Omdat het op de man en off-topic is.quote:Op maandag 1 november 2021 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is die post over het bagatelliseren van burn outs weg?
Verrassend dat jij het was zeg!quote:Op maandag 1 november 2021 11:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het op de man en off-topic is.
Ik wilde je net DMen. Met het verzoek niet steeds zo flauw Kyran te noemen. Want na een paar keer is het wel degelijk een persoonlijke aanval/bash.quote:Op maandag 1 november 2021 22:44 schreef leolinedance het volgende:
Waarom is mijn post verdwenen?
Over dat de lockdown, avondklok, QR op het werk en alcoholverkoopverbod na 20u weer ingevoerd zullen gaan worden op termijn?
Oke dan noemen we hem weer Evenstar, prima.quote:Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wilde je net DMen. Met het verzoek niet steeds zo flauw Kyran te noemen. Want na een paar keer is het wel degelijk een persoonlijke aanval/bash.
Ik hou niet van dat treitergedrag.
Afwijkende meningen genoeg hier.quote:Op maandag 1 november 2021 22:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dan noemen we hem weer Evenstar, prima.
Maar wie de bal kaatst...meneer lijkt alles BNW te vinden hè. Dat begint ook aardig vervelend te worden.
Maar point taken
Deze staat nog, maar ik mag niet reageren op de indirecte verwijzing naar Evenstar door trein met betrekking tot inmasserenquote:Op maandag 1 november 2021 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Afwijkende meningen genoeg hier.
Geen reden om zo persoonlijk te worden. Toch?
(Geldt beide kanten op)
quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Enige die opgesloten moet worden ben jij volgens mij. Reageer eens normaal, valt toch niet te discusseren zo.
Idd. Ook weg.quote:Op maandag 1 november 2021 23:48 schreef Grems het volgende:
[..]
Deze staat nog, maar ik mag niet reageren op de indirecte verwijzing naar Evenstar door trein
Lijkt mij een bijzonder staaltje selectieve moderatie.
[..]
Gedaan, trein vond hem wel kunnen.quote:Op maandag 1 november 2021 23:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd. Ook weg.
Zet gewoon een TR in het vervolg. Aub. Je denkt toch niet dat ik alles lees?
Nou @trein2000 is dat zo?quote:
Uiteraard, zoals gezegd heb ik op zich geen moeite met de reactie, maar wel in verhouding tot de handhaving bij niet-blauwe gebruikers.quote:
Grijp nou eens in tegen dit soort fakenews man. Anders kun je COR net zo goed samenvoegen met BNW.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met meer dan de helft op de IC gevaccineerde ouderen?
Nee, niet echt.
Als je het over nu hebt, zie ik ook geen tr, dus is het nogal een aanname dat een tr zetten geen zin heeft. Mods mogen niet meer of minder dan andere users.quote:Op maandag 8 november 2021 14:13 schreef Gunner het volgende:
Weet je wat mijn grootste probleem is met het centrale topic? Al die moderators van andere subfora die er op los blijven baggeren. Heb niet echt het idee dat TR's zetten helpt dan. En het geeft de andere gebruikers het idee dat zij dat dan ook kunnen doen.
Misschien even daar over na denken in de achterkamertjes.
Klopt heb geen TR's gezet dus dat is inderdaad een aanname. Maar van sommigen die doen het gewoon zoveel (in mijn optiek) dat het bijna onbegonnen werk is. Kan ze met m'n abo ook helaas niet blocken dus dat is ook al geen optiequote:Op maandag 8 november 2021 14:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het over nu hebt, zie ik ook geen tr, dus is het nogal een aanname dat een tr zetten geen zin heeft. Mods mogen niet meer of minder dan andere users.
Wij hebben natuurlijk geen idee waar het over gaat als jij geen tr's zet. Dus als je daar nou eens mee begint, kunnen de mods kijken of er actie ondernomen moet worden.quote:Op maandag 8 november 2021 14:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Klopt heb geen TR's gezet dus dat is inderdaad een aanname. Maar van sommigen die doen het gewoon zoveel (in mijn optiek) dat het bijna onbegonnen werk is. Kan ze met m'n abo ook helaas niet blocken dus dat is ook al geen optie
Wil ik wel doen. Alleen zou ik willen weten of moderators uit andere subfora dat kunnen zien dat ik TR's over ze zet? is een beetje awkward als ze dat over zichzelf zien natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2021 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben natuurlijk geen idee waar het over gaat als jij geen tr's zet. Dus als je daar nou eens mee begint, kunnen de mods kijken of er actie ondernomen moet worden.
In principe kunnen ze dat zien, inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2021 14:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wil ik wel doen. Alleen zou ik willen weten of moderators uit andere subfora dat kunnen zien dat ik TR's over ze zet? is een beetje awkward als ze dat over zichzelf zien natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |