Lijkt me ookquote:Op maandag 6 september 2021 23:19 schreef shiz het volgende:
[..]
Hij heeft het eenzaam op z'n zolderkamer... weer een kans minder.
Wappies nog ergerquote:Op maandag 6 september 2021 23:21 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zo'n afknapper is dat.. vrouwen die "mijn kut" zeggen.
Nu worden ons weer allerlei spannende belevenissen onthoudenquote:
T-T-T-TRIGGERED!quote:Op maandag 6 september 2021 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
En een druiper hebben en anderen de maat nemen
quote:
Ook een oplossing tegen lekkende kut!quote:onthouden - Werkwoord 1. (ov) in het geheugen bewaren ♢ Een olifant onthoudt alles. 2. (refl) zich ~: bewust iets niet doen, hoewel er een wens of behoefte naar is ♢ Zij onthielden zich van geslachtsgemeenschap.
Welnee, we zijn al even een setjequote:Op maandag 6 september 2021 23:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu worden ons weer allerlei spannende belevenissen onthouden
Ja ho ff.. Seksquote:Op maandag 6 september 2021 23:23 schreef shiz het volgende:
[..]
[..]
Ook een oplossing tegen lekkende kut!
Daarom. Niks spannends meer. Geen stomende verhalen van onverwachte gebeurtenissen en zulks.quote:Op maandag 6 september 2021 23:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welnee, we zijn al even een setje
Sorryquote:Op maandag 6 september 2021 23:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom. Niks spannends meer. Geen stomende verhalen van onverwachte gebeurtenissen en zulks.
Nou ja, dan lees ik maar een stuk in de Bijbel. Daar schijnt iedereen het met elkaar te doen. Vast leuk.quote:
quote:Op maandag 6 september 2021 23:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, dan lees ik maar een stuk in de Bijbel. Daar schijnt iedereen het met elkaar te doen. Vast leuk.
Poster van Mazepin zal er nog wel voor je hangenquote:Op maandag 6 september 2021 23:25 schreef shiz het volgende:
Ik ben morgen voor m'n vlucht nog ff in Zandvoort.
Ik wil wel wat met je delen hoorquote:Op maandag 6 september 2021 23:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ja, dan lees ik maar een stuk in de Bijbel. Daar schijnt iedereen het met elkaar te doen. Vast leuk.
quote:Op maandag 6 september 2021 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil wel wat met delen hoorDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |