abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 september 2021 @ 06:58:17 #76
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_201190422
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
https://www.ft.com/content/23cdbf8c-b5ef-4596-bb46-f510606ab556
[..]
En
[..]
Daar tel je ook niet meer als volledig gevaccineerd wanneer je nog maar twee vaccins hebt gehad.

Dus veel succes hier in Nederland. Over een half jaartje mooi weer aansluiten anders mag je alsnog niet meer uit eten. En dan jaarlijks natuurlijk netjes je booster nemen.
Het klopt echter niet. Ten eerste zijn tijdens de trials nooit de immuno compromised groepen onderzocht, terwijl dat wellicht nu de gevaccineerden zijn die in de problemen komen. Met andere woorden, de werking is voor wat oudere groepen wellicht enigszins overschat ten opzichte van de gepresenteerde 95 procent. Ook is er nooit voor leeftijd gecorrigeerd en zijn alle leeftijdsgroepen geaggregeerd in de trials, waardoor de 95 procent een gemiddelde is niet gecorrigeerd naar leeftijd.

Daarnaast laten de data zien dat het nog steeds een behoorlijke beschermingsgraad heeft met als laagste 81,1 procent bij de leeftijdsgroep 80-89, waarin je meer immunocompromised mensen verwacht. Het leeftijdseffect zie je hier ook duidelijk terug, met hoger en lager dan gemiddeld beschermingsniveau. Mijn verklaring voor waarom het onder 90+ers hoger is dan bij de groep 80-89 is omdat als je 90+ wordt je sowieso een sterk gestel hebt.



Bron:
https://www.covid-datasci(...)lized-are-vaccinated

[ Bericht 5% gewijzigd door Richestorags op 03-09-2021 12:24:40 ]
pi_201191308
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 19:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
Je mag wappies niet voeren. Dit had de NOS er bij moeten vermelden.
Klopt er had een disclaimer tekst in beeld moeten komen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201191510
quote:
1s.gif Op donderdag 2 september 2021 18:25 schreef Farenji het volgende:
Reactie Nieuwsuur naar aanleiding van reportage Kerkrade - https://nos.nl/l/2396222
Apart dat hierop gereageerd wordt... Dit soort berichten kan je het beste volkomen negeren. En als je wilt reageren doe dat dan met net zoveel domheid, hoewel dat soms lastig is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201191550
Betteridge's law strikes again.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_201192642
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 06:19 schreef Megumi het volgende:

[..]
De NPO is op zich niet nodig om te weten dat vaccineren de beste optie is.
Het vaccineren van wie? Van kinderen met het argument dat de staat ze anders komt straffen met ongezonde lockdowns? Niet alleen de vaccins zijn experimenteel, ook het vaccineren in een epidemie die nog woedt is experimenteel.

quote:
En angst is een beheersbare emotie.
Mensen blijken gewoon niet bestand tegen een voortdurende propagandastroom, je ziet hun meningen over zelf gevaccineerd worden en gedwongen en gedrongen vaccinatie veranderen zonder dat de feiten of de argumenten veranderen. Sterker nog, de roep om vaccinatiedrang wordt alleen maar sterker naarmate vaccinatie minder geschikt blijkt om anderen te beschermen en de gevaccineerde goed beschermt.

Dat mag je de media aanrekenen, waarvan we gewoon kunnen vaststellen dat die zich regelmatig schuldig maken aan manipulatie, verdraaiing, selectieve weergave en regelrecht nepnieuws.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201193288
twitter
pi_201194180
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:32 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Apart dat hierop gereageerd wordt... Dit soort berichten kan je het beste volkomen negeren. En als je wilt reageren doe dat dan met net zoveel domheid, hoewel dat soms lastig is.
Ach, het is nooit goed, als je niet reageert "probeer je het onder het tapijt te vegen" en als je wel reageert "is het allemaal leugenpropaganda", met dit soort figuren valt niets te beginnen. Die zijn niet op zoek naar waarheid, inzichten of consensus, die willen alleen met een al vaststaande mening dingen affikken.
pi_201194354
Is er werkelijk ook maar iemand die dacht dat er toevallig een cameraploeg bij een huisarts naar binnen dendert die stomtoevallig iemand inlicht over een sterfgeval? Mijn hemel. :') Kennelijk was Zeg Eens Aaa een misleidende documentaire dan.

