abonnement Unibet Coolblue
pi_201213525
pi_201213727
Ze kan het wel hebben maar wat zonde
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201213874
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:47 schreef Soury het volgende:
Ze kan het wel hebben maar wat zonde
Mwah. Oude haar waar ongetwijfeld het nodige mee is gedaan ivm televisiewerk is er compleet af om met een schone (haar)lei te beginnen :)
pi_201213894
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mwah. Oude haar waar ongetwijfeld het nodige mee is gedaan ivm televisiewerk is er compleet af om met een schone (haar)lei te beginnen :)
Ik vind het nog wel wat om je kaal te laten scheren
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201214774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mwah. Oude haar waar ongetwijfeld het nodige mee is gedaan ivm televisiewerk is er compleet af om met een schone (haar)lei te beginnen :)
Ze is de afgelopen tijd toch helemaal niet op tv geweest? Vanuit haar huis met een beeldscherm is ze jury geweest, dus haar haar zal daar heus niet zoveel onder te lijden hebben gehad.
  zaterdag 4 september 2021 @ 22:55:26 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_201218177
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het nog wel wat om je kaal te laten scheren
Waarom? Mannen doen dit elke dag, geen haan die er naar kraait.
Resistance is futile.
pi_201218408
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 19:57 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind het nog wel wat om je kaal te laten scheren
kaal is helemaal glad, dit is een weilandje zonder bomen.
pi_201219904
Ik zie het als een teken dat haar relatie en leven zoals we het kennen compleet voorbij is, tijd voor een transitie
pi_201220002
The boy-ish bitch who she always was and will be, komt er wel beter in uit dan ooit te voren :D
Eens kijken
pi_201220887
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 20:54 schreef Verida het volgende:

[..]
Ze is de afgelopen tijd toch helemaal niet op tv geweest? Vanuit haar huis met een beeldscherm is ze jury geweest, dus haar haar zal daar heus niet zoveel onder te lijden hebben gehad.
Het is sowieso goed om eens in de zoveel tijd al je haar eraf te scheren. Of kort te knippen. Al zou ik het zelf niet durven denk ik :P
pi_201221119


pi_201221898
Ze heeft een mooi gezicht en kan een gemillimeterd kapsel prima hebben, maar van de doodse blik van een tiener in een nihilistische fase kan ik niet enthousiast worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201222026
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 08:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Het is sowieso goed om eens in de zoveel tijd al je haar eraf te scheren. Of kort te knippen. Al zou ik het zelf niet durven denk ik :P
Waarom zou dat goed zijn? Als het ongezond en gespleten is, zou het misschien opknappen van een knipbeurt, maar anders lijkt het me helemaal niet noodzakelijk.
pi_201222072
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:09 schreef Verida het volgende:

[..]
Waarom zou dat goed zijn? Als het ongezond en gespleten is, zou het misschien opknappen van een knipbeurt, maar anders lijkt het me helemaal niet noodzakelijk.
Omdat je haar te kampen heeft met allerlei invloeden (intern en extern) die je er niet uit kan wassen met een (goede) shampoo.
pi_201222099
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:13 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Omdat je haar te kampen heeft met allerlei invloeden (intern en extern) die je er niet uit kan wassen met een (goede) shampoo.
haar is in principe dood materiaal, net als nagels.

En haar haar zag er niet echt slecht uit voor ze het liet afscheren. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit de reden is geweest voor Anouk om haar hoofd te scheren.
  Trouwste user 2022 zondag 5 september 2021 @ 10:25:44 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_201222249
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:15 schreef Verida het volgende:

[..]
haar is in principe dood materiaal, net als nagels.

En haar haar zag er niet echt slecht uit voor ze het liet afscheren. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit de reden is geweest voor Anouk om haar hoofd te scheren.
Alles voor de aandacht.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201222289
Hmmm, ze lijkt meer op een chagrijnig tienerjochie nu.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201222389
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:25 schreef tong80 het volgende:

[..]
Alles voor de aandacht.

:T
Pot verwijt de ketel.

:T
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Trouwste user 2022 zondag 5 september 2021 @ 10:33:31 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_201222404
quote:
1s.gif Op zondag 5 september 2021 10:32 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Pot verwijt de ketel.

:T
Tot ze zwart ziet.

Prettige dag verder.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201222419
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 22:55 schreef Seven. het volgende:

[..]
Waarom? Mannen doen dit elke dag, geen haan die er naar kraait.
Nou... als een man langer haar heeft en ineens (vrijwel) kaal is, is dat wel een ding. Eén van m'n collega's deed het in coronatijd en vormde het gesprek van de dag. Alleen moest hij de plagerijen maar gewoon incasseren; hij kon het niet op seksisme gooien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 5 september 2021 @ 11:08:23 #71
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201223065
quote:
15s.gif Op zondag 5 september 2021 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ze heeft een mooi gezicht en kan een gemillimeterd kapsel prima hebben, maar van de doodse blik van een tiener in een nihilistische fase kan ik niet enthousiast worden.
Dat zal meer het probleem zijn dan het haar. Of: dat dat in combinatie met het haar wat ongelukkig uitpakt.

Er zijn best vrouwen die het prima staat.
pi_201224736
quote:
0s.gif Op zondag 5 september 2021 10:15 schreef Verida het volgende:

[..]
haar is in principe dood materiaal, net als nagels.

En haar haar zag er niet echt slecht uit voor ze het liet afscheren. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit de reden is geweest voor Anouk om haar hoofd te scheren.
Klopt. Maar zowel interne invloeden (denk aan gebruik van bepaalde medicijnen) als externe invloeden (denk aan weersinvloeden) kunnen wel degelijk een negatieve invloed op het haar hebben.

Ik zeg niet dat haar haar er slecht uit zag, ik zeg alleen dat het geen kwaad kan om om de zoveel tijd een flink stuk van je haar af te halen.
pi_201224949
Staat dr goed :T
pi_201231141
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:37 schreef tong80 het volgende:
De Haagse rockdiva Anouk (46) had de afgelopen jaren al vaker een nieuw kapsel, maar zo ver als vandaag ging ze nog nooit. De Voice-coach heeft haar hoofd kaal laten scheren en nu nog slechts enkele millimeters van haar blonde lokken over.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Anouk meldt zich bij de video en de foto van het eindresultaat, behalve een hartje voor haar kapster en iemand die vermoedelijk met haar werkt.

https://www.ad.nl/show/an(...)terde-look~ab985084/

Goeieavond verder.....

:T
Je bent laat Tong.... er was al een afzeik topic over Anouk...

KLB / Anouk haar kale kop
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_201231166
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 september 2021 06:17 schreef Noek het volgende:
Nou, ze ligt vast al uren te huilen op bed na alle meningen van alle spektakelstukken hier.
Kankerpatiënten die er beter uitzien, lelijk. een psychiatrisch patiënt en dit alles omdat ze gemilimeterd haar heeft zoals een groot deel van de mensheid.
Omgaan met veranderingen en omgaan met mensen die zich niet gedragen zoals jij wil, schijnt het meest lastig te zijn voor aartslelijke domme mensen.

Ze ziet eruit zoals ze zelf wil. I don't care.
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')