quote:Bron? En dan geen Privé/Story/Telegraaf/CNN...
Op vrijdag 31 januari 2003 19:27 schreef battlesickloner het volgende:
Neem het dan maar gewoon van mij aan, Saddam riep omstreeks Kerstmis alle moslims op tot de heilige strijd.
quote:Is Saddam Hoessein dan te vergelijken met de paus?
In tegenstelling tot de paus, die net stelling nam tegen oorlog.
Maar is er hier een weldenkend mens die kan weerspreken DAT Bush dom is? Zijn vloeiende 'grapjes' over China staan in sterk contrast met zijn frequente spellingsfouten aangaande de democratie. Daarnaast is allang uitgewezen dat Bush werkelijk een laag IQ heeft. Iemand die het misschien boeiend vindt dit te bestrijden?
quote:Pff, als Bush zo goed weet dat er massavernietigingswapens zijn, dan had ie de wapeninspecteurs toch meteen kunnen inlichten waar ze de spullen konden vinden.
Op vrijdag 31 januari 2003 19:11 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Pff, dat is eigenlijk omdraaien van oorzaak en gevolg.
Als Saddam die wapens echt vernietigd heeft, dan kan ie toch makkelijk de inspecteurs de plaatsen tonen waar dat gebeurt is ? En, hoewel er inspecteurs in het land waren, heeft Saddam in het grootste geheim zijn wapens vernietigd
Vind je dat zelf geloofwaardig ?
quote:Link.
Op vrijdag 31 januari 2003 19:27 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Neem het dan maar gewoon van mij aan, Saddam riep omstreeks Kerstmis alle moslims op tot de heilige strijd.
quote:Volgens battlesickloner dus wel.
Op vrijdag 31 januari 2003 20:11 schreef Farzin het volgende:[..]
Is Saddam Hoessein dan te vergelijken met de paus?
quote:Bush is geen goed publieke spreker, maar dom is hij zeker niet. Bewijs die domheid maar, en met wat beters dan plaatjes met apen erop en versprekingen tijdens speeches. Iemand waarvan elke keer dat ie buitenshuis wat zegt wordt vastgelegd zal een uitgebreide collectie bloopers opleveren.
Op vrijdag 31 januari 2003 20:32 schreef Kennyman het volgende:
Tot nu toe heb ik vooral gelezen dat Irak wel of niet gebombardeerd moest worden en een welles-nietus verhaal over de uitspraak aangaande Bush.Maar is er hier een weldenkend mens die kan weerspreken DAT Bush dom is? Zijn vloeiende 'grapjes' over China staan in sterk contrast met zijn frequente spellingsfouten aangaande de democratie. Daarnaast is allang uitgewezen dat Bush werkelijk een laag IQ heeft. Iemand die het misschien boeiend vindt dit te bestrijden?
En dat Bush er andere politieke denkbeelden op na houdt is zijn en iedereens goed recht. En weer geen bewijs dat iemand dom is.
quote:Ik bedoel dat wanneer hij over communisme praat alles er vloeiend uitkomt. Zijn haperingen zijn alleen bij de democratie. leg eens uit.
Op vrijdag 31 januari 2003 21:15 schreef CeeJee het volgende:[..]
Bush is geen goed publieke spreker, maar dom is hij zeker niet. Bewijs die domheid maar, en met wat beters dan plaatjes met apen erop en versprekingen tijdens speeches. Iemand waarvan elke keer dat ie buitenshuis wat zegt wordt vastgelegd zal een uitgebreide collectie bloopers opleveren.
En dat Bush er andere politieke denkbeelden op na houdt is zijn en iedereens goed recht. En weer geen bewijs dat iemand dom is.
overigens die IQ was dus een hoax die was blijven hangen. excuus.
Daarnaast, dat Bush arrogant is lijkt me vrij obvious als je zijn positie tav het IS bekijkt. Implioiet beweren dat Amerikaanse soldaten oorlogsmisdaden mogen begaan is niet echt een positieve uitspraak.
Dat hij een bord voor ze kop heeft kan je overigens ook wel merken aan de gigantische schuld waar hij niks aan wil doen, behalve vergroten.
quote:Je kan geen negatief bewijzen. Jij kunt ook niet bewijzen dat Donald Duck niet bestaat. Je mag het proberen, maar het zal je niet lukken.
Op vrijdag 31 januari 2003 19:11 schreef battlesickloner het volgende:[..]
Pff, dat is eigenlijk omdraaien van oorzaak en gevolg.
Als Saddam die wapens echt vernietigd heeft, dan kan ie toch makkelijk de inspecteurs de plaatsen tonen waar dat gebeurt is ? En, hoewel er inspecteurs in het land waren, heeft Saddam in het grootste geheim zijn wapens vernietigd
Vind je dat zelf geloofwaardig ?
Maar het wordt inderdaad omgedraaid.
