SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Nee jij loopt moeilijk te doen vriendquote:Op donderdag 2 september 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende: [..] De mijne is 12 jaar oud
En als ik hier kom zaniken of ik al een nieuwe rugzk mag kopen lopen julie alleen maar moeilijk te doen
![]()
Oh, mijn zegen heb je hoor.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De mijne is 12 jaar oudEn als ik hier kom zaniken of ik al een nieuwe rugzk mag kopen lopen julie alleen maar moeilijk te doen
Ik zei toch al dat ik onder een steen leef.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht dat dat tegenwoordig weer enigszins is geaccepteerd was?
Noem je Holledeer nu een wannabee?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
The Northface is toch voor stoere wannebe gangsters?
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei toch al dat ik onder een steen leef.![]()
quote:Anno 2016 is het verschijnsel Lonsdalejongeren vrijwel geheel verdwenen uit het Nederlandse straatbeeld. Het merk werd onder meer als populairste merk verkozen door Madonna.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lonsdale_(kleding)
Druk met die Italiaan?quote:
Vergelen met Takkie wel.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Noem je Holledeer nu een wannabee?
oh nou dat weer NOU DAT WEER NOU DAT WEERquote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee jij loopt moeilijk te doen vriendWij raden goede modellen aan maar jij wil persé een rugzakje van 0.5 liter
Ik loop hele dagen in m'n Mammut kleding rond, heerlijkquote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso in sportkleding rondlopen, en het dan raar vinden dat laag volk er ook mee loopt
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nou dat weer NOU DAT WEER NOU DAT WEER
Wat moet ik ánders aan tijdens het sporten?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef UitStraling het volgende:
Sowieso in sportkleding rondlopen, en het dan raar vinden dat laag volk er ook mee loopt
Ja, da's dus ver nadat ik er ook maar iets om gaf.quote:
Sexyquote:Op donderdag 2 september 2021 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik loop hele dagen in m'n Mammut kleding rond, heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |