SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Waar ik Tarja dan weer beter vond.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Anneke doet weinig boeiends meer sinds ze uit The Gathering is. Floor zit bij Grote Metalband.
Frannie z'n schuld. KSC mag van mij wel weer terug, maar deze combi vind ik wel amusant ook.quote:
Omdat die rare Indiër in een gekke bui wasquote:
Gebruik je krachten danquote:Op donderdag 2 september 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
Het is sowieso niet echt de bedoeling volgens mij dat een SC de hele tijd een andere naam heeft ineens.
Mja, dat was om andere redenen onhoudbaar geworden. En op zich, beter Floor dan Annette.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar ik Tarja dan weer beter vond.
geen idee, ik het het sc spelregelboek al lang niet meer gelezenquote:Op donderdag 2 september 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
Het is sowieso niet echt de bedoeling volgens mij dat een SC de hele tijd een andere naam heeft ineens.
Ja. Hoewel ik Vuur en the Gentle Storm wel leuk vind hoor. Natuurlijk veel met Aryeon gewerkt (Gentle storm is ook een samenwerken met Arjen)..quote:Op donderdag 2 september 2021 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar Anneke doet weinig boeiends meer sinds ze uit The Gathering is. Floor zit bij Grote Metalband.
Annette vind ik alleen visueel een prettigere verschijning dan Floor, maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat was om andere redenen onhoudbaar geworden. En op zich, beter Floor dan Annette.
Niet dat ik veel met Nightwish heb verder.
Ik ken Tarja en Annette niet, dat scheelt.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dat was om andere redenen onhoudbaar geworden. En op zich, beter Floor dan Annette.
Niet dat ik veel met Nightwish heb verder.
Voor m'n gevoel is Floor veelzijdiger qua stem en da's voor Nightwish ideaal.quote:Op donderdag 2 september 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ik Vuur en the Gentle Storm wel leuk vind hoor. Natuurlijk veel met Aryeon gewerkt (Gentle storm is ook een samenwerken met Arjen)..
Maar ja Anneke kan het niveau van NIghtwish denk ik niet aan.
Schijnt wel beter voor de lijn te zijn, maar als ik zo vroeg ga eten, heb ik om 21.00 uur alweer honger.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
Eten in de oven. Bejaardenetenstijd op donderdag tegenwoordig.![]()
Stomme voetbaltraining van m'n kind is nu op etenstijd
Zo fijn dat ik geen kind(eren) heb. Gewoon de hele avond voor mezelf.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:01 schreef dud0r het volgende:
Eten in de oven. Bejaardenetenstijd op donderdag tegenwoordig.![]()
Stomme voetbaltraining van m'n kind is nu op etenstijd
Vroeg of laat eten an sich doet niets voor de lijn hoor.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt wel beter voor de lijn te zijn, maar als ik zo vroeg ga eten, heb ik om 21.00 uur alweer honger.
om 20:30 gaan slapen danquote:Op donderdag 2 september 2021 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Schijnt wel beter voor de lijn te zijn, maar als ik zo vroeg ga eten, heb ik om 21.00 uur alweer honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |