedame blijft echter doorgaan met bv staren en kijkt weg als zij ziet dat ik terugkijk ik merk dat ik bekeken word en kijk. ook heb ik eens gemerkt dat zij een foto oid met haar mobieltje maakte toen ik zonder t-shirt voor mijn huis liep. eerlijk moet ik bekennen dat het andere geslacht voor mij erg moeilijk is omdat ik op erg jonge leeftijd mijn eerste vriendin ben verloren en sindsdien alle vrouwelijke aandacht onbewust afstoot maar me hier bewuster van word. ik heb enkel 1 vraag.. wat zou ze willen? ik wil haar duidelijk maken dat ik tijd nodig heb en ze mij voorzichtig moet benaderen!
_O-
Is het een type begeleid wonen dame?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201234908
TS ik zou gewoon een normaal gesprek met haar beginnen. Daarna kun je altijd nog kijken of jullie samen iets van vriendschap of zelfs liefde voor elkaar kunnen zijn. Nu houden jullie elkaar gevangen in best wel zielig gedrag. Dat leidt sowieso nergens toe.
  zondag 5 september 2021 @ 23:36:51 #23
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_201235034
quote:
ik heb haar langere tijd genegeerd tot zij GOEDEMIDDAG brulde vanaf boven de galerij waar zij woont. ik ben erg rustig gebleven en aangegeven dat het haar misschien om aandacht te doen was waarop deze jongedame een rood hoofd kreeg en geirriteerd raakte ik het nut er verder niet meer in zag en weer naar binnen ben gelopen
Wat moet ik me hierbij voorstellen?

"Goedemiddag buurman"
"Wattuh? MOT JE AANDACHT OFZOW?"

Zoiets?
Weet je zeker dat het aan de buurvrouw ligt en niet aan hoe jij redelijk normaal sociaal gedrag van een ander wellicht verkeerd interpreteert?

Loopt ze daadwerkelijk achter je aan of woon je wellicht in een zo'n gallerijflat waar mensen simpelweg geen andere keus hebben dezelfde weg te volgen wanneer ze ook naar buiten willen?
Krekker is de bom!
pi_201236373
Wat wil ze van je? Waarom vraag je het niet normaal. Ook vrouwen zijn mensen, die kunnen praten!

Als ik je startpost lees, zie ik dat JIJ het afstotende bent, dit door je verleden. Helaas neem je je verleden mee en projecteer je dit op anderen (lees vrouwen). Lijkt mij dus zaak dat je daar aan gaat werken en zeker als je met de vraag zit waarom je boven buurvrouw contact zoekt, zal je het antwoord niet hier of bij jezelf vinden maar wel bij je boven buurvrouw.

Ps. Wees eens wat liever voor de medemens. Mensen hebben nou eenmaal interesse in anderen, zowel manlijk als vrouwlijk! :)

Sterkte en succes
Just say hi!
pi_201236539
Erg vervelend wat er met je vriendin is gebeurd, dat kan zij niet weten natuurlijk al is haar gedrag zeker voor een vrouw erg merkwaardig te noemen, ik zou toch het gesprek met haar aan gaan en haar uitleggen hoe je er voor staat, dat kweekt misschien begrip en dat kan er alsnog op een normale manier op termijn iets ontstaan tenminste als je haar ook ziet zitten
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')