abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker vrijdag 3 september 2021 @ 20:38:36 #76
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201201063
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:57 schreef Starhopper het volgende:
Leuke reacties op Twitter _O- De Bernhardvariant :D
🤓
pi_201201463
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:04 schreef F.Sinatra het volgende:
Het laat ook zien dat een behoorlijke groep gewoon geen fuck meer geeft om Corona. Het gros van de regeltjes bestaan louter op papier. Het is alleen zuur voor bepaalde ondernemers, want die kunnen er niks mee zolang ze daar nog staan.
daarom gewoon met zn alle die regels negeren, kunnen de meneren in den haag er ook niet meer omheen dat je gewoon alles kan doen, zonder consequentie. Diegene die wel ziek op de IC belanden hadden de keuze voor een vaccin :)
hardcoholic
pi_201201542
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:04 schreef F.Sinatra het volgende:
Het laat ook zien dat een behoorlijke groep gewoon geen fuck meer geeft om Corona. Het gros van de regeltjes bestaan louter op papier. Het is alleen zuur voor bepaalde ondernemers, want die kunnen er niks mee zolang ze daar nog staan.
Ja lol, mensen willen gewoon leven. Wat een verrassing.
pi_201201833
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:11 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ja lol, mensen willen gewoon leven. Wat een verrassing.
Niet iedereen hoor :P
Lekker alles open en niet zeiken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2021 21:32:17 ]
pi_201201866
Gelukkig is het in dierentuinen en pretparken nooooooooit druk :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201201881
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:04 schreef F.Sinatra het volgende:
Het laat ook zien dat een behoorlijke groep gewoon geen fuck meer geeft om Corona. Het gros van de regeltjes bestaan louter op papier. Het is alleen zuur voor bepaalde ondernemers, want die kunnen er niks mee zolang ze daar nog staan.
De oplossing is gewoon al die ondernemers adel laten worden. Dan mag je opeens alles. Fuck wat zien we er toch weer uit als een achterlijke bananenmonargie.
pi_201201949
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:57 schreef Poopkite het volgende:
Clown @:starhopper houdt bij voetbalwedstrijden gewoon z'n mond dicht. WOEST omdat er een racefeestje is _O-
Act van Nikkonlover
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_201201968
Hugo de Jonge

Aka Minister van Informatie


https://www.neilhillman.c(...)Minister-388x220.jpg
pi_201202231
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:04 schreef F.Sinatra het volgende:
Het laat ook zien dat een behoorlijke groep gewoon geen fuck meer geeft om Corona.
Ik denk dat het aantal mensen dat zich sowieso niet aan maatregelen houdt, sterk oververtegenwoordigd is bij het soort mensen dat dit evenement aantrekt.
pi_201203517
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:34 schreef TLC het volgende:
Gelukkig is het in dierentuinen en pretparken nooooooooit druk :')
Of de supermarkt daar is het altijd zo rustig en veilig.
Interessant he ?
pi_201204566
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 22:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]
Ik denk dat het aantal mensen dat zich sowieso niet aan maatregelen houdt, sterk oververtegenwoordigd is bij het soort mensen dat dit evenement aantrekt.
Idem voor alle supermarktbezoekers. Hou toch op met dat soort boude stellingen.
  zaterdag 4 september 2021 @ 07:12:38 #87
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201204598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:07 schreef Haags het volgende:
Erg mooi dat dit evenement mogelijk is. Tijd dat de festivals weer gaan beginnen.
Dat dus
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_201204728
Het toonbeeld van hypocrisie in het corona beleid van de afgelopen 1.5 jaar.
  zaterdag 4 september 2021 @ 08:00:34 #89
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201204789
Op vakantie geweest in NL, moeten reserveren voor het zwembad, voor het museum, met tijdslots waarin je binnen mag zijn bij gratie Gods Ruttes maar dit evenement in Zandvoort mag gewoon alles doen wat ze lief is :( :')

En nu wil die De Jonge straka testbewijzen of vaccinatie voor toegang tot bioscoop en musea :')
pi_201204817
quote:
16s.gif Op vrijdag 3 september 2021 15:57 schreef Starhopper het volgende:
Leuke reacties op Twitter _O- De Bernhardvariant :D
pi_201204823
Crosspost

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 07:37 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ik lees nu pas de kennelijke aanleiding voor Hugo's uitspraken

Onder meer op Twitter verscheen vrijdag een stroom aan kritiek van artiesten als Arjan Lubach, Tim Hofman, Diederik Ebbinge en Tim Knol


Deze prominenten hebben niet door dat dit zo al maanden gaat bij sportevenementen? :')


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2021 08:10:47 ]
pi_201204832
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:00 schreef RedFever007 het volgende:
Op vakantie geweest in NL, moeten reserveren voor het zwembad, voor het museum, met tijdslots waarin je binnen mag zijn bij gratie Gods Ruttes maar dit evenement in Zandvoort mag gewoon alles doen wat ze lief is :( :')

En nu wil die De Jonge straka testbewijzen of vaccinatie voor toegang tot bioscoop en musea :')
Dit evenement is ook gereserveerd en met TvT. Anders wandel ik zo direct nog daarheen
  zaterdag 4 september 2021 @ 08:19:44 #93
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201204863
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]
Dit evenement is ook gereserveerd en met TvT. Anders wandel ik zo direct nog daarheen
Wil je even zwemmen houdt iemand je tegen want "je hebt niet gereserveerd". Maar mevrouw, er zijn bijna geen mensen aan het zwemmen nu. "Maakt niet uit, geen reservering is niet zwemmen".

Ander voorbeeld: man, vrouw en kindje van 6 staan bij ingang. Willen naar binnen: " meneeer u heeft maar voor 1 persoon gereserveerd, u moet voor iedereen reserveren niet alleen uw huisje". Worden zo weggestuurd. Zwembad was nauwelijks vol 8)7


En op Zandvoort staan tienduizenden als sardines op elkaar te wachten tot ze op hun "geplaceerd evenement" mogen zitten. _O-

Ik weet. Twee verschillende situaties maar kom op he :{
  zaterdag 4 september 2021 @ 08:45:02 #94
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201205082
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:19 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Wil je even zwemmen houdt iemand je tegen want "je hebt niet gereserveerd". Maar mevrouw, er zijn bijna geen mensen aan het zwemmen nu. "Maakt niet uit, geen reservering is niet zwemmen".

Ander voorbeeld: man, vrouw en kindje van 6 staan bij ingang. Willen naar binnen: " meneeer u heeft maar voor 1 persoon gereserveerd, u moet voor iedereen reserveren niet alleen uw huisje". Worden zo weggestuurd. Zwembad was nauwelijks vol 8)7


En op Zandvoort staan tienduizenden als sardines op elkaar te wachten tot ze op hun "geplaceerd evenement" mogen zitten. _O-

Ik weet. Twee verschillende situaties maar kom op he :{
Zijn die regels zo streng vanuit de overheid of verzint dat zwembad dit zelf?

Want het zwembad hier lopen we gewoon in en uit. Hebben wel een limiet aan mensen tegelijk binnen, maar er daar komen ze blijkbaar nooit aan want uitstroom wordt niet bijgehouden bijvoorbeeld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201205096
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:19 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Wil je even zwemmen houdt iemand je tegen want "je hebt niet gereserveerd". Maar mevrouw, er zijn bijna geen mensen aan het zwemmen nu. "Maakt niet uit, geen reservering is niet zwemmen".
Geen kaartje geen f1 kijken, ook al is de tribune nog leeg.

quote:
Ander voorbeeld: man, vrouw en kindje van 6 staan bij ingang. Willen naar binnen: " meneeer u heeft maar voor 1 persoon gereserveerd, u moet voor iedereen reserveren niet alleen uw huisje". Worden zo weggestuurd. Zwembad was nauwelijks vol 8)7
Ook bij de F1 moeten alle mensen die naar binnen willen een toegangsbewijs hebben.

quote:
En op Zandvoort staan tienduizenden als sardines op elkaar te wachten tot ze op hun "geplaceerd evenement" mogen zitten. _O-

Ik weet. Twee verschillende situaties maar kom op he :{
Als het zwembad druk is moet men ook samen in de rij wachten buiten?

Ik zal niet ontkennen dat het allemaal erg krom overkomt en dat als je de beelden ziet het de sfeer van allerlei bekende festivals oproept. Maar de evenementen zijn onvergelijkbaar qua insteek. En de critici komen wel rijkelijk laat op gang met een EK achter de rug in juni en een wedstrijd of 3 eredivisie. Dit komt nu veel meer over als niet gunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2021 08:49:08 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 4 september 2021 @ 08:54:44 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201205151
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:46 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]
Geen kaartje geen f1 kijken, ook al is de tribune nog leeg.
[..]
Ook bij de F1 moeten alle mensen die naar binnen willen een toegangsbewijs hebben.
[..]
Als het zwembad druk is moet men ook samen in de rij wachten buiten?

Ik zal niet ontkennen dat het allemaal erg krom overkomt en dat als je de beelden ziet het de sfeer van allerlei bekende festivals oproept. Maar de evenementen zijn onvergelijkbaar qua insteek. En de critici komen wel rijkelijk laat op gang met een EK achter de rug in juni en een wedstrijd of 3 eredivisie. Dit komt nu veel meer over als niet gunnen.
Ik heb ook kritiek gehad op het songfestival, het EK en de OS hoor ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201205190
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb ook kritiek gehad op het songfestival, het EK en de OS hoor ;)
Dat is dan iig een stuk consequenter en consistenter dan de prominente ridders van de ronde twittertafel.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2021 09:00:50 ]
pi_201205527
quote:
16s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb ook kritiek gehad op het songfestival, het EK en de OS hoor ;)
Vooral de OS, daar liep het wel echt de spuigaten uit met die hordes toeschouwers.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201207239
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 september 2021 08:59 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]
Dat is dan iig een stuk consequenter en consistenter dan de prominente ridders van de ronde twittertafel.
Wat ook wel meespeelt is dat er bij formule1 meerdere redenen zijn waarom dit nooit door had mogen gaan, niet alleen Corona.

Ik hoop dat politiek Den Haag hier stevig over in debat gaat, en dat er consequenties volgen maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop.
pi_201207993
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 12:05 schreef Hamzoef het volgende:

[..]
Wat ook wel meespeelt is dat er bij formule1 meerdere redenen zijn waarom dit nooit door had mogen gaan, niet alleen Corona.

Ik hoop dat politiek Den Haag hier stevig over in debat gaat, en dat er consequenties volgen maar dat is waarschijnlijk ijdele hoop.
Dat denk ik ook. Ik verwacht ook geen stevig debat ofzo. Hooguit wat gegil van Volt of BBB.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')