abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 september 2021 @ 23:08:53 #226
39237 crew  H_T
2733
pi_201218443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:02 schreef Meke het volgende:

[..]
Wat heeft hen gedaan?
Online pubquiz :) Hun teamnaam is steeds anders, maar wel makkelijk te herkennen :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:05 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik had de uitslag nog niet bekeken, maar mooi, dat valt niet tegen :D De Denemarken-ronde ging goed, ik was ook meteen zeker over Vrouw Holle, terwijl ik geen sprookjeskenner ben. We waren slechts met zn drieėn, maar haalden allemaal genoeg unieke punten binnen.
Ik was ook wel een beetje trots op Ulft, totdat Jochem zei dat dat betekende dat er gegoogled werd :P

Hoeveelste zijn jullie geworden?
21e, maar daar ben ik best tevreden mee :) Ik was namelijk in mijn eentje vandaag :D

Edit: ongeveer 1/3e van de teams had Ulft goed. Dat vind ik wel opvallend veel, dus het kan een indicator zijn voor Googlewerk. Je weet dan alleen nog niet welke van de teams die het goed hadden hebben gegoogled en welke niet
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 4 september 2021 @ 23:13:05 #227
403253 Meke
after all this time? always.
pi_201218533
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:08 schreef H_T het volgende:

[..]
Online pubquiz :) Hun teamnaam is steeds anders, maar wel makkelijk te herkennen :)
[..]
21e, maar daar ben ik best tevreden mee :) Ik was namelijk in mijn eentje vandaag :D

Edit: ongeveer 1/3e van de teams had Ulft goed. Dat vind ik wel opvallend veel, dus het kan een indicator zijn voor Googlewerk. Je weet dan alleen nog niet welke van de teams die het goed hadden hebben gegoogled en welke niet
Goed gedaan dan beide *O* O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_201218610
Nogmaals bedankt voor de felicitaties allemaal. *O* w/ :D _O_
pi_201218630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:08 schreef H_T het volgende:

[..]
Online pubquiz :) Hun teamnaam is steeds anders, maar wel makkelijk te herkennen :)
[..]
21e, maar daar ben ik best tevreden mee :) Ik was namelijk in mijn eentje vandaag :D

Edit: ongeveer 1/3e van de teams had Ulft goed. Dat vind ik wel opvallend veel, dus het kan een indicator zijn voor Googlewerk. Je weet dan alleen nog niet welke van de teams die het goed hadden hebben gegoogled en welke niet
Wat was de Ulftvraag dan?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_201218736
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:08 schreef H_T het volgende:

[..]
Online pubquiz :) Hun teamnaam is steeds anders, maar wel makkelijk te herkennen :)
[..]
21e, maar daar ben ik best tevreden mee :) Ik was namelijk in mijn eentje vandaag :D

Edit: ongeveer 1/3e van de teams had Ulft goed. Dat vind ik wel opvallend veel, dus het kan een indicator zijn voor Googlewerk. Je weet dan alleen nog niet welke van de teams die het goed hadden hebben gegoogled en welke niet
21ste is in je eentje best knap! Had je ook alle liedjes goed in de muziekronde? Ik hoop dat je het bierpakketje krijgt, dan is het ook niet lastig om te bepalen wie het pakketje krijgt :D

Ik zat vroeger best vaak op setlist.fm en dan kwam het poppodium in Ulft nog wel eens voorbij. Dat 1/3de van de teams het goed heeft is wel frappant. Die persoon die bij ons schreef wilde al Doetinchem opschrijven, ook al had ik Ulft gezegd. Hij wist niet eens dat dat een dorp/stad was.
pi_201218750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Wat was de Ulftvraag dan?
Iets van: "In welke plaats in de achterhoek vind je de DRU Cultuurfabriek?"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 september 2021 @ 23:24:44 #232
39237 crew  H_T
2733
pi_201218751
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:17 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Wat was de Ulftvraag dan?
In welke plaats in de Achterhoek staat poppodium Dru Cultuurfabriek.

Ik wist het niet en had geen @Arizona @GeorgeM @Momo @Meke of @Hamlapjes om het aan te vragen, dus ik gokte maar op Winterswijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 september 2021 @ 23:26:12 #233
39237 crew  H_T
2733
pi_201218769
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:23 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
21ste is in je eentje best knap! Had je ook alle liedjes goed in de muziekronde? Ik hoop dat je het bierpakketje krijgt, dan is het ook niet lastig om te bepalen wie het pakketje krijgt :D

Ik zat vroeger best vaak op setlist.fm en dan kwam het poppodium in Ulft nog wel eens voorbij. Dat 1/3de van de teams het goed heeft is wel frappant. Die persoon die bij ons schreef wilde al Doetinchem opschrijven, ook al had ik Ulft gezegd. Hij wist niet eens dat dat een dorp/stad was.
Volgens mij wel :Y Het thema hielp wel mee, met een ander thema was ik al heel blij geweest met twee punten :P Hier in het dorp meer dan eens een voorsprong van vier, vijf punten als sneeuw voor de zon zien verdwijnen puur en alleen door de muziekronde. Da's niet echt mijn forte meestal
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 4 september 2021 @ 23:29:52 #234
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201218821
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:24 schreef H_T het volgende:

[..]
In welke plaats in de Achterhoek staat poppodium Dru Cultuurfabriek.

Ik wist het niet en had geen @:Arizona @:GeorgeM @:Momo @:Meke of @:Hamlapjes om het aan te vragen, dus ik gokte maar op Winterswijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4 van de 5 zullen niet blij worden van deze quote.
Maar alles ten oosten van de IJssel is Oost-Holland :)
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_201218883
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:26 schreef H_T het volgende:

[..]
Volgens mij wel :Y Het thema hielp wel mee, met een ander thema was ik al heel blij geweest met twee punten :P Hier in het dorp meer dan eens een voorsprong van vier, vijf punten als sneeuw voor de zon zien verdwijnen puur en alleen door de muziekronde. Da's niet echt mijn forte meestal
Dat hadden wij bij de tweede ronde met de formule 1 winnaars. Eentje had er nog een beetje verstand van en had de eerste vier goed. 11de had ik nooit meer verwacht.

Ik drink nu trouwens een biertje met chipotle peper, habanero peper en california reapers erin.
  zaterdag 4 september 2021 @ 23:36:56 #236
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_201218911
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Nogmaals bedankt voor de felicitaties allemaal. *O* w/ :D _O_
Nog net op tijd *G*
Gefeliciteerd Mendie *O* :* w/
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 september 2021 @ 23:38:47 #237
39237 crew  H_T
2733
pi_201218938
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Dat hadden wij bij de tweede ronde met de formule 1 winnaars. Eentje had er nog een beetje verstand van en had de eerste vier goed. 11de had ik nooit meer verwacht.

Ik drink nu trouwens een biertje met chipotle peper, habanero peper en california reapers erin.
F1 weet ik wel een beetje, maar ook daar wist ik al snel niet meer de exacte volgorde. Globaal wel, maar daarna was het gokken :)

Staat je bek niet in de brand van al die pepers in je bier? :o

Ik heb ooit bierroulette gespeeld in een studentenkroeg waar veel uit flesjes werd gedronken. In één flesje zaten dan een paar druppels tabasco. Als je die had was je de pineut, maar hoefde je niet te betalen :D

Dat werkte toch een stuk minder toen we een keer glazen tapbier kregen van degene die bardienst had. Vijf met schuim en eentje zonder. Goh, hoe zou dat komen :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 4 september 2021 @ 23:41:03 #238
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201218974
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Dat hadden wij bij de tweede ronde met de formule 1 winnaars. Eentje had er nog een beetje verstand van en had de eerste vier goed. 11de had ik nooit meer verwacht.

