abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 september 2021 @ 23:56:14 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201235218
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
I know. Maar ze hebben ook wel kip (kip piri piri bijv.) en ander vlees. En we hebben een volledig geoutilleerde keuken daar. Dus desnoods kunnen we zelf koken. Komt goed ^O^
Porco preto bestellen. Waanzinnig lekker pata negra vlees maar dan uit Portugal dus heet anders dan in Spanje én is veel goedkoper.
Chorisso assado, geflambeerde/gegrilde chorizo is ook een dikke aanrader

En Portugese sangria, beetje zwaardere versie van de Spaanse :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 september 2021 @ 23:57:31 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201235226
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 23:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Overheen gelezen _O-
Ben er echt zó aan toe..
Heb mijn vakantie al met 2 weken verlengd omdat ook ik overwerkt ah raken ben :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 5 september 2021 @ 23:57:55 #228
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201235231
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 23:56 schreef Molo het volgende:

[..]
Porco preto bestellen. Waanzinnig lekker pata negra vlees maar dan uit Portugal dus heet anders dan in Spanje én is veel goedkoper.
Chorisso assado, geflambeerde/gegrilde chorizo is ook een dikke aanrader

En Portugese sangria, beetje zwaardere versie van de Spaanse :9
Thanks! :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201235278
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ben er echt zó aan toe..
Heb mijn vakantie al met 2 weken verlengd omdat ook ik overwerkt ah raken ben :@
Goed gedaan.
Neem. Veel. Rust. !!
:*
  maandag 6 september 2021 @ 00:04:59 #230
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_201235292
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 00:02 schreef Blues het volgende:

[..]
Goed gedaan.
Neem. Veel. Rust. !!
:*
Thanks! :*
I trie. Werkt nog niet echt goed. Maar pas 1 week nu, heb er nog bijna 3
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_201235882
Goedemorgen! Het is weer mistig en fris buiten. 6oC!


Een witte springbalsemien. Reuzenbalsemien heet het ding officieel geloof ik, maar ik zeg gewoon springbalsemien.
Witte zijn niet heel zeldzaam, maar toch, je ziet ze niet vaak.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201236123
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 07:12 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Het is weer mistig en fris buiten. 6oC!

[ afbeelding ]
Een witte springbalsemien. Reuzenbalsemien heet het ding officieel geloof ik, maar ik zeg gewoon springbalsemien.
Witte zijn niet heel zeldzaam, maar toch, je ziet ze niet vaak.
Goedemorgen!
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 september 2021 @ 08:13:20 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201236214
6 graden? Ik kon mijn jas thuislaten vanmorgen. Zonnetje straalt. Op een mooie nazomerweek!
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201236395
Ik voel me alsof ik een kater heb, maar dan zonder een druppel alcohol te drinken :+
Wel echt fijne dag gehad. Vanaf 12.30 hockeytoernooitje als seizoensstart en om de andere teams te leren kennen (dit jaar voor t eerst senioren op deze club). En daarna nog tot 21.30 blijven hangen. Sliep pas rond kwart voor 12, had het te warm dus raar gedroomd en 's nachts wakker, en daarna weer veel gedroomd en niet heel diep geslapen. Ben kapot :+ en heb hoofdpijn en overal spierpijn (was eerste keer hockeyen weer). Maar wat was het fijn, weer zo'n hockeyzondag en mensen en mensen (incl knappe mannen) die ik nog niet kende :o

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 06-09-2021 08:45:57 ]
pi_201236422
Oh en @Tele6 :* ik snap helemaal dat jij je er niet fijn bij voelde.
Verder denk ik dat @Vanyel hele nuttige dingen heeft gezegd :)

En fijne vakantie voor @Whiskers2009 !

En @Blues , volgens mij zet je mooie stappen :* fijn te lezen dat je ook goede dagen er tussen hebt zitten!

Ik heb om 9.30 m'n jaarlijkse resultaat- & ontwikkelgesprek van m'n werk in Leiden. Dat zag ik pas toen ik in bed lag gisteren. Oeps :+ hoop dat het net zo gaat als vorig jaar, toen waren we met 10min klaar en waren ze vooral heel blij met me.
  maandag 6 september 2021 @ 08:50:22 #236
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201236460
Gedroomd dat mijn ontbijtbordje kapot gevallen was en iemand m zo terug gezet had in het kastje

:') :') :')

Benieuwd wat Freud, Jung en consorten daarvan zouden zeggen

Vanmiddag iig brood met geroosterde groenten als lunch, hmmm. Even nog zomergerechten maken nu het nog kan _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201236520
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 08:45 schreef vlindertje89 het volgende:

Ik heb om 9.30 m'n jaarlijkse resultaat- & ontwikkelgesprek van m'n werk in Leiden. Dat zag ik pas toen ik in bed lag gisteren. Oeps :+ hoop dat het net zo gaat als vorig jaar, toen waren we met 10min klaar en waren ze vooral heel blij met me.
Is dat een nieuwe naam voor functioneringsgesprek? :+ Als ze vorig jaar heel blij met je waren zullen ze dat dit jaar vast ook wel zijn :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201236659
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Is dat een nieuwe naam voor functioneringsgesprek? :+ Als ze vorig jaar heel blij met je waren zullen ze dat dit jaar vast ook wel zijn :Y
Ja zoiets :) maar dan ook incl bespreken van hoe ik me wil ontwikkelen enzo. Of hoort dat ook in een functioneringsgesprek? Bij Utrecht heet het ook weer net anders, daar is het een beoordelings & ontwikkelgesprek haha.
Ik verwacht inderdaad ook wel dat ze blij met me zijn :)
pi_201236732
Kreeg net een belletje van kantoor :{ Een collega waar ik mee samengezeten heb afgelopen donderdag is positief getest gister :{ Kreeg het dringende advies een test uit te voeren dus vanmiddag maar weer naar de coronateststraat :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201236797
quote:
7s.gif Op zondag 5 september 2021 07:20 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik had nog een mooie paddestoel voor jullie bewaard:
[ afbeelding ]

Ga je vandaag weer werken @:Candaasje?
Ja, was weer een druk dagje. Maar over paddenstoelen gesproken (aansluitend bij jouw foto): het lijkt er voorzichtig op dat we de eerste overlevende van een paddenstoelen intoxicatie hebben! Pup van 5 maanden, nu hopen dat 'ie geen terugval krijgt natuurlijk, dus blijven duimen en geen Goden verzoeken, maar wel stiekem voorzichtig positief zijn qua prognose O+

Het is echt de tijd van het jaar ervoor, en sommige van die zwammen zijn gruwelijk dodelijk. (Verwoesten compleet levers/nieren enzulks). Voor mijn vakantie hadden we al intox-patiënten (dat was zo'n week dat dan de helft van je patiënten sterft...en die levende helft zijn dan de niet-intox patiënten) en tijdens mijn vakantie zijn er ook nog veel binnen gebracht via de spoed.

Dus mensen met hondjes (en katjes!): oppassen met die paddo's .
pi_201236814
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:08 schreef vlindertje89 het volgende:

Ja zoiets :) maar dan ook incl bespreken van hoe ik me wil ontwikkelen enzo. Of hoort dat ook in een functioneringsgesprek? Bij Utrecht heet het ook weer net anders, daar is het een beoordelings & ontwikkelgesprek haha.
Ik verwacht inderdaad ook wel dat ze blij met me zijn :)
Ons functioneringsgesprek bespreekt ook ontwikkelingswensen en dergelijke :Y

quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:16 schreef PdeHoog het volgende:
Kreeg net een belletje van kantoor :{ Een collega waar ik mee samengezeten heb afgelopen donderdag is positief getest gister :{ Kreeg het dringende advies een test uit te voeren dus vanmiddag maar weer naar de coronateststraat :{
Minder. Maar je bent gevaccineerd, dus een eventuele besmetting zou je milde symptomen geven en that's it. Alsnog vervelend allemaal natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201236831
quote:
7s.gif Op maandag 6 september 2021 09:22 schreef Candaasje het volgende:

Ja, was weer een druk dagje. Maar over paddenstoelen gesproken (aansluitend bij jouw foto): het lijkt er voorzichtig op dat we de eerste overlevende van een paddenstoelen intoxicatie hebben! Pup van 5 maanden, nu hopen dat 'ie geen terugval krijgt natuurlijk, dus blijven duimen en geen Goden verzoeken, maar wel stiekem voorzichtig positief zijn qua prognose O+

Het is echt de tijd van het jaar ervoor, en sommige van die zwammen zijn gruwelijk dodelijk. (Verwoesten compleet levers/nieren enzulks). Voor mijn vakantie hadden we al intox-patiënten (dat was zo'n week dat dan de helft van je patiënten sterft...en die levende helft zijn dan de niet-intox patiënten) en tijdens mijn vakantie zijn er ook nog veel binnen gebracht via de spoed.

Dus mensen met hondjes (en katjes!): oppassen met die paddo's .
Wij hadden een hond, maar bij het (bos)wandelen heb ik me nou nooit afgevraagd of het dier geen paddestoelen zou gaan eten. Maar dat is dus wel een ding bij honden, paddestoelen eten?! Ik had geen idee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201236952
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ons functioneringsgesprek bespreekt ook ontwikkelingswensen en dergelijke :Y
[..]
Minder. Maar je bent gevaccineerd, dus een eventuele besmetting zou je milde symptomen geven en that's it. Alsnog vervelend allemaal natuurlijk.
Behalve dan dat ik de deur niet uit mag voor 10 dagen indien positief :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201237014
Bewogen tijdens @Tele6 , ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen vannacht :*
Ik heb zelf geen ervaring met depressie (enkel van een afstandje gezien bij een vriend, maar dan eigenlijk enkel op de momenten dat 'ie in de crisisopvang zat, want de tijd ervoor sloot/sluit 'ie zich af van de buitenwereld) maar het is een zwaar proces, natuurlijk voor A, maar ook zeker voor jou en B. En er is niet zozeer sprake van schuld, maar wel van een hoop verdriet, onzekerheid en pijn, (bij jullie alle drie vermoed ik) en dat mag ook gewoon benoemd worden.

Dus wat mij betreft; als het je helpt, blijf lekker ventileren. En als dat af en toe wat minder genuanceerd of inlevend in de ander (A in dit geval) is; misschien wel eens goed. Liever hier op papier waar je even stoom kunt afblazen, dan direct in de situatie. (Ik rant ook graag politiek incorrect en ongenuanceerd, iedereen en z'n moeder over één kam scherend over kutsituaties tegen vriend. Een half uur later, wanneer mijn emoties niet meer tot boven in mijn neus zitten, kom ik daar dan weer wat op terug, en in 'real life' kan ik daardoor het gesprek weer wel fatsoenlijk en inlevend/begripvol voeren. Tegen een boksbal meppen zal misschien hetzelfde effect hebben, als fysieke tegenhanger.)

Oh enne; er is geen handleiding voor het leven en hoe hier mee om te gaan, en daardoor zal ieder wel eens wat doen of zeggen dat (achteraf gezien) niet zo bevorderlijk was voor het herstelproces. So it be. Hoort erbij. Kan iedereen wel van leren natuurlijk, maar dat gaat ook niet van de één op de andere dag. Kost tijd, vallen en opstaan. :*
pi_201237035
Succes met het gesprek @VlinDerTjE 89 ! Komt vast goed na al dat harde werken!

En jij succes met de test P . Balen, maar hopelijk een negatieve uitslag!
pi_201237085
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:36 schreef PdeHoog het volgende:

Behalve dan dat ik de deur niet uit mag voor 10 dagen indien positief :{
Ik verwacht eigenlijk niet dat je positief test, maar je weet het natuurlijk nooit -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201237111
twitter


O+ O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201237130
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wij hadden een hond, maar bij het (bos)wandelen heb ik me nou nooit afgevraagd of het dier geen paddestoelen zou gaan eten. Maar dat is dus wel een ding bij honden, paddestoelen eten?! Ik had geen idee.
Jup. Maar echt, ik kijk nergens meer op bij honden :') .
Maar katten eten het dus ook wel eens. We waren al wel bekend met lelie-intoxicaties, maar het begon eigenlijk voor mijn vakantie met een zeer jonge kat die heftig ziek was en mogelijk gesnoept had van een zwam op een huiskamerplant. En in de weken erna kwamen er dus vaker dieren binnen met paddenstoelenvergiftiging.

Het is ook niet echt een heel bekend iets, en we hadden het er gisteren nog over hoeveel we er wel niet gemist zullen hebben (het geeft van die symptomen die bij 1001 oorzaken kunnen horen) en hoeveel er ook wel niet eens onze kliniek halen maar al sterven bij de eigen DA. (Mijn collega sprak gisteren over minstens 8 binnengekomen patiënten in de afgelopen 2 maanden. Waarvan er dus nu één een voorzichtig positieve prognose heeft.)
  maandag 6 september 2021 @ 09:57:56 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201237149
c_/

Het is toch zondag vandaag he. Ja toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201237159
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 09:57 schreef fietsie het volgende:
c_/

Het is toch zondag vandaag he. Ja toch?
Ik keur het goed hoor 8-)

Ik ga vandaag eens naar de bossen/heide hier. Volgens vriend was 'ie nog best mooi paars (de heide, hijzelf niet).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')