Dat gezegd hebbende hadden ze dat beter niet gedaan.
pi_201194394
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef Farenji het volgende:

[..]
Ach, het is nooit goed, als je niet reageert "probeer je het onder het tapijt te vegen" en als je wel reageert "is het allemaal leugenpropaganda", met dit soort figuren valt niets te beginnen. Die zijn niet op zoek naar waarheid, inzichten of consensus, die willen alleen met een al vaststaande mening dingen affikken.
Daarom moet je ze ook volkomen en volkomen negeren. Hooguit kan je net zo dom terug reageren omdat dat gewoon leuk is.
Daarom is het onhandig dat nieuwsuur er serieus op in gaat.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201194784
quote:
0s.gif Op donderdag 2 september 2021 22:01 schreef Sapstengel het volgende:

[..]
Het vreemde is dat er massaal word ingezet op een vaccin, tot een verplichting aan toe. Voor iets wat maar voor een half jaar effect heeft.

Het zou onze redding zijn. En zonder vaccin mag je niet meer op vakantie, of naar het café, of zelfs naar je werk. Maar ondertussen helpt het niks, of maar voor een paar maanden.
In ieder geval zou natuurlijke immuniteit door besmetting toegejuichd moeten worden vanuit een lange termijnstraegie, ook in verband met de griep. Maar zowel machtswellusteling De Jonge als de witte jassen van de intensieve menshouderij verheugen zich al op staatscontrole en oneindige maatregelen om iedereen zo oud mogelijk te laten worden en daar lekker aan te verdienen terwijl de kosten worden omgeslagen op de burger.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201201283
Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om het er uit te laten, ipv te vervangen met een slecht stukje acteerwerk. Maar dan ligt het er natuurlijk niet te dik bovenop.
pi_201201391


[ Bericht 50% gewijzigd door Ondskapt op 03-09-2021 21:06:17 ]
  vrijdag 3 september 2021 @ 21:17:16 #88
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201201648
quote:
Bottom-line is dus dat die 59% gewoon gelijk heeft.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201201664
Maar is de vrouw nou al geïdentificeerd?
  vrijdag 3 september 2021 @ 21:18:41 #90
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201201676
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
In ieder geval zou natuurlijke immuniteit door besmetting toegejuichd moeten worden vanuit een lange termijnstraegie, ook in verband met de griep. Maar zowel machtswellusteling De Jonge als de witte jassen van de intensieve menshouderij verheugen zich al op staatscontrole en oneindige maatregelen om iedereen zo oud mogelijk te laten worden en daar lekker aan te verdienen terwijl de kosten worden omgeslagen op de burger.
BNW is een paar deuren verderop.
pi_201203247
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Bottom-line is dus dat die 59% gewoon gelijk heeft.
Waar blijkt dat precies uit?
pi_201204957
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
In ieder geval zou natuurlijke immuniteit door besmetting toegejuichd moeten worden vanuit een lange termijnstraegie, ook in verband met de griep. Maar zowel machtswellusteling De Jonge als de witte jassen van de intensieve menshouderij verheugen zich al op staatscontrole en oneindige maatregelen om iedereen zo oud mogelijk te laten worden en daar lekker aan te verdienen terwijl de kosten worden omgeslagen op de burger.
Goeie, wanneer zouden mensen gemiddeld gelukkiger zijn.
Wanneer ze gemiddeld 78 worden met veel geld of 100 met minder geld en veel gebreken?
Vakman pur sang
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 4 september 2021 @ 08:59:24 #93
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201205188
Dit hele topic gemist. Een cameraploeg draait een shot opnieuw omdat een huisarts privacygevoelige dingen zegt. Nou poepoe, wat een drama hoor _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201206042
twitter


Dit is niet echt regelrecht nepnieuws maar ook weer een voorbeeld van een hele casual verdraaiing van de feiten ten bate van de regering.

Het is niet de hoogste bestuursrechter die hier oordeelt dat het kabinet niet in strijd met de grondwet handelde. Dat is de afdeling rechtspraak van de Raad van State en niet de afdeling advies. Die gaat hier niet over. Nou is die splitsing in afdelingen van een en het zelfde orgaan zo ongelukkig qua machtenscheiding dat de honden in Hongarije en Polen er geen brood van lusten, dat is al jaren een beknd probleem en verklaart deels ook waarom de afdeling rechtspraak de overheid beschermt tegen de burger ipv andersom.

De afdeling advies is een politiek adviesorgaan, officieel niet politiek gekleurd maar nog steeds politiek. Thom de Graaf mag dan jurist van opleiding zijn, hij is zeker geen rechter en spreekt ook niet in de hoedanigheid van rechter. Er werken best bekwame juristen bij de afdeling advies van de RvS, alhoewel ik er eentje ken die daar snel weggevlucht is, maar die werken aan het onderbouwen van een politiek advies en dat is een heel andere tak van sport dan rechtspreken.

Dus Nieuwsuur kent hier een valse autoriteit toe aan het oordeel over de ongrondwettigheid van het kabinetsstandpunt. Niet voor het eerst trouwens, ze doen wel vaker alsof we eruit zijn als dit adviesorgaan van de regering wat zegt. Je zou kunnen zeggen dat ze bij Nieuwsuur niet weten dat de RvS twee afdelingen kent, maar in dat geval hoort Nynke de Zoeten bij SBS6 actienieuws of zo thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door Weltschmerz op 04-09-2021 12:22:58 ]
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201206497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[ twitter ]

Dit is niet echt regelrecht nepnieuws maar ook weer een voorbeeld van een hele casual verdraaiing van de feiten ten bate van de regering.

Het is niet de hoogste bestuursrechter die hier oordeelt dat het kabinet niet in strijd met de grondwet handelde. Dat is de afdeling rechtspraak van de Raad van State en niet de afdeling advies. Die gaat hier niet over. Nou is die splitsing in afdelingen van een en het zelfde orgaan zo ongelukkig qua machtenscheiding dat de honden in Hongarije en Polen er geen brood van lusten, dat is al jaren een beknd probleem en verklaart deels ook waarom de afdeling rechtspraak de overheid beschermt tegen de burger ipv andersom.

De afdeling advies is een politiek adviesorgaan, officieel niet politiek gekleurd maar nog steeds politiek. Thom de Graaf mag dan jurist van opleiding zijn, hij is zeker geen rechter en spreekt ook niet in de hoedanigheid van rechter. Er werken best bekwame juristen bij de afdeling advies van de RvS, alhoewel ik er eentje ken die daar snel weggevlucht is, maar die werken aan het onderbouwen van een politiek advies en dat is een heel andere tak van sport dan rechtspreken.

Dus Nieuwsuur kent hier een valse autoriteit toe aan het oordeel over de ongrondwettigheid van het kabinetsstandpunt. Niet voor het eerst trouwens, ze doen wel vaker alsof we eruit zijn als dit adviesorgaan van de regering wat zegt. Je zou kunnen zeggen dat ze bij Nieuwsuur niet weten dat de RvS twee afdelingen kent, maar in dit geval hoort Nynke de Zoeten bij SBS6 actienieuws of zo thuis.
Tja, dat is ook één van de redenen dat het mis ging in de toeslagenaffaire. De Raad van State moest als hoogste rechter oordelen over wetten waar zij zelf over had geadviseerd. De slager die dus zijn eigen vlees keurt...
pi_201206574
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 21:18 schreef Tlaloc het volgende:
Maar is de vrouw nou al geïdentificeerd?
Ik hoop het niet voor de familie....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201206952
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 11:12 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik hoop het niet voor de familie....
Nette mensen gaan verder geen moeite doen om de privacy van een privepersoon en vooral haar nabestaanden te verstoren.

Het is zeker mogelijk dat dit sterfgeval gewoon reeel is.
Het is eerder veelzeggend dat de RIVM telling van aan corona gestorven personen zo extreem laag is en daar veel ook officieel erkende coronadoden uit weggehouden worden.

Ik denk dat de regering graag het RIVM-dodental dat nu op iets boven de 18.000 staat aan wil houden om de indruk te wekken dat nederland het relatief gezien op dat punt goed doet.

Dat volgens het CBS dat zich baseert op officiele overlijdensaktes; het dodental dubbel zo hoog is. Dat stopt de regering nu liever in de doofpot (omdat het een gevolg is van hun verzaken, zeker na deceerste golf)

Ik vermoed echter dat dat 'complot' opeens de meest actieve complotgelovers hier ook niet echt bevalt.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 4 september 2021 @ 17:35:59 #98
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_201212133
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 23:32 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Waar blijkt dat precies uit?
Omdat het verhaal op waarheid berust.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_201218909
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 september 2021 17:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Omdat het verhaal op waarheid berust.
Ik vind een casus waarin zij onzorgvuldig zijn geweest niet bepaald in hun voordeel spreken.
  Moderator zondag 5 september 2021 @ 00:06:32 #100
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_201219341
En nu blijkt dus die mevrouw inderdaad overleden.

Storm in een glas water, maar degenen die allen een teringhekel hadden aan de NPO hebben toch weer mooi kunnen fulmineren met elkaar. Ohja en Kaag is vanzelfsprekend ook de duivel.

Groetjes weer. :W
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')