Daar heb ik natuurlijk begrip voor, dat heb ik ook al gezegd. en nee, het houdt me niet weg maar jammer vind ik het wel dat een klein gedeelte dit steevast lijkt te doen. ik zou denken dat zoiets ergens aan te sturen is. Net zag ik ook weer onzinnige lokquotes van L_L. om maar dan toch man en paard te noemen.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook voor @:gunner
Ik ben er niet altijd bij en zit er vaak niet meer zo bovenop. Maar wat jullie zeggen is herkenbaar.
Vooral snachts slowchat en rond het moment van cijfers veel gifjes.
Ik heb echt de tijd niet om 24/7 te modereren.
Dus denk niet dat dit snel gaat veranderen. Hopelijk houdt dat jullie niet weg om wel goede bijdragen te posten.
Eerder hebben we geprobeerd streng te modden op offtopic en gifjes maar dat kost zoveel tijd als het zo druk is. Bovendien krijg je dan een enorme discussie wat wel en niet offtopic is. Bovendien waren nog wat mensen boos over dat we geen gifjes toestonden. En daarnaast een grapje af en toe moet ook wel kunnen toch? Als we echt ver offtopic gaan grijp ik wel in.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:46 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk begrip voor, dat heb ik ook al gezegd. en nee, het houdt me niet weg maar jammer vind ik het wel dat een klein gedeelte dit steevast lijkt te doen. ik zou denken dat zoiets ergens aan te sturen is. Net zag ik ook weer onzinnige lokquotes van L_L. om maar dan toch man en paard te noemen.
Inderdaad rond cijfertjestijd lijkt het het ergste.
Af en toe heb ik ook geen problemen mee. Maar door gebrek aan ingrijpen lijkt de indruk te bestaan dat het oogluikend wordt toegestaan. Inmiddels zijn we, imho, een stuk verder dan 'af en toe'. Maar dat is mijn indruk.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:51 schreef Momo het volgende:
Bovendien waren nog wat mensen boos over dat we geen gifjes toestonden. En daarnaast een grapje af en toe moet ook wel kunnen toch?
Ik veeg nog best wel wat weg op een dag hoor. Maar ik ga niet alles wat offtopic is weggooien.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Af en toe heb ik ook geen problemen mee. Maar door gebrek aan ingrijpen lijkt de indruk te bestaan dat het oogluikend wordt toegestaan. Inmiddels zijn we, imho, een stuk verder dan 'af en toe'. Maar dat is mijn indruk.
Dat is een kwestie van goed fatsoen. Als men daar boos om wordt zullen ze dat probleem toch echt bij zichzelf moeten zoeken en niet bij de moderatie, dat kunnen we eens zijn lijkt me. Maar de zoveelste 40-45 grap van L_L moet ie maar lekker in ONZ houden waar ie zelf mod van is.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:53 schreef Momo het volgende:
Sommige mensen worden ook boos dat wij hun WO2 vergelijkingen of scheldwoorden weghalen.
NEe, dat snap ik wel hoor. Ik benijd je ook niet want er staat me toch een bult offtopic.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik veeg nog best wel wat weg op een dag hoor. Maar ik ga niet alles wat offtopic is weggooien.
Ik stuur even een berichtje naar de mod daar.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:55 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Zou je het topic kunnen verplaatsen naar LIT? In overleg met de modjes aldaar uiteraard!
Tof thanks!quote:Op woensdag 17 november 2021 12:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik stuur even een berichtje naar de mod daar.
We roddelen hier niet. @Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 19 november 2021 10:50 schreef Gunner het volgende:
Weet niet wie het was maar bedankt voor het snel oppakken van de TR van een bijzonder ongepast GIF'je. Mag ik een suggestie doen om die gebruiker eens aan te spreken op z'n continu domme postgedrag? Dat begint een beetje aanstootgevend te worden.
Krijg het idee dat z'n status als moderator en 'zorgmedewerker' hij hierdoor bepaalde vrijheden zichzelf heeft toegedicht.
Kan helaas geen mods blocken want dan was ie er al maanden geleden in m'n shitlist gekomen.
Er worden iedere dag suggestieve vragen gesteld, mensen continu door users de maat genomen en posts gedaan die alleen maar bedoeld zijn om te zuigen.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je weet dat hij dat ook niet wil, dus die vraag komt niet zo over. Als het oprecht een vraag is, uit belangstelling zeg maar, zou je hem iets anders kunnen inkleden.
Jouw posts zijn ook vaak suggestief en zuigend. Dus pot -> ketel enzo.quote:Op vrijdag 19 november 2021 10:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er worden iedere dag suggestieve vragen gesteld, mensen continu door users de maat genomen en posts gedaan die alleen maar bedoeld zijn om te zuigen.
Stel ik een keer een suggestieve vraag, wordt ik er gelijk op aangesproken. Voelt op z'n minst een beetje dubbel.
Ik ga er verder maar niet op in...quote:Op vrijdag 19 november 2021 11:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jouw posts zijn ook vaak suggestief en zuigend. Dus pot -> ketel enzo.
Anderen worden ook aangesproken, jij ook.
Ik heb geen idee over welke specifieke post dit gaat. Maar in zijn algemeenheid spreken wij mensen aan als zij over de grens gaan, maar bespreken we dat verder niet met anderen, dat is iets tussen crew en user.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef Gunner het volgende:
Iemand van de mods nog wat te zeggen van mijn bericht?
We gaan natuurlijk niet bespreken met anderen of en hoe we users aanspreken. En users ook zijnde mods. Mods hebben geen andere status en dienen zich ook gewoon aan de policy te houdenquote:Op vrijdag 19 november 2021 14:20 schreef Gunner het volgende:
Iemand van de mods nog wat te zeggen van mijn bericht?
@capriciaquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan moeten we ook maar stoppen met sporten, dat zorgt voor heel wat meer SEH belasting dan 1 keertje vuurwerk knallen.
Ja. Ik zag dat als een of andere verwijzing naar een 'grand master plan'.quote:Op vrijdag 19 november 2021 23:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
@:capricia
Waarom haal je "of zit er soms toch iets meer achter" weg?
Het is algemeen bekend dat een vuurwerkverbod pre-corona al een wens was van het kabinet.
Nogal overdreven om zo'n onschuldig zinnetje te verwijderen. Of zie je dit als BNW![]()
echtquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Ik zag dat als een of andere verwijzing naar een 'grand master plan'.![]()
Schrijf aub gewoon wat je bedoelt. Benoem het. Want de wereld is de weg deze dagen kwijt.
Ja. Sorry.quote:
Dat geloof ik ook niet nee. Het is wel gemakkelijk om het vuurwerkverbod er zonder teveel gezeik doorheen te drukkenquote:Op vrijdag 19 november 2021 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Sorry.
Daar zijn ze echt niet competent genoeg voor, voor zo'n plan.
Ik vond deze TR niet zo spannend. Een lolletje moet kunnen, zeker als je weet dat de user in kwestie ook daadwerkelijk inzicht heeft in de cijfers. Maar ik zal het eens achter bespreken.quote:Op maandag 22 november 2021 15:16 schreef Gunner het volgende:
Heeft het zin om rond 15.15 tr 's te zetten want anders ga ik me de moeite en frustratie besparen.
het staat weer eens vol met ONZ bagger
Een lolletje moet zeker kunnen. Maar elke keer dezelfde uitgekouwde bagger met irritante lokquotes kan je gewoon geen origineel lolletje meer noemen.quote:Op maandag 22 november 2021 15:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik vond deze TR niet zo spannend. Een lolletje moet kunnen, zeker als je weet dat de user in kwestie ook daadwerkelijk inzicht heeft in de cijfers. Maar ik zal het eens achter bespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |