Link naar Volkskrant werkt hier prima ondanks dat ik geen abo heb, en naar Fok Forum werkt ook prima. Ligt dus helemaal aan jouw gare pc/mobiel/tablet/satellietquote:Op zaterdag 4 september 2021 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
Link naar Volkskrant bericht kun je alleen zien als je abo hebt..... Link naar Fok Forum werkt bij mij ook niet.
je kan toch niet dat hele artikel lezen??quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Link naar Volkskrant werkt hier prima ondanks dat ik geen abo heb, en naar Fok Forum werkt ook prima. Ligt dus helemaal aan jouw gare pc/mobiel/tablet/satelliet
Dat zei je oorspronkelijk niet. Je deed net alsof de hele link niet werkte. Waar TS naar refereert is iig wel leesbaar.quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je kan toch niet dat hele artikel lezen??
Fok wordt maar 2 keer genoemd en wel in het eerste deel dat te lezen is ook zonder abo.quote:Op zaterdag 4 september 2021 08:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
je kan toch niet dat hele artikel lezen??
kom op danquote:Op zaterdag 4 september 2021 08:41 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat zei je oorspronkelijk niet. Je deed net alsof de hele link niet werkte. Waar TS naar refereert is iig wel leesbaar.
Niet betalen voor journalistiekquote:Op zaterdag 4 september 2021 08:33 schreef de_boswachter het volgende:
Link naar Volkskrant bericht kun je alleen zien als je abo hebt..... Link naar Fok Forum werkt bij mij ook niet.
Heb je hem nog? Kan je hem inscannen en doorsturen mits je de bladen los van mekaar kan krijgen? Vraag ik voor een vriend tho.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:42 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik heb die Playboy gehad. Lekkere tetten en goed kutje. Geen straf om daar op te kruipen
gast, dat kun je in 5 seconden googlen , ben je lui of dom?quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je hem nog? Kan je hem inscannen en doorsturen mits je de bladen los van mekaar kan krijgen? Vraag ik voor een vriend tho.
Zegt de retard die sarcasme niet herkent.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:38 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
gast, dat kun je in 5 seconden googlen , ben je lui of dom?
Ha nee helaas. Kwijtgeraakt jaren geleden bij het verhuizenquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je hem nog? Kan je hem inscannen en doorsturen mits je de bladen los van mekaar kan krijgen? Vraag ik voor een vriend tho.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zusje heeft ook een goed kutje vind ik meid.quote:Op zaterdag 4 september 2021 14:42 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik heb die Playboy gehad. Lekkere tetten en goed kutje. Geen straf om daar op te kruipen
Ach gut de geestelijk gehandicapte is ook weer online.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:04 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je zusje heeft ook een goed kutje vind ik meid.
foei, ga 20 weesgegroetjes doen en daarna je mond wassen met zeepquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:04 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Je zusje heeft ook een goed kutje vind ik meid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |