Dat rode lampje op het stuur zie je wel hoor, ook als je op de weg let.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Als hij iemand aan het inhalen is met 300km/h hoop ik dat zijn ogen ergens anders zijn dan in het stuur
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:44 schreef Zwoerd het volgende:
Als hij wel een straf krijgt zou dat wel een mooi filmpje zijn: de fans juichen om de pech van Lewis, terwijl Max op dat moment een actie doet die hem 3 plaatsen gridstraf oplevert
Zeker waar. Soort van karmaquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:44 schreef Zwoerd het volgende:
Als hij wel een straf krijgt zou dat wel een mooi filmpje zijn: de fans juichen om de pech van Lewis, terwijl Max op dat moment een actie doet die hem 3 plaatsen gridstraf oplevert
"ik zag het niet" is geen geldige redenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Als hij iemand aan het inhalen is met 300km/h hoop ik dat zijn ogen ergens anders zijn dan in het stuur
Grijs gebied hoor, je hebt de data nodig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:42 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Precies. Maar al die max fans zien dat niet. Ik bekijk het liever objectief.
Go Max, maak er iets van vanaf plek 6 tot en met 8 startpositie. Als iemand het kan, ben jij het.
Domme, hele domme fout is dit van Max
Laat dat het werk zijn van een f1 coureur. Kostbare fout.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat rode lampje op het stuur zie je wel hoor, ook als je op de weg let.
Maar dan nog gaat het om miliseconden waarin je moet reageren.
Weet vrijwel zeker van niet. Lijkt mij ook een extreem gevaarlijk concept. Zit je in een snelle doordraaier gaat je auto ineens in de snelheidsbeperker.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:43 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Als er een virtual safetycar geactiveerd wordt, dan worden de auto's toch automatisch in snelheid beperkt?
Waarom is dat bij een rode vlag niet hetzelfde?
Dat zal de FIA zo beslissen. Jij niet gelukkig.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:47 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Laat dat het werk zijn van een f1 coureur. Kostbare fout.
Nee dat kan niet. Op de snelweg kijkt iedereen ook gewoon op zijn telefoon dan.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat iemand die mid-overtake is, op een langzaam rijdende auto, de weg in de gaten aan het houden is ipv constant naar lampjes op zijn stuur aan het turen is?
quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:48 schreef Schnitzels het volgende:
Dat signaal op het stuur is toch niet leidend? Gaat toch enkel om de borden langs de baan.
Doe even normaal gek, dit gaat niet bestraft worden.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:51 schreef Johannes788 het volgende:
En dat in het weekend waarin Hamilton bijna geen tracktime heeft gehad.
Tsja. Hamilton gaat dus weer uitlopen in de wk titel stand.
Dan zal het wel zo zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:53 schreef Rianne84 het volgende:
Op Reddit zeggen ze ook geen straf...
Je ziet wel wanneer hij op rood gaat, dat is nog geen halve seconde.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:54 schreef opreis het volgende:
https://streamable.com/4ejhtz
Vanuit Stroll. Helaas niet genoeg pixels
Dat gaat niet automatisch hè, dat moet de coureur zelf doenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Hey een goede vraag:
Als er een virtual safetycar geactiveerd wordt, dan worden de auto's automatisch in snelheid beperkt?
Waarom is dat bij een rode vlag niet hetzelfde?
Beetje les 1 als je het circuit op gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat gaat niet automatisch hè, dat moet de coureur zelf doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |