abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage vrijdag 3 september 2021 @ 18:00:14 #151
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_201198606
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:50 schreef Ferry_76 het volgende:
Ach, P1 + P4 = 37 punten, P2 + P3 = 33 punten...
Ik mis alleen jouw punt.
Koetjes hier, koetjes daar, koetjes overal!
pi_201198627
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:30 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ik moet toegeven dat mijn bedenkingen over Perez bij zijn aanstelling eerder gingen over zijn heethoofdigheid dan over zijn rijbekwaamheid. En die heethoofdigheid heb ik dit seizoen eigenlijk nog niet gezien. Maar over zijn bekwaamheid was ik ook niet helemaal zeker omdat hij in de winnende Mercedes van 2019 nog steeds (te) veel moeite had om Stroll te verslaan. Stroll, een coureur die af en toe een leuke prestatie neerzet, maar waarvan we allemaal weten dat hij niet doorheeft wanneer er een voorband lek is.
Een bekwame coureur had Stroll compleet naar huis gereden en RBR het vuur aan de schenen gelegd in die auto.

En dit jaar zit Perez in een veel betere auto dan zijn voorgangers, waarmee hij al veel heeft laten zien dat hij het middenveld de baas is. Maar de echte vraag is, wat doet hij in of achter het middenveld? Max rijdt consequent top 3!
Dat ben ik niet met je eens. Het werkt met regen tegenwoordig iets ingewikkelder dan vroeger maar een uitstekende regenrijder als Stroll kan niet tegelijk onbekwaam zijn op het droge. Het is me een beetje te makkelijk, natuurlijk heeft hij met zijn rijke pa de schijn tegen en dat gehark in het begin hielp ook niet, maar op een gegeven moment weerlegt deze coureur dat beeld gewoon. Perez kennen we ook al jaren, is gewoon een goede middenmoter met af en toe iets extra's.

Ik ben nooit zo heel erg onder de indruk geweest van Verstappens rauwe snelheid in vergelijking met de Max fanclub hier, maar als je 2 veelbelovende en 1 degelijke coureur zo hard op afstand zet dan moeten we het misschien toch bij Verstappen zoeken. En dan waarschijnlijk niet zozeer in de rauwe snelheid maar bijvoorbeeld dat hij op zijn Vettels de auto naar zijn hand zet en dat de tweede coureur hem dan kopieert en dat uiteraard minder doet, of voor zijn eigen rijstijl en setup gaat om in ieder geval een kans te maken, en dan nog meer tijd verliest.

Dat zou dan ook wel weer kloppen met de verhalen over Gasly, het verwijt dat hij de auto opnieuw wilde ontwerpen. Die had wellicht geen zin om Verstappen te kopieren en er steevast 2 of 3 tienden achter te zitten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201198654
quote:
Ook bij terugweg stonden mensen dicht op elkaar

Ook op de terugweg na de vrije trainingen zijn mensen in Zandvoort dicht op elkaar komen te staan, meldt persbureau ANP. Bij het station ontstond korte tijd een opstopping van ongeveer tweehonderd man. Na een paar minuten was deze drukte voorbij.
Dit is toch absurd :') Oh nee, mensen staan dicht op elkaar! Stop de persen _O-
  vrijdag 3 september 2021 @ 18:10:25 #154
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201198780
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik ben nooit zo heel erg onder de indruk geweest van Verstappens rauwe snelheid in vergelijking met de Max fanclub hier, maar als je 2 veelbelovende en 1 degelijke coureur zo hard op afstand zet dan moeten we het misschien toch bij Verstappen zoeken.

Heh-heh, heeft even geduurd. Maar nu zie je toch eindelijk in wat de rest van de wereld al wist. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201198820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:02 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dit is toch absurd :') Oh nee, mensen staan dicht op elkaar! Stop de persen _O-
Hoho, volgens de organisatie was het enkel keel druk bij de piekmomenten, dat zijn momentopnames!
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 september 2021 @ 18:16:41 #156
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_201198911
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 16:04 schreef Vriezzer het volgende:
Jack lult maar wat rondom cijfertjes die hij op zijn schermpje te zien krijgt. Heeft werkelijk geen flauw benul wat hij aan het doen is.
Ik schakelde in op het moment van de code rood in VT1, maar hij heeft geen enkele keer gezegd daarna wat er nou daadwerkelijk met die auto van Vettel gebeurd was. :{
pi_201198973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:30 schreef daNpy het volgende:

[..]
Ik moet toegeven dat mijn bedenkingen over Perez bij zijn aanstelling eerder gingen over zijn heethoofdigheid dan over zijn rijbekwaamheid. En die heethoofdigheid heb ik dit seizoen eigenlijk nog niet gezien. Maar over zijn bekwaamheid was ik ook niet helemaal zeker omdat hij in de winnende Mercedes van 2019 nog steeds (te) veel moeite had om Stroll te verslaan. Stroll, een coureur die af en toe een leuke prestatie neerzet, maar waarvan we allemaal weten dat hij niet doorheeft wanneer er een voorband lek is.
Een bekwame coureur had Stroll compleet naar huis gereden en RBR het vuur aan de schenen gelegd in die auto.

En dit jaar zit Perez in een veel betere auto dan zijn voorgangers, waarmee hij al veel heeft laten zien dat hij het middenveld de baas is. Maar de echte vraag is, wat doet hij in of achter het middenveld? Max rijdt consequent top 3!
Eens met Perez, niet eens met Stroll. Stroll heeft inmiddels toch wel echt aangetoond dat hij terecht in de F1 rijdt, rijke papa of niet.

Hij heeft soms nog wat klunzige momenten, maar hij heeft absoluut aangetoond dat hij de snelheid heeft en het zou me niets verbazen als hij de stap naar een top 3 team nog een keer zet. Als tweede rijder dan wel.
pi_201199175
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Eens met Perez, niet eens met Stroll. Stroll heeft inmiddels toch wel echt aangetoond dat hij terecht in de F1 rijdt, rijke papa of niet.

Hij heeft soms nog wat klunzige momenten, maar hij heeft absoluut aangetoond dat hij de snelheid heeft en het zou me niets verbazen als hij de stap naar een top 3 team nog een keer zet. Als tweede rijder dan wel.
Stroll heeft geen enkel seizoen neer gezet waarvan een team gedacht zou hebben "ja laten we een jaar door gaan met deze jongen". Het is echt alleen de rijke papa.
pi_201199281
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:34 schreef opreis het volgende:

[..]
Stroll heeft geen enkel seizoen neer gezet waarvan een team gedacht zou hebben "ja laten we een jaar door gaan met deze jongen". Het is echt alleen de rijke papa.
En toch, als je dit seizoen de uitschieter van Vettel in Bakoe even buiten beschouwing laat, doet Stroll niet voor hem onder. Dat vind ik toch wel degelijk een prestatie van formaat.
  vrijdag 3 september 2021 @ 19:11:19 #160
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201199785
Of gewoon slecht van Vettel? ;)
Stroll heeft aangetoond dat je met een snelle auto leuk mee kan doen zonder echt een pure racer te zijn die het onderste uit een auto weet te halen. Sinds hij de 2e Mercedes rijdt is ie ineens "goed".
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 september 2021 @ 19:11:50 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_201199798
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En toch, als je dit seizoen de uitschieter van Vettel in Bakoe even buiten beschouwing laat, doet Stroll niet voor hem onder. Dat vind ik toch wel degelijk een prestatie van formaat.
mwah, Vettel werd in Hongarije ook tweede, een goede prestatie die helaas niet in de boeken zal tellen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 3 september 2021 @ 19:14:10 #162
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_201199838
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Hij heeft soms nog wat klunzige momenten, maar hij heeft absoluut aangetoond dat hij de snelheid heeft en het zou me niets verbazen als hij de stap naar een top 3 team nog een keer zet. Als tweede rijder dan wel.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_201199867
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
En toch, als je dit seizoen de uitschieter van Vettel in Bakoe even buiten beschouwing laat, doet Stroll niet voor hem onder. Dat vind ik toch wel degelijk een prestatie van formaat.
Nee. Als je de eerste 4 races buiten beschouwing laat omdat Seb nog moest wennen aan de auto/het team zie je dat Seb al weer beter is dan Stroll. En daarbij is Vettel ook niet meer de Vettel van 4x WDC op rij.
pi_201199934
Stroll is een baas in de regen, altijd als eerste naar de slicks en het nog laten werken ook. _O_
pi_201199976
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:18 schreef tralalala het volgende:
Stroll is een baas in de regen, altijd als eerste naar de slicks en het nog laten werken ook. _O_
Heb je ook wat aan die 2x per seizoen dat het een relevante regen sessie is
  vrijdag 3 september 2021 @ 19:21:59 #166
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_201199981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:01 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens. Het werkt met regen tegenwoordig iets ingewikkelder dan vroeger maar een uitstekende regenrijder als Stroll kan niet tegelijk onbekwaam zijn op het droge. Het is me een beetje te makkelijk, natuurlijk heeft hij met zijn rijke pa de schijn tegen en dat gehark in het begin hielp ook niet, maar op een gegeven moment weerlegt deze coureur dat beeld gewoon. Perez kennen we ook al jaren, is gewoon een goede middenmoter met af en toe iets extra's.
Ja, een middenmotor. Of je hem goed vind of niet, in een top auto heeft ie niks te zoeken.

quote:
Dat zou dan ook wel weer kloppen met de verhalen over Gasly, het verwijt dat hij de auto opnieuw wilde ontwerpen. Die had wellicht geen zin om Verstappen te kopieren en er steevast 2 of 3 tienden achter te zitten.
De auto wordt niet voor de coureur ontworpen.
Max staat er al langer dan hij F1 rijdt om bekend dat hij technisch en qua afstellen érg goed op de hoogte is. Gasly die eist dat een auto voor hem wordt ontworpen zonder enige prestatie te leveren zegt helemaal niks. Nouja, dit: :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_201200036
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 17:41 schreef daNpy het volgende:

[..]
Sorry, ik weet niet precies hoeveel tijd Perez in de VTs achterloopt op Verstappen. Maar waar Verstappen diverse weekenden alle trainingen op P1 afsluit, staat Perez altijd bedenkelijk ver weg. Dus ja, dat kan zomaar dichter bij 2 seconden dan bij 1 liggen. In de top 10 zie je hem niet gauw in ieder geval.

Ik moet wel zeggen dat hij ondanks zijn veelal slechte trainingen er in de Q en race bijna altijd wel dichterbij zit. Maar dan nog, in de quali en race is hij gewoon ca 1 seconde te langzaam en bovendien inconsistent.
Slechte Q -> goede race. Maar door het middenveld akkeren laat de top 3 weer aan de horizon verdwijnen.
Goede Q? Slechte race, of soms ook gewoon pech.

Uit 12 races is hij 8x op P6 of hoger gefinisht. Dat lijkt best oké, tot je je realiseert dat Max enkel top 3 rijdt en zelfs met 3 uitvallers van P1, P1 en P2 maar 3 puntjes achter Hamilton staat.
Zijn prestaties, zowel de goede als de slechte, zijn tot stand gekomen buiten zijn toedoen. Zijn winst op Baku was door een klapband van Verstappen (en een fout van Hamilton). Zijn eerste race werd getekend door een kapotte auto op weg naar de grid.

Hij is gewoon niet goed genoeg, period.
Zou het zo kunnen zijn, wilde gok, dat de RB in de basis gewoon niet kan meten met de MB’s maar dat Max er meer uit haalt dan de gemiddelde andere coureur?
Je gaat mij namelijk niet wijsmaken dat 3 andere coureurs steevast een seconde achter Max rijden als die auto zo geweldig was.
pi_201200138
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:15 schreef opreis het volgende:

[..]
Nee. Als je de eerste 4 races buiten beschouwing laat omdat Seb nog moest wennen aan de auto/het team zie je dat Seb al weer beter is dan Stroll. En daarbij is Vettel ook niet meer de Vettel van 4x WDC op rij.
eens dat Vettel hem voorbij steelt, maar die Stroll blijft de raarste rijder van het veld. Haalt soms de mooiste prestaties en wisselt ze af met de meest idiote momenten.
Laatste races wel wat rustiger, zonder uitschieters naar beide kanten.
pi_201200460
Lewis beantwoordt vragen van kinderen:

https://nos.nl/artikel/23(...)-of-astronaut-worden

quote:
Na een oproep op sociale media kwamen er meer dan 500 vragen binnen van kinderen. De leukste vragen werden door de vragenstellers zelf aan hem voorgelegd.
quote:
Joanke vroeg hem of hij zin heeft in de race op Zandvoort:
:')
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 september 2021 @ 19:58:30 #170
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_201200488
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis beantwoordt vragen van kinderen:

https://nos.nl/artikel/23(...)-of-astronaut-worden
Leuk dat de vragen van FOK!kers beantwoord zijn.
pi_201200504
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis beantwoordt vragen van kinderen:

https://nos.nl/artikel/23(...)-of-astronaut-worden
[..]
[..]
:')
Wat nu weer :')

Prima dat Lewis dit doet. En mooi.
pi_201200550
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 20:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wat nu weer :')

Prima dat Lewis dit doet. En mooi.
De :') is slechts omdat er blijkbaar 500 vragen waren en de leukste zijn uitgekozen en dat is dan een voor de hand liggende vraag of hij er zin in heeft, maar het zijn kindervragen dus prima. Vraag me dan wel af wat al die andere vragen waren die het niet haalden.
pi_201200598
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 19:56 schreef 3rr0r het volgende:
Lewis beantwoordt vragen van kinderen:

https://nos.nl/artikel/23(...)-of-astronaut-worden
[..]
[..]
:')
Ik haat Lewis-act maar dit was best geinig.
pi_201200789
twitter
  vrijdag 3 september 2021 @ 20:45:00 #175
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201201161
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 18:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

En toch, als je dit seizoen de uitschieter van Vettel in Bakoe even buiten beschouwing laat, doet Stroll niet voor hem onder. Dat vind ik toch wel degelijk een prestatie van formaat.
Of Vettel is gewoon niet zo exceptioneel? Ja, hij heeft 4 titels op zak met de RB, maar de hele wereld is het er wel over eens dat de RB toen een heel goed pakket had. Zijn teamgenoot Webber is nooit echt kampioenschapsmateriaal geweest. In Ricciardo's 1ste seizoen heeft hij Vettel wel redelijk gedeclasseerd.

Wat ik zelf noemenswaardig vindt, is dat Vettel in januari 2014 vader is geworden. Misschien is er toen iets in hem veranderd? Hij maakte wel vaker stampij als er hij vond dat hij met een gevaarlijke situatie werd geconfonteerd (bv. klapband op Spa, Hamilton's vermeende braketest achter de safetycar).

Ik vind het een ontzettend aardige gozer, maar ik denk dat zijn prestaties een tikkeltje geflatteerd zijn.

[ Bericht 7% gewijzigd door Captain_Jack_Sparrow op 03-09-2021 21:02:28 ]
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')