Ik drink nu trouwens een biertje met chipotle peper, habanero peper en california reapers erin.
Oh, dat klinkt als mijn soort bier. :9

Hoe heet het en waar koop je het? :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201218991
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:38 schreef H_T het volgende:

[..]
F1 weet ik wel een beetje, maar ook daar wist ik al snel niet meer de exacte volgorde. Globaal wel, maar daarna was het gokken :)

Staat je bek niet in de brand van al die pepers in je bier? :o

Ik heb ooit bierroulette gespeeld in een studentenkroeg waar veel uit flesjes werd gedronken. In één flesje zaten dan een paar druppels tabasco. Als je die had was je de pineut, maar hoefde je niet te betalen :D

Dat werkte toch een stuk minder toen we een keer glazen tapbier kregen van degene die bardienst had. Vijf met schuim en eentje zonder. Goh, hoe zou dat komen :P
Nou, het valt me mee. Op untappd zie ik veel reviews dat ie zo heet is, dat de rest van de smaken wegvallen, maar het valt wel mee. Goed, ik doe ook meestal wel een uurtje over het laatste biertje :P

Ga je dan niet faken dat jij het flesje met tabasco hebt, zodat je niet hoeft te betalen of zodat niemand hoeft te betalen, omdat ze allemaal net doen of ze het enorm warm hebben? :D
pi_201219008
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Oh, dat klinkt als mijn soort bier. :9

Hoe heet het en waar koop je het? :D
Diablo Fuego heet het biertje. Je zou verwachten dat het uit Cyprus komt, maar het komt bij jou in de buurt vandaan :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 4 september 2021 @ 23:44:15 #241
39237 crew  H_T
2733
pi_201219018
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:42 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Nou, het valt me mee. Op untappd zie ik veel reviews dat ie zo heet is, dat de rest van de smaken wegvallen, maar het valt wel mee. Goed, ik doe ook meestal wel een uurtje over het laatste biertje :P

Ga je dan niet faken dat jij het flesje met tabasco hebt, zodat je niet hoeft te betalen of zodat niemand hoeft te betalen, omdat ze allemaal net doen of ze het enorm warm hebben? :D
Nee joh :P Toen ik daar kwam betaalde je voor een biertje tussen de 1,50 en 2 euro, daarvoor ga ik de boel niet flessen :D En het is natuurlijk makkelijk zat te checken welke claim er niet klopt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 4 september 2021 @ 23:51:57 #242
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201219113
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:43 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Diablo Fuego heet het biertje. Je zou verwachten dat het uit Cyprus komt, maar het komt bij jou in de buurt vandaan :D
Ik zal er eens op letten, als het goed is zit niet ver van hier een zaak die veel speciale bieren verkoopt.
Toch eens opzoeken waar die precies zit.

Brouwerij Klein Duimpje :D
Met een paar leuke en toepasselijke namen voor hun bieren ook. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201219194
Op de valreep: Gefeliciteerd @Mandy040986! w/
pi_201219228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:44 schreef H_T het volgende:

[..]
Nee joh :P Toen ik daar kwam betaalde je voor een biertje tussen de 1,50 en 2 euro, daarvoor ga ik de boel niet flessen :D En het is natuurlijk makkelijk zat te checken welke claim er niet klopt
Ik zou wel een beetje trollen hoor en faken dat het biertje enorm heet is.
Het biertje wordt nu wel warmer, nu ik wat grotere slokken neem, omdat ik zo naar bed wil :')
pi_201219249
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 september 2021 23:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Ik zal er eens op letten, als het goed is zit niet ver van hier een zaak die veel speciale bieren verkoopt.
Toch eens opzoeken waar die precies zit.

Brouwerij Klein Duimpje :D
Met een paar leuke en toepasselijke namen voor hun bieren ook. :P
Het is helemaal geen goede brouwerij en hun speciaalbier is relatief goedkoop. Maar slecht is het ook niet :) Het is het geld wel waard.
pi_201219284
Go Momo!
  zondag 5 september 2021 @ 00:05:56 #247
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_201219330
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 00:03 schreef BillDauterive het volgende:
Go Momo!
Soms hebben we hier wel een mod nodig en dan zit @Momo erboven op.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 00:06:23 #248
375570 crew  Cyan9
pi_201219338
*komt net binnen*
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
  zondag 5 september 2021 @ 00:07:11 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_201219355
Iedereen heeft een kleurtje.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_201219381
Waarom zie ik alle profielnamen in oranje kleur? :?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')