Waar het om gaat is dat Bush en Amerika een loopje nemen met het internationaal recht en de VN, een hoop mensen in gevaar brengen voor hun eigen belangen, en het enige wat jullie er tegen in kunnen brengen hoe slecht Saddam wel niet is!
quote:De wet die de president toestemming geeft Amerikaanse soldaten van het ICC te bevrijden is door het Congres voorgesteld en aangenomen met een ruime meerderheid. Een democratisch gekozen orgaan dat na het aannemen van die wet met verkiezingen had kunnen zijn weggestuurd, en het tegendeel is gebeurd. Er is behalve Bush ook nog een hele meute andere politici in Washington, niet alles is aan hem toe te schrijven.
Op vrijdag 31 januari 2003 22:22 schreef Kennyman het volgende:[..]
Ik bedoel dat wanneer hij over communisme praat alles er vloeiend uitkomt. Zijn haperingen zijn alleen bij de democratie. leg eens uit.
overigens die IQ was dus een hoax die was blijven hangen. excuus.
Daarnaast, dat Bush arrogant is lijkt me vrij obvious als je zijn positie tav het IS bekijkt. Implioiet beweren dat Amerikaanse soldaten oorlogsmisdaden mogen begaan is niet echt een positieve uitspraak.
daarnaast is er wel wat voor te zeggen dat bush zijn intenties niet helemaal netjes zijn hoor, maar we hebben het over politiek...
quote:Wil je zo vriendelijk zijn om op je taalgebruik te letten.
Op zaterdag 1 februari 2003 11:07 schreef ixion het volgende:
lekker belangrijk allemaal.
die mandela is zelf ook maar een egocentrische corrupte fl****.
flame
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door robh op 01-02-2003 20:16]
quote:Heb ik ergens beweerd dat ik de Amerikaanse politici over het algemeen slim vind? Ik vind Bush juist de verpersoonlijke van het conservatieve nationalistische christenfundamentalisme.
Op zaterdag 1 februari 2003 10:10 schreef CeeJee het volgende:[..]
De wet die de president toestemming geeft Amerikaanse soldaten van het ICC te bevrijden is door het Congres voorgesteld en aangenomen met een ruime meerderheid. Een democratisch gekozen orgaan dat na het aannemen van die wet met verkiezingen had kunnen zijn weggestuurd, en het tegendeel is gebeurd. Er is behalve Bush ook nog een hele meute andere politici in Washington, niet alles is aan hem toe te schrijven.
Leg overigens eens uit hoe er zo'n verschil in Bush zijn speeches kan zijn, puur op basis van het onderwerp?
quote:Nee, want daar ben ik het wel mee eens. Alleen de argumentatie van Mandela heeft een heel erg blaat gehalte.
Daarnaast is allang uitgewezen dat Bush werkelijk een laag IQ heeft. Iemand die het misschien boeiend vindt dit te bestrijden?
Daarnaast vind ik Mandela op zich zwaar overschat, om dezelfde redenen als BAZZA.
quote:
Op vrijdag 31 januari 2003 20:11 schreef Farzin het volgende:
Bron? En dan geen Privé/Story/Telegraaf/CNN...
quote:http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2604779.stm
Wednesday, 25 December, 2002, 09:37 GMTThe Iraqi President, Saddam Hussein, has used a Christmas message to warn the United States that Iraq is ready to fight a holy war.
In the message, read out by an announcer on Iraqi state television, the Iraqi leader said the UN weapons inspections, if conducted properly, would "expose American lies".
Accusing the United States of warmongering, Saddam Hussein said the Iraqi people were ready to "deter aggression" by following "the road of Jihad (holy war) and struggle".
quote:
Is Saddam Hoessein dan te vergelijken met de paus?
quote:Klaar zijn is iets anders dan oproepen tot. En gebruik die irritante smiley eens niet.
Op zaterdag 1 februari 2003 20:09 schreef battlesickloner het volgende:
quote:Dus... een arrogante zak
Op donderdag 30 januari 2003 14:16 schreef Berserker het volgende:
En het leuke is dat Bush zich van Mandela helemaal geen ene moer aantrekt.
quote:De man is gewoon een rechts-Republikeinse, christelijk-conservatieve, slechts in Gods own country alleen geinteresseerde, Texaanse olieboer pur sang. Al het slechte dat Amerika te bieden heeft is in hem verenigd.
Tot nu toe heb ik vooral gelezen dat Irak wel of niet gebombardeerd moest worden en een welles-nietus verhaal over de uitspraak aangaande Bush.Maar is er hier een weldenkend mens die kan weerspreken DAT Bush dom is? Zijn vloeiende 'grapjes' over China staan in sterk contrast met zijn frequente spellingsfouten aangaande de democratie. Daarnaast is allang uitgewezen dat Bush werkelijk een laag IQ heeft. Iemand die het misschien boeiend vindt dit te bestrijden?
quote:
Op zaterdag 1 februari 2003 20:29 schreef Farzin het volgende:
Klaar zijn is iets anders dan oproepen tot.
[Dit bericht is gewijzigd door battlesickloner op 02-02-2003 17:13]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |