Yep.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:22 schreef Kliniekolai het volgende:
Dus de notificatie blijft staan???
Ik heb geen Instagram. Maar is dat niet het hele idee? Dingen liken?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, "probleem met de groepsleiding"... ik zie nog wel wat mogelijke issues.
ik zit in een zware kliniek om te bewijzen dat ik niet psychotisch ben en dat heb ik bewezen. Vandaag meid haar naam en studie op Google ingevuld en ik kreeg gelijk haar LinkedIn en zodoende haar achternaam. Op facebook en daarna Instagram opgezocht. Tijdens het scrollen op haar Instagram per ongeluk ge dubbel tapped. Op een foto en zodoende geliked. Gelijk de like weg gehaald. Blijft die notificatie echt staan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik heb geen Instagram. Maar is dat niet het hele idee? Dingen liken?
Het zal dan vooral om dat meisje gaan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:37 schreef Kliniekolai het volgende:
[..]
ik zit in een zware kliniek om te bewijzen dat ik niet psychotisch ben en dat heb ik bewezen. Vandaag meid haar naam en studie op Google ingevuld en ik kreeg gelijk haar LinkedIn en zodoende haar achternaam. Op facebook en daarna Instagram opgezocht. Tijdens het scrollen op haar Instagram per ongeluk ge dubbel tapped. Op een foto en zodoende geliked. Gelijk de like weg gehaald. Blijft die notificatie echt staan?
ze werkt via een uitzendbureau maar ze werkt hier wel vaker op andere afdelingen. Hoe weten jullie zo zeker dat de notificatie blijft staan?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zal dan vooral om dat meisje gaan.
Heb je een contactverbod richting haar, loopt ze daar stage, werkt ze er?
Zomaar een meisje zal vanwege een notificatie niet bij de groepsleiding aan de bel trekken.
Okay, lekker aan het stalken dus... goed bezigquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:44 schreef Kliniekolai het volgende:
[..]
ze werkt via een uitzendbureau maar ze werkt hier wel vaker op andere afdelingen. Hoe weten jullie zo zeker dat de notificatie blijft staan?
Om jou in de zeik te nemenquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:44 schreef Kliniekolai het volgende:
[..]
ze werkt via een uitzendbureau maar ze werkt hier wel vaker op andere afdelingen. Hoe weten jullie zo zeker dat de notificatie blijft staan?
vind ik gemeen dat je dat zegt. Ik weet oprecht weinig af van Instagram